UFC Undisputed 3

Dla mnie po kilku godzinach grania kilka rzeczy jest oczywistych.



THQ musi poprawić w jakimś patchu efektywność ciosów prostych. Nie dość, że prawie każdy cios prosty można z łatwością skontrować sierpem, to jeszcze te ciosy zadają tak małe obrażenia, że praktycznie nie ma sensu używać ich z zamiarem zrobienia komuś krzywdy. Raz miałem taką sytuację że koleś miał całą głowę czerwoną ( miarka energii) i pomimo, że tłukłem go lewym prostym i prawym non stop do końca rundy, to on nie padł aż sierpem go niepotraktowałem. To samo zauważyłem w poprzednich częściach, że moc nokautującą mają tylko ciosy sierpowe. Wiadomo nie mówię tu o uderzeniach z kontr.



Taka sytuacja jest bez sensu. Albo zwiększą siłę i dodadzą możliwość nokautowania przy pomocy przynajmniej prawego prostego i conajmniej zwiekszą moc lewego prostego, albo znów to będzie tylko i wyłącznie slug fest, zamiast technicznej próby posłania kogoś na deski jakimiś prostymi ( wiem, że z kątry można, ale chodzi mi o zwykłe uderzenia).



I poraz kolejny oczywiście pomimo trybu SIMULATION power punch'e wioda prym. Szczególnie te które wykonuje się z takim pochyleniem do przodu, co automatycznie nie dość, że omija jaki kolwiek nadlatujący cios przeciwnika to jeszcze jak trafi to najczęściej zadaje duże obrażenia i często wychodzą kontry z tego i do tego te ciosy zamiast iść wolniej to idą jak rakiety. A to bez sens.



Jednym zdaniem: ZNóW MAMY DOCZYNIENIA Z ZAJEBIŚCIE SŁABYM ZBALANSOWANIEM CIOSóW ( jest lepiej niż wcześneij, ale to dalej nie to co powinno być przy 3 próbie podejścia ze strony THQ) w porównaniu do EA SPORTS MMA.







THQ powinno poświęcić wiecej czasu zarówno enginowy gry jak i zbalansowaniu ciosów i nadewszystko powinni zająć się moution capturem, bo to jest totalna kupa. HEJ ;p
 
A mi się spodobało wyłączenie rywala z walki lowkickami...nie ma sit stać, pada i dobicie...muszę przetestować czy kontynuacje walki w parterze jest po tym możliwa czy i tak sędzia wkroczy,a jeśli jest...to jak rywal wstanie jeśli jednak zrezygnuje z parteru;)



Czas zawalczyć. Na razie jestem po debiucie, trening zmieniony, ciekawszy, choć i trudniej może być, jeszcze nie sprawdziłem, więc się do końca nie wypowiadam ;)



Jaeger, proste muszą się kumulować, być seriami zadane, głupie byłoby, gdyby po nich rywale padali...po krzyżowym tak, ale nie prostym.
 
<font color="#555555" face="Verdana, 'BitStream vera Sans', Helvetica, sans-serif" size="2">@Born2kill







Chcesz mi powiedzieć, że po dobrym prawym prostym lub lewym nierealistycznym jest by zawodnik padł?



Ja tu mówię w odniesieniu do EA Sports MMA gdzie mogłeś kombinować tylko z prostymi i tak posłałeś gościa na deski, jak dobrze trafiłeś i miałes staminę. Moim zdaniem nie może być tylko tak, że dopiero po kumulacji ciosów ktoś może paść, to nie boks.
 
Owszem, upadają...jak niegdyś chociażby rywal Alexa Emelianenki...ale to nie przystoi w grze ;)



Hmmm, w poprzednim UFC nie miałem problemu z używaniem prostych, ale zwykle starałem się robić serie już z tych mocniejszych ciosów, tam też są proste, ale z większym powerem ;)
 
No a mi właśnie taki slug fest power punchami nie odpowiadał wtedy i teraz też nie ;/. Bo walka robi się realistyczna inaczej, ja wiem, że to tylko gra, ale jak ktoś ma ambicje na stworzenie realistycznej gry to nie powinien iść w kierunku Mortal Kombat :) ale w kierunku Ea Sports MMa które jeśli chodzi o stójkę było ideałem, no może oprucz tych durnych przechwytów, które robiło się za łatwo. Szkopuł w tym że Ea SPorts MMA miało b.dobrą stójkę jednak reszta była już nie tak dobra i zdecydowanie musze powiedziec odstająca od UFC, dlatego też liczyłem na UFC 3 by poprawiło animacje i stójkę bo wtedy miał bym grę w którą mógłbym łupac az bym się nie złupał. No ale moim zdaniem trochę nie wyszło.



A czy ja mam tylko wrażenie czy komp na wyższych poziomach trudności trochę oszukuje, w szczególności z kontrami?
 
