Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wiceminister infrastruktury, Szmit. Choć już na drugi dzień prostował.A pytanko, bo w necie beczunia z autostrad jest, serio ktorys madry powiedzial ze one Niemcom sluza?
Znam to uczucie, kiedy na drugi dzien trzeba cos prostowac :)Wiceminister infrastruktury, Szmit. Choć już na drugi dzień prostował.
O tym, że w końcu mamy swojego króla właśnie.a to o czym?
24,6 proc. dzieci urodzonych w Polsce narodziło się w "wolnych związkach". To jest właśnie rozpad więzi społecznych, za który odpowiada liberalizm. Te dzieci pozbawione normalnej rodziny, normalnego poświęconego przez Kościół związku, są najpierw ofiarami liberalizmu. Potem będą jego apostołami i w duchu liberalnym wychowają swoje dzieci, które także urodzą swoje w związkach pozamałżeńskich. Dziś rozpada się rodzina, naród, cywilizacja. Na grobie chrześcijańskiego świata wyrasta cywilizacja Antychrysta. Dlaczego? Bo zabrakło Katechona. Nikt nie powstrzymuje. Świat chrześcijański stanął przed przepaścią i robi wielki krok do przodu, przy akompaniamencie liberalnych mediów.
MM to jest jakiś dramat. Najgorsze jest to, że on ma najwięcej do powiedzenia poza naczelnikiem właściwie.
Nie skumałem. Lewaków można w imię Jezusa palić, nie widzę przeszkódKurde musze wszystko ponadrabiac, a co do mojego TT to chodzilo mi o:
Jezus Pinoczet ci sie marzy? Ty se lepiej przypomnij co nastepca sw. Piotra mowi o tzw. lewakach, bo kto wie, czy to wlasnie nie ci drudzy, kapitalisci libertarianie (a juz na pewno ateisci, agnostycy i kto wie czy nie innowiercy) byliby poddawani takim testom...Nie skumałem. Lewaków można w imię Jezusa palić, nie widzę przeszkód
PS: Sokałę obejrzyj bo dobry.
Papa-Komunista to nie Jezus. Jesuz to czyste dobro:DJezus Pinoczet ci sie marzy? Ty se lepiej przypomnij co nastepca sw. Piotra mowi o tzw. lewakach, bo kto wie, czy to wlasnie nie ci drudzy, kapitalisci libertarianie (a juz na pewno ateisci, agnostycy i kto wie czy nie innowiercy) byliby poddawani takim testom...
Piłeś z Krzychem?Krzysiek Bosak przy wódzie to normalny gość.
Zdarzyło się parę razyPiłeś z Krzychem?
Wrzucę kilka cytatów, porządkujących stan rzeczy.@Jakub Bijan co sądzisz o obecnych i domniemanych podwyżkach OC za pojazdy mech. ? #nieprowokacja
W marcu ubiegłego roku zaczęły obowiązywać wytyczne Komisji Nadzoru Finansowego, które zwiększyły koszty operacyjne ubezpieczycieli związane z likwidacją szkód oraz wypłatą odszkodowań. Chodzi m.in. o zwrot kosztów pojazdów zastępczych z ubezpieczenia OC sprawcy, czy też ujednolicenie standardów kalkulacji w szkodach całkowitych i częściowych.
Ustawa o podatku od niektórych instytucji finansowych wejdzie w życie już 1 lutego 2016 r. Ubezpieczyciele będą musieli zapłacić podatek za nadwyżkę aktywów powyżej 2 mld złotych. Ponieważ dużą część portfeli firm ubezpieczeniowych stanowią ubezpieczenia komunikacyjne, prawdopodobnie skutki tzw. podatku bankowego odczują głównie kierowcy.
Klasyczny przykład interwencji rodzącej kolejną interwencję. Najpierw rząd wprowadza pewne zmiany, które - jak każde zmiany - przynoszą określone skutki (również te niepożądane), a następnie kolejnymi rozporządzeniami zwalcza skutki powstałe w wyniku pierwotnej interwencji. No bo czyż opozycja nie wzywa własnie, że "trzeba coś z tym zrobić, bo Polaków nie stać"? Zaraz Naczelnik wyskoczy i będzie nacjonalizował, walcząc ze "spekulantami". #markmywordsNa przyszłe podwyżki cen OC może również wpłynąć zapowiadany powrót do tzw. podatku Religi. Chodzi o podatek obowiązujący w latach 2007-2008, który polegał na odprowadzaniu 12% składki polisy OC przez zakłady ubezpieczeń do Narodowego Funduszu Zdrowia.
Ja mam mieszane uczucia. Ciezko się płcaci wysokie stawki tym bardziej jeżeli ma sie więcej do ubezpieczenia. Z drugiej strony jeżeli w razie szkody firma ubezpieczeniowa (mimo ich matactw) musi bardziej przestrzegać reguł czyli kosztorysów części jest badziej Ok .Wrzucę kilka cytatów, porządkujących stan rzeczy.
Klasyczny przykład interwencji rodzącej kolejną interwencję. Najpierw rząd wprowadza pewne zmiany, które - jak każde zmiany - przynoszą określone skutki (również te niepożądane), a następnie kolejnymi rozporządzeniami zwalcza skutki powstałe w wyniku pierwotnej interwencji. No bo czyż opozycja nie wzywa własnie, że "trzeba coś z tym zrobić, bo Polaków nie stać"? Zaraz Naczelnik wyskoczy i będzie nacjonalizował, walcząc ze "spekulantami". #markmywords
Ja bym cały sektor zderegulował, a najważniejszą deregulację, jaką bym zrobił byłaby ta, znosząca nakaz ubezpieczania pojazdów. I niech sobie wtedy podnoszą ceny, ile chcą. Nie wiem, czy Cię usatysfakcjonowałem, ale nie umiem odpowiedzieć inaczej niż neoliberalną teorią:)
Ja nie mam nic przeciwko temu, żeby było drożej, a lepiej w przypadku wypadku. Nie mam też nic przeciwko temu, żeby było taniej a byle jak w przypadku wypadku. W końcu nie mam nic przeciwko temu, żeby nie było w ogóle - ani drogo i dobrze, a ni tanio i źle. Może być i tak, i tak, i tak. Bo przecież istnienie taniej, szarej srajtaśmy nie wyklucza istnienia pachnącego papieru w kolorze zielonym (czy innym), i nie wyklucza także podcierania się liśćmi... całkowicie za darmo. Tymczasem dzięki naszemu rządowi wszyscy (bogaci, biedni, wszyscy) będą musieli wycierać dupska drogim, kolorowym papierem pachnącym kwiatami. A niektórych serio nie stać, a i nie wszyscy też potrzebują.Ja mam mieszane uczucia. Ciezko się płcaci wysokie stawki tym bardziej jeżeli ma sie więcej do ubezpieczenia. Z drugiej strony jeżeli w razie szkody firma ubezpieczeniowa (mimo ich matactw) musi bardziej przestrzegać reguł czyli kosztorysów części jest badziej Ok .