BEZ NAZWY - nowa gra mma online

Ruszaja kolejne testy, informacje o zmianach tutaj



http://mma.visualmedia.info.pl/BETA/1.0/pl/start/bigbrother/index.php
 
Po pierwszych 2 walkach (wygranych, a co ? :-)) zauważyłem, że dużo częściej trafia się zarówno w stójce jak i w parterze. Teraz gra jest o wiele lepsza, a to co napisałem do niewątpliwie plus. Trzciej rundy jeszcze nie próbowałem, bo obie walki wygrywałem w drugiej. Ponownie moje style to zapasy+boks, a dodatkowy atrybut to obalenie GSP.
 
Dufia, jakaś szansa, że dodasz pozycję krucyfiksa z bocznej?


@edit 'Musi uwazac! Przeciwnik byl bliski trafienia! Gdzie on ma kondycje!? Jest siny jak Pudzian!' :-)
 
Matthew



Duza.



Jak uda sie dostosowac balans bede rozwijal walke o dodatkowe pozycje, zarowno w stojce jak i parterze.
 
jest jakis error, gdy konczy sie czas przeciwnikowi to walka znika i nie jest dodawana do rekordu. . . mialem stoczonych z 5 walk a w rekordzie ciagle tylko 1 odbyta i nie wiem czy tez w czasie czasu mi sie nie wywalaly walki
 
uuu nie dotarlem jeszcze do walkowerow wlasnie, zabraklo mi czasu, zaraz sprawdze czy uda mi sie szybko to naprawic











Ok juz powinno byc spoko.
 
a dasz rade naprawic czat w trakcie walki? przez to odswiezanie co 15 sekund nie moge napisac wiadomosci, bo po prostu zabiera mi to wiecej czasu, a gdy jest refresh to pole pisania jest juz puste...
 
dufia







Mógłbys zrobic tak że za wygrany walkower są punkty rozwoju bo czekam na gościa 10 min wygrywam walkowerem i nic nie mam punktow z tego
 
Wiem że to tylko testy ale zawodnicy nie starzeja sie troche za szybko ?:-)A swoja droga fajny pomysł z tym przybiciem piatki na poczatku walki :)
 
Dzis robimy rozgrzewka, musze jeszcze napisac nowy skrypt rankingu, poprawic kwestie starzenia sie zawodnikow, poprawic sytuacje z walkowerami, wyzwaniami offline i jeszcze sporo sie rzeczy znajdzie. Licze, ze do poniedzialku sie wyrobie i sprobuje zostawic gre na caly tydzien.
 
Polaczenie dwoch styli stojkowych nie powinno dawac jednak takiej przewagi. W MMA wyglada to inaczej. Kopacze beda dostawac kare do oborny przed obaleniami, tj czesto kopiac(szczegolnie wysoko i szczegolnie w poldystansie) pojawi sie ryzyko bycia sprowadzonym. Staram sie, zeby zblizalo sie to jednak do rzeczywistosci. Bez dobrych zapasow powinno byc po prostu trudno.



Jest tez ciagle problem z poddaniami. Wiadomo, jezeli ktos nie ma zadnych umiejetnosci parterowych i pakuje sie do gardy z parterowcem moze miec problem, ale wszyscy dobrze wiemy, ze czarnych pasow jest wiele, a poddan w pierwszej rundzie juz nie tak duzo. Zmeczenie lub utrata zdrowia bedzie zwiekszac szanse na przegrana przez poddanie.



Musze zbalnsowac tez odpowiednio ciosy w parterze z dolu, zeby mimo to mozna bylo aktywnie walczyc z gardy juz od poczatku walki. Gracz z dobra konrola z dolu, bedzie mogl skutecznie obijac (jednak niezbyt dotkliwie) przeciwnka, ktory nie posiada wysokiej umiejetnosci kontroli pozycji z gory.



Juz teraz odpowiednio ulatwilem obijanie zawodnikow, ktorzy nie posiadaja kontroli z dolu, a posiada wysoka obrone przed ciosami. To samo dojdzie do klinczu. Na nic zda sie obrona przed ciosami i kolanami w klinczu, jesli umiejetnosc kontroli tej pozycji bedzie niska, lub przeciwnika bedzie wyraznie wyzsza.



Zbyt czesto tez trafiacie ciosem rzucajac sie na przeciwnika z gory konczac walke przez nokaut. Fajnie poczuc sie jak Fedor :D, ale niech to nie zdarza sie zbyt czesto :D Wzrosnie tez ryzyko zblizania sie do przeciwnika na ziemi, bo dojdzie up-kick z plecow(pedelada).



Kondycja ma duzy wplyw, wiec postaram sie jak najszybciej dodac opcje lapania oddechu w parterze z gory.







Pozsotaje tez sporo rzeczy do poprawienia, walkowery i inne rzeczy, ktore przeszkadzaja w zabawie. Suma sumarum, wszystko zmierza w dobrym kierunku. To nad czym najbardziej sie koncentruje, czyli walka bedzie posiadac podobne cechy jak rzeczywsita konfrontacja zawodnikow z konkretnymi umiejetnosciami. Potem juz bedzie z gorki :)



Dziekuje wszystkim za pomoc!
 
A możesz dodać opcje, żeby czas na decyzję był krótszy? Np. minuta lub 30s? Jak ktoś nie lubi toczyć kilku walk naraz to byłoby wygodniej, a walki byłyby bardziej dynamiczne.
 
Jak miało już by być te 30 sc to wtedy, gdybyśmy wyprowadzili prawy sierpowy to zawsze wchodziłby, tak samo ze sprowadzeniem, bo poprostu przeciwnik nie reagował by na nasz ruch. I kolejna tura.
 
Tylko przy takim czasie reakcji z kolei bedzie cieżko prowadzić kilka walk w jednym czasie.A to sie zdarza dosyć często szczegolnie jesli w jednym momencie kilka osób podejmuje wyzwania :-)
 
30 sec to za mało, ale mozna ustawic ture 3 minutowa i tyle wystarczy moim zdaniem:-)
 
Dzis niestety nie. Zaczynam prace na etat. Plusy sa takie, ze bede mial fundusze na utrzymanie dobrego serwera. Minusy, ze nie bede mogl pracowac nad gra tak duzo jak bym chcial.



Ciagle jednak planuje uruchomic gre 24/7 w ciagu kilku tygodni, wiec bez obaw :)
 
Ja proponuje zmniejszyć czas odświezania strony głównej(tak zwany kokpit :D), ponieważ gdy odświeża się ona co 3 minuty i gdy dostaniemy ture 3 min i sami nie odświeżymy strony to możemy przegrać przez walkower ;/



Sądze że co 1 minute odświeżanie byłoby w sam raz
 
@dufia nie myslisz zrób shopa, ze można kupic domy, treningi, kase itp itd, jakies bonus/punkty i drugie 1000 zł z roboty masz :)
 
Jak widzę uczenie się na błędach nie jest twoja mocną stroną bjj,zapasy, grapling, obalenia z dystansu i podda nadal za dobre...
 
Złapałem buga w grze :/. Koleś z którym gram przełączył jakoś na tryb automatyczny(to automatycznie jakos odpowiada na moje ruchy) ale w pewnym momencie jak poslalem go na deski i mam do wyboru pozwol mu wstac, zatakowac piescia lub zdobyc boczna to klikam obojetnie ktore i nie chce gra dzialać tzn tak jakbym nie klikal nic, nie chce to wgl ruszyć a nawet walkowera nie moge oddac bo jak minie czas tury to od nowa czas nalicza i nie moge zakonczyc tej walki
 
Back
Top