Cyberpunk 2077

Bossów zabiłem a w rozmowie zarzuciłem maiko że chciała wykorzystać sytuację do swoich celów i też ją kilim. Tom ginie a w późniejszych rozmowach dowiadujemy się że Tiger claws z zemsty dokonali pacyfikacji chmur. Wątek z Judy ewentualnie późniejszy romans w wypadku Valerie jest kontynuowany.
 
Tiger claws z zemsty dokonali pacyfikacji chmur. Wątek z Judy ewentualnie późniejszy romans w wypadku Valerie jest kontynuowany.
Dlatego tym razem uznałem, że lepiej się dogadać, a Judy przyznała, że może tak faktycznie będzie lepiej:fjedzia:
Głupio, bo tak jak pisałem wcześniej, przy przewrocie to jest idealna okazja, żeby Moxy to przejęły
 
Dlatego tym razem uznałem, że lepiej się dogadać, a Judy przyznała, że może tak faktycznie będzie lepiej:fjedzia:
UGłupio, bo tak jak pisałem wcześniej, przy przewrocie to jest idealna okazja, żeby Moxy to przejęły
Mafia zabita, w bonusie siedlisko kurewstwa i LPG rozbite. Win win same plusy. Tylko wszystkie ryby tamtych czasów niepocieszone ale to chyba też plus.
 
Ogarnąłem w końcu z detalami jej zdobyć broń erebus lub specjalny cyberdeck w misji ze ścieżki reeda. W pierwszej lokacji gdzie szuka nas cerberus zwijamy projekt broni z magazynu. W drugiej lokacji już bliżej rdzenia znajdujemy projekt cyberdecku w pomieszczeniu "prototypowanie inżynieryjne". Z wyłączonego robota, po sekwencji w mieszkaniu so mi, zabieramy zakodowany układ behawioralny.
Po zakończeniu całej misji, po wyjściu z mieszkania dostaniemy anonimową instrukcje jak zdekodować układ.
Pomoze nam w tym netrunner na kabuki market. Po otrzymaniu zdekodowanego układu możemy wykonać unikalną broń lub cyberdeck.
 
Więc okazuje się się że setki tysięcy młodych rosssjan chce grać legalnie w Cyberpunka Widmo Wolności ale nie może bo nie ma tam sprzedaży, chyba że pobierze z VPNa :fjedzia:
Ale to nie koniec bo CDPR nie zrobiło russkiego tłumaczenia gry więc Wasylij z Żenią zrobili pirackie tzn. mówią że to AI zrobiło bo CDPR wytoczyło im proces... Niezłe Jajca

Cyberpunk Phantom Liberty Rosja
 
Więc okazuje się się że setki tysięcy młodych rosssjan chce grać legalnie w Cyberpunka Widmo Wolności ale nie może bo nie ma tam sprzedaży, chyba że pobierze z VPNa :fjedzia:
Ale to nie koniec bo CDPR nie zrobiło russkiego tłumaczenia gry więc Wasylij z Żenią zrobili pirackie tzn. mówią że to AI zrobiło bo CDPR wytoczyło im proces... Niezłe Jajca

Cyberpunk Phantom Liberty Rosja
Uwielbiam mordować kosiarzy. Mają piękny kacapski akcent.
 
Kolejne 20GB aktualizacji właśnie wjeżdża. Czy to już ostatnia aktualizacja?
14,2 do widma i 5,3 do podstawki
Impactuje to na obecne sejwy, tj. poprawki będą tam widoczne czy dopiero jak zaczniesz od nowa? W weekend przysiadam i planuję skończyć chociaż PL, bo z podstawki już chyba wszystko wyczyściłem jeśli chodzi o zadania poboczne, więc pozostaje iść do Hanako
 
Impactuje to na obecne sejwy, tj. poprawki będą tam widoczne czy dopiero jak zaczniesz od nowa? W weekend przysiadam i planuję skończyć chociaż PL, bo z podstawki już chyba wszystko wyczyściłem jeśli chodzi o zadania poboczne, więc pozostaje iść do Hanako
Raczej sejwy będą działać bo jak nie to chyba dam spokój i zagram za rok jak przestaną już "naprawiać"
 
Jedynie taka mała refleksja że gracze bez światłowodu są ru..... bez wazeliny. Co chwilę tona danych do ściągania.
 

