MMA Tycoon - gra online

Jedno rundowa dogrywka na najblizszej gali :P



Co do tego "proven destroyer" to chodzi mu bardziej ze jestes juz sprawdzony i w miare doswiadczony, przynajmniej ja to tak zrozumialem ^^







Staty:
x6eIW.jpg
 
W przyszły weekend przede mną niestety raczej z góry przegrana walka, no ale jak już się wpakowałem na mistrza to głupio odmówić jakiejkolwiek walki:
mój: http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=113352
przeciwnik: http://www.mmatycoon.com/fighterprofilepublic.php?FID=102189

Jeżeli ktoś ma jakikolwiek pomysł na rozegranie tej walki, nawet najbardziej ryzykowny to piszcie. Obalanie nie wchodzi w gre, w klinczu obronić się dam rade ale atakować już niema czym. W ogóle ten mój zawodnik jest starej generacji (nie wiele wtedy wiedziałem), z czasem udało się go troche naprostować ale szału nie ma, porażka raczej rozpocznie równię pochyłą w jego karierze.

W związku z tym mam zamiar przynajmniej zrobić ostrą rozpierduche w klatce, a nóż widelec jakiś cep i head kick sięgnie celu.
 
Spoko, patrząc na primaries (to oczywiście o niczym nie świadczy) nie ma tragedii. Poza tym, patrząc na statystyki, przeciwnik może mieć spore braki jeśli chodzi o agility albo striking defense (jeśli jeszcze się nie poprawił).



Napisz coś więcej o swoim zawodniku, jakie ma fizyczne staty i najlepsze secondaries.



Aha, jeśli masz co najmniej przyzwoitego elbows i knees, to możesz się przed tym gościem w klinczu nie obronić, także radziłbym unikać ;)
 
No to tak:
- klinczu na pewno bede unikał, ale w razie czego mam clinchwork na te 8.
- fizyczne: speed 10, agil 11, reszta 13
- co do secondaries: punch i striking def po 12, najlepsze to kicks 13 co myśle że w połączeniu z flexibility 13 i MT 12 może przyneść jakiś efekt.

Przeciwnik wogóle jakiś dziwny, zaczynał od poddań i chyba ma je wysokie, tak samo w klinczu daje ostro w palnik ale jeśli chodzi o walke w dystansie to nie widać po nim nic zadziwiającego. I chyba pozwala sie obalać więc może by tak wykorzystac strategie padnij/powstań :D
 
No to standardowo trzymanie dystansu i counter na maxa, jak sklinczuje to takedown i powstan :D
 
mam pytanie, czy wartości pośrednie między np. takedown 6 a takedown 7 (np. takedowns 6+) też się liczą? w pojedynku, czy trzeba miec pełną liczbe by coś znaczyła?
 
Czy jesli mój zawodnik ma tylko lekką przewage w MT (mój ma 2 a on 1) i dużą przewage w BJJ (mój purpura a jego biały), natomiast przeciwnik przewagę w zapasach (8 do 5) i boks (12 do 6) to jedyną sensowną taktyke jaką widze to klinczować i wskakiwać do gardy i poddanie. Mam racje??
 
Potrzebuje trenera od klinczu, bo czas najwyższy ogarnąć i tę płaszczyznę walki.

Plan jest taki, żeby od czasu do czasu sklinczować i przenieść walkę do parteru obojętne czy z góry czy do gardy (niewiem co bardziej pasuje do moich skilli), a jak sie nie uda 1, 2 próba to rozerwać. Ma to byc alternatywa w walce dla obaleń z dystansu. Jak poustawiać suwaki, żeby się nie wypompować.

Najważniejsze cechy: speed, siła 13 - MT 11, Zapasy 13, BJJ 11 - clinch work 8, takedowns 13.
Przeciwnik: MT 10, Zapasy 8, blue belt - clinchwork chyba troche ogarnia bo troche używał klinczu.
http://www.mmatycoon.com/fighterprofilepublic.php?FID=111283
 
Jak przesłać pięniądze z zawodnika na zawodnika? Jak założyć nowe szorty? Jak kupić suplementacje? Z góry dzięki za odpowiedź:)
 
Z zawodnika na zawodnika chyba nie da rady przesłać kasy, ubrania zakładasz w zakładce Possessions, wybierasz ubranie i klikasz submit, suplementy kupujesz w zakładce miasta zawodnika (klikasz highstreet i wybierasz miasto gdzie jest zawodnik) i patrzysz oferty sklepów pod napisem Nutrtition Companies. Sorry ale nie umiem inaczej wytłumaczyć ;p.. Może ktoś wie jak ustawić taktyke by mnie zapaśnik GnP nie zmiażdżył w parterze? jego wrestling to 11 a mój 5 i mamy purple belty
 
Jesli masz dobre def grappling to duzo advance position z bottomu i go przetoczysz...a jeszcze pozostaje stojka,skoro to zapasnik ;P moze sie zmeczyc probami obalen nonstop, a przy dobrym ustawieniu, zapasach na 5 ,dobry TD to mozna pare obalen obronic.
 
Szybko sie zmeczysz. Ja mialem podobna walke, moj zawodnik typowy grappler z gorszymi zapasami a przeciwnik to uderzacz, wyszedl chyba takze na 100% agressive i po kilku akcjach byl zmeczony a nie trafial mnie w stojce.



Tak jak ktos pisal nadal sie chyba lepiej sprawdza counter.
 
Jak nie dasz 90-100 agressive to prawdopodobnie twój zawodnik nie zdąży się zmeczyć bo bedzie obalony.
Wartość agressive proponuje określić:
- wprost proporcjonalnie do różnicy umiejętności bokserskich.
- odwrotnie proporcjonalnie do twojego grapling def.

Jak masz duże grap def to możesz troche zejsc z agressive ale jak masz mało to raczej nie masz wyjscia i musisz isc na hura.
Walka o pas a kondycha słabizna, jaki masz plan na 5 runde? Leżeć i udawać martwego?
 
Właśnie tej walce nie daje więcej niż 2 rundy. Albo go znokautuję albo on mnie podda. Wiec tu tkwi moje pytanie do was. Jak mam ustawić odpowiednio na takiago zawodnika taktykę. Mój def grap to 12 tylko purple belt (7)
 
To z takim grap def mozna juz troche kombinować, mysle ze spokojnie obranisz pare obalen nawet przy różnicy w zapasach. Jak gość nic nie robi tylko caly czas obala to można by nawet pokusić się o 90% counter. Ale to już musisz rozpracować przeciwnika i wybrac jakieś rozwiązanie. Zapewniam że na żadną walkę w tej grze niema taktyki która gwarantuje zwycięstwo więc zawsze trzeba zaryzykować i coś wybrac.
 
Daro napisz do mnie w grze jak mozesz, http://mmatycoon.com/managerprofilemanager.php?MgrID=28944
 
Back
Top