Cyberpunk 2077

Noooo to myślę, że z 3 części CP muuuurowane do każdej dodatek/dwa ^^
3 części to im zajmie z 30 lat.
Za drugim razem 130h ale lizałem ściany łącznie z wszystkimi zakończeniami.
Wieska też ogarnąłem do czysta i to wiele razy.
 
3 części to im zajmie z 30 lat.
Za drugim razem 130h ale lizałem ściany łącznie z wszystkimi zakończeniami.
Wieska też ogarnąłem do czysta i to wiele razy.
Może tak być. W 2024 dopiero pre-produkcja

 
Jest szansa że jedynkę dokończą w najbliższych tygodniach.
Ależ Ty jesteś na nich cięty... :eddieconspiracy: IMO i tak w porównaniu do większości gierek na rynku stopień złożoności gry, story itd. jest sporo wyżej od konkurencji. także dla mnie i tak na plus mimo pewnych bugów i niedociągnięć - których ja przyznam nie doświadczyłem wcale więcej niż w innych grach - mozliwe że dlatego że sam zagrałem dopiero ponad rok po premierze :P
 
Ależ Ty jesteś na nich cięty... :eddieconspiracy: IMO i tak w porównaniu do większości gierek na rynku stopień złożoności gry, story itd. jest sporo wyżej od konkurencji. także dla mnie i tak na plus mimo pewnych bugów i niedociągnięć - których ja przyznam nie doświadczyłem wcale więcej niż w innych grach - mozliwe że dlatego że sam zagrałem dopiero ponad rok po premierze :P
W wypadku Redow to jestem rozdarty bo obie ich gry są w moim top 10 gdzie lekko skończyłem ponad pół tysiąca tytułow.
Już pisałem że w wiedźminie pewne rzeczy przeszły niezauważone ale cyberpunk to przesada. Owszem na tle konkurencji w erpegach wychodzących na pc są dobrzy. Próbowałem grać w tę wszystkie Skyrimy, obliviony i inne gówna i jak dla mnie to się do niczego nie nadaje.
Od lat nie gram na komputerze. Wyjątek zrobiłem tylko dla dwóch pierwszych części wiedźmina. Na konsole przeszedłem dlatego że gry zazwyczaj są dość mocno dopracowane albo nawet na prawie ideał już w dniu premiery.
Wracając do cyberpunka to najbardziej razi mnie sama animacja postaci. Szczególnie jak chodzą. Wczoraj grałem misje z Riverem. Szedł ulicą nawet nie jakby miał kij w dupie tylko cały pień drzewa. Prowadzenie samochodów to jest prawdziwy dramat. Nie pamiętam gry z otwartym światem gdzie jazda samochodem byłaby tak źle zrobiona.
Mi już nawet nie chodzi o błędy ale tutaj główne mechaniki są zrypane i tego już nie naprawią.
Uważam też że mocno uratował tytuł keanu reeves. Jest znana twarz i wyrazisty bohater. Nie wiem czy zdołałbym spędzić +250h z grą gdzie bohaterem byłby tylko bezpłciowy rondom V z kreatora postaci. To akurat uważam za glowną wadę gier pewnego typu gier RPG. Brak naprawdę zajmującego charakteru a w zamian kreator postaci. Litościwe pomine wątki LPG i możliwość stworzenia w edytorze "baby z chujem i brodą".
Ps.ostatni bug jaki znalazłem to w misji rivera leży klucz na półce i oczywiście jest przyklejony do niej na mur beton mimo że można go od razu zbadać. Klucz "odkleja się" po znalezieniu szuflady. Takich niedoróbek są dziesiątki jak nie setki.
Mimo wszystko gram z przyjemnością ale nie jestem ślepym psychofanem żeby na wszystko przymykać oko.
16955419935573957470380183688172.jpg

Preorder już się automatycznie zainstalował. Niestety dopiero w nocy z poniedziałku na wtorek ruszy.
 
