"Popedałujmy" - kącik rowerowy.

Dzisiaj pierwszy raz wybrałem się na odcinek trasy Velo Dunajec. Świetna sprawa, ścieżka rowerowa gładka jak stół.
Czekam na kolejne etapy, z tego co widziałem prace są już zaawansowane. Ogólnie jestem zaskoczony całą infrastrukturą, miejscami odpoczynku dla rowerzystów itd.
Spotkałem pewnego starszego Pana po 70 z rozrusznikiem serca, który opowiadał, że ostatnio machnął 103 km. Jednym słowem SZACUN. Mówił, że już unika górzystych terenów, ale i tak robi wrażenie.
Czyli się da. Pogoda idealna na rower, chociaż momentami jest zbyt wietrznie.
Przechwytywanie.JPG
 

Attachments

  • 8461255_20170607_131746.jpg
    8461255_20170607_131746.jpg
    108.8 KB · Views: 26
  • 8461268_20170607_120053.jpg
    8461268_20170607_120053.jpg
    117.9 KB · Views: 26
  • 8461269_20170607_124440.jpg
    8461269_20170607_124440.jpg
    227.7 KB · Views: 26
*PRO TIP OF THE DAY* Jak postanowicie, w przyplywie entuzjazmu zajebac sobie z butli, podczas jazdy, tak, ze drgania beda silnie odczuwalne nawet na kierownicy, koniecznie upewnijcie sie, ze nikt za wami nie jedzie.
 
OŁSZYN DRAJV, vol 5641 ODBYTY, MOZECIE PODZIWIAC I PEKAC Z ZADROSCI, KORPO-SZCZURKI Z CHUJ WIE SKAD!11!!!
NIE SZYDZIC ZE SPRZETU!!!! JEZDZI DO PRZODU!!!!!!
Zdjęcie0401.jpg
Zdjęcie0403.jpg

OCZYWISCIE CHYBA NIE MUSZE DODAWAC, ZE NAWET MI WAS NIE SZKODA!!!!!!
:star wars::star wars::star wars:
 
  • Like
Reactions: PIR
*PRO TIP OF THE DAY* Jak postanowicie, w przyplywie entuzjazmu zajebac sobie z butli, podczas jazdy, tak, ze drgania beda silnie odczuwalne nawet na kierownicy, koniecznie upewnijcie sie, ze nikt za wami nie jedzie.
Przez chwilę myślałem, że jarałeś w trakcie jazdy.
A Ty tylko Debutir oddawałeś naturze
 
Właśnie poszukuje roweru.
Nie MTB.
Dużo w mieście i po asfaltowych trasach, ale fajnie jakby czasami można było pojeździć po leśnych szlakach.
Rozmiar pewnie najwiekszy (wzrost 190)
Budżet do ok. 3k.
Myślałem nad Unibike.

Może ma ktoś jakieś rozeznanie w rynku i jest w stanie coś polecić?
 
Właśnie poszukuje roweru.
Nie MTB.
Dużo w mieście i po asfaltowych trasach, ale fajnie jakby czasami można było pojeździć po leśnych szlakach.
Rozmiar pewnie najwiekszy (wzrost 190)
Budżet do ok. 3k.
Myślałem nad Unibike.

Może ma ktoś jakieś rozeznanie w rynku i jest w stanie coś polecić?

Dopiero zaczynasz czy już jeżdziłeś?
Jak waga?

Unibike; polska marka, rowery osprzętowo fajne, ramy już gorzej. Mają swoich fanów.
Kross: jak wyżej. Mocni marketingowo, rowery na fajnym osprzęcie, ale ramy słabe.
W tej kasie odpuściłbym oba.

