GameZone... czyli co sie kreci w czytnikach.

Jak wszyscy to wszyscy :fjedzia:

PXL-20250507-095548197.jpg
 
EX33 wygląda przepięknie na Legionie. Generalnie w zależności od dostępności streamuję grę poprzez GFN na Legiona lub telewizor - max ustawienia i jest bosko.
Ja akurat gram lokalnie a mimo to legion daje radę na wysokich, co prawda przy pomocy skalowania no ale na takim ekranie wygląda bardzo dobrze.
 
Ja akurat gram lokalnie a mimo to legion daje radę na wysokich, co prawda przy pomocy skalowania no ale na takim ekranie wygląda bardzo dobrze.
Masz na myśli Lossless Scaling? Ciągle się nad tym zastanawiam, bo nie zawsze da się grać online. Jak z artefaktami przy szybkich ruchach kamery?
 
Masz na myśli Lossless Scaling? Ciągle się nad tym zastanawiam, bo nie zawsze da się grać online. Jak z artefaktami przy szybkich ruchach kamery?
Opcje są trzy. Lossless, Radeon super resolution wbudowany w adrenaline no i skalowanie z poziomu gry jeżeli opcje na to pozwalają.

Najczęściej korzystam z adrenaline albo z opcji w grze. W przypadku EX33 używam wbudowanego skalowania i działa fajnie, owszem czasem potrafi zgubić ostrość no i miewa problemy przy bardzo drobnych cząstkach ale prócz tego nie zauważyłem większych problemów.
W Cyberpunku też korzystam z wbudowanego upscalowania i działa elegancko, w Hogwart Legacy też.

Lossless kupiłem ale póki co rzadko używam, pewnie się przyda przy starszych tytułach.
 
Masz na myśli Lossless Scaling? Ciągle się nad tym zastanawiam, bo nie zawsze da się grać online. Jak z artefaktami przy szybkich ruchach kamery?
Musisz wsiąść jednak pod uwagę że moja opinia może być wręcz kolosalnie nieobiektywna bo na zmianę gram na switchu i momentami jaram się grafiką w Xenoblade Chronicles :werdum: więc jak odpaliłem Cyberpunka na wysokich to miałem wrażenie że przeniosłem się do innego wymiaru grania a jak zobaczyłem grę świateł w zamku w Hogwarcie to aż się zatrzymałem na chwilę:werdum:

tak więc moje wymagania co do oprawy są poniżej minimalnych i nawet artefakty wyglaądają ładniej niż większość grafik na switchu ;)
 
Myślałem, że całość poniżej 40h da się ogarnąć.
Ponoć główna fabuła to ~30h. Ja w pewnym momencie zacząłem zwiedzać inne lokacje by trochę złapać expa i przydatnych rzeczy. Jednak gdy doszedłem do momentu w którym była szansa na "podciągnięcie" fabularnie aktu 2 to zostawilem mnóstwo pozostałych "krain" na później ... Myślałem, że to już końcówka 2 aktu i bardzo chciałem zobaczyć jak rozwinie się historia. Mocno jednak się pomyliłem i ta "końcówka" zajęła mi sporo godzin. Teraz to mam mętlik w głowie, wiedziałem, że coś pierdolnie, ale i tak mój mały móżdżek jeszcze przerabia rozwiązanie fabularne jakie zaserwowali twórcy Clair.
Wieczorem zobaczę co dalej bo został fabularnie cały 3 akt, mnóstwo krain do zwiedzenia i ponowne spotkanie z bossami, którzy przedtem wydawali się bogami.
Z moim tempem grania to obstawiam 50-60 godzin.

To jest taka gierka, która gdybym zagrał za czasów smarka zostałaby w mojej pamięci na zawsze jak kiedyś BG, FF7 czy Planescape.
 
Może mało gram w solusowe gry itp, ale jeśli dojdziecie do tego bosa to są ciary. A ta muza to jest EPA najwyższej mocy i nigdy czegoś lepszego nie widziałem jako połączenie obrazu z dźwiękiem podczas walki :antonio:

"A one winged angel for a new generation"




I jeszcze ten tekst, który słyszałem chyba z 20-30 razy póki dziada nie ubiłem.

Your sister deserves more.
 
Last edited:
Kurwa od piątku męczyłem tego Obscura. Wszystko do Malarki zabite na średnim poziomie. Potem już włączona fabuła bo walki mnie męczyły.
Jak ktoś lubi masochistyczny symulator wciskania guzików na czas, przy jebitnych wodotryskach, patos i miałką fabułę gdzie przez 90% gry nic nie wiemy.
To polecam.

Miała być giga recenzja, ale gra mnie zawiodła.
 
Kurwa od piątku męczyłem tego Obscura. Wszystko do Malarki zabite na średnim poziomie. Potem już włączona fabuła bo walki mnie męczyły.
Jak ktoś lubi masochistyczny symulator wciskania guzików na czas, przy jebitnych wodotryskach, patos i miałką fabułę gdzie przez 90% gry nic nie wiemy.
To polecam.

