Dawno mnie tu nie było. Z tego co ostatnio widziałem Skyfall najbardziej przypadł mi do gustu. Świetne zwieńczenie trylogii. Uważam, że Bondy z Craingiem to najlepsze Bondy a Skyfall właśnie jest najlepszą ze wszystkich części. Bardzo dużo nawiązań do klasyków, wprowadzenie całej historii 007 na nowe-stare tory. I zakończenie! <SPOILER> Pozbycie się tak kultowej postaci jak M. • tego się nie spodziewałem. <KONIEC SPOJLERA> W pełni zasłużone 8/10 jak dla mnie.
Niesamowity Spider-Man • generalnie porażka. Przeniesienie akcji do liceum i obsadzenie w głównej roli Justina Biebera, to jakiś absurd. Ogólnie rzecz ujmując strata czasu, bo film to kalka tego z 2002 roku. 4/10 max.
Flight • nie ma co się rozpisywać. Dobra rola Denzela, ale sam film nudny. Połowa skali.
K-PAX • mega pozytywnie się zaskoczyłem. Przyjemna i ciekawa historia. Fajne kino na wspólny • rodzinny • wieczór 8/10.
Uprowadzona 2 • niby zawód a jednak nie do końca. Pierwsza część dużo lepsza, alei dwójkę dobrze się ogląda. Chyba po prostu lubię takie kino a • la lata 80. 6/10
Martyrs: skazani na strach • dawno tak porytego filmu nie oglądałem. Co by o tym tytule nie mówić to na pewno zapada w pamięć. I wbrew pozorom ma nawet sporo sensu. 7/10 dałem choć zdecydowanie nie polecam każdemu.
Memento • pomysł kapitalny a jednak wszystko przekombinowane i w efekcie nieczytelne. Mogło być dużo lepiej a tak jest jedynie przeciętnie. 6/10