Last edited:
16955433278853064259468384849676.jpg
miałem już nie wyzywać ale kończę wątek rivera.
"Zamieszaj mięso sojowe"
Kurła opcja uchwycenia łyżki pojawiła się za trzecim razem. Tak właśnie wygląda ta gra. Biegasz jak debil tam i z powrotem bo coś się nie załadowało.
Wczoraj znowu wyskoczyła mi permanentna burza piaskowa w centrum miasta.10 dni przewijania czasu i gówno. W końcu załadowałem stan gry.
Jak się nie potrafi poprawić zasadniczych błędów to mydli się ludziom oczy nową twarzą Judy i Silverhanda.
 
Nie mogę już edytować ale...
Zakończenie z panam i atakujemy plac budowy.
Polecenie zabij 20 żołnierzy militechu.
Patrzę 19/20 zabitych. Szukam a jeden debil zamiast nas atakować spaceruje sobie w najlepsze po pustyni.
Następnie przyjeżdżają posiłki. Po rozwaleniu ich samochodu trzech pacjentów z ochrony militechu nadal siedzi w tym zniszczonym samochodzie. Stamtąd strzelają. Sytuacja trwa z pół minuty. Nie idzie ich zabić. W końcu łaskawie wysiadają i mogę im sprzedać po kulce w głowę i zakończyć ich męczarnie. Jaka kurła amatorka.
 
View attachment 78792miałem już nie wyzywać ale kończę wątek rivera.
"Zamieszaj mięso sojowe"
Kurła opcja uchwycenia łyżki pojawiła się za trzecim razem. Tak właśnie wygląda ta gra. Biegasz jak debil tam i z powrotem bo coś się nie załadowało.
Wczoraj znowu wyskoczyła mi permanentna burza piaskowa w centrum miasta.10 dni przewijania czasu i gówno. W końcu załadowałem stan gry.
Jak się nie potrafi poprawić zasadniczych błędów to mydli się ludziom oczy nową twarzą Judy i Silverhanda.
Ja miałem w podstawce na patchu tym 1.6 coś tam w Queście z Pelarezami - Bunraku - wkurzającego buga jak przeszukujesz ten ich penthouse i są ślady krwi i jest jak byk "zobacz dokąd prowadzą ślady krwi" i ja tam spędziłem dobre pół godziny nad tym i za chuja nie znalazłem dokąd prowadzą... No są takie rzeczy to fakt - niestety.

Dla mnie jedno jest natomiast pewne ---> nie jestem takim graczem jak Ty @Risky żeby mieć wykładnię 1000 tytułów ALE większość klasyków jak fallouty, baldur, diablo, SKyrim bo głównie rpgi ogrywam ale też lubię fpsy tutaj wiadomo CS, kiedyś Medal of Honor, COD lubię RTSy czasemjak COH, ale też grand strategy jak CiV. grałem w poprzednie części Deus Exa też i jedno jest pewne----> nie widziałem gry z tak rozbudowanym miejskim środowiskiem jak CP2077 po prostu nie. IMO najlepsze miasto w grach SF/Cyberpunk ALBO w grach w ogole ;)
 
Last edited:
Ja miałem w podstawce na patchu tym 1.6 coś tam w Queście z Pelarezami - Bunraku - wkurzającego buga jak przeszukujesz ten ich penthouse i są ślady krwi i jest jak byk "zobacz dokąd prowadzą ślady krwi" i ja tam spędziłem dobre pół godziny nad tym i za chuja nie znalazłem dokąd prowadzą... No są takie rzeczy to fakt - niestety.

Dla mnie jedno jest natomiast pewne ---> nie jestem takim graczem jak Ty @Risky żeby mieć wykładnię 1000 tytułów ALE większość klasyków jak fallouty, baldur, diablo, SKyrim bo głównie rpgi ogrywam ale też lubię fpsy tutaj wiadomo CS, kiedyś Medal of Honor, COD lubię RTSy czasemjak COH, ale też grand strategy jak CiV. grałem w poprzednie części Deus Exa też i jedno jest pewne----> nie widziałem gry z tak rozbudowanym miejskim środowiskiem jak CP2077 po prostu nie. IMO najlepsze miasto w grach SF/Cyberpunk ALBO w grach w ogole ;)
Błąd w mieszkaniu peralezów jest wciąż obecny. Czasem pojawia się tylko pierwszy ślad krwi w korytarzu a później już nie
Edit Deus ex akurat w ogóle do mnie nie trafiło. Nie skończyłem. W sumie to po godzinie odinstalowałem.
Miasto fakt robi wrażenie ale jeśli olać efekciarstwo to jest puste i nieżyjące. Przypomnę tylko tego npeca że schodów megabloku nr 10.
Właśnie oglądałem trailer z 2013 gdzie max tac zabija na ulicy tą laskę z ostrzami. Obietnice i reklama bez pokrycia. No nic gram dalej.
 
