Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach

Orientuje się ktoś co trzeba nabyć/zainstalować (interfejs/oprogramowanie) żeby wykasować check engine z dacii logan mcv rocznik 2007?
 
Lepiej po kablu czy usb?
Ja mam po wifi i mnie to wkurza (łączysz sie laptopem/telefonem jak do AP/routera), musze wylaczyc transmisje danych zeby mi nie wariowalo (z transmisja danych mi sie nie udaje podlaczyc, a czasami czlek by chcial wlaczyc na dluga podroz obd2 i jakies monitorowanie, ale w tym czasie zero internetu na tel).
Podejrzewam ze na BT jest mniej takich problemow, a oczywiscie najmniej po kablu (czyli usb), ale wtedy tylko lapek (nie wiem na jaki system jest DDT4ALL).
Kup OBD2 na jak najnowszym chipie bo kiedys sie zdarzalo ze tansze/gorsze/starsze interfejsy miały jakieś problemy (np. czytanie ok, ale pisanie - czyli np wykasowanie check engine - juz nie).

Zalezy jaki masz budzet i podejscie do samochodowych akcesoriow, tutaj zestaw sprzęt + oprogramowanie:

A w tej cenie widze jakis bardziej profi sprzecik (ale nie wiem jak z aktualizacjami)

Musisz poczytac w necie co warto (moze ten DDT4ALL w zupelnosci styka a kabelek USB po taniości, i heja)
 
Last edited:
Ja mam po wifi i mnie to wkurza (łączysz sie laptopem/telefonem jak do AP/routera), musze wylaczyc transmisje danych zeby mi nie wariowalo (z transmisja danych mi sie nie udaje podlaczyc, a czasami czlek by chcial wlaczyc na dluga podroz obd2 i jakies monitorowanie, ale w tym czasie zero internetu na tel).
Podejrzewam ze na BT jest mniej takich problemow, a oczywiscie najmniej po kablu (czyli usb), ale wtedy tylko lapek (nie wiem na jaki system jest DDT4ALL).
Kup OBD2 na jak najnowszym chipie bo kiedys sie zdarzalo ze tansze/gorsze/starsze interfejsy miały jakieś problemy (np. czytanie ok, ale pisanie - czyli np wykasowanie check engine - juz nie).

Zalezy jaki masz budzet i podejscie do samochodowych akcesoriow, tutaj zestaw sprzęt + oprogramowanie:

A w tej cenie widze jakis bardziej profi sprzecik (ale nie wiem jak z aktualizacjami)

Musisz poczytac w necie co warto (moze ten DDT4ALL w zupelnosci styka a kabelek USB po taniości, i heja)
To gruchot z 2007 do wożenia narzędzi, więc inwestować nie chcę w osprzęt. Za tydzień przegląd a check engine świeci. Na upartego mam kumpla mechanika i by to wykasował, ale nie chcę truć dupy gościowi. Nie gadaliśmy z 2 lata a teraz nagle po interesie go wydzwaniać to tak chujowo
 
To gruchot z 2007 do wożenia narzędzi, więc inwestować nie chcę w osprzęt. Za tydzień przegląd a check engine świeci. Na upartego mam kumpla mechanika i by to wykasował, ale nie chcę truć dupy gościowi. Nie gadaliśmy z 2 lata a teraz nagle po interesie go wydzwaniać to tak chujowo
Pamietaj tylko ze niektorych check engine ot tak mozesz nie skasowac, albo skasujesz a ci na nowo wskocza (bo cos jest nie tak w ukladzie).
 
Pamietaj tylko ze niektorych check engine ot tak mozesz nie skasowac, albo skasujesz a ci na nowo wskocza (bo cos jest nie tak w ukladzie).
Ten check engine od 10 lat wyskakuje co jakiś czas - zatkany katalizator ponoć. Ważne żeby na przeglądzie nie świecił
 
To gruchot z 2007 do wożenia narzędzi, więc inwestować nie chcę w osprzęt. Za tydzień przegląd a check engine świeci. Na upartego mam kumpla mechanika i by to wykasował, ale nie chcę truć dupy gościowi. Nie gadaliśmy z 2 lata a teraz nagle po interesie go wydzwaniać to tak chujowo
Ta kontrolka nie powinna Ci sprawić kłopotów na przeglądzie.
 
Ten check engine od 10 lat wyskakuje co jakiś czas - zatkany katalizator ponoć. Ważne żeby na przeglądzie nie świecił
EGR zapchany przypadłość silników od żabojadów .
Wykręć diodę i tyle będzie taniej, bo nawet jak skasujesz to wyskoczy. Albo podjedź do jakiegoś majstra i niech ci go wytnie z kompa. Zwykłym obd i tak tego nie zrobisz.
 
Poleci ktoś wysokiej jakości środki do czyszczenia kokpitu, tapicerki/podsufitki i do ptasich gówien
 
Mordo, no nie w aucie, lakier obsrywają te qrwygołembie.

pRACg9Q.png
 
Back
Top