Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach

Są jeszcze jakieś darmowe strony/aplikacje żeby sprawdzić VIN sprowadzonego, niezarejestrowanego w PL samochodu?
 
Panowie, ma ktoś jakiegoś Dodge? Albo zna kogoś kto ma?
Żeby można się dowiedzieć jak w praktyce wygląda sytuacja, np. z częściami itd. kiedy trzeba by coś naprawić?

Również, czy ktoś mieszka w pobliżu tego?


I mógłby poświęcić chwilę żeby obadać to auto? Może ze znajomym mechanikiem?

Jestem gotów zapłacić za czas.

Może ktoś na wśród znajomych posiadacza tego cuda i mógłby coś więcej na jego temat powiedzieć?
 
Panowie, ma ktoś jakiegoś Dodge? Albo zna kogoś kto ma?
Żeby można się dowiedzieć jak w praktyce wygląda sytuacja, np. z częściami itd. kiedy trzeba by coś naprawić?

Również, czy ktoś mieszka w pobliżu tego?


I mógłby poświęcić chwilę żeby obadać to auto? Może ze znajomym mechanikiem?

Jestem gotów zapłacić za czas.

Może ktoś na wśród znajomych posiadacza tego cuda i mógłby coś więcej na jego temat powiedzieć?
 
Panowie, ma ktoś jakiegoś Dodge? Albo zna kogoś kto ma?
Żeby można się dowiedzieć jak w praktyce wygląda sytuacja, np. z częściami itd. kiedy trzeba by coś naprawić?
Znajomy ma Journeya ściągniętego ze Stanów. Często narzeka, że ciągle coś mu szwankuje i części drogie.
 
Panowie, ma ktoś jakiegoś Dodge? Albo zna kogoś kto ma?
Żeby można się dowiedzieć jak w praktyce wygląda sytuacja, np. z częściami itd. kiedy trzeba by coś naprawić?

Również, czy ktoś mieszka w pobliżu tego?


I mógłby poświęcić chwilę żeby obadać to auto? Może ze znajomym mechanikiem?

Jestem gotów zapłacić za czas.

Może ktoś na wśród znajomych posiadacza tego cuda i mógłby coś więcej na jego temat powiedzieć?
Bierz Jacka Balkana do sprawdzenia auta. Na olx jest oferta. Fachowiec jakich mało.
 
Jest na sali mechanik. W moje ręce wpadło w spadku E91 318i 135k km 1 właściciel od nowości. Przysłowiowe nic nie stuka, nic nie puka. Na 10k musiałem dolać trochę oleju i coś mnie pokusiło sprawdzić ciśnienie an cylindrach. I zonk 3x 14.5 i ostatni 10, dobrze rozgrzałem, to dobił 11, próba olejowa 14.5. Więc prawdopodobnie pierścienie. Dla pewności oddałem do majstra i potwierdził, ale nie robi remontów.

Jest na sali spec od silników. Co robić

1. Olać i jeździć dalej aż się pogorszy czy całkiem zjebie.

2. Ładować się w remont pewnie coś koło 6k żeby to zrobić porządnie w wersji optymistycznej. Jest spec od bet, co mi powie mniej więcej ile?

3. Sprzedać, zaliczyć dzwona.

Szkoda bo polubiłem tego Niemca :childcry:
 
Jest na sali mechanik. W moje ręce wpadło w spadku E91 318i 135k km 1 właściciel od nowości. Przysłowiowe nic nie stuka, nic nie puka. Na 10k musiałem dolać trochę oleju i coś mnie pokusiło sprawdzić ciśnienie an cylindrach. I zonk 3x 14.5 i ostatni 10, dobrze rozgrzałem, to dobił 11, próba olejowa 14.5. Więc prawdopodobnie pierścienie. Dla pewności oddałem do majstra i potwierdził, ale nie robi remontów.

Jest na sali spec od silników. Co robić

1. Olać i jeździć dalej aż się pogorszy czy całkiem zjebie.

2. Ładować się w remont pewnie coś koło 6k żeby to zrobić porządnie w wersji optymistycznej. Jest spec od bet, co mi powie mniej więcej ile?

3. Sprzedać, zaliczyć dzwona.

Szkoda bo polubiłem tego Niemca :childcry:
Jeździć obserwować

:jjsmile:
 
Na 10k musiałem dolać trochę oleju
Trochę,czyli?
Ja tam specem nie jestem,ale z tego co słyszałem to przy tym silniku nie nowość ,poszperaj po necie,poszukaj może jakichś tańszych opcji naprawy,o ile oczywiście takie istnieją, bo te wspomniane 6k przy takim aucie to nie mało.
To,że auto jest pewne i znane to docenisz raczej,tylko Ty,bo przy sprzedaży klienta nie będzie to ruszało za bardzo.
Żeby sprzedać w dobrej cenie dla Ciebie to teraz ciężko, bo e90/91 jest tyle na rynku, że masakra,a ceny są mega różne.
Ja wprawdzie mam e91 2.0d i miałem na wiosnę wystawiać na sprzedaż, ale jak popatrzyłem na ceny to stwierdziłem,że jeszcze zostawię, poza tym trochę grosza w niego wsadziłem.
Za niedługo kolejne wydatki,bo też mi lubi olej pobierać, ale to u mnie turbina raczej,więc pasuje niedługo dać do regeneracji.
 
Trochę,czyli?
Ja tam specem nie jestem,ale z tego co słyszałem to przy tym silniku nie nowość ,poszperaj po necie,poszukaj może jakichś tańszych opcji naprawy,o ile oczywiście takie istnieją, bo te wspomniane 6k przy takim aucie to nie mało.
To,że auto jest pewne i znane to docenisz raczej,tylko Ty,bo przy sprzedaży klienta nie będzie to ruszało za bardzo.
Żeby sprzedać w dobrej cenie dla Ciebie to teraz ciężko, bo e90/91 jest tyle na rynku, że masakra,a ceny są mega różne.
Ja wprawdzie mam e91 2.0d i miałem na wiosnę wystawiać na sprzedaż, ale jak popatrzyłem na ceny to stwierdziłem,że jeszcze zostawię, poza tym trochę grosza w niego wsadziłem.
Za niedługo kolejne wydatki,bo też mi lubi olej pobierać, ale to u mnie turbina raczej,więc pasuje niedługo dać do regeneracji.
0.4l chyba je wystawie tak jak jest albo zagruzuje na śmierć. Jedyne co mnie dziwi, że taki zonk przy tak niskim realnym przebiegu, serwisowane co na nie było huhane dmuchane, jeździło głównie trasy i to bardziej weekendowo.
 

co-kurwa.gif




Milion? :damjan:
 
Back
Top