Last edited:
@Risky , bez kitu, Ty powinieneś zostać testerem gier CDPR. Jak czytam to co piszesz, to zastanawiam się gdzie ja miałem oczy grając w Wieśka i CP2077? Mi nawet Płotka na dachu chałupy nigdy nie wylądowała :childcry:
No już tak mam że jak mi się jakaś gra spodoba to cisnę aż mi się nie znudzi. To też jest jakieś skrzywienie że wszędzie muszę zajrzeć, wszystko odblokować itd.
 
IMG_20230924_190928_3.jpg
"spisywany" przez policjanta npec zniknął wraz z dlc dzisiejszej nocy. Mimo wszystko cieszy że usuwają te drobne niedociągnięcia.
 
No już tak mam że jak mi się jakaś gra spodoba to cisnę aż mi się nie znudzi. To też jest jakieś skrzywienie że wszędzie muszę zajrzeć, wszystko odblokować itd.
Ja też tak mam, jak fabularnie mam już finał, to zamiast iść na bossa czy tam kończyć fabułę, to zaczynam szukać dziury w całym. Albo zaczynam spędzać czas na wbudowanych minigierkach lub samej grze bez finału. Dziwnie, ale cóż.

A wcześniej grę maksuję.
 
Npece już czekają na otwarcie bram nowej dzielnicy. Ponad 50 strażników można wymordować już teraz.
IMG_20230925_192748_1.jpg
IMG_20230925_192730_6.jpg
 
Jaki build polecacie po aktualizacji 2.0?
Ja dalej jadę na tym co lubię, hacki czyli drzewko zwieńczone zdolnością edgerunner (daje większy limit na wszczepy) plus to po lewej od edgerunnera. Do tego drzewko bronie power i drugie bronie Smart. Broń białą olewam wolę strzelać i hakować.
 
Ja dalej jadę na tym co lubię, hacki czyli drzewko zwieńczone zdolnością edgerunner (daje większy limit na wszczepy) plus to po lewej od edgerunnera. Do tego drzewko bronie power i drugie bronie Smart. Broń białą olewam wolę strzelać i hakować.
Ja ładuję wszystko prawie w BODY --> odporności, stamina, życie, broń biała i demolka i TECH ---> broń tech, LKMy, Pompki, crafting, Inżynieria. Reszta w miare po rowno na jakimś 6-7. Biegam ze Snajpą/Pompką, LKMem i Kataną. Snajpa na Outdoor Pompka na Indoor

Do tego oczywiście Berserk, wszczepy. Obecnie snajpa ok. 400 DMS , LKM ok. 700 DMS, Pompka ok. 900 DMS i Katana ok. 1200 DMS + bonusy. Life ok. 450, pancerz ok. 900 lvl 30

Zdolności tech ok. 12 lvl, Wytwarzanie ok. 12, siła ok. 15, Demolka ok. 9, broń biała ok. 8
 
Ja ładuję wszystko prawie w BODY --> odporności, stamina, życie, broń biała i demolka i TECH ---> broń tech, LKMy, Pompki, crafting, Inżynieria. Reszta w miare po rowno na jakimś 6-7. Biegam ze Snajpą/Pompką, LKMem i Kataną. Snajpa na Outdoor Pompka na Indoor

Do tego oczywiście Berserk, wszczepy. Obecnie snajpa ok. 400 DMS , LKM ok. 700 DMS, Pompka ok. 900 DMS i Katana ok. 1200 DMS + bonusy. Life ok. 450, pancerz ok. 900 lvl 30
Lvl 50 prawie wszystko zrobilem pod hakowanie i rewolwer. Uwielbiam ładowac heady z rewolweru. Czuć moc tej broni w połączeniu z nowymi bajerami w przyciskach na ps5
 
Lvl 50 prawie wszystko zrobilem pod hakowanie i rewolwer. Uwielbiam ładowac heady z rewolweru. Czuć moc tej broni w połączeniu z nowymi bajerami w przyciskach na ps5
Now widziałe,m ten build w sieci i wygląda koazacko - nastepny pewnie ten zrobię, ale słyszałem, że w 2.0 rewolwery są bez tłumików --> no i to makes sense... ale pewnie bedzie trudniej tera z nimi tak biegaći snajpować bo cię usłyszą.

