Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach

Komfortowe jak najbardziej, może trochę nie w moim stylu, ale poszedłem za głosem rozsadku a nie serca i póki co jest dobrze ;)
 
@respect 120 koni ale leniwych ;p



@maryjan porpozycje od Combera są warte rozpatrzenia moim zdaniem, zwłaszcza peugeot 206.
 
Pytanko, jakie opony na zime kupowac do BMW e46 ? Mysle nad 205/60 r16, ale mam okazje do kupienia 225/45 w dobrej cenie.
 
Czy ktoś się orientuje jak wygląda awaryjność Audi Q7 z 2009 roku 3.0TDI i czy ewentualne koszty napraw/utrzymania są wysokie?



Słyszałem plotki o niebotycznych kosztach z tym związanych a mam okazje kupić w dobrej cenie. Wole jednak zasięgnąć języka, żeby nie robić tylko na samochód :)
 
Panowie czy ma ktoś może jakieś doświadczenia z Toyotą Corollą (E12) w wersji TS ? Szukam auta, o nieco bardziej sportowym charakterze i ciekaw jestem tej Toyki, niby małe auto ale gdyby było to coś ciekawego to jest to dla mnie do przyjęcia, z tego co czytałem nie da się tego zagazować, więc ineteresuje mnie głównie spalanie, zwłaszcza przy nieco mocniejszej jeździe. No i jaka jest dostepność części zamiennych do tego auta ( głównie chodzi mi o zawieszenie - tył). O autach wiem sporo ale niestety japończyki to moja pięta achillesowa ;/ Z góry dzięki za jakie kolwiek opinie :)
 
Niestety Ci nie pomogę, bo mnie głównie interesuje motoryzacja spod znaku F, czyli Francuskie i Fordy, ale łap link, może się przyda.



http://www.autocentrum.pl/oceny/toyota/corolla/ix/silnik-benzynowy-1.8-i-16v-t-sport-192km-2001-2009/
 
Dzięki @Comber ale autocentrum jest chyba pierwszym miejscem, które odwiedziłem szukając info o tym aucie ;p Ta Toyka byłaby moim pierwszym japończkiem jednak sam zakup planuję na przełom grudnia i stycznia. Pod uwagę biorę kilka opcji i nie powiem Toyka taki troszkę sleeper... Będę nad nią napewno myślał :)
 
DAT ASS



2015_honda_civic_type_r_concept_020304m_930x584.jpg
 
Corolka ma nawet swoje własne,dość rozbudowane forum i nigdzie indziej nie znajdziesz więcej info na temat TSa



Ja bym się nie zdecydował,auto już dość stare,mało egzemplarzy na rynku,to i ceny części dość wysokie.Za niewiele większy hajs można kupić np benzynowego Fiata Bravo z turbiną 120/150KM,który do tego ładnie śmiga na LPG,jeśli masz taki kaprys
 
@Rufus87 mój kaprys polega na tym, że auto ma być napędzane jednostką wolnossącą, czyli uturbione silniki nie wchodzą w grę ;p Szukam czegoś do 22 tyś więc raczej za dużo nie nawojuję z tą kwotą jednak chciałbym jakieś auto o bardziej sporotwym charakterze, nie mówię tu o mocy przekraczającej 200km jednak coś w okolicach 170km już mnie satysfakcjonuje. Rozważam też kandydaturę wspominanej wcześniej przeze mnie bmw e46 w wersji polift. Narazie chcę się zorientować w kosztach eksploatacji aut, które biorę pod uwagę i w spalaniu ponieważ zdaża mi się robić rocznie +30 tyś km. Toyka jako taki sleeper mi się podoba, z tego co czytałem jednostka napędowa jest bardzo mocną konstrukjcą i raczej nie ma też problemów z awaryjnością pozostałych podzespołów. Co do ilości egzemplarzy na rynku - jest ich coraz więcej, z upływem czasu będzie ich tylko więcej aż zaczną się robić z tego klasyki ;p
 
Sorki za post pod postem ale przypomiało mi się, że miałem się pochwalić tym co miałem okazję dzisiaj pooglądać przy okazji wypadu na zakupy. Dodge Charger, niestety nie w wersji R/T ale i tak robiłm mega wrażenie ...



10752002_825344550862546_1649145000_n.jpg




10751553_825342254196109_1444415675_n.jpg




10804948_825342724196062_1242071202_n.jpg




Na 6/7 grudnia planuję kolejny już wypad na targi motoryzacyjne do Essen, postaram się znowu nastrzelać jak najwięcej zdjęć dobrych furek, w tym roku mam już lepszy aparat w tele więc myślę, że i jakość zdjęć w porównaniu do roku ubiegłego będzie o niebo lepsza :) Ktoś z forumowiczów też może się wybiera ?
 
