UFC Undisputed 3

sethcab

Shark Fights
Lightweight
632147_20110601_790screen001.jpg




Źródło, wywiad z twórcą gry:



http://e3.gamespot.com/story/6316539/ufc-undisputed-3-exclusive-hands-on-preview




Planowany termin wypuszczenia gry: Styczeń 2012











W skrócie:


  • zasady Pride

  • obiekty w których odbywały się gale Pride

  • zawodnicy z Pride ze statami z tamtych czasów, kilku wciąż walczących zawodników w swoim najlepszym okresie, np. Prime Wanderlei, albo Prime CroCop (np. Wand z 2005)

  • nowy system submission

  • płynniejsze uniki i kontry

  • więcej możliwości zakończenia walki, np. (T)KO przez Low Kicki

    kopnięcia będą miały większy efekt, ale będą zabierały więcej staminy

    nowy system staminy

    strzelam że skoro jest Urijah na filmiku to będą niższe klasy

    blokowanie low-kicków które może połamać nogę kopiącemu

    zawodnicy z UFC będa mogli walczyć na zasadach Pride, i vice versa










632147_20110601_embed003.jpg




Jak zapomniałem czegoś wypisać to wypisujcie :)



Osobiście jestem strasznie podjarany. Zasady Pride i większa istotność low-kicków to były właśnie dwie rzeczy których brakowało mi w 2010. Szkoda że trzeba tyle czekać..
 
"Blokowanie low-kicków które może połamać nogę kopiącemu", wydaje mi sie przesada. Bedzie statystyka "lamliwosc kosci"? A co bedzie w kolejnej czesci? Grypa zoladkowa, wsadzenie palca w oko, albo poslizgniecie sie? Jest to tylko dodatkowy element losowy, a takich powinno byc jak najmniej. Dlatego, ta opcja powinna byc mozliwa do wylaczenie, jak pasek staminy. Ale poza tym jest niezle. Pytanie tylko, a co ze strikeforce?
 
mnemic - And according to producer Wes Bunn, there's a very small but real chance that your opponent can break his shin on your leg if you pull off a successful kick check.

Zakładam że szansa nie będzie większa jak Flash KO w obecnej wersji gry, czyli raz na tysiąc walk :)

Co do paska staminy - to wiesz że nawet gdy go wyłączysz to zawodnik wciąż się męczy? Tylko że go nie widać (paska) =D

Edit: Pomyślałem że jeżeli jesteśmy przy tym temacie to tego gifa nie może zabraknąć.


2cosy8o.jpg


Edit 2: Pierwszego już nie mogę edytować.
  • wejścia zawodników
 
Wow brzmi to mega! ciekawe jak ten pomysł z Pride wypali + jeszcze bedzie można zadawać lołkingi śmierci :D
 
Szkoda że ani słowa o karierze :P Chociaż w sumie to i tak będę podbijał online znowu zapewne od dnia premiery.



Edit... znowu:



EXTRAORDINARY ROSTER • Go head to head with more than 150 prolific UFC fighters, including the addition of Featherweight and Bantamweight divisions.



Z oficjalnej strony gry. Czyli to pewne - będzie FW i BW! Bajecznie.
 
Gralem w Undisputed 2 i wlasnie brakowalo mi tego, ze low-kicki nie byly takie skuteczne, a takze brak plynnych kombinacji.



Dodalbym takze wiecej rzutow z Judo, a moze poprostu ja nie potrafilem czegos zrobic :D



Aha fajnym pomyslem bylaby, jeszcze bardziej rozbudowana, walka o sub. obrona jak i ofensywa.



Jeszcze mam pewne watlipowsci, co do wychodzenia z dosiadu, praktycznie jest takie samo, zadnych mostkowan, czy innych rzeczy.
 

  • walcząc w trybie Pride będzie oryginalny team komentatorski: Bas & Mauro!






O k!@#a :D
 
Po kilku tysiącach walk w UFC 2010 mogę spokojnie stwierdzić ,że to najlepsza bijatyka w jaką kiedykolwiek grałem już czekam na nową część ,która mam nadzieję ze będzie lepsza a zasady Pride to wisienka na torcie :-)
 
setchcab, wiem, ale chodzilo mi o dopasowanie stylu gry pod siebie. I w sumie bedzie taka mozliwosc:



There's also a new competition match variant that removes all randomized elements, such as flash knockouts, in order to make it a true test of skill.
 
