Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zdążyli w terminie? Czy sam odebrałeś?Przyszły hapeki
Dwa dni przed terminem. Jakaś agencja marketingowa to przysłałaZdążyli w terminie? Czy sam odebrałeś?
To mieli szczęście. Pokaż jak to wygląda.Dwa dni przed terminem. Jakaś agencja marketingowa to przysłała
To mieli szczęście. Pokaż jak to wygląda.
Po rozpakowaniu.
To dopiero jak rozpakuję. Spytaj Andrzeja ile to trwaPo rozpakowaniu.
Wszyscy myślą, że to takie proste. Przecież człowiek się nie zajebieTo dopiero jak rozpakuję. Spytaj Andrzeja ile to trwa
PoprawiłemWszyscy myślą, że to takie proste. Przecież człowiek się nie najebie
Jeśli chodzi o moją puszkę to wczoraj poszła do serwisu (szef mi zawiózł ), dziś ma być najprawdopodobniej do odebrania.Najbardziej prawdopodobna przyczyna braku obrazu to aktualizacja biosu.W sobotę wszystkie inne opcje były przerobione łącznie ok 4h siedzieliśmy, wszystko było dobrze poskładane, kumpel sam powiedział że mam mu dać znać co to ostatecznie było bo sam jest ciekaw. Jak będę po pracy i będzie odebrany to też dam znać.
U mnie bez zmian, GTX znacznie podniósł komfort użytkowania. Na jesieni będę składał nową budę, pewnie w oparciu o jakiegoś Ryzena. Wyciągnąłem z szafy też mojego Della M4800 i na nim będę bardziej wymagające rzeczy robił póki co.
Jak Ci wysłałem koszyk to sprawdzałem jeszcze specjalnie na stronie płyty głównej i do tego proca nie potrzeba było aktualizacji biosu.Jeśli chodzi o moją puszkę to wczoraj poszła do serwisu (szef mi zawiózł ), dziś ma być najprawdopodobniej do odebrania.Najbardziej prawdopodobna przyczyna braku obrazu to aktualizacja biosu.W sobotę wszystkie inne opcje były przerobione łącznie ok 4h siedzieliśmy, wszystko było dobrze poskładane, kumpel sam powiedział że mam mu dać znać co to ostatecznie było bo sam jest ciekaw. Jak będę po pracy i będzie odebrany to też dam znać.
Nie znam się na prawie. Ale do naprawy jest pewnie jakaś pierdoła. Więc wątpię, żeby się dało wymienić na nowy, jak naprawa ich wyniesie parę złotych.@lugasek i inni co się na prawie znają @Evo
przy reklamacji, z tytułu rękojmi sklepu, zaznaczyłem, że chcę żeby wymienili na nowy, a nie naprawiali. Odpisali tak:
W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że nie możemy przychylić się do oczekiwanego sposobu zakończenia reklamacji ze względu na nadmierność kosztów, których wymagałaby wymiana towaru.
Wyjaśniamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie wadliwego towaru do stanu zgodnego z umową w sposób wybrany przez Kupującego (wymiana) jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia towaru do zgodności z umową (naprawa) wymagałoby nadmiernych kosztów.
Jednocześnie informujemy, że możliwe jest doprowadzenie reklamowanego towaru do stanu zgodnego z umową poprzez jego nieodpłatną naprawę. W przypadku decyzji o takim sposobie zakończenia reklamacji lub w celu przekazania nam innych dyspozycji, możliwych i dostępnych na tym etapie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 855 855 855*. Podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego przyspieszy identyfikację zgłoszenia.
Na kontakt telefoniczny i dyspozycje możliwe oraz dostępne na tym etapie postępowania oczekiwać będziemy przez 7 dni. W przypadku braku decyzji w tym terminie nienaprawiony towar zostanie zwrócony na wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres korespondencyjny, albo do Sklepu fizycznego RTV EURO AGD , jeżeli tam został dostarczony w ramach reklamacji.
Czyli nie chcą wymienić (wiadomo, tego się spodziewałem), chcą naprawić ale ja nie chcę nowego komputera, który już na starcie jest naprawiany, czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy a oni mają obowiązek zwrócić?
Ja wiem, że nie wymienią, specjalnie to zaznaczyłem żeby zrobili zwrot.Nie znam się na prawie. Ale do naprawy jest pewnie jakaś pierdoła. Więc wątpię, żeby się dało wymienić na nowy, jak naprawa ich wyniesie parę złotych.