Tak jak @B00YAK napisał, patrz na rowery crossowe. Jak masz zacięcie i lubisz baranka (kierownica) to zerknij na rowery typu gravel/przełaj. Tutaj z tą kwotą trzeba będzie zejść z tonu jeśli chodzi o osprzęt, ale coś fajnego się znajdzie. Żeby nie było pytań; przełaj ma bardziej sportową geometrię, jedziesz bardziej pochylony, maksymalny rozmiar opony to 35C.
Gravel; pozycja bardziej wyprostowana, ale nadal pochylona względem roweru crossowego. Szersze opony dadzą więcej możliwości w terenie.
Oba typy rowerów nie mają amora z przodu, ale o to się nie mart. Opona robi spora robotę, do tego widelec carbon/stal tez swoje wybierze.
Napisz to o co porsiłem i będziemy szukać. Moment słaby bo szczyt sezonu, ale spróbujemy.
 
Nigdy na baranie nie jeździłem, ale załóżmy, że może być. Może nawet to być fajne wprowadzenie, jakbym kiedyś wpadł na pomysł ruszyć na triathlon ;)

Spoko, zaraz ogarnę Ci kilka propozycji, ale i tak najlepiej się przymierzyć i przjechać, nawet kilkaset metrów.
Co do traitlonu; jestem po jednym starcie i to zupełnie inna bajka. Raz, że te rowery się nie nadają. Dwa, pozostaje jeszcze pływanie i bieg. Spróbuj kiedyś przejechać nawet 20 km na rowerze i przejść w bieg, rekraacyjnie 3-4 km. To zupełnie inna bajka:)
 
@carolus89 zrobimy inaczej żebys nie szedł na łatwiznę:P

Podpowiem Ci na co zwracać uwagę, a Ty sam wyszukasz rowery i wrzucisz tu efekty.

Rama: potrzebyjesz dużych rozmiarów. Przy crosach spokojnie XL, ewentualnie 58-60 cm. Dla ułatwienia zmierz sobie przekrok. Unikaj nijakich marek, które hajpują rowery osprzętem. Zerknij na propozycje sprawdzonych producentów: Giant, Trek, Specialized, Merida, Kellys.

Osprzęt: patrz na jednolitość. W tej kasie często spotkasz miksy typu: tylnia przerzutka slx/xt, przód alivio/acera, manetki acera. O klasach osprzętu znajdziesz sporo informacji w sieci bez żadnych problemów.

Koła: tutaj raczej będzie jednolicie więc nie musisz się za bardzo skupiać. Ta sama sytuacja będzie z hamulcami.

W gravelach nie masz za bardzo wyboru. Rozsądne sprzęty zaczynają się w granicach 4 000 zł.
Zerknij jednak na markę Marin. Ich rowery zbierają dobre opinie. Podobnie marka GT i model Grade.
Tutaj, w mojej subiektywnej ocenie rower na osprzęcie klasy Sora to minum przyzwoitości w tej monecie.
 
OlSZYN DRAJW VOL PIERDYLIARD TYM RAZEM CZAS NA SERIE FANTASTYCZNYCH ZDJEC OD TZW DRUGIEJ MANKI NIZ ZWYKLE. WESTERPLATTE OD POLNOCY PLUS FLOTYLLA JAKIEGOS KUHWA PLYWAJACEGO ZLOMU, PRAWDOPODOBNIE SILY ZBROJNE RP
Zdjęcie0407.jpg
Zdjęcie0411.jpg
Zdjęcie0411.jpg
Zdjęcie0410.jpg
Zdjęcie0408.jpg

P.S. WIATER MNIE DZISIAJ TAK DOPIEHDOLIL, ZE CHYBA IDE ZARAZ SPAC :confused: ZAL MI SAMEGO SIEBIE, NAWET :sad:
 
Odwołuję wszystko co mówiłem na temat decahlonowych B'Twin'ów.

Szosa Triban, cała na 105, carbon widelec i sztyca, koła i stery mavic... Bajka. Cenowo 4k, bezkonkurencyjnie... Nie ma szans na tak wyposażony rower u konkurencji. Prezentuje się też zacnie.
 
Dobrze mu tak. Fajnie na kopercie wylądował :mjsmile:
Tych rowerzystów którzy wpierdalają się na pełnej kurwie na przejściach na pieszych napierdalałbym kijem i tylko sprawdzał czy równo puchnie.
 
Back
Top