A taka jak m.in. między Polsatem Sport, a Polsatem Sport Extra...albo TVP1 a TVP2 ?:PCo to za różnica...
Plus ESC ma białe logo na ciemnym tle, a ES czarne logo na białym tle ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
A taka jak m.in. między Polsatem Sport, a Polsatem Sport Extra...albo TVP1 a TVP2 ?:PCo to za różnica...
Poważnie?jest tylko jeden kanał Extreme Sports Channel ! dostępny w Cyfrowym Polsacie i NC +
To jest ten sam kanał tylko drugi to wersja francuska (?).Poważnie?
Co prawda w obu nie ma nic o transmisji, ale...
http://tv.wp.pl/#kanal-79
http://tv.wp.pl/#kanal-376
Przez proxy nie pojdzie?
Co to takiego ? More info pleaseMi się udało przez VPN, proxy nie sprawdzałem
Co to takiego ? More info please
Chodzi Ci o Billing & Payment Info ? Wtedy adres właściciela karty debetowej/kredytowej nie będzie się zgadzałMoże dodatkowo trzeba np. w ustawieniach konta zmienić wszelakie dane teleadresowe itd na USA? ;)
To nie znika, ja tez to mamZainstalowałem tą wtyczkę Hola, wpisałem tam ufc.tv i gdy jestem na fight pasie ta wtyczka wyświetla mi przeglądanie z Stany Zjednoczone. Ale ten napis
This event is currently blacked out in country code: AE, BB, BD, BE, BH, BR, BT, DM, EE, EG, HR, HT, IN, IQ, IT, JO, JM, KW, LK, LU, MA, ME, MK, MV, NL, NP, OM, PK, PL, PS, QA, RS, SA, SM, VA, XK, and YE.
Dalej nie znika
E: może on wgl nie zniknie ale gala odpali się normalnie ?
IMO wszędzie tak samo się nazywa.ja mam NC + i na kanale 122 mam Extreme Sports Channel, wychodzi na to że na każdej platformie to sie innaczej nazywa.
moze masz 0 zł na koncie?Japierdole, jak uporałem się z tym gównem to teraz mam problem z kartami. Czy to karta brata czy mamy jest ten sam błąd :
*** PLEASE NOTE *** There was an error processing payment using the payment option you supplied. If paying by PayPal, please try again at a later time. If paying by credit card, please check that the billing address you entered matches the address on your credit card account or use a different credit card and try again. If you need further help with your purchase, please contact customer support.