Napisałem Ci jak to wygląda. Jeśli nie minęło 14dni od daty zakupu a był to zakup online to mają obowiązek przyjęcia odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.Ja wiem, że nie wymienią, specjalnie to zaznaczyłem żeby zrobili zwrot.
po 14 dniach to go andrzej rozpakowałNapisałem Ci jak to wygląda. Jeśli nie minęło 14dni od daty zakupu a był to zakup online to mają obowiązek przyjęcia odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.
Ale że aż tak się Andrzej sprężył?! No, no, nie przypuszczałbympo 14 dniach to go andrzej rozpakował
Tak było...po 14 dniach to go andrzej rozpakował
Przy żądaniu zwrotu kasy powołaj się na to co napisałem - czyli jako powód zakupu tego urządzenia uwzględnij, że głównym kryterium wyboru był fabryczny montaż urządzenia na linii produkcyjnej producenta - a po naprawie już taki nie będzie.
Kumpel znalazł praktycznie bliźniaczy problem na forum bodajże elektroda.pl z tą różnicą że tam gość miał procka Ryzen 5 i wszystko mu chodziło ale też nie dawało mu obrazu na monitor i w odpowiedziach pisali mu że rozwiązaniem może być upgrade biosu. U mnie po włączeniu speaker nie daje żadnego dźwięku. Próbowaliśmy włożyć jego kartę graficzną ale nie weszła (nie dziwne bo chłop ma statek kosmiczny a nie pc) dopiero poszedł i wymontował bratanką ze swojego starego kompa: podłączyliśmy i nic. Próbowaliśmy na jego monitorze, na tv, zwykłym kablem, przez HDMI i nic. Dziś się jeszcze nie odzywali z serwisu, jeśli jutro do południa się nie odezwą to sam będę do nich tarabanił i pytał co i jak.Jak Ci wysłałem koszyk to sprawdzałem jeszcze specjalnie na stronie płyty głównej i do tego proca nie potrzeba było aktualizacji biosu.
View attachment 21417View attachment 21418
Bios nie wchodzi w grę. Prędzej jakieś uszkodzenie. Patrzyłeś te diody na płycie co pokazują, o których pisałem Ci chyba 3 razy? :) To byś wiedział z czym problem.Kumpel znalazł praktycznie bliźniaczy problem na forum bodajże elektroda.pl z tą różnicą że tam gość miał procka Ryzen 5 i wszystko mu chodziło ale też nie dawało mu obrazu na monitor i w odpowiedziach pisali mu że rozwiązaniem może być upgrade biosu. U mnie po włączeniu speaker nie daje żadnego dźwięku. Próbowaliśmy włożyć jego kartę graficzną ale nie weszła (nie dziwne bo chłop ma statek kosmiczny a nie pc) dopiero poszedł i wymontował bratanką ze swojego starego kompa: podłączyliśmy i nic. Próbowaliśmy na jego monitorze, na tv, zwykłym kablem, przez HDMI i nic. Dziś się jeszcze nie odzywali z serwisu, jeśli jutro do południa się nie odezwą to sam będę do nich tarabanił i pytał co i jak.
wyczuli, że beta:). Nie wiem jak to jest. Skoro chcą naprawić, ale Ty nie chcesz. To chyba nie mają wyjścia, tylko odesłać.
Napisz do nich pisemnie, powołaj się na rękojmię i uargumentuj jak napisałem (najlepiej wyślij też jakieś orzecznictwo sądowe - trzeba by poszukać). Z jakąś konsultantką na infolinii i tak chuja załatwisz.
Ogólnie na infoliniach nie wiedzą nic. Siedzą tam tylko, żeby ktoś odbierał telefony.To jest jak wojna Andrzej. Te cipy na infolinii to pierwszy level do pokonania.
Nie wiem jak to w Pl wygląda. Tutaj jak coś zjebia i się wymigują to zawsze mówię że chce rozmawiać z jakimś managerem i ZAWSZE mi to wyszło na plus. Np w tym roku dzwoniłem z reklamacja o słaby zasięg sieci telefonicznej.
Za każdym jebanym razem leszcze z infolinii mi to odrzucali ale za każdym razem wnosiłem o rozmowę z managerem. Efekt jest taki że zamiast dostać nic i odpuścić mam ogólnie 7ms za friko.
Ja bym dzwonił jeszcze raz albo do oporu. Nic nie tracisz.
A jak to nic nie da to tak jak ziomki pisali ale na tym to ja się nic nie znam