Dobre pytanie, ale chyba nie :P
Zamówiłem sobie składaka, który przyszedł w środę i od tego czasu miałem problemy z instalką jakiegokolwiek systemu Win, lub Linux. Dziś po dwóch dniach wywaliło mi błąd "Read error", więc stwierdziłem, że to może wina kabelków. I tu pierwszy problem. Nie wiedzieć czemu na obudowie były plomby, a przecież jako że, jest to składak, to gwarancja jest oddzielna na każdą z części. Zdjąłem więc i tak, poprawiłem kable, ale to nic nie dało. Uruchomiłem Seatoola (bo dysk Seagate), który w trakcie skana wyrzucił mi informacje, że dysk jest uszkodzony i jego naprawa nie jest możliwa.
I teraz się zastanawiam nad jedną rzeczą. Zarówno dysk jak i RAM jako jedyne mają gwarancje wewnętrzną, więc równie dobrze mogli mi wcisnąć jakiś "zwrot". Więc dostałem zrąbanyy dysk na dzień dobry. Do tego nie otrzymałem paragonu oraz dwóch gwarancji: na obudowę i płytę główną.
A poza tym to bardzo źle oceniam ich BOK. Polityka odpisywania na drugi dzień. Często odpowiedzi mają się nijak do zadanego pytania. Pracują tylko w dni powszednie przez co jakiekolwiek informacje uzyskam w poniedziałek. Jak dobrze pójdzie i nie będzie problemów z tą gwarancją wewnętrzną.
Ogólnie oceniam morele bardzo źle. Nigdy więcej tam niczego nie kupię i jakbym mógł to bym im wystawił najniższą ocenę na FB, ale nie mają takiej opcji :P