Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pieniążki się zgadzają, ale chcą jeszcze więcej.Pieniążki się nie zgadzają to trzeba się ratować
To jest chyba niemożliwe. Mapy silnika są stałe, a wszystkie zmiany w trakcie wyścigu, takie jak hamulce, odzyskiwanie energii i korzystanie z hybrydy to kierowcy robią sami. Inżynier tylko dyktuje lub proponuje czy ma to być ustawienie nr 1,2, czy 5. Zapisane są w komputerze na stałe (na dany wyścig). Do tego wydaje mi się, że zdalne wprowadzanie zmian w aucie przez zespół jest nielegalne. Mogą tylko czytać dane a nie nadpisywać.Nie zdziwiłbym się jeśli Perezowi w pewnym momencie skręcili silnik. Przecież to jest paranoja, żeby Verstappen na hardach, które miały ponad 40 kółek na koncie, zwiększał przewagę nad Checo, który miał relatywnie świeże gumy zamiast na odwrót. Nie ma sensu oglądać tego sezonu. Rywalizacji tam nie będzie żadnej.
View attachment 65237
Jeśli na twardych oponach, które mają 40 okrążeń można robić najszybsze czasy to znaczy, że Pirelli znowu dało dupy.Generalnie drugi wyścig z rzędu do bani. Suspens szybko zniknął, gdy MV nie miał problemów z przebiciem się do czołówki. Ciekawe, czy tak szybko by mu to się udało w Monako? Anyway, pamiętam jeszcze czasy, gdy Imola z szykanami była uważana za jeden z najgorszych torów w kalendarzu i nikt za bardzo nie biadolił jak wypadła. A teraz to człowiek ma nadzieję, że akurat ten tor dostarczy jakichś lepszych emocji
Jeśli na twardych oponach, które mają 40 okrążeń można robić najszybsze czasy to znaczy, że Pirelli znowu dało dupy.
Bolidy mają lepsze aero niż w zeszłym sezonie co przekłada się na gorszą jazdę na plecach przeciwnika, DRS-y zostały skrócone w tym roku bo w zeszłym były zbyt mocne, oprócz Bahrajnu mieliśmy same tory uliczne, sprinty w nowym formacie są nudne oraz zbędne i na domiar złego dobrano zbyt twarde mieszanki opon. O to wszystko można obwiniać FIA, dodajmy jeszcze dominację RedBulla i Maxa którzy w erze cięć budżetowych po prostu robią różnicę.Zwalanie winy za wszystko na Pirelli to ściema. Jak robili szybko zużywające się opony (czego chciała FIA jeszcze przed erą Liberty) to było narzekanie, że to "niebezpieczne" i prowadzi do awarii, tymczasem zespoły jawnie ignorowały zalecenia producenta, który zawsze daje namiary ile dana mieszanka powinna wytrzymać. No ale Hornery i inni zawsze wiedzą lepiej i chcieli przedłużać długość stintu.
W Miami tor jest całkowicie zielony, używany raz w roku, bez innych wyścigów w weekend ergo zawsze będzie obawa, że na takiej tarce opony się zużywają i nawet miękkie opony muszą być bardziej wytrzymałe. Nie w każdym wyścigu miękka mieszanka jest szybsza na dystansie, zresztą FIA już ukryła dokładnie jaka to jest mieszanka, czyli ten "soft" to mógł być dawny "hard", a hard to dawny "super hard". Kiedyś były podawane wszystkie sześć typów opon, ale dla dzieciarni z twittera było za trudno się połapać, więc teraz arbitralnie podają tylko "soft", "medium" lub "hard", ale trzeba sprawdzić co dokładnie za tym stoi.
O' Ward skasowany z prowadzenia na restarcie, Zack wkurwiony.W Indianapolis 500 Kirkwood na dachu, a urwane koło poleciało na parking, mijając trybuny o jakieś 10 metrów
Leklerkowi ustawiał dzisiaj bolid?
Perez miał walczyć z Maxem o tytuł.
Skasowali mu wszystkie okrążenia za przekraczanie limitu toru.
Co się wydarzyło?