Frank, stricte bokserska gra jest na rynku, ona doskonale zaspokoiła moje stójkowe aspiracje i wszelakie style walki jakie miałem okazję przyjąć w niej ;) Fight Nightr Round oczywiście;)



Ja wogle wychodzę z założenia, że nie wolno ufać komputerowi, wiele gier mnie nauczyło, że ma sporą przewagę nad nami z natury już:)
 
A ja wam powiem, że jak grałem w demo (jeszcze nie zakupiłem :-) ) na poziomie ultimate i włączonym simulation Wand (ja) vs Ramp, to pomyślałem sobie, że go wypunktuje prostymi, bo za cholere nie mogłem go zknockout'ować, a jak w klincz to zara leciałem na ziemie :-).
No to on wali swoje sierpy (dwa lub jeden), ja blokuje i kombinacja lewy prawy. Gdzieś po dwóch minutach uderzam prawy prosty, a Ramp pada i mam KO.
 
A jak często taki nokaut powinien się zdarzać, tak jak w prawdziwym MMA, bardzo rzadko po pojedyńczym prostym.
 
"Nie dość, że prawie każdy cios prosty można z łatwością skontrować sierpem"




Nie prawda, wiecej tych prostych rzucaj, lewy prawy lewy i na zakonczenie kopniecie albo sierp.




"Szczególnie te które wykonuje się z takim pochyleniem do przodu, co automatycznie nie dość, że omija jaki kolwiek nadlatujący cios przeciwnika to jeszcze jak trafi to najczęściej zadaje duże obrażenia i często wychodzą kontry z tego i do tego te ciosy zamiast iść wolniej to idą jak rakiety"


Te pochylenia do przodu to swaye, czyli uniki, normalne ze jak zrobisz unik to trafisz i to zadasz wiecej obrazen bo to przeciez kontra.
 
Te pochylenia do przodu to swaye, czyli uniki, normalne ze jak zrobisz unik to trafisz i to zadasz wiecej obrazen bo to przeciez kontra.


Niezrozumiałeś mnie nie chodzi mi o uniki, tylko o ciosy mocne wykonywane z L1 które są wykonywane w taki sposób że zawodnik pochyla się unikając sierpów i prostych i strzela jak z petardy co jest moim zdaniem źle zbalansowane.



I mi chodzi również o kompa na wyższym poziomie który za czesto kontruje, często w taki sposób, że na replayach widać, jak ja najpierw wyprowadzam cios a on chwile po tym, schyla się i ciach. Co u człowieka zdaża się tylko przez fart, bo nikt nie ma takiego reflexu by co chwile trafiać z takiej kontry z uniku power shotem.











No jasne, bo właśnei mi nie chodziło tylko o Ko, ale głównie o to, że te uderzenia proste, są po prostu za słabe, szczególnie prawy prosty, który nie powinien mocno odstawać od sierpa, chodzi mi u kogoś kto jest prawo ręczny.



A co dop samego KO za pomocą prawego to nie chodizło mi o takie randomowe Ko. Tylko tak jak napisałem wcześniej, jeśli ja walę kogoś po głowie z prawego, którego ta głowa jest czerwona jak truskawka, to powinien on paść, bo poprstu nie ma energii. A tu wychodiz na to, że poza randomowymi KO, można KO walnąć tylko z sierpów lub podbródkowych. Co przy tym jak ktos ma zero energii w czubie nie powinno mieć miejsca.



Aha nie podoba mi się też umiejscowienie na padzie przejść tak blisko siebie. To znaczy dla mniejszego przejśćia ćwierć kole gałką czyli 90 stopni, dla większego jest tylko podajże 135 lub nawet mniej. Te funkcje sa moim zdaniem za blisko siebie. powinno być 180 i 90.



Ktoś probował w karierze przeżucać oponę? Przynajmniej mi sprawia problemy za każdym razem obrucienie się w odpowiednią stronę. Bo raz wychodzą albo duże przejścia albo małe.
 
Dzieki za kod panowie :) To pierwsza moja gra z tej seri. Czy moze ktos mi powiedziec jak ustawic wage zawodnika w trybie kariery? Podczas wyboru wzrostu i budowy ciala jest niby podana waga i mozesz ja regulowac ale po rozpoczeciu gry zawsze w wadze ciezkiej mam 210 funtow...
 
mam jeden kod overeema do oddania na xboxa :p napiszcie na maila co i jak i czemu potrzebujecie i wybiore komu dac bo mam kilku kandydatow juz ;p
 
Panowie pytanko. Jeżeli mam pirata , a chce mieć Overeema (jeżeli dostał bym kod od kogoś oczywiście) to jak wprowadzić aby nie mieć bana ? Można normalnie , czy trzeba przez internet?
 
Hubi niestety ja nie widzę możliwości, żeby mieć Overeema na piracie. Jak wklepujesz kod to konsola pobiera go z internetu. Więc musisz połączyć się z xbox live, a niestety wiesz czym to grozi. Może jest jakiś sposób, ja się nie znam aż tak dobrze, ale mówię w jaki sposób zdobywa się Aliego i niestety musisz podłączyć konsolę do internetu.
 