Cyberpunk 2077 - patch 2.02

Widmo wolności oraz Zadania i otwarty świat

Widmo wolności

  • Zrównoważono limity czasowe dla misji samochodowych.
  • Wprowadzono poprawki animacji, oświetlenia, scen, efektów specjalnych i innych.
  • Naprawiono problemy z kolizjami w różnych miejscach, przez które gracze mogli utknąć.
  • Po rozpoczęciu nowej gry od Widma wolności zadania, które były symulowane jako ukończone, będą teraz widoczne w dzienniku.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych okolicznościach samochód Quadra Sport R-7 „Vigilante” nie był dostępny do zakupu na stronie Autofixer.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przed bramami Dogtown pojawiały się blokady drogowe uniemożliwiające wjazd.
  • Młot Sasquatch będzie teraz pojawiać się u sprzedawcy na czarnym rynku na stadionie, jeśli nie udało ci się go zdobyć podczas walki z bossem (Sasquatch).
  • Ciało Dexa będzie teraz pojawiać się na wysypisku śmieci w zapisach, w których wybrano opcję rozpoczęcia gry od Widma wolności.
  • Teraz możliwe będzie podniesienie broni Jackiego z ołtarza w El Coyote Cojo w zapisach, w których wybrano opcję rozpoczęcia gry od Widma wolności.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na konsolach Xbox Series X|S zamiast komunikatu o błędzie dotyczącym instalacji Widma wolności wyświetlało się okienko z placeholderem.
  • Niedźwiedzia przysługa – naprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie zadania, jeśli skrytka została splądrowana przed otrzymaniem wiadomości z kodem.
  • Przesyłka do Los Padres – naprawiono błąd, który powodował, że w określonych okolicznościach zadanie mogło pozostać aktywne nawet po jego nieukończeniu z powodu niepodążania za śladami pozostawionymi przez Songbird.
  • Dzień próby – nie będzie już można rozmontować zabranej z ciała Hansena drzazgi z danymi ochrony stadionu; akcja ta blokowała postępy w zadaniu.
  • Dzień próby – po sprzymierzeniu się z Songbird będzie teraz można zdobyć broń Bald Eagle.
  • Kontrakt: Ścieżki Odkupienia – naprawiono błąd, który powodował, że drzwi prowadzące do fabryki broni na stadionie mogły zostać przypadkowo otwarte wcześniej w zadaniu „Dzień próby”, co później zakłócało postępy w grze i mogło zablokować gracza za drzwiami.
  • Srebrne Trzewiczki – naprawiono błąd, który powodował, że cel „Opuść Heavy Hearts” mógł nie zostać oznaczony jako ukończony po opuszczeniu Heavy Hearts.
  • Kryzys Tożsamości – naprawiono błąd, który powodował, że cel „Dotrzyj do punktu obserwacyjnego” mógł nie zostać oznaczony jako ukończony po dotarciu do punktu obserwacyjnego.
  • Słuszna sprawa – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wsiąść do samochodu, bo ten w ogóle się nie pojawiał.
  • Słuszna sprawa – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie mogło utknąć na celu „Odjedź” nawet po wejściu do samochodu i odjechaniu z miejsca.
  • Interregnum – naprawiono błąd, w wyniku którego, jeśli gracz rozpoczął walkę w lobby pod koniec zadania „Czarne czy czerwone?”, nie mógł dostać się do budynku Black Sapphire z powodu zamkniętych rolet.
  • Interregnum – naprawiono błąd, w wyniku którego z powodu niedziałającej windy nie można było spotkać się z Mr. Handsem w Heavy Hearts.
  • Interregnum – naprawiono błąd, w wyniku którego menu postaci i szybka podróż blokowały się po usunięciu imprintu Aguilar.
  • Interregnum – naprawiono błąd, który powodował, że dziennik błędnie sugerował, iż gracz musi ukończyć Kontrakt: Ranny lis w miejskiej dżungli, aby kontynuować zadanie, podczas gdy w rzeczywistości wymagane było ukończenie kontraktu Z ciężkim sercem.
  • Ku otchłani – naprawiono błąd, który powodował, że Cerberus pojawiał się dopiero podczas ucieczki w korytarzu, jeśli gracz strzelił z broni w określonym miejscu w pobliżu terminalu Sierra.
  • Ku otchłani – usunięto testy zdolności z zamkniętych drzwi w pomieszczeniu obserwacyjnym i dostosowano cel tak, aby było jasne, że ukrywanie się przed Cerberusem jest wymagane do dokonania postępów.
  • Wszyscy ludzie Prezydentki – naprawiono błąd, który mógł powodować, że nie aktywowała się walka z bossem (Chimera).
  • Głębokie rany i stare blizny – naprawiono błąd, który powodował, że cel zadania znikał po spotkaniu w The Moth, blokując postępy.
  • Ciernie i gwiazdy – naprawiono błąd, w wyniku którego można było uruchomić system policyjny podczas jazdy do portu lotniczego/orbitalnego.
  • Nikt nie woła – naprawiono błąd, który powodował, że po wezwaniu pielęgniarki ekran stawał się czarny.
  • Ścieżka królów – naprawiono błąd, który powodował, że po ukończeniu zadania „Widzimy się w Afterlife” nie można było zapytać Misty o karty tarota.
  • Nowe życie, stare parówki – naprawiono błąd, który powodował, że drzwi prowadzące do stoiska z hot dogami Billa były dla niektórych graczy nadal zamknięte po aktualizacji 2.01.
Zadania i otwarty świat


