Starvin' Marvin
Legacy FC Flyweight
Jak wszyscy to wszyscy


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aleś sprytnie zdjęcie zrobiłJak wszyscy to wszyscy
![]()
Test samojebki na IQ zdany.Aleś sprytnie zdjęcie zrobił![]()
Mosad go nie dopadnie.Aleś sprytnie zdjęcie zrobił![]()
EX33 wygląda przepięknie na Legionie. Generalnie w zależności od dostępności streamuję grę poprzez GFN na Legiona lub telewizor - max ustawienia i jest bosko.Jak wszyscy to wszyscy
![]()
Ja akurat gram lokalnie a mimo to legion daje radę na wysokich, co prawda przy pomocy skalowania no ale na takim ekranie wygląda bardzo dobrze.EX33 wygląda przepięknie na Legionie. Generalnie w zależności od dostępności streamuję grę poprzez GFN na Legiona lub telewizor - max ustawienia i jest bosko.
Masz na myśli Lossless Scaling? Ciągle się nad tym zastanawiam, bo nie zawsze da się grać online. Jak z artefaktami przy szybkich ruchach kamery?Ja akurat gram lokalnie a mimo to legion daje radę na wysokich, co prawda przy pomocy skalowania no ale na takim ekranie wygląda bardzo dobrze.
Opcje są trzy. Lossless, Radeon super resolution wbudowany w adrenaline no i skalowanie z poziomu gry jeżeli opcje na to pozwalają.Masz na myśli Lossless Scaling? Ciągle się nad tym zastanawiam, bo nie zawsze da się grać online. Jak z artefaktami przy szybkich ruchach kamery?
Musisz wsiąść jednak pod uwagę że moja opinia może być wręcz kolosalnie nieobiektywna bo na zmianę gram na switchu i momentami jaram się grafiką w Xenoblade ChroniclesMasz na myśli Lossless Scaling? Ciągle się nad tym zastanawiam, bo nie zawsze da się grać online. Jak z artefaktami przy szybkich ruchach kamery?
Myślałem, że całość poniżej 40h da się ogarnąć.Ponad 40h i skończyłem drugi akt Clair
Muszę to jakoś przetrawić![]()
Ponoć główna fabuła to ~30h. Ja w pewnym momencie zacząłem zwiedzać inne lokacje by trochę złapać expa i przydatnych rzeczy. Jednak gdy doszedłem do momentu w którym była szansa na "podciągnięcie" fabularnie aktu 2 to zostawilem mnóstwo pozostałych "krain" na później ... Myślałem, że to już końcówka 2 aktu i bardzo chciałem zobaczyć jak rozwinie się historia. Mocno jednak się pomyliłem i ta "końcówka" zajęła mi sporo godzin. Teraz to mam mętlik w głowie, wiedziałem, że coś pierdolnie, ale i tak mój mały móżdżek jeszcze przerabia rozwiązanie fabularne jakie zaserwowali twórcy Clair.Myślałem, że całość poniżej 40h da się ogarnąć.
Wiadomo strzela się tylko do "kolorowych"Mały tip dla tych co dopiero zaczynają grać w Clair, nie zabijajcie białych nevronow![]()
To chyba jesteś w mniejszości jeśli chodzi o fabułę. Ja się nie wypowiadam, bo wszystko przede mną.Kurwa od piątku męczyłem tego Obscura. Wszystko do Malarki zabite na średnim poziomie. Potem już włączona fabuła bo walki mnie męczyły.
Jak ktoś lubi masochistyczny symulator wciskania guzików na czas, przy jebitnych wodotryskach, patos i miałką fabułę gdzie przez 90% gry nic nie wiemy.
To polecam.
Miała być giga recenzja, ale gra mnie zawiodła.
Bamburaj identyfikuje się jako sukces.
Ubisoft opóźnia swoje największe gry po sukcesie AC: Shadows. Nie dotyczy to jednak Prince of Persia: Piaski Czasu Remake
W momencie, gdy Ubisoft po raz kolejny przesuwał premierę Assassin’s Creed: Shadows, mało kto wierzył, że produkcja osiągnie duży sukces. Finalnie okazało się jednak, że tytuł nie tylko spotkał się z pozytywnym przyjęciem, ale też – jak wynika z najnowszego raportu finansowego firmy – wygenerował drugie najwyższe przychody pierwszego dnia sprzedaży w historii serii.
Dodatkowy czas, jaki Ubisoft przeznaczył na doszlifowanie gry, przyniósł zamierzone efekty, dlatego studio zamierza postąpić podobnie w przypadku kluczowych, ale niezapowiedzianych jeszcze projektów. Chociaż we wspomnianym raporcie firma nie sprecyzwała, o jakie produkcje chodzi, prawdopodobnie będą to przyszłe odsłony takich serii, jak Assassin's Creed (30 mln graczy w 2024 r. fiskalnym we wszystkich częściach), Far Cry (20 mln graczy), i Rainbow Six (30 mln graczy).
Po dokładnym przeglądzie linii produkcyjnej, który trwał od października do grudnia, Grupa postanowiła zapewnić dodatkowy czas na rozwój niektórym ze swoich największych produkcji, aby zapewnić im najlepsze warunki do osiągnięcia sukcesu. Decyzja ta okazała się korzystna dla jakości Assassin's Creed: Shadows. W związku z tym lata budżetowe 2026–27 i 2027–28 przyniosą znaczny wzrost w porównaniu z rokiem 2025–26, dzięki silnej zawartości związanej z największymi markami Grupy – czytamy w dokumencie.
Ubisoft potwierdził również, że remake Prince of Persia: Piaski Czasu zostanie wydany w bieżącym roku fiskalnym, kończącym się w marcu 2026 r. Biorąc pod uwagę, że ostatni zwiastun gry wspominał o przyszłym roku, należy zakładać, że tytuł trafi na rynek w pierwszym kwartale 2026 roku.
Przypomnijmy, że jakiś czas temu Ubisoft ogłosił plan utworzenia spółki, która skupi się na trzech głównych IP i będzie częściowo własnością grupy Tencent. Transakcja ma zostać sfinalizowana do końca 2024 roku.