Miała być giga recenzja, ale gra mnie zawiodła.
To chyba jesteś w mniejszości jeśli chodzi o fabułę. Ja się nie wypowiadam, bo wszystko przede mną.
Miałem brać się wcześniej, ale najebałem 55h w Oblivionie :werdum:
 
:juanlaugh:

Ubisoft opóźnia swoje największe gry po sukcesie AC: Shadows. Nie dotyczy to jednak Prince of Persia: Piaski Czasu Remake​

W momencie, gdy Ubisoft po raz kolejny przesuwał premierę Assassin’s Creed: Shadows, mało kto wierzył, że produkcja osiągnie duży sukces. Finalnie okazało się jednak, że tytuł nie tylko spotkał się z pozytywnym przyjęciem, ale też – jak wynika z najnowszego raportu finansowego firmy – wygenerował drugie najwyższe przychody pierwszego dnia sprzedaży w historii serii.


Dodatkowy czas, jaki Ubisoft przeznaczył na doszlifowanie gry, przyniósł zamierzone efekty, dlatego studio zamierza postąpić podobnie w przypadku kluczowych, ale niezapowiedzianych jeszcze projektów. Chociaż we wspomnianym raporcie firma nie sprecyzwała, o jakie produkcje chodzi, prawdopodobnie będą to przyszłe odsłony takich serii, jak Assassin's Creed (30 mln graczy w 2024 r. fiskalnym we wszystkich częściach), Far Cry (20 mln graczy), i Rainbow Six (30 mln graczy).

Po dokładnym przeglądzie linii produkcyjnej, który trwał od października do grudnia, Grupa postanowiła zapewnić dodatkowy czas na rozwój niektórym ze swoich największych produkcji, aby zapewnić im najlepsze warunki do osiągnięcia sukcesu. Decyzja ta okazała się korzystna dla jakości Assassin's Creed: Shadows. W związku z tym lata budżetowe 2026–27 i 2027–28 przyniosą znaczny wzrost w porównaniu z rokiem 2025–26, dzięki silnej zawartości związanej z największymi markami Grupy – czytamy w dokumencie.

Ubisoft potwierdził również, że remake Prince of Persia: Piaski Czasu zostanie wydany w bieżącym roku fiskalnym, kończącym się w marcu 2026 r. Biorąc pod uwagę, że ostatni zwiastun gry wspominał o przyszłym roku, należy zakładać, że tytuł trafi na rynek w pierwszym kwartale 2026 roku.

Przypomnijmy, że jakiś czas temu Ubisoft ogłosił plan utworzenia spółki, która skupi się na trzech głównych IP i będzie częściowo własnością grupy Tencent. Transakcja ma zostać sfinalizowana do końca 2024 roku.
 
:juanlaugh:

Ubisoft opóźnia swoje największe gry po sukcesie AC: Shadows. Nie dotyczy to jednak Prince of Persia: Piaski Czasu Remake​

W momencie, gdy Ubisoft po raz kolejny przesuwał premierę Assassin’s Creed: Shadows, mało kto wierzył, że produkcja osiągnie duży sukces. Finalnie okazało się jednak, że tytuł nie tylko spotkał się z pozytywnym przyjęciem, ale też – jak wynika z najnowszego raportu finansowego firmy – wygenerował drugie najwyższe przychody pierwszego dnia sprzedaży w historii serii.


Dodatkowy czas, jaki Ubisoft przeznaczył na doszlifowanie gry, przyniósł zamierzone efekty, dlatego studio zamierza postąpić podobnie w przypadku kluczowych, ale niezapowiedzianych jeszcze projektów. Chociaż we wspomnianym raporcie firma nie sprecyzwała, o jakie produkcje chodzi, prawdopodobnie będą to przyszłe odsłony takich serii, jak Assassin's Creed (30 mln graczy w 2024 r. fiskalnym we wszystkich częściach), Far Cry (20 mln graczy), i Rainbow Six (30 mln graczy).

Po dokładnym przeglądzie linii produkcyjnej, który trwał od października do grudnia, Grupa postanowiła zapewnić dodatkowy czas na rozwój niektórym ze swoich największych produkcji, aby zapewnić im najlepsze warunki do osiągnięcia sukcesu. Decyzja ta okazała się korzystna dla jakości Assassin's Creed: Shadows. W związku z tym lata budżetowe 2026–27 i 2027–28 przyniosą znaczny wzrost w porównaniu z rokiem 2025–26, dzięki silnej zawartości związanej z największymi markami Grupy – czytamy w dokumencie.

Ubisoft potwierdził również, że remake Prince of Persia: Piaski Czasu zostanie wydany w bieżącym roku fiskalnym, kończącym się w marcu 2026 r. Biorąc pod uwagę, że ostatni zwiastun gry wspominał o przyszłym roku, należy zakładać, że tytuł trafi na rynek w pierwszym kwartale 2026 roku.

Przypomnijmy, że jakiś czas temu Ubisoft ogłosił plan utworzenia spółki, która skupi się na trzech głównych IP i będzie częściowo własnością grupy Tencent. Transakcja ma zostać sfinalizowana do końca 2024 roku.
Bamburaj identyfikuje się jako sukces.

Peak na steamie 64.000 graczy. Sukces na miarę wokeguarda.
 
Back
Top