  • Usunięto błąd, w wyniku którego po zakupie Quadry Type-66 „Wingate” nie była ona widoczna w menu „Przywołaj pojazd”.
  • Johnny nie będzie już pojawiał się podczas odbierania nagrody w Trauma Drama przed ukończeniem Aktu 1.
  • Strona internetowa Trauma Team będzie teraz dostępna na komputerze V, gdy aktywne jest zadanie Czerwony wieszcz.
  • Czempion Arroyo – naprawiono błąd, który powodował, że pokonanie Bucka mogło blokować ukończenie zadania, jeśli gracz miał na wyposażeniu mikrogenerator (wszczep).
  • Kontrakt: Zrobisz rozróbę w celi 99, albo twoja żonka... – naprawiono błąd, w wyniku którego kontrakt mógł nie aktywować się po wejściu na obszar zadania.
  • Pasażer – naprawiono błąd, który powodował, że Panam mogła nie chcieć wsiąść na motocykl i pojechać na stację benzynową, jeśli gracz wsiadł na swój motor jako pierwszy.
  • Spójrz na to miasto z góry – V nie będzie już umierać po wejściu do AV-ki Delamaina.
  • Szybka i wściekła – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było strzelać z pojazdu podczas pościgu.
Rozgrywka

  • Zbalansowano statystyki niektórych broni w oparciu o opinie graczy.
  • Broń Malorian Arms 3516 została wzmocniona. Odrzut jest łatwiejszy do opanowania, nawet przy niskim poziomie wytrzymałości. Zwiększono też zadawane obrażenia.
  • Schematy ikonicznych broni znikają teraz po wytworzeniu przedmiotu.
  • Do opisu monostruny dodano brakujące statystyki.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego można było duplikować rupiecie.
  • Pociski teraz prawidłowo zadają obrażenia podczas strzelania przez szkło.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał łatwe uzyskanie drzazg umiejętności 5. poziomu na wczesnym etapie gry. Dostosowano również ich ceny.
  • Wyłączono możliwość użycia hacku sygnał przywołania na wrogach stojących na skraju obszaru, którego nie powinni opuszczać.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że atut Obieg zamknięty odzyskiwał podstawowy koszt pamięci RAM bez uwzględnienia atutów zmniejszających RAM, przez co odzyskiwano więcej pamięci RAM, niż faktycznie zużyto.
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których NPC-e w tłumie mogły przechodzić przez pojazdy.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że windy w różnych zadaniach pojawiały się na niewłaściwym piętrze, jeśli grę zapisano/wczytano po tym, jak zaczęły się poruszać.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wygląd rąk V w perspektywie pierwszoosobowej mógł nie zmieniać się poprawnie po zainstalowaniu lub odinstalowaniu wszczepów.
  • Przekazywanie pieniędzy bezdomnym nie będzie już obniżało poziomu poszukiwanego przez NCPD.
PC

  • Wybranie domyślnych ustawień graficznych powinno teraz skutkować zastosowaniem odpowiednich „szybkich ustawień” w oparciu o posiadany sprzęt i zgodnie z najnowszymi zaleceniami systemowymi.
  • Wprowadzono mechanizm wykrywania niedopasowanych lub uszkodzonych skryptów, które są spowodowane nieaktualnymi modami lub uszkodzeniem plików podczas aktualizacji/instalacji. Teraz gra zamiast się zawiesić, wyświetli komunikat o błędzie, a następnie się zamknie.
Konsole

