Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach

Czy przy wciśnięciu gazu do końca podcza jazdy zaczyna szarpać i pracować nierówno? Silnik brzmi inaczej niż zawsze?
Objawy wskazują, że silnik nie pali na jeden cylinder, najpewniej cewka jest do wymiany. Naprawa nie jest na szczęście droga. Kiedy ostatnio wymieniałeś świece zapłonowe? Możliwe, że warto je wymienić na nowe.
Raczej chodzi na wszystkie cylindry, myślisz że może to być od wtrysków? Bo miałem check engina z miesiąc temu ale po cebulowemu wykasowałem błąd i jeździłem dalej nie dając ich do regeneracji :fjedzia: Co do wymiany świec też nie wiem kiedy była ostatnia bo samochód mam od kwietnia.
 
Raczej chodzi na wszystkie cylindry, myślisz że może to być od wtrysków? Bo miałem check engina z miesiąc temu ale po cebulowemu wykasowałem błąd i jeździłem dalej nie dając ich do regeneracji :fjedzia: Co do wymiany świec też nie wiem kiedy była ostatnia bo samochód mam od kwietnia.
Dałbym ikonę "dzban", ale nie mamy takich. Jeszcze. :suchykarol::putinlaugh:
 
To Twój silnik dzbanie.
Masz coś wnoszącego do mojego pytania czy piszesz by pisać dzbanie? Na bank będę inwestował w zastępcze auto na kilka miesięcy warte 5000, które ma jeździć max do końca roku. Pytam kogoś kto ogarnia żeby mieć pewność, że do tego grudnia byle jak ale dojeździ.
 
Masz coś wnoszącego do mojego pytania czy piszesz by pisać dzbanie? Na bank będę inwestował w zastępcze auto na kilka miesięcy warte 5000, które ma jeździć max do końca roku. Pytam kogoś kto ogarnia żeby mieć pewność, że do tego grudnia byle jak ale dojeździ.
Jeśli to zastępcze auto, to spoko, jeździj dalej, najlepiej w trasy :putinlaugh::korwinstupid:
 
Czy przy wciśnięciu gazu do końca podcza jazdy zaczyna szarpać i pracować nierówno? Silnik brzmi inaczej niż zawsze?
Objawy wskazują, że silnik nie pali na jeden cylinder, najpewniej cewka jest do wymiany. Naprawa nie jest na szczęście droga. Kiedy ostatnio wymieniałeś świece zapłonowe? Możliwe, że warto je wymienić na nowe.
Bez podpiecia kompa to jest zgaduj zgadula
Raczej wchodzi w tryb avaryjny maszyna trz zczytac błedy
I on ma tdi to tam nima swiec zapłonowych tylko zarowe i nic nie ma do obrotow silniak
@bombel147
 
już niedługo wiosna za progiem :D
1616534034985.png
 
Rozglądam się za autem ok 10-15tys dla małżonki, takie na pierwsze szlify żeby jak pozaciera, poobija to nie było szkoda. Wymagania - ma nie być duży i automat. Jakieś doświadczenia godne polecenia? Myślałem o golfie plus, volvo v50 ew. ford focus. Nic mniejszego również nie biorę pod uwagę jak te wszystkie fabie i reszta mikrusów.
 
Last edited:
Rozglądam się za autem ok 10-15tys dla małżonki, takie na pierwsze szlify żeby jak pozaciera, poobija to nie było szkoda. Wymagania - ma nie być duży i automat. Jakieś doświadczenia godne polecenia? Myślałem o golfie plus, volvo v50 ew. ford focus. Nic mniejszego również nie biorę pod uwagę jak te wszystkie fabie i reszta mikrusów.
Dołóż troche i poszukaj Bravo 2 1.4 t-jet w automacie. Lepsze to niż DSG do remontu. Znajdziesz też z jakimś normalnym przebiegiem typu 120-150 tys
 
Rozglądam się za autem ok 10-15tys dla małżonki, takie na pierwsze szlify żeby jak pozaciera, poobija to nie było szkoda. Wymagania - ma nie być duży i automat. Jakieś doświadczenia godne polecenia? Myślałem o golfie plus, volvo v50 ew. ford focus. Nic mniejszego również nie biorę pod uwagę jak te wszystkie fabie i reszta mikrusów.
Rozejrzyj się za jakaś Dacia np. Sandero. Wiem że niby Dacia to dziadostwo i nie ma szpanu, ale mechanicznie to dobre samochody no i za cenę dwudziestoletniego golfa (który po tygodniu wyląduje na warsztacie) kupisz połowę młodszy samochód.
 
