Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach

Zajebisty samochód. Jak nie będzie zajechane po taxi to posłuży długo.
A powiedz cos wiecej o najsłabszych stronach tego auta, gdzie zwrócić uwagę na blacharke ( w sensie gdzie najszybciej, bądź najczęściej pojawia się ryży)
 
A powiedz cos wiecej o najsłabszych stronach tego auta, gdzie zwrócić uwagę na blacharke ( w sensie gdzie najszybciej, bądź najczęściej pojawia się ryży)
Dobry silnik dość znany, z blacharką, jeśli masz na myśli rudzielca raczej nie powinno być problemu, sprawdzaj to co się sprawdza w każdym aucie przy kupnie, lakier, przy listwach, spód auta, ranty drzwi od spodu, przy jakiś plastikach itp czy nie poprzecierały lakieru i nie wychodzi ruda, standard ;). Jak chcesz tanio jeździć zastanów się nad 2.5 T i LPG, silnik znosi LPG super, dobra instalka i jeździsz za grosze, a zapierdala to niemiłosiernie i jakby Cię naszło na zwiększanie mocy, wkładasz wtryski turbawkę i parę pierdółek z Focusa RS do tego wydech i icek centralny i masz ponad 300KM ;) i to grubo ponad myślę, że w 330-340 można celować i dalej w gazie ;)
 
A powiedz cos wiecej o najsłabszych stronach tego auta, gdzie zwrócić uwagę na blacharke ( w sensie gdzie najszybciej, bądź najczęściej pojawia się ryży)
Do tego co pisali dopisał bym słaby promień skrętu, problemy z elektroniką w niektórych egzemplarzach. Przy kupnie wystrzegaj się super okazji, jeżeli widzisz że auto jest zniszczone wewnątrz to odpuść. Ja swoim zrobiłem 350tys, a środek jest w stanie prawie idealnym, a nie dbam przesadnie o samochód i jeżdżę dużo że swoją szarańczą. Możesz zwrócić uwagę też na skrzynie zwłaszcza w automacie, bo jest to ich najgorsza wada.
 
a co powinno mnie zaniepokoić w automacie? wiadomo, jak szrpie to znaczy że dobrze nie jest, ale jest coś, co powinno dać mi do myślenia, aaa jeszcze poza przeciąganiem biegów.
@Seven25 konkretna porada:) 340km byłoby miło.
 
a co powinno mnie zaniepokoić w automacie? wiadomo, jak szrpie to znaczy że dobrze nie jest, ale jest coś, co powinno dać mi do myślenia, aaa jeszcze poza przeciąganiem biegów.
@Seven25 konkretna porada:) 340km byłoby miło.
Stań pod górę przodem na D i daj gazu, jeżeli wzrosną obroty a samochód nie jedzie to ja bym sobie już dał spokój. Identycznie sprawdzasz tyłem na R. Pozatym w któryś volvach z automatem była "bezobsługowa" skrzynia która zbiera bardzo kiepskie opinie.
 
W przypadku automatu, tak jak wyżej, ale może to nie pomoc i można się naciąć, weź kogoś z kompem, niech podepnie jak zaczyna skrzyni odbijać to błędy też wielokrotnie wyskakują :),
 
Siemanko, mam pytanie czy porusza się ktoś z forum motocyklem 125? Chcę coś kupić na 2-3 sezony i potem zrobić prawko na motocykl. Polecacie coś?
 
Siemanko, mam pytanie czy porusza się ktoś z forum motocyklem 125? Chcę coś kupić na 2-3 sezony i potem zrobić prawko na motocykl. Polecacie coś?
Teraz masz cały rynek ustawiony, pod 125, pytanie co chcesz, ale motocykli jest dużo, yamahy, ktm, Hondy itd, jedne wyglądają jak nakedy, inne zalatują pod sportowe zależy co lubisz
 
@Wujek jeśli jesteś duży to Honda Varadero 125, Hyosung GT 125 lub GV 125. Na innych będziesz wyglądał jak na rowerku.







Zrzuce jeszcze z 20/30kg i na przyszły sezon sobie sprawie coś z tych trzech.
 