  • Zwiększono rozmiar wewnętrznego bufora sav.dat do 15 MiB bez zwiększania ogólnego maksymalnego rozmiaru zapisu.
  • Przeprojektowano proces zapisywania, aby nie nadpisywać zapisu, dopóki nie mamy pewności, że dane są prawidłowe – pomoże to zapobiec uszkodzeniu zapisu w przypadku, gdy brakuje wystarczającej ilości miejsca.
Inne

  • Wprowadzono optymalizacje, ulepszenia wydajności i poprawki błędów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre osiągnięcia lub trofea mogły odblokować się po wczytaniu zapisu sprzed wersji 2.0 w wersji 2.01, mimo niespełnionych kryteriów.
  • Należy pamiętać, że poprawka nie zresetuje odblokowanych już osiągnięć.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w określonych okolicznościach podczas skanowania pojazdu lub nawiązywania połączenia za pomocą łącza osobistego zamiast komunikatu „Ukończono” mógł wyświetlać się komunikat „Wykryto intruza”.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas wyczołgiwania się z wysypiska w zadaniu Wielki senmogły być widoczne migające śmieci.
  • Naprawiono nieprawidłowo wyrównany efekt Johnny'ego.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że NPC-e mogły wydawać się rozciągnięte pod wpływem eksplozji lub umiejętności Katapulta.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że opisy na mapie i w interakcjach dotyczących wynajmu mieszkań wyświetlały podwojoną cenę.
  • W postępach międzyplatformowych zablokowano możliwość wczytywania zapisów większych niż maksymalny rozmiar zapisu na konsolach, aby zapobiec awariom i problemom podczas importowania takich zapisów.
  • Zremasterowano dubbing, by podnieść jakość dźwięku w języku niemieckim, chińskim uproszczonym i japońskim.
 