Czekam na tą grę już od wielu miesięcy, męcząc przy Tym UFC Undisputed 2010 przez internet :D







Zamawiam preordera oczywiście, nawet gdyby to był fail, gra musi byc :D







Fajnie że dodają piórkową i kogucią, otoczka Pride to też duży plus, czekamy ^^
 
Pewnie teraz mniejszą organizacją w której będzie się zaczynać karierę będzie Strikeforce. Ewentualnie teraz trochę rozbudują ten tryb i będzie kilka organizacji.
 
To by bylo niezle posuniecie. Przegrywasz wylatujesz z UFC i musisz szukac miejsca. A jakby w trybie kariery mozna bylo walczyc w czasach swietnosci PRIDE, to juz w ogole masakra.



Jeszcze jedna rzecz mnie zaintrygowala:



"This is also the first UFC Undisputed game with pre-match entrances, which you'll be able to customize with music and outfits much like in THQ's WWE games."



Miodzio.
 
mnemic - no tak zapomniałem o tym ^^



Ciekawe czy Lyoto będzie wychodził do Tiesto :D
 
No Świetne info w końcu coś na temat nowego UFC szkoda tylko że jeszcze tyle czasu trzeba będzie czekać :)
 
Trailer badziewny na maxa -.-...



Co do mechaniki gry ja liczę tylko na zmianę submission bo to kręcenie mnie zawsze dobija.
 
Ja nie umiem po prostu. Może źle układam dłoń, a może mam inaczej ustawiony kciuk ale kręcenie mi zawsze sprawia najwięcej trudności bo mi kciuk szybko wysiada :P Powinni to zrobić bardziej czułe, tak żeby się nikt nie musiał pompować a bardziej taktycznie to robić. Czekać aż oponent popuści czy coś w tym stylu. Taka większa walka. A tak u mnie to wygląda że albo poddaję odrazu przeciwników albo Oni poddają mnie. Zero walki, zależy komu jak wejdzie xD I to nie tylko moja opinia, wszyscy z którymi tutaj gram narzekają na to mówiąc że mogłoby być mniej wyczerpujące. Po prostu za słabo to wykalibrowali.
 
Po tym trailerze ciężko cokolwiek wywnioskować. Mogliby wreszcie dodać realne upadki przy nokautach albo chociaż dodać do obecnych dwóch-trzech animacji kilka nowych. Poza tym zgadzam się że system submission jest dość uciążliwy (swego czasu po kilku kolejnych dniach maniaczenia miałem siniaka na wewnętrznej części dłoni od kręcenia analogiem), smaczki typu żywa publika, wejścia do octagonu (sugerując się animacją z gali PRIDE pokazującą wchodzącego Wanda chyba jest na to szansa) też nadały by grze dynamiki.
 
Ja bym wolał żeby tych smaczków było jak najmniej i żeby czas pomiędzy ładowaniem się kolejnych walk był szybszy, albo żeby można było wyłączyć wszystkie animacje przed walką, bo to też było uciążliwe kiedy chciałeś na szybkiego jak najwięcej zagrać. A przez te animacje traciłeś tyle czasu.



Fajnie byłoby też jakby zrobili coś takiego jak tryp vale tudo czy też pierwszych UFC.



A co do sterowania w EA MMA to nie wiem czemu wszyscy tak marudzą xD Ja do tej pory nie wiem o co w tym chodzi a co nie wezmę pada do ręki to kogoś nokautuje xD
 
Lucifer, co do sterowania w EA MMA to ono jest zrobione tak, żeby nawet laik był w stanie coś ugrać przy pierwszej styczności z grą. Typowe sterowanie, którego łatwo się nauczyć, ale które trudno wymasterować.
 
No zgadzam sie ale nie do końca. Jak już któryś z redaktorów wspomniał w porównaniu obu gier, EA MMA jest bardziej intuicyjna. Siadasz i z miejsca możesz odnosić sukcesy. W przeciwieństwie do UFC które musisz najpierw opanować żeby cokolwiek ugrać. Ale z tym że trudno wymasterować EA MMA się już nie zgodzę bo mi to przyszło bez problemu.



No może z małymi problemami, bo musiałem się przestawić ze sterowania UFC, ale nie było ciężko.
 
Back
Top