Mordy pytanie, szukam jakiegos zestawu do detalingu auta, nie chce polerki bo ma. Ma 3 auta jedno w skórze dwa welur ale czyści je częściej niż komin swojej żony. Cena do 1000 zł, co polecicie?
 
Mordy pytanie, szukam jakiegos zestawu do detalingu auta, nie chce polerki bo ma. Ma 3 auta jedno w skórze dwa welur ale czyści je częściej niż komin swojej żony. Cena do 1000 zł, co polecicie?
Podepnę się trochę pod pytanie. Jakie sprawdzone kosmetyki polecicie do pielęgnacji skór w aucie ?
 
Mordy pytanie, szukam jakiegos zestawu do detalingu auta, nie chce polerki bo ma. Ma 3 auta jedno w skórze dwa welur ale czyści je częściej niż komin swojej żony. Cena do 1000 zł, co polecicie?
To już spory budżet, ja sobie amatorsko grzebię więc nie odważę się niczego polecić. Może zapytaj na którymś z forów detalingowych.
 
Mordy pytanie, szukam jakiegos zestawu do detalingu auta, nie chce polerki bo ma. Ma 3 auta jedno w skórze dwa welur ale czyści je częściej niż komin swojej żony. Cena do 1000 zł, co polecicie?
Jak ktoś ogarnia już podstawy, to kup jakiś voucher do sklepu dla puc blacharzy
 
Ja właśnie wymieniłem swoje Clio trzeciej generacji na Mitsubishi ASXa, 11- letniego, ale przeskok między samochodami ogromny.
 
Nie wiem czy można, ale może ktoś szuka, a auto jest spoko. Sprzedaję swojego Opla Insignię w kombi. Diesel 195 koni,napęd 4x4, automat, FlexRide. Ogólnie mega wyposażenie i z polskiego salonu. Wymieniam, bo teraz mieszkam w małej miejscowości, gdzie wszędzie robię trasy, a przeprowadzam się do Gdańska, gdzie diesel trochę nie ma sensu i wezmę chyba jakiegoś Priusa albo Aurisa w hybrydzie. Jeździ może ktoś tymi modelami? Faktycznie takie bezobsługowe?
 
Powoli sobie szkiełkuję temat, ale może ktos tu wie o co kaman. Zajechałem pod chatę, i rozmawiałem przez telefon. W pewnym momencie zauważyłem że mam złożone lusterka mimo że siedzę w środku. Z kluczyka próbowałem "otworzyć" auto - ale się nie rozłożyły. Nie pomogło ponowne uruchmienie auta, zamknięcie, otwarcie... Szyby się opuszczają, wszystko działa, tylko lusterka coś się zbuntowały. Wcześniej żadnych problemów. WTF? Ford SMax.

Forscanem jakoś to przepcham?
 
Powoli sobie szkiełkuję temat, ale może ktos tu wie o co kaman. Zajechałem pod chatę, i rozmawiałem przez telefon. W pewnym momencie zauważyłem że mam złożone lusterka mimo że siedzę w środku. Z kluczyka próbowałem "otworzyć" auto - ale się nie rozłożyły. Nie pomogło ponowne uruchmienie auta, zamknięcie, otwarcie... Szyby się opuszczają, wszystko działa, tylko lusterka coś się zbuntowały. Wcześniej żadnych problemów. WTF? Ford SMax.

Forscanem jakoś to przepcham?
Skoro oba lusterka się złożyły to pewnie można wykluczyć siłowniki.
Przede wszystkim najprostsza rzecz,czyli sprawdzenie bezpiecznika od lusterek,jeśli jest ok to moduł do weryfikacji.
 
Back
Top