Cyberpunk 2077 - patch 2.02

Widmo wolności oraz Zadania i otwarty świat

Widmo wolności

  • Zrównoważono limity czasowe dla misji samochodowych.
  • Wprowadzono poprawki animacji, oświetlenia, scen, efektów specjalnych i innych.
  • Naprawiono problemy z kolizjami w różnych miejscach, przez które gracze mogli utknąć.
  • Po rozpoczęciu nowej gry od Widma wolności zadania, które były symulowane jako ukończone, będą teraz widoczne w dzienniku.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych okolicznościach samochód Quadra Sport R-7 „Vigilante” nie był dostępny do zakupu na stronie Autofixer.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przed bramami Dogtown pojawiały się blokady drogowe uniemożliwiające wjazd.
  • Młot Sasquatch będzie teraz pojawiać się u sprzedawcy na czarnym rynku na stadionie, jeśli nie udało ci się go zdobyć podczas walki z bossem (Sasquatch).
  • Ciało Dexa będzie teraz pojawiać się na wysypisku śmieci w zapisach, w których wybrano opcję rozpoczęcia gry od Widma wolności.
  • Teraz możliwe będzie podniesienie broni Jackiego z ołtarza w El Coyote Cojo w zapisach, w których wybrano opcję rozpoczęcia gry od Widma wolności.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na konsolach Xbox Series X|S zamiast komunikatu o błędzie dotyczącym instalacji Widma wolności wyświetlało się okienko z placeholderem.
  • Niedźwiedzia przysługa – naprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie zadania, jeśli skrytka została splądrowana przed otrzymaniem wiadomości z kodem.
  • Przesyłka do Los Padres – naprawiono błąd, który powodował, że w określonych okolicznościach zadanie mogło pozostać aktywne nawet po jego nieukończeniu z powodu niepodążania za śladami pozostawionymi przez Songbird.
  • Dzień próby – nie będzie już można rozmontować zabranej z ciała Hansena drzazgi z danymi ochrony stadionu; akcja ta blokowała postępy w zadaniu.
  • Dzień próby – po sprzymierzeniu się z Songbird będzie teraz można zdobyć broń Bald Eagle.
  • Kontrakt: Ścieżki Odkupienia – naprawiono błąd, który powodował, że drzwi prowadzące do fabryki broni na stadionie mogły zostać przypadkowo otwarte wcześniej w zadaniu „Dzień próby”, co później zakłócało postępy w grze i mogło zablokować gracza za drzwiami.
  • Srebrne Trzewiczki – naprawiono błąd, który powodował, że cel „Opuść Heavy Hearts” mógł nie zostać oznaczony jako ukończony po opuszczeniu Heavy Hearts.
  • Kryzys Tożsamości – naprawiono błąd, który powodował, że cel „Dotrzyj do punktu obserwacyjnego” mógł nie zostać oznaczony jako ukończony po dotarciu do punktu obserwacyjnego.
  • Słuszna sprawa – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wsiąść do samochodu, bo ten w ogóle się nie pojawiał.
  • Słuszna sprawa – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie mogło utknąć na celu „Odjedź” nawet po wejściu do samochodu i odjechaniu z miejsca.
  • Interregnum – naprawiono błąd, w wyniku którego, jeśli gracz rozpoczął walkę w lobby pod koniec zadania „Czarne czy czerwone?”, nie mógł dostać się do budynku Black Sapphire z powodu zamkniętych rolet.
  • Interregnum – naprawiono błąd, w wyniku którego z powodu niedziałającej windy nie można było spotkać się z Mr. Handsem w Heavy Hearts.
  • Interregnum – naprawiono błąd, w wyniku którego menu postaci i szybka podróż blokowały się po usunięciu imprintu Aguilar.
  • Interregnum – naprawiono błąd, który powodował, że dziennik błędnie sugerował, iż gracz musi ukończyć Kontrakt: Ranny lis w miejskiej dżungli, aby kontynuować zadanie, podczas gdy w rzeczywistości wymagane było ukończenie kontraktu Z ciężkim sercem.
  • Ku otchłani – naprawiono błąd, który powodował, że Cerberus pojawiał się dopiero podczas ucieczki w korytarzu, jeśli gracz strzelił z broni w określonym miejscu w pobliżu terminalu Sierra.
  • Ku otchłani – usunięto testy zdolności z zamkniętych drzwi w pomieszczeniu obserwacyjnym i dostosowano cel tak, aby było jasne, że ukrywanie się przed Cerberusem jest wymagane do dokonania postępów.
  • Wszyscy ludzie Prezydentki – naprawiono błąd, który mógł powodować, że nie aktywowała się walka z bossem (Chimera).
  • Głębokie rany i stare blizny – naprawiono błąd, który powodował, że cel zadania znikał po spotkaniu w The Moth, blokując postępy.
  • Ciernie i gwiazdy – naprawiono błąd, w wyniku którego można było uruchomić system policyjny podczas jazdy do portu lotniczego/orbitalnego.
  • Nikt nie woła – naprawiono błąd, który powodował, że po wezwaniu pielęgniarki ekran stawał się czarny.
  • Ścieżka królów – naprawiono błąd, który powodował, że po ukończeniu zadania „Widzimy się w Afterlife” nie można było zapytać Misty o karty tarota.
  • Nowe życie, stare parówki – naprawiono błąd, który powodował, że drzwi prowadzące do stoiska z hot dogami Billa były dla niektórych graczy nadal zamknięte po aktualizacji 2.01.
Zadania i otwarty świat


  • Usunięto błąd, w wyniku którego po zakupie Quadry Type-66 „Wingate” nie była ona widoczna w menu „Przywołaj pojazd”.
  • Johnny nie będzie już pojawiał się podczas odbierania nagrody w Trauma Drama przed ukończeniem Aktu 1.
  • Strona internetowa Trauma Team będzie teraz dostępna na komputerze V, gdy aktywne jest zadanie Czerwony wieszcz.
  • Czempion Arroyo – naprawiono błąd, który powodował, że pokonanie Bucka mogło blokować ukończenie zadania, jeśli gracz miał na wyposażeniu mikrogenerator (wszczep).
  • Kontrakt: Zrobisz rozróbę w celi 99, albo twoja żonka... – naprawiono błąd, w wyniku którego kontrakt mógł nie aktywować się po wejściu na obszar zadania.
  • Pasażer – naprawiono błąd, który powodował, że Panam mogła nie chcieć wsiąść na motocykl i pojechać na stację benzynową, jeśli gracz wsiadł na swój motor jako pierwszy.
  • Spójrz na to miasto z góry – V nie będzie już umierać po wejściu do AV-ki Delamaina.
  • Szybka i wściekła – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było strzelać z pojazdu podczas pościgu.

