Siłownia ( rzeźba, spalanie) pytanie :)

lugasek

UFC
Light Heavyweight
@lugasek zalutowałem dzisiaj trening pull, poszło bardzo dobrze.
progresuj powoli i bedzie :bleed:

Progresować można nie tylko poprzez zwiększanie ciężaru. Ale też np. dołożenie powtórzenia, zwiększenie liczny serii, poprawienie techniki, zwiększenie zakresu ruchu, krótsze przerwy itd.
 

Shajs

UFC
Middleweight
progresuj powoli i bedzie :bleed:

Progresować można nie tylko poprzez zwiększanie ciężaru. Ale też np. dołożenie powtórzenia, zwiększenie liczny serii, poprawienie techniki, zwiększenie zakresu ruchu, krótsze przerwy itd.
Pierwsze sesje robię trochę na czuja, bo niektóre ćwiczenia znam i wiem na ile sobie mogę pozwolić, do reszty muszę się dostosować.
Najważniejsze, że jest zmiana w treningu i duża motywacja, tak jak piszesz będę się starał co tydzień progresować.
 

bury

Oplot Challenge
Featherweight
@Shajs jak już masz trochę stażu polecam spróbować treningu typowo pod powerlifting

Tutaj wyjaśnione co i jak w oznaczeniach itp.

Program w excelu fajnie ułożony, 16 tyg bez deloadów. Mix % i RPE, bardzo łatwy do ogarnięcia. Jest pare ćwiczeń typu wyciskanie z gumami, pin pressy itp które można podmienić, ale ogólnie plan jest bardzo przystępny, wystarczy mieć sztangę, ławeczkę stojaki i można działać. Po 4 miesiącach można wrócić do push/pull albo jakiegoś fbw pod hipertrofie. i tak sobie jechać naprzemiennie.
Pozdrawiam!
 

Shajs

UFC
Middleweight
@Shajs jak już masz trochę stażu polecam spróbować treningu typowo pod powerlifting

Tutaj wyjaśnione co i jak w oznaczeniach itp.

Program w excelu fajnie ułożony, 16 tyg bez deloadów. Mix % i RPE, bardzo łatwy do ogarnięcia. Jest pare ćwiczeń typu wyciskanie z gumami, pin pressy itp które można podmienić, ale ogólnie plan jest bardzo przystępny, wystarczy mieć sztangę, ławeczkę stojaki i można działać. Po 4 miesiącach można wrócić do push/pull albo jakiegoś fbw pod hipertrofie. i tak sobie jechać naprzemiennie.
Pozdrawiam!
Dobry pomysł, na pewno się temu przyjrzę. Póki co chcę spróbować push-pull bo też wcześniej go nie robiłem.
 

bury

Oplot Challenge
Featherweight
Pewnie, zawsze warto spróbować. U mnie po początkowych 2 latach bawienia się w splity (klata/barki, plecy triceps itp), nastepnie fbw potem push/pull to ten program zapewnił największy progres siłowy i sylwetkowy. Szczególnie nogi i klatka ruszyły fajnie do przodu, na splitach to głównie łapy rosły ;) Obecnie tylko plany pod powerbuilding/powerlifting. Samo programowanie też wydaje się prostsze do ogarnięcia. 3 boje główne + akcesoria dobierane pod słabe punkty w danym boju.
 
Top