1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Siłownia ( rzeźba, spalanie) pytanie :)

Discussion in 'Rocks Trening' started by szypus, Jan 1, 2013.

  1. Lorenzo

    Lorenzo Jungle Fight
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jan 17, 2017
    Komentarze:
    219
    Zdobyte Lajki:
    151
    Punkty:
    40
    Płeć:
    Male
    Nie ukrywam, że to moja najgorsza partia a najbardziej mi na niej zależy i widzę po Sobie że rusza się dopiero jak jest większa objętość. To że ją poprawie będzie mega dodatkowym atutem
     
  2. mewson

    mewson Maximum FC
    Super Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 26, 2011
    Komentarze:
    1,765
    Zdobyte Lajki:
    1,130
    Punkty:
    1,190
    W takim razie skos dół i dipsy x2 w tygodniu, ławka raz.
     
  3. cholou92

    cholou92 Brutaal
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jan 15, 2017
    Komentarze:
    467
    Zdobyte Lajki:
    310
    Punkty:
    40
    Płeć:
    Male
    Może to nie do końca siłowniane pytanie, ale chyba nie ma lepszego miejsca na tym forum by je zadać, zatem:

    Koleżka oddał mi 16kg kettlebell. Czy jest szansa, by chociaż delikatnie nałapać przy tym masy? Mam też jabłczan kreatyny.
    Nie znam się na tym całkowicie, pytanie prawdopodobnie jest z gatunku głupich i spotka się z tak zwaną beką.
     
  4. lugasek

    lugasek UFC
    Welterweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    9,735
    Zdobyte Lajki:
    7,128
    Punkty:
    1,190
    Jak wejdziesz z kettlem na wage :) Tak serio, jak bedziesz dużo jadł to przymasujesz.
     
    cholou92 likes this.
  5. cholou92

    cholou92 Brutaal
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jan 15, 2017
    Komentarze:
    467
    Zdobyte Lajki:
    310
    Punkty:
    40
    Płeć:
    Male
    są jakieś konkretne ćwiczenia, które mogą mi przy tym pomóc?
     
  6. lugasek

    lugasek UFC
    Welterweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    9,735
    Zdobyte Lajki:
    7,128
    Punkty:
    1,190
    Wiosłowanie łyżką.
     
  7. TYTUS

    TYTUS UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Jul 12, 2010
    Komentarze:
    12,558
    Zdobyte Lajki:
    8,856
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    OB(Ł)OK
    Chłopaki chcą Ci powiedzieć, że nabieranie typowej masy to dużo dobrego jedzenia + trening. Kreatynę zjedz ale za rok albo choc 6 miesięcy jak już się nauczysz poprawnie ćwiczyć i będziesz bardziej wiedział o co biega.
    Ćwiczenia znajdziesz na YT. 16 kg kettla może być za ciężka na początek. Lepsze byłyby DWIE hantle po np. 7 kg. Jak nie masz sprzętu rób 2 razy w tygodniu pompki , przysiady i inne ćwiczenia które można zrobić bez sprzętu. ALE NIE ZA DUŻO 2 -3 TRENINGI W TYGODNIU.
    DZIAŁAJ !
     
    Last edited: Aug 17, 2017
    cholou92 likes this.
  8. skunx

    skunx Bellator
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 10, 2011
    Komentarze:
    4,639
    Zdobyte Lajki:
    4,883
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Pompki i podciąganie na drążku!. Z kettlem rób przysiady swingi i wyciskanie nad głowę jednorącz albo oburącz . Na początek wystarczy aczkolwiek można dorzucić wioslowanie w opadzie. Ehhh wszystko to oczywiście trzeba zrobić poprawnie czyli conajmniej milion razy to obczaić w necie. Masa od żarcia się zrobi ale nie bądź miękki i postaw na siłę. Chcesz być tłusty i powolny jak Grabowicz czy co?
     
    cholou92 likes this.
  9. cholou92

    cholou92 Brutaal
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jan 15, 2017
    Komentarze:
    467
    Zdobyte Lajki:
    310
    Punkty:
    40
    Płeć:
    Male
    Chcę być duży, silny i szybki :> Oczywiście, z tą wielkością to w granicach rozsądku, zaczyna się na jesieni sezon zawodniczy w bjj i w końcu chciałbym wystartować.
     
  10. TYTUS

    TYTUS UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Jul 12, 2010
    Komentarze:
    12,558
    Zdobyte Lajki:
    8,856
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    OB(Ł)OK
    Widzisz i tak się doradza przez internet ( @lugasek ) Nic nie wiem o gościu, co robi jak wygląda i jaki ma cel. Podpowiadam jak kompletnemu laikowi , młodemu chłopakowi który nie ma nic wspólnego ze sportem i chce tak jak napisał nabrać MASY. Pocisz się z doradztwem a tu okazuje się , że gość ćwiczy BJJ i chce startować . RENCE opadają :matt::jon:
    Nie masz nikogo w klubie kto robi ćwiczenia siłowe i by Ci podpowiedział. ? Czy to jakiś marny trolling?
     