Tez mam już mam swój egzemplarz ;)







Wgrałem kodzik, ładnie działa Nick Diaz etc ;)







Zaraz wgram na Overeema i potem kariere trzeba pograć Diazem :)



Jeden mecz za mną online, jedyny. Wygrana poprzez TKO, zmiotłem Fabera z powierzchni okagonu ;]
 
Panowie! Ile Wam pamięci zajmuje ta gra? bo zwolniłem 25 mb i mam tylko save z fify 16 mb ważą , a dasha mam wgranego na pamięci... Ile ona zajmuje? bo musiałem grać tylko zwykłe walki i to mi co 10 sekund przerywało i dawało wskazówki co mam robić w każdej walce.. A to uciążliwe bardzo.
 
Ludzie, co robić, żeby komp nie robił mi non stop reversali? Na expercie każda moja próba zrobienia czegokolwiek w parterze kończy sie kontrą i jestem w dupie :)
 
U mnie często sweepuje i dalej ciężko jest mi kogoś poddać i samemu uciec , ale lepiej niż w poprzednich.







Ogółem parter w tej części w porównaniu co do ostatnich gier UFC to jest niebo , a ziemia. Teraz parter jest naprawdę bardzo dobrze zrobiony.
 
Komputer na wyższych poziomach trudności "oszukuje". Tak na dobrą sprawę nic poza podstawowymi akcjami nie można mu zrobić.
Wydaje mi się, że nawet kiedy ustawimy simulation w trybie kondycji, to bot nie męczy się w tak szybkim tempie jak nasz fighter.
 
Co do tego zmęczenia w trybie simulation to też to zauważyłem. Ogólnie na expercie jak wezmę bardzo dobrego uderzacza np. Aliego to zazwyczaj wygrywam, ale kiedy tylko walka przechodzi do parteru, to mam kłopoty. Non stop przetoczenia i kontry, a jak gram z dobrym parterowcem to mam wrażenie, że kiedy tylko spróbuję zmiany pozycji od razu jestem przetaczany. Właściwie wrażenie normalnej gry mam tylko jak gram naprzeciwko kogoś kto ma słabsze skille w parterze niż ja. Ale to raczej kwestia umięjetności. System parteru w tej grze jest naprawdę cholernie trudny tzn mam na myśli wyższą szkołę jazdy czyli właśnie reversale. Poziomu ultimate jeszcze nie odpalałem, ale narazie nie mam po co :)
 
Nic nie mów noodles, ja telewizora nie mam od kilku lat a kupuje teraz dla tej gry razem z ps3 :D
 
@Highlander fakt. Reversale to naprawdę wyższa szkoła jazdy. Według mnie okienko na poprawne wykonanie jest zbyt wąskie. O ile podczas treningów to wychodzi, tak w ferworze walki zauważenie próby zmiany pozycji i "trafienie w moment" - przynajmniej jak na razie - graniczy dla mnie z cudem.
 
Jeden dzień po UFC 3 ;)



Wrażenia? Dla mnie gierke mega doobra, po rozegraniu kilku tysiecy walk w 2010 ;)



Aktualne staty online 11-3, dość ;)



Dominick Cruz rozwala system, dobrze mi sie nim gra, tylko niskie wagi ;D
 
Teraz poddania są dla spostrzegawczych, a nie skrzętnie robiących kółko gałką ;)))



Przetaczanie po nieudanej dźwigni to w sumie częsta sprawa, chyba z dwa razy na kilkanaście prób pozostałem z góry, nie wliczam prób z dołu, choć tu akurat raz próbowałem gilotynkę i od razu wyszła...Rzadko to robiłem z dołu, bo zwykle dominowałem rywala z góry w poprzedniej części.



Fajnie się gra, choć szkoda, że samym poddaniem człowiek cieszy się w replayu, bo w trakcie robienia gra w mini-gierkę;)



Polecam grać na poziomach bardziej grywalnych, dających satysfakcję, choć oczywiście nie jeśli tylko i wyłącznie rywala się dominuje. Ja jednak czasem potrafię się bardziej mobilizować, czasem mniej i nie chce mi się aż tak koncentrować, by wszystkie uniknąć, nie dać się obalić...



Ogólnie po początku kariery zasugerowali mi poziom Advanced, więc ani super wysoko, ani nie czuję się urażony jak na taką "ocenę". Gram sobą, na razie debiut w UFC po nokaucie na Roopie, byłem w szoku, myślałem, że jednak w parterze go zdominuje. Nie dawał się obalić wejściem w nogi, więc klinczowałem i podhaczałem, zmęczony padł po prawym sierpie w 3 rundzie i przy 8-0 myślę kogo wziąć teraz. Leo Garcia czeka np...;)
 
Back
Top