Smartfony, tablety, laptopy, telewizory, GPS i inna elektronika.

@bulizzor @w4ar @Rado

Wczoraj wieczorem wysłałem maila do Amazon.de chcąc zweryfikować sprawę gwarancji oferowanych tam Pixeli. Napisałem do nich z czysto teoretycznym pytaniem o swojego Pixela, który to jest jeszcze na gwarancji do końca maja. Pytanie brzmiało mniej więcej tak: czy gdyby telefon się teraz zepsuł, będąc jeszcze na gwarancji, to mogę zażądać od Was (Amazona) naprawy lub wymiany z tytułu gwarancji/rękojmi, czy też sprawę gwarancji muszę załatwiać bezpośrednio z Google?
Po jakiejś godzinie-dwóch, ku mojemu zaskoczeniu, dostałem od nich maila z wygenerowaną etykietą adresową oraz informacją, że zaakceptowali zwrot mojego Pixela i po odesłaniu do nich telefonu zwrócą mi całość kasy, jaką za niego zapłaciłem 2 lata temu. :boystop: :korwinlaugh:

Screenshot 2023-05-20 at 10-15-31 Zwrot produktu Google Pixel 4a 128GB Just Black.... - 90luka...png


Następnie napisałem do nich kolejnego maila. Tym razem już nie "podpinałem" zapytania pod swojego Pixela, tylko było to takie typowe, ogólne pytanie o przedmiot, który chciałbym u nich zakupić. Napisałem, że chciałbym zamówić Pixela 6a i jestem ciekawy co z gwarancją w przypadku, gdy smartfon się zepsuje po upłynięciu 30 dni od daty zakupu (czas na zwrot bez podania przyczyna na Amazonie) - czy będę mógł telefon odesłać do Amazona, czy też muszę załatwiać sprawę bezpośrednio z Google?

Oto treść maila, którego od nich dostałem:

Dzień dobry Panie Łukaszu,

dziękujemy za skontaktowanie się z nami w Amazon.de.

Piszę podsumowanie w sprawie Pana wiadomości mailowej odnośnie gwarancji.

Skontaktował się Pan z nami w celu zapytania o gwarancję w przypadku ukazania się wady telefonu.

Pragnę Pana poinformować, że na przedmioty realizowane przez Amazon i sprzedawane przez sprzedawcę zewnętrznego oraz sprzedawane i realizowane przez Amazon ma Pan 2 letnią gwarancję od daty dostarczenia.

Oznacza to, że w ciągu 2 lat może Pan wymienić produkt, zwrócić lub przesłać do naprawy za pomocą etykiety zwrotnej Amazon.

W przypadku naprawy zgłasza Pan do nas usterkę i odsyła Pan produkt nie bezpośrednio do Google, ale za pomocą naszej etykiety do ekspertów.

Wymienić lub naprawić można tylko produkty, które są w pełni realizowane i sprzedawane przez Amazon.

W przypadku produktów sprzedawanych przez sprzedawcę zewnętrznego, możliwy jest tylko zwrot kosztów po zwrocie towaru.

To wyczerpuje już chyba temat realizacji gwarancji na Pixele zakupione na Amazonie. :windu:
 
@bulizzor @w4ar @Rado

Wczoraj wieczorem wysłałem maila do Amazon.de chcąc zweryfikować sprawę gwarancji oferowanych tam Pixeli. Napisałem do nich z czysto teoretycznym pytaniem o swojego Pixela, który to jest jeszcze na gwarancji do końca maja. Pytanie brzmiało mniej więcej tak: czy gdyby telefon się teraz zepsuł, będąc jeszcze na gwarancji, to mogę zażądać od Was (Amazona) naprawy lub wymiany z tytułu gwarancji/rękojmi, czy też sprawę gwarancji muszę załatwiać bezpośrednio z Google?
Po jakiejś godzinie-dwóch, ku mojemu zaskoczeniu, dostałem od nich maila z wygenerowaną etykietą adresową oraz informacją, że zaakceptowali zwrot mojego Pixela i po odesłaniu do nich telefonu zwrócą mi całość kasy, jaką za niego zapłaciłem 2 lata temu. :boystop: :korwinlaugh:

View attachment 66697

Następnie napisałem do nich kolejnego maila. Tym razem już nie "podpinałem" zapytania pod swojego Pixela, tylko było to takie typowe, ogólne pytanie o przedmiot, który chciałbym u nich zakupić. Napisałem, że chciałbym zamówić Pixela 6a i jestem ciekawy co z gwarancją w przypadku, gdy smartfon się zepsuje po upłynięciu 30 dni od daty zakupu (czas na zwrot bez podania przyczyna na Amazonie) - czy będę mógł telefon odesłać do Amazona, czy też muszę załatwiać sprawę bezpośrednio z Google?

