Ja też jestem wielkim fanem twórczości Tarantino. Na forum napewno jest ich więcej, może podajcie swoje rankingi jego filmów. U mnie wygląda to tak:
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe Psy, Bękarty Wojny
3. Jackie Brown
4. Kill Bill vol. 1,2, Grindhouse: Death Proof
5. Urodziny mojego najlepszego przyjaciela
Tych filmów nie biorę pod uwage, bo owszem Quentin maczał w nich palce, w większym lub mniejszym stopniu, ale jednak nie są to w pełni jego filmy.
Cztery pokoje, Sin City - Miasto grzechu, Mokra robota, Od zmierzchu do świtu, Urodzeni mordercy, Dance Me to the End of Love(teledysk).
Tych filmów nie oglądałem:
Love Birds in Bondage - tego filmu niestety nie da się obejrzeć, ponieważ został spalony:-)
Django - czekam na premiere, aby udać się do kina. Niestety chyba nie wytrzymam i wkońcu obejrze.