  11. cholou92

    cholou92 Brutaal
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jan 15, 2017
    Komentarze:
    467
    Zdobyte Lajki:
    310
    Punkty:
    40
    Płeć:
    Male
    @TYTUS

    W żadnym wypadku, nie trolluję. Chcę nabrać masy, bo jestem stosunkowo wysoki (186 cm), a przy tym dość lekki (80kg), przy czym tych 80kg nawet po mnie nie widać, kimono na mnie wisi, mimo iż wzrostowo jest dopasowane. Do tego, nie mam za dużo siły, a przynajmniej nie czuję by była ona proporcjonalna do wagi i wzrostu. Pewnie brzmi to idiotycznie, zdaję sobie z tego sprawę.

    Co do pytania - niby są ludzie, którzy praktykują ćwiczenia siłowe, chociaż jest to raczej rzadkość, a przynajmniej tak mi się wydaje.
     
  12. TYTUS

    TYTUS UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Jul 12, 2010
    Komentarze:
    12,558
    Zdobyte Lajki:
    8,856
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    OB(Ł)OK
    Mi się wydaje że pod BJJ typowa siłówka + specjalistyczne ćwiczenia izometryczne.

    [​IMG]
     
  13. mewson

    mewson Maximum FC
    Super Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 26, 2011
    Komentarze:
    1,765
    Zdobyte Lajki:
    1,130
    Punkty:
    1,190
    Zdecydowanie bardziej dynamiczne ćwiczenia pod trójbój.
     
  14. TYTUS

    TYTUS UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Jul 12, 2010
    Komentarze:
    12,558
    Zdobyte Lajki:
    8,856
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    OB(Ł)OK
    Trójbój to typowa statyka ! Dwubój czyli podrzuty , rwania i ich zmodyfikowane odmiany to dynamika. Mylisz pojęcia
     
  15. DamiannN

    DamiannN Maximum FC
    Welterweight

    Dołączył:
    Feb 28, 2015
    Komentarze:
    1,569
    Zdobyte Lajki:
    671
    Punkty:
    290
    Płeć:
    Male
    Co sądzicie o robieniu przysiadów i mc w treningu Pull ? Moge trenowac tylko 4 razy w tygodniu a chciałem pozostać przy Push/Pull
    @Saenchai
     
  16. lugasek

    lugasek UFC
    Welterweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    9,735
    Zdobyte Lajki:
    7,128
    Punkty:
    1,190
    Wut?
     
  17. mewson

    mewson Maximum FC
    Super Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 26, 2011
    Komentarze:
    1,765
    Zdobyte Lajki:
    1,130
    Punkty:
    1,190
    Trenowałem trójbój i miałem okazję trenować trochę z trójboistami. Każdy z nich opierał swój trening o ćwiczenia dynamiczne typu high pull, czy push-press. Statyka dla większości, to tylko same boje. Ćwiczą też tak teraz często zawodiwcy startujący w jednym boju. Mnie taki trening odpowiada, niezależnie od celu. Modyfikując lekko ćwiczenia pomocnicze możemy się skupić na dynamice/wzmocnieniu stabilizatorów, czy też hipertrofii/sile.
     
  18. TYTUS

    TYTUS UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Jul 12, 2010
    Komentarze:
    12,558
    Zdobyte Lajki:
    8,856
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    OB(Ł)OK
    Jak TRÓJBOISTA może OPIERAĆ swój podstawowy trening o DWUBÓJU ( podrzut i rwanie) ? Dla mnie to lejesz wodę i próbujesz zrobić nam wodę z mózgu byle udowodnić jakąś absurdalną tezę. Nie masz podstawowej intuicyjnej wiedzy tylko wymyślasz jakieś bajki.
     
  19. mewson

    mewson Maximum FC
    Super Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 26, 2011
    Komentarze:
    1,765
    Zdobyte Lajki:
    1,130
    Punkty:
    1,190
    Pójdź na trójbój i zobacz jak się trenuje. Pomyśl/zapytaj po co nawet martwy robią chwytem rwaniowym. Później zapytaj po co im tyle ćwiczeń opartych o dynamikę i czemu treningi dynamiczne wyparły statykę w przygotowaniu do niemal każdej dyscypliny sportu.
    Dla mnie to oczywiste, dla ciebie to bajki, w sumie nie mam z tym problemu:damjan:
     
  20. TYTUS

    TYTUS UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    Jul 12, 2010
    Komentarze:
    12,558
    Zdobyte Lajki:
    8,856
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    OB(Ł)OK
    Nadal to lanie wody. Rozmawiamy o trójboju a Ty mówisz o niemal wszystkich dyscyplinach . Martwy ciąg chwytem rwaniowym to nadal martwy ciąg nie rwanie czy podrzut . Powtarzam trójbój to 100% statyka, nawet jak ktoś włącza do jego treningu niewielkie ilości ćwiczeń dynamicznych. Ludzie mają różne metody treningowe ale baza musi pozostać taka sama niezależnie jakimi rodzajami treningów się wspomagasz.
     

Share This Page