Rozgrywka

  • Zbalansowano statystyki niektórych broni w oparciu o opinie graczy.
  • Broń Malorian Arms 3516 została wzmocniona. Odrzut jest łatwiejszy do opanowania, nawet przy niskim poziomie wytrzymałości. Zwiększono też zadawane obrażenia.
  • Schematy ikonicznych broni znikają teraz po wytworzeniu przedmiotu.
  • Do opisu monostruny dodano brakujące statystyki.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego można było duplikować rupiecie.
  • Pociski teraz prawidłowo zadają obrażenia podczas strzelania przez szkło.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał łatwe uzyskanie drzazg umiejętności 5. poziomu na wczesnym etapie gry. Dostosowano również ich ceny.
  • Wyłączono możliwość użycia hacku sygnał przywołania na wrogach stojących na skraju obszaru, którego nie powinni opuszczać.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że atut Obieg zamknięty odzyskiwał podstawowy koszt pamięci RAM bez uwzględnienia atutów zmniejszających RAM, przez co odzyskiwano więcej pamięci RAM, niż faktycznie zużyto.
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których NPC-e w tłumie mogły przechodzić przez pojazdy.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że windy w różnych zadaniach pojawiały się na niewłaściwym piętrze, jeśli grę zapisano/wczytano po tym, jak zaczęły się poruszać.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wygląd rąk V w perspektywie pierwszoosobowej mógł nie zmieniać się poprawnie po zainstalowaniu lub odinstalowaniu wszczepów.
  • Przekazywanie pieniędzy bezdomnym nie będzie już obniżało poziomu poszukiwanego przez NCPD.
PC

  • Wybranie domyślnych ustawień graficznych powinno teraz skutkować zastosowaniem odpowiednich „szybkich ustawień” w oparciu o posiadany sprzęt i zgodnie z najnowszymi zaleceniami systemowymi.
  • Wprowadzono mechanizm wykrywania niedopasowanych lub uszkodzonych skryptów, które są spowodowane nieaktualnymi modami lub uszkodzeniem plików podczas aktualizacji/instalacji. Teraz gra zamiast się zawiesić, wyświetli komunikat o błędzie, a następnie się zamknie.
Konsole

  • Zwiększono rozmiar wewnętrznego bufora sav.dat do 15 MiB bez zwiększania ogólnego maksymalnego rozmiaru zapisu.
  • Przeprojektowano proces zapisywania, aby nie nadpisywać zapisu, dopóki nie mamy pewności, że dane są prawidłowe – pomoże to zapobiec uszkodzeniu zapisu w przypadku, gdy brakuje wystarczającej ilości miejsca.
Inne

  • Wprowadzono optymalizacje, ulepszenia wydajności i poprawki błędów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre osiągnięcia lub trofea mogły odblokować się po wczytaniu zapisu sprzed wersji 2.0 w wersji 2.01, mimo niespełnionych kryteriów.
  • Należy pamiętać, że poprawka nie zresetuje odblokowanych już osiągnięć.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w określonych okolicznościach podczas skanowania pojazdu lub nawiązywania połączenia za pomocą łącza osobistego zamiast komunikatu „Ukończono” mógł wyświetlać się komunikat „Wykryto intruza”.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas wyczołgiwania się z wysypiska w zadaniu Wielki senmogły być widoczne migające śmieci.
  • Naprawiono nieprawidłowo wyrównany efekt Johnny'ego.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że NPC-e mogły wydawać się rozciągnięte pod wpływem eksplozji lub umiejętności Katapulta.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że opisy na mapie i w interakcjach dotyczących wynajmu mieszkań wyświetlały podwojoną cenę.
  • W postępach międzyplatformowych zablokowano możliwość wczytywania zapisów większych niż maksymalny rozmiar zapisu na konsolach, aby zapobiec awariom i problemom podczas importowania takich zapisów.
  • Zremasterowano dubbing, by podnieść jakość dźwięku w języku niemieckim, chińskim uproszczonym i japońskim.
Cieszy naprawienie bugów w misjach i skilli pasywnych, ale dalej jest sporo rzeczy których nie ogarnęli.

:jon:
 
Cieszy naprawienie bugów w misjach i skilli pasywnych, ale dalej jest sporo rzeczy których nie ogarnęli.