@karton powiedz mi czego oczekujesz po takim aucie ? I ile czasu chcesz się nim poruszać ? Bo jeśli chodzi o blacharkę to raczej gulfy trzymają się słabo ;/ Jako Daily może Ci zbyt długo nie posłóżyć chyba, że trafiłbyś mega dobry egzemplarz ale to już chyba w innych pieniążkach.
 
http://olx.pl/oferta/golf-3-gwint-german-style-jedyny-taki-CID5-ID7IzY3.html#4df372bf7e



Haha, karton, przód z golfa IV, zespawany z resztą z trójki, bez wbitego gazu. Chcesz tym po polach jeździć :D?
 
zdecydowałem się na mazde 323f , budżetowo lepiej niż na "f":-) wyszło ponad 5 tys. ale jakoś wole w tej kwocie japońca, trochę rozumiem ksw, rozsądek:-)
 
Rozumiem, że VI generacji? Fajne autko, znajomy miał chwilę. Sprawdzaj tylko czasem auto pod kątem rdzy przy podłodze. Ja bym wolał te, ktore wymieniłem. Tańsze w utrzymaniu, ładniejsze i lepszy komfort jazdy :)
 
A ja dzis zakupilem OBD2 bluetooth, tak do zabawy.



W zestawie z SDPROG, ale moze dokupie Torque Pro czy tam inne Izzi Drive (lub potestuje darmochy z Google Play).



Bawil sie ktos czyms podobnym?



EDIT: tu opis Torque Pro:







SDPROG dla windows:



 
Powiedzcie mi czy za 12 tys. idzie kupić Mazdę 3 pierwszej generacji, hatchback 1.6 w benzynie, która nie będzie zardzewiałym złomem? Albo analogicznie Forda Focusa Mk2 z takimż silnikiem? Tak naprawdę zakładałem budżet do 10 tys. plus ~2 tys. na całą oprawę, czyli 12 tys. za samochód gotowy do eksploatacji ale te dwa modele przypadły mi do gustu (zwłaszcza Mazda). Interesuje mnie codzienne jeździdło do pracy plus czasem jakaś trasa, żadne sportowe aspiracje ale jednak nic zmulonego. Benzyna (tańsze naprawy), hatchback, 5 drzwi, sprawna klima i ogrzewanie. Generalnie coś z segmentu C, gdzie dwa powyższe model można wziąć za swego rodzaju wzór (jeżeli chodzi o sylwetkę). Coś, co nie będzie studnią bez dna.
 
@bibi ze smutkiem musze Ci powiedzieć, że nietety nie, tym bardziej jeśli chodzi o Mazdę ponieważ modele sprzed liftu miały problem z blacharką, zwyczajnie lubiały i lubią rdzewieć... Co do forda no to też ceny jeżdżących modeli raczej są większe i myślę, że na te fury najniższy rozsądny pułap budżetowy to 15 tysi ;/
 
@Comber, tak VI, no mazdy są lubiane przez rudą ale z tego co widzę u znajomych kilku to trzymią się w miarę przyzwoicie, jeden kolega ma taką 626 to gorzej ale była puknięta i malowana cała i to zapewne miało decydujący wpływ na wyżerkę. Ale po za tym to ta 626 1800 silnik praktycznie 7 lat od nabycia i bezawaryjnie:-) spalanie 6 litrów:-)
 
o focusie mk2 w benzynie za 12 tysięcy nie ma nawet co marzyć,za tyle to dostaniesz ewentualnie mk1 w sztosie
 
Rozglądam się dalej i jakiś Ranault Megane II, czy Citroen C4 I (coupe) też by obleciało. Chyba trzeba będzie zwiększyć limit;)
 
O focusie mk2 i mazdzie 3 raczej zapomnij, z c4 też nie będzie łatwo za taką kwotę, prędzej znajdziesz odpowednio fiestę, 323 f czy c3. Jeśli chcesz coś świeższego to ze swojej strony poleciłbym Forda Fusion. Poczciwe, nudne, ale raczej nic się nie dzieje z tymi samochodami. Oprócz tego rozejrzyj się za Fiatem Stilo. Astra II czy Nissan Almera też nie są złym wyborem, no, ale stylistyka już nieco przestarzała. Z Peugeota Ci nic nie polece, bo 307 przed face liftingiem psują się na potęgę, a Twój budżet jest za niski na 307 FL. O Renault się nie wypowiadam, bo to dla mnie brzydsze rodzeństwo Peugeota, więc nie przepadam i się nie interesuję.
 
A ja standardowo w takich sytuacjach polecam dozbierać kilka tysięcy i kupić nowoczesne,świeże konstrukcje.W okolicach 20 tysięcy można już spokojnie szukać ceeda,bravo,astry H,focusa mk2 itd.Czymś takim pojeździ się już w spokoju te kilka lat.12-15 tysięcy to za mało na nowoczesnego kompakta,a z kolei IMHO za dużo,żeby marnować je na jakiegoś dziadka w stylu astra II,golf 4, Stilo,czy PUG 307.Ewentualnie zejść o rozmiar w dół i można poszukać czegoś młodego z segmentu B.
 
bibi



nie słuchaj amatorów handlu :D



Ja, 6 miesięcy temu kupiłem koledze Focusa z silnikiem 1.6 tdci 90 KM z 2006 roku za 13 500 zł. Salon polska z ksiązką serwisowa, żaden element nie byl powtórnie malowany, 3 elementy do podmalowania ze wzgledu na ognisak rdzy. Jeśi się odświeża ogłoszenia co godzinę można kupić coś po okazyjnie cenie.



Kilka dni temu kupiłem żonie avensis z 12.2005 roku, 1.6 benzyna Salon Polska, 146 tys przbiegu z książką, malowany lewy błotnik przód, za jedynie kilka tysi więcej niż wynosi Twój budżet.



Cierpliwość, nos w ogloszeniach i telefon w ręku.
 
Back
Top