Oto treść maila, którego od nich dostałem:



To wyczerpuje już chyba temat realizacji gwarancji na Pixele zakupione na Amazonie. :windu:
To @Luke jest od Łukasza :joe:
 
@bulizzor @w4ar @Rado

Wczoraj wieczorem wysłałem maila do Amazon.de chcąc zweryfikować sprawę gwarancji oferowanych tam Pixeli. Napisałem do nich z czysto teoretycznym pytaniem o swojego Pixela, który to jest jeszcze na gwarancji do końca maja. Pytanie brzmiało mniej więcej tak: czy gdyby telefon się teraz zepsuł, będąc jeszcze na gwarancji, to mogę zażądać od Was (Amazona) naprawy lub wymiany z tytułu gwarancji/rękojmi, czy też sprawę gwarancji muszę załatwiać bezpośrednio z Google?
Po jakiejś godzinie-dwóch, ku mojemu zaskoczeniu, dostałem od nich maila z wygenerowaną etykietą adresową oraz informacją, że zaakceptowali zwrot mojego Pixela i po odesłaniu do nich telefonu zwrócą mi całość kasy, jaką za niego zapłaciłem 2 lata temu. :boystop: :korwinlaugh:

View attachment 66697

Następnie napisałem do nich kolejnego maila. Tym razem już nie "podpinałem" zapytania pod swojego Pixela, tylko było to takie typowe, ogólne pytanie o przedmiot, który chciałbym u nich zakupić. Napisałem, że chciałbym zamówić Pixela 6a i jestem ciekawy co z gwarancją w przypadku, gdy smartfon się zepsuje po upłynięciu 30 dni od daty zakupu (czas na zwrot bez podania przyczyna na Amazonie) - czy będę mógł telefon odesłać do Amazona, czy też muszę załatwiać sprawę bezpośrednio z Google?

Oto treść maila, którego od nich dostałem:



To wyczerpuje już chyba temat realizacji gwarancji na Pixele zakupione na Amazonie. :windu:
Najważniejsze pytanie.... rozumiem, że wziąłeś kasę i kupujesz pixela 6a :D. Ogólnie amazon zwłaszcza DE, to top jeśli chodzi o gwarancję. U mnie było podobnie, ale ze słuchawkami. Po 1.5 roku coś się zepsuło i poprosili o zwrot i oddali kasę (kwota jaką zapłaciłem 1.5 roku temu). Mistrzostwo.
 
Tylko upewnij się, czy na pewno zamówiłeś bezpośrednio od Amazona, bo tam u nich sprzedają też inni sprzedawcy. Jak kupisz od innego sklepu niż Amazon, to ten sklep będzie realizował gwarancję twojego Pixela, nie Amazon.
dokładnie o to chodziło aby brać bezpośrednio od amazona, myślałem ze sprawa oczywista w ich przypadku. Przy zakupie od firmy zewnętrznej amazon kieruje do googla lub sprzedawcy :)
 
Najważniejsze pytanie.... rozumiem, że wziąłeś kasę i kupujesz pixela 6a :D. Ogólnie amazon zwłaszcza DE, to top jeśli chodzi o gwarancję. U mnie było podobnie, ale ze słuchawkami. Po 1.5 roku coś się zepsuło i poprosili o zwrot i oddali kasę (kwota jaką zapłaciłem 1.5 roku temu). Mistrzostwo.