Dawaj wstawiaj Statsy spluwek, postaci i umiejętności teraz i jak skonczysz dodatek @Risky ^^

Tez napiszę, że ja robię to co mi sie fajnie gra - nic prawie w necie nie sprawdałem jakie buildy najlepsze i tak tu nie ma multi :PP
 
Last edited:
Now widziałe,m ten build w sieci i wygląda koazacko - nastepny pewnie ten zrobię, ale słyszałem, że w 2.0 rewolwery są bez tłumików --> no i to makes sense... ale pewnie bedzie trudniej tera z nimi tak biegaći snajpować bo cię usłyszą.

Dawaj wstawiaj Statsy spluwek, postaci i umiejętności teraz i jak skonczysz dodatek @Risky ^^

Tez napiszę, że ja robię to co mi sie fajnie gra - nic prawie w necie nie sprawdałem jakie buildy najlepsze i tak tu nie ma multi :PP
Też nic nie sprawdzałem tylko ustawiłem to co mi daje najwięcej zabawy.
HP mam tylko 300 ale tak naprawdę 600 bo mam to drugie życie jak zginę i 700 pancerza. Mało hp bo wszystkie wszczepy poszly na biegłość posługiwania się bronią, szybkosc przeładowania i zwiększone obrażenia przy strzale w głowę. Od początku urzekło mnie strzelanie z rewolweru od retrospekcji kiedy Johnny atakuje wieżowiec arasaki po raz pierwszy.
 
Też nic nie sprawdzałem tylko ustawiłem to co mi daje najwięcej zabawy.
HP mam tylko 300 ale tak naprawdę 600 bo mam to drugie życie jak zginę i 700 pancerza. Mało hp bo wszystkie wszczepy poszly na biegłość posługiwania się bronią, szybkosc przeładowania i zwiększone obrażenia przy strzale w głowę. Od początku urzekło mnie strzelanie z rewolweru od retrospekcji kiedy Johnny atakuje wieżowiec arasaki po raz pierwszy.
No ja postawiłem chyba na taką wszechstronność i też mi się fajnie gra - eliminuję w każdym dystansie - bardzo daleko snajpa, daleko/średnio LKM, blisko pompka i Katana. Dla mnie ten rewolwer spoko tez wygląda i rzeczywiście w tym zamachu na Arasaka Tower świetnie się strzelało jako Johny - to fakt, ale mnie chyba na dłuższa mete by nudziło :P

Teraz zrobiłem sobie legendarny Tech rewolwer - więc może bd nim napażał nim :P
 
Widmo wolności wystartowało mi z półgodzinnym opóźnieniem ale działa. Zapowiada się dobrze.
 
Ja ładuję wszystko prawie w BODY --> odporności, stamina, życie, broń biała i demolka i TECH ---> broń tech, LKMy, Pompki, crafting, Inżynieria. Reszta w miare po rowno na jakimś 6-7. Biegam ze Snajpą/Pompką, LKMem i Kataną. Snajpa na Outdoor Pompka na Indoor

Do tego oczywiście Berserk, wszczepy. Obecnie snajpa ok. 400 DMS , LKM ok. 700 DMS, Pompka ok. 900 DMS i Katana ok. 1200 DMS + bonusy. Life ok. 450, pancerz ok. 900 lvl 30

Zdolności tech ok. 12 lvl, Wytwarzanie ok. 12, siła ok. 15, Demolka ok. 9, broń biała ok. 8
o DPS oczywiście chodziło
Widmo wolności wystartowało mi z półgodzinnym opóźnieniem ale działa. Zapowiada się dobrze.