:jon:
Lepiej niech już cisną nowe produkcje. I tak jestem w szoku że tą grę w ogóle dało się odratować. Inaczej to byłby chyba najbardziej zmarnowany growy potencjał ever. Wkurwiam się ale gram dalej. To świadczy wg mnie o wyjątkowości tej pozycji. Normalnie gra na tym poziomie zarobaczenia zostałaby usunięta po godzinie a mam już ponad 500.
 
Lepiej niech już cisną nowe produkcje. I tak jestem w szoku że tą grę w ogóle dało się odratować. Inaczej to byłby chyba najbardziej zmarnowany growy potencjał ever. Wkurwiam się ale gram dalej. To świadczy wg mnie o wyjątkowości tej pozycji. Normalnie gra na tym poziomie zarobaczenia zostałaby usunięta po godzinie a mam już ponad 500.
Ja się świetnie bawię w Phantom Liberty, wszystkie misje poboczne są ciekawe i mają różne rozterki moralne. Polecam też skorzystać z glitcha z perkami, teraz gra daje jeszcze więcej frajdy jak mam wymaksowane prawie wszystkie skille. Powinni dodać nieograniczoną możliwość rozwoju postaci, jak ktoś już ma 60 lvl.
 
Ja się świetnie bawię w Phantom Liberty, wszystkie misje poboczne są ciekawe i mają różne rozterki moralne. Polecam też skorzystać z glitcha z perkami, teraz gra daje jeszcze więcej frajdy jak mam wymaksowane prawie wszystkie skille. Powinni dodać nieograniczoną możliwość rozwoju postaci, jak ktoś już ma 60 lvl.
Akurat nie lubię korzystać z takich furtek. Zresztą teraz mam 60lvl i praktycznie wszystko zdobyte co się legalnie dało. Jestem praktycznie nieśmiertelny na hardzie. 1570 pancerz , pompa krwi a zdrowie szybciej się odnawia niż zdążą mi je zabierać.
 
Panowie, to jaką postać zbudować by mieć największy fun z gry?
Pierwsze przejście miałem z ostrzami modliszkowymi gdzie każde starcie trwało kilkanaście sekund ;)
 
Panowie, to jaką postać zbudować by mieć największy fun z gry?
Pierwsze przejście miałem z ostrzami modliszkowymi gdzie każde starcie trwało kilkanaście sekund ;)
Mój pierwszy build to było hackowanie i snajperka.
Dużo większą frajdę sprawia mi sandevistan i walka w zwarciu przy użyciu katany oraz rewolweru okazyjnie zmiany na strzelbę zamiast przeładowania albo granat odlamkowy. Snajperek nie używam bo w pełni ulepszony malorian Johnnego wali heady także z daleka i to strzelając z biodra. Dodatkowe umiejętności z wszczepów to jak najwięcej biegłości użycia broni, szybkiego przeładowania i pancerza. Teraz mam pancerz 1600 i praktycznie jestem nie do zajebania. Do tego podwójny skok i zrywy w powietrzu w połączeniu z sandevistanem. Do tego ciosy kończące kataną i parę perkow z tym związanych, odblokowany też edgerunner i reszta perkow na limit wszczepow. Teraz mam 329 limit i po 2,02 coś się zepsuło bo nie znajduje w ogóle drzazg na powiększenie limitu wszczepow a miałbym jeszcze kilka pomysłów co zmienić. Roboty w dog town można zabijać kataną na hardzie i to praktycznie bez uszczerbku na zdrowiu. Dużo daje zdolność relica która pokazuje słabe punkty w wszczepach przeciwników. Grając od początku to jak masz za niski lvl to nie ma co za szybko wychodzić do Ody bo jest trochę ciężko.
Wszystkie zdolności pasywne mam teraz max a całe wyposażenie V++
"Nieśmiertelność" zaczyna się dla mnie po uzyskaniu odpowiedniej wartości pancerza i rewolweru Johnnego.
 
Son Mi czy Reed? Pierwszy raz robię PL właśnie i jednak wojskowy dryl wyniesiony z domu bierze górę
Reed. Tak czy inaczej nie ma dobrego zakończenia dla wszystkich. Najlepiej zapisz sobie przed wyborem i obczaj oba zakończenia bo misje przed nim są diametralnie inne. Misja z reedem daje komponent do unikalnej broni.
 
Back
Top