Raczej nie skorzystam. Lubię swojego Pixela, dobrze mi służył przez te dwa lata i mam nadzieję, że jeszcze trochę posłuży.
Ogólnie uważam, że był to chyba jeden z moich najlepszych zakupów w życiu. Stosunek jakość/cena na bardzo wysokim poziomie.
Ponad to, jako miłośnik kompaktów raczej i tak nie miałbym go za bardzo na co zamienić w rozsądnych pieniądzach (6a jest już dla mnie za duży), bo tego typu telefonów na rynku obecnie praktycznie nie ma.
Liczę na to, że Google albo jakiś inny androidowy producent pójdzie w końcu po rozum do głowy i wypuści w najbliższych latach jakiegoś średniaka/"flagship killera" co najmniej w rozmiarze 4a (a najlepiej jeszcze mniejszy), żebym mógł sobie na niego "przeskoczyć".
A jeśli nie, to możliwe, że za parę lat zakupię składaka typu flip. Może do tego czasu ogarną już temat osłony wewnętrznego ekranu, żeby nie rysowała się
od samego patrzenia. :boystop:
 
Raczej nie skorzystam. Lubię swojego Pixela, dobrze mi służył przez te dwa lata i mam nadzieję, że jeszcze trochę posłuży.
Ogólnie uważam, że był to chyba jeden z moich najlepszych zakupów w życiu. Stosunek jakość/cena na bardzo wysokim poziomie.
Ponad to, jako miłośnik kompaktów raczej i tak nie miałbym go za bardzo na co zamienić w rozsądnych pieniądzach (6a jest już dla mnie za duży), bo tego typu telefonów na rynku obecnie praktycznie nie ma.
Liczę na to, że Google albo jakiś inny androidowy producent pójdzie w końcu po rozum do głowy i wypuści w najbliższych latach jakiegoś średniaka/"flagship killera" co najmniej w rozmiarze 4a (a najlepiej jeszcze mniejszy), żebym mógł sobie na niego "przeskoczyć".
A jeśli nie, to możliwe, że za parę lat zakupię składaka typu flip. Może do tego czasu ogarną już temat osłony wewnętrznego ekranu, żeby nie rysowała się
od samego patrzenia. :boystop:
Osobiście, czekam na Flip 5, bo wydaje się, że to w końcu może być fajny "kompaktowy" mid-flagowiec. Dodatkowo na premierę Samsung często daje lepsze zniżki, promocje niż po roku czasu (Flip 4, Ultra 23 i S23). Aktualnie gdybym miał wybrać telefon to pewnie byłby to albo pixel albo s23 ze względu na jako taką kompaktowość, aktualizację i świetne zdjęcia. Szkoda, że Sony ma tak zaporowe ceny i brak aktualizacji, bo gdyby nie te dwa aspekty to mogli by zwojować rynek. Oprogramowanie od aparatów Alfa, robi swoje. Ale trzeba pamiętać, że to nie magik typu samsung, google, huawei, że naciśniesz i masz ładne zdjęcie. A na takie rzeczy niestety/stety sporo osób niema chęci i czasu. Mimo wszystko jeśli ktoś w tym siedzi to można spokojnie robić lepsze zdjęcia, niż ww. producenci.
 
Osobiście, czekam na Flip 5, bo wydaje się, że to w końcu może być fajny "kompaktowy" mid-flagowiec. Dodatkowo na premierę Samsung często daje lepsze zniżki, promocje niż po roku czasu (Flip 4, Ultra 23 i S23). Aktualnie gdybym miał wybrać telefon to pewnie byłby to albo pixel albo s23 ze względu na jako taką kompaktowość, aktualizację i świetne zdjęcia. Szkoda, że Sony ma tak zaporowe ceny i brak aktualizacji, bo gdyby nie te dwa aspekty to mogli by zwojować rynek. Oprogramowanie od aparatów Alfa, robi swoje. Ale trzeba pamiętać, że to nie magik typu samsung, google, huawei, że naciśniesz i masz ładne zdjęcie. A na takie rzeczy niestety/stety sporo osób niema chęci i czasu. Mimo wszystko jeśli ktoś w tym siedzi to można spokojnie robić lepsze zdjęcia, niż ww. producenci.

Sony ma wszystko, żeby stać się topowym producentem androidowych smartfonów, ale zamiast tego wolą klepać jakieś designersko przestarzałe telefoniki z praktycznie zerowym wsparciem oraz kosmicznymi cenami, jakby byli co najmniej Apple. A potem płaku-płaku, bo dział smartfonowy przynosi im straty.
Mogliby zrobić jakąś czystkę w tym swoim skostniałym dziale mobilnym i zatrudnić kogoś, kto przeprowadzi małą rewolucję - tak jak zrobiło to ostatnio Google.
 