Interesują mnie raczej Golasy, mam 180 cm wzrostu i waże 86 kg tak że raczej w większości 125 nie będę wyglądał jak na poczciwym ponny. Pytanie też się tyczy tego czy opłaca się kupować nowy motocykl o tej pojemności czy lepiej kupić używany, a jak zrobie lejce na A to kupić coś nowego? @Seven25 @Matszo92
 
Interesują mnie raczej Golasy, mam 180 cm wzrostu i waże 86 kg tak że raczej w większości 125 nie będę wyglądał jak na poczciwym ponny. Pytanie też się tyczy tego czy opłaca się kupować nowy motocykl o tej pojemności czy lepiej kupić używany, a jak zrobie lejce na A to kupić coś nowego? @Seven25 @Matszo92
Bierz Duka (http://www.ktm.com/naked-bike/125-duke-1/)! Ale czy sie oplaca to nie wiem, bo cena do najnizszych nie nalezy :/
 
Interesują mnie raczej Golasy, mam 180 cm wzrostu i waże 86 kg tak że raczej w większości 125 nie będę wyglądał jak na poczciwym ponny. Pytanie też się tyczy tego czy opłaca się kupować nowy motocykl o tej pojemności czy lepiej kupić używany, a jak zrobie lejce na A to kupić coś nowego? @Seven25 @Matszo92
żadnym ekspertem nie jestem, ale wydaje mi sie że sie nie opłaca. Kupisz używke za 5k i po roku sprzedasz ją za 5k, z nowym tak fajnie nie będzie. Poczytaj recenzje tego hyosunga gt 125, jest koreański więc jakościowo na dobrym poziomie żaden chińczyk
 
Potrzebuje kupić tanie auto do firmy, takie typowo żeby przejechać z pkt A do pkt B i mam upatrzonego Forda Focusa kombi mk1, 2004rok, 180tys (udokumentowany, oryginalny), 1.8tdci , kobieta jeździła nim przez ostatnie 5 lat i zrobiła 30tys km, zadbany, rudy go nie bierze (przynajmniej narazie). Co myslicie?
 
Potrzebuje kupić tanie auto do firmy, takie typowo żeby przejechać z pkt A do pkt B i mam upatrzonego Forda Focusa kombi mk1, 2004rok, 180tys (udokumentowany, oryginalny), 1.8tdci , kobieta jeździła nim przez ostatnie 5 lat i zrobiła 30tys km, zadbany, rudy go nie bierze (przynajmniej narazie). Co myslicie?
W tym temacie nawet jak zapytasz o skuter, to koniec końców i tak Ci polecą forda, więc bierz!
 
Pany mam problem. Jeżdżę yarisem z 2004. Od kilku dni jak jadę koło 100 km/h słyszę jakby wycie/ szumienie w prawym kole. To raz, dwa jak jadę nawet wolno mam drgania na kierownicy a jak ją puszczę auto samo powoli leci w prawą stronę. Zagladalem pod spód nie widać żeby coś się urwało, odkrecilo itp. Co to może być? Łożysko?
 
Pany mam problem. Jeżdżę yarisem z 2004. Od kilku dni jak jadę koło 100 km/h słyszę jakby wycie/ szumienie w prawym kole. To raz, dwa jak jadę nawet wolno mam drgania na kierownicy a jak ją puszczę auto samo powoli leci w prawą stronę. Zagladalem pod spód nie widać żeby coś się urwało, odkrecilo itp. Co to może być? Łożysko?

Napompuj opone
 
Napompowalem chuja to dało, bieżnik od wewnątrznej strony jest trochę starty

Mnie na zimówkach troche ściągało na prawo. Na letnich wszystko ok. Nie znam przyczyny
Nic nie szumiało, pukało ani stukało. "Jeno" tylko troszkę ściągało
 
Panowie. Citroen kombi 2007 r., 1,6 diesel, 110 km. Czy ktoś ma prywatne doświadczenia z takim autem - awaryjność, jak zachowuje się przy wyprzedzaniu (czy nie jest to porażka - wiem, że w 2,0 i większej ilości koni jest lepiej, ale nic ciekawego w takim silniku nie znalazłem).
 
Dzięki. jaki to jest oszt ?
geometria 80-200 zł, wyważanie kół 10-20 zł/sztuka (ważny stan wyważarki, jak dojechana to szkoda czasu i kasy), za samo sprawdzenie zbieżności bez ustawiania też kasują. Co do wycia to może być łożysko, bądź brak klocków hamulcowych, krzywa tarcza hamulcowa, dojechane opony.
 
Back
Top