Same here man! :roberteyeblinking:

WHAAAT.jpg
 
Sarkazm mode on
Zadziwiające jak ta gra zyskuje kiedy nie trzeba jeździć samochodami o fizyce kartonowego pudła
Sarkazm mode off
 
Powiem tylko tyle że gdyby ta gra wyglądała tak od początku to moze nie byłaby idealna, ale złego słowa bym nie powiedział. Od dwóch dni latam po dog town i ładuje head shoty w gangusow. Nie ma pustych dzielnic jak w night City. Gdzie w dzielnicy gangu melstrom mieszka z pięć osób i trzydziestu gangsterów. Można zrobić awanturę na 30-50 nawet wrogów i wykorzystać w pełni zdolności bohatera i jego broni.
Żeby nie było to błędów nadal jest od uja nawet w samym dodatku. Głównie nie ładujące się skrypty jak w podstawce.
Standardowy petent redow - nadal można wyminąc się z wrogiem na drabinie i ten nawet nas nie zauważy. Postaci bez kolizji przenikające się, zapadające w asfalt. Dziwi mnie że ta gra ma więcej błędów niż wiedźmin. Mapa nie jest większa, npecow podobna ilość. Nie eitm czemu tak jest. Już nie będę się pastwił bo widać jak na dłoni że oni inaczej nie potrafią. Z gry na grę te same błędy.
Historia w dodatku obleci. Bez rewelacji ale z drugiej strony ciężko przebić powstanie z martwych V i srebrnej ręki z podstawki. Misje dodatkowe z samochodami dość nudne, broń na autach pozbawiona uczucia mocy. Dopakowany rewolwer silverhanda daje więcej frajdy niż te pukawki na autach.
Niemniej razem z dlc produkcję jako całość oceniam na 9/10
Większość ludzi i tak nie dostrzeże błędów ale niestety jak się gra "zawodowo" do wyciśnięcia ostatniej kropli soku to wszystko wychodzi.
Bardzo liczę że teraz następne produkcje już na unrealu będą na wyższym poziomie wykonania technicznego i nie będę musiał na nic przymykać oka. Czego nam i twórcom życzę.
 
Powiem tylko tyle że gdyby ta gra wyglądała tak od początku to moze nie byłaby idealna, ale złego słowa bym nie powiedział. Od dwóch dni latam po dog town i ładuje head shoty w gangusow. Nie ma pustych dzielnic jak w night City. Gdzie w dzielnicy gangu melstrom mieszka z pięć osób i trzydziestu gangsterów. Można zrobić awanturę na 30-50 nawet wrogów i wykorzystać w pełni zdolności bohatera i jego broni.
Żeby nie było to błędów nadal jest od uja nawet w samym dodatku. Głównie nie ładujące się skrypty jak w podstawce.
Standardowy petent redow - nadal można wyminąc się z wrogiem na drabinie i ten nawet nas nie zauważy. Postaci bez kolizji przenikające się, zapadające w asfalt. Dziwi mnie że ta gra ma więcej błędów niż wiedźmin. Mapa nie jest większa, npecow podobna ilość. Nie eitm czemu tak jest. Już nie będę się pastwił bo widać jak na dłoni że oni inaczej nie potrafią. Z gry na grę te same błędy.
Historia w dodatku obleci. Bez rewelacji ale z drugiej strony ciężko przebić powstanie z martwych V i srebrnej ręki z podstawki. Misje dodatkowe z samochodami dość nudne, broń na autach pozbawiona uczucia mocy. Dopakowany rewolwer silverhanda daje więcej frajdy niż te pukawki na autach.
Niemniej razem z dlc produkcję jako całość oceniam na 9/10
Większość ludzi i tak nie dostrzeże błędów ale niestety jak się gra "zawodowo" do wyciśnięcia ostatniej kropli soku to wszystko wychodzi.
Bardzo liczę że teraz następne produkcje już na unrealu będą na wyższym poziomie wykonania technicznego i nie będę musiał na nic przymykać oka. Czego nam i twórcom życzę.
Dla mnie top/top3 RPGow jakie grałem, a trochę grałem ;)
 
Back
Top