@szplin
Zerknij tu, ja se chyba te 505 (405 jeszcze nie wyszła) kupię jeszcze, podręczny zapas na poziomie PS2 z andkiem 12 to sztos za 600pln ::snoopd::

O kurwa, ps2 w łapie to jest sztos. Jak jeszcze miałem Vite to się łudziłem, że jakoś ogarnom na to emulator ps2.
 

Korzysta ktoś z nawilżaczy powietrza? Jest coś lepszego w tej cenie od tego co wysłałem?
Szukaj po wydajności na m2, dodatkowo czy ma jonizację i najważniejsze pojemność zbiornika na wodę żeby nie dolewać codziennie albo co pół dnia
 
Nie wiem czy dobry temat... Potrzebuje klucza do Office 2019 (PC) - sprawa dość pojebana, bo klucz który kupiłem ni chuj się nie chce aktywować na moim kompie - zapewne już gdzieś jest używany albo coś... Jest ktoś w stanie pomóc?
 
Nie wiem czy dobry temat... Potrzebuje klucza do Office 2019 (PC) - sprawa dość pojebana, bo klucz który kupiłem ni chuj się nie chce aktywować na moim kompie - zapewne już gdzieś jest używany albo coś... Jest ktoś w stanie pomóc?
@Roshi poratuj kolegę, ranga niech Cię nie zmyli :suchykarol:
 
@magik jak tam ten lapek mordeczko?:beer::coffeepc:

Wziąłem Asusa i zadowolony, szukałem dobrej rady i dostałem, dziękóweczka! :beer:

Matryca 17 cali a i tak wydaje mi sie ze mogloby być więcej -co byłoby przy 16 wole nie myśleć, design nie jest aż tak gamingowy na żywo żeby kuło w oczy, wręcz można go polubić, do tego super spasowanie plasticzków i dźwięk. Nie wiem co wlozyli do tego lapka, ale to najlepiej brzmiący z tych które widziałem :))
Dodatkowo bałem się, że będzie wydawał dźwięk i ciepło huty stali podczas obciążenia a jest bardzo kulturalny. Malutki minus za to że się palcuje troche obudowa, ale to chyba nie do uniknięcia przy ciemnych laptopach.

No i na dysku siedzi już Hogwart Legacy, Cyberpunk, Wiedzmin 3, Red Dead Redemption 2, Civilization 6 i kilka innych bengerów, których nie chciałem sobie psuć grając na lipnych ustawieniach :D
 
Wziąłem Asusa i zadowolony, szukałem dobrej rady i dostałem, dziękóweczka! :beer:

Matryca 17 cali a i tak wydaje mi sie ze mogloby być więcej -co byłoby przy 16 wole nie myśleć, design nie jest aż tak gamingowy na żywo żeby kuło w oczy, wręcz można go polubić, do tego super spasowanie plasticzków i dźwięk. Nie wiem co wlozyli do tego lapka, ale to najlepiej brzmiący z tych które widziałem :))
Dodatkowo bałem się, że będzie wydawał dźwięk i ciepło huty stali podczas obciążenia a jest bardzo kulturalny. Malutki minus za to że się palcuje troche obudowa, ale to chyba nie do uniknięcia przy ciemnych laptopach.

No i na dysku siedzi już Hogwart Legacy, Cyberpunk, Wiedzmin 3, Red Dead Redemption 2, Civilization 6 i kilka innych bengerów, których nie chciałem sobie psuć grając na lipnych ustawieniach :D
Te cieńkie małe ramki robią takie wrazenie, miałem tak ostatnio jak tv oglądałem i 55 mi się wydawał mały.
Jak się grzeje to zrób undervolting procka i graphy, -100/-140 na procku, nie stracisz wydajności a będzie chłodniej ^^ nie będziesz musiał go tak często otwierać i wymieniać pasy termoprzewodzacej. Chociaż w tym możesz mieć tą komorę parową i ciekły metal to może nie trzeba, ale teraz nie jestem pewny. Niech służy! :conorsalute:
 
Back
Top