Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1.6 unikaj.
Powiaz to z tym co napisałem. Te silniki są dobre i dynamiczne, ale przy tych przebiegach jak zacznie się sypać to trochę będzie Cię kosztować. Jakbyś brał nie od handlarza i z pewnym przebiegiem to przy c30 spisuje się bdb. No, ale to teoria, a ja zawsze jak coś kupuję to na zasadzie minimalizowania ryzyka, a nie w stylu kupię tanio i może się nie spierdoli :)Rozwiń, bo naczytałem się dziś trochę opinii, i nie spotkałem się z złymi na temat tego 1.6D. a po dzisiejszej jeździe stwierdzam że na prawe spoko sobie to radzi
Powiaz to z tym co napisałem. Te silniki są dobre i dynamiczne, ale przy tych przebiegach jak zacznie się sypać to trochę będzie Cię kosztować. Jakbyś brał nie od handlarza i z pewnym przebiegiem to przy c30 spisuje się bdb. No, ale to teoria, a ja zawsze jak coś kupuję to na zasadzie minimalizowania ryzyka, a nie w stylu kupię tanio i może się nie spierdoli :)
Volvo to super auta. Niestety drogie w utrzymaniu. Ja chciałem przez długi czas V50, ale jakoś odciagnal mnie od tego zakupu mój mechanik - diagnosta twierdząc, że trudno trafić na zdrowy model, a nie chce mieć kolejnego "pod opieka" i wie co mu przywoza znajomi importerzy na kanał.Na spokojnie będę czegoś szukał to może w końcu wpadnie jakaś perełka z oryginalnym przebiegiem :) ale jak na razie ten wóz wyszedł na prowadzenie w moim rankingu.
Mały przebieg= Duży umfallNa spokojnie będę czegoś szukał to może w końcu wpadnie jakaś perełka z oryginalnym przebiegiem :) ale jak na razie ten wóz wyszedł na prowadzenie w moim rankingu.
1,6 głównie turbiny siadają 2,0 od około roku dużo coraz więcej ( przyszedł na nie czas) często wtryski i głowaA możesz cos powiedziec o ogólnej awaryjności tego cuda? Słyszałem nie najlepsze opinie, a zastanawiam się nad kupnem
Volvo to super auta. Niestety drogie w utrzymaniu. Ja chciałem przez długi czas V50, ale jakoś odciagnal mnie od tego zakupu mój mechanik - diagnosta twierdząc, że trudno trafić na zdrowy model, a nie chce mieć kolejnego "pod opieka" i wie co mu przywoza znajomi importerzy na kanał.
Ważne żebyś był zadowolony. Do c30 1.6 nie jest zła. Do większych niestety niezbyt polecana.Akurat na tyle spodobał mi się ten samochód że jakoś przebolał bym większe koszty eksploatacji :) ma w sobie "to coś"
Ważne żebyś był zadowolony. Do c30 1.6 nie jest zła. Do większych niestety niezbyt polecana.
Renault Laguna po FL z początku produkcji. Astra III z początku produkcji.Planuję zakup Seata Toledo 2 1.6 102KM. Czy ktoś posiada to auto i ma jakieś doświadczenia? Czy może ktoś mógłby polecić też jakieś inne auto które dobrze radziłoby sobie z LPG? Cena do 13tyś
Planuję zakup Seata Toledo 2 1.6 102KM. Czy ktoś posiada to auto i ma jakieś doświadczenia? Czy może ktoś mógłby polecić też jakieś inne auto które dobrze radziłoby sobie z LPG? Cena do 13tyś
Za ile i jakie parametry?Oj tam, oj tam wcale nie tak drogo :P, tak chodzą, myślę, że cena jest wypośrodkowana :P
Planuję zakup Seata Toledo 2 1.6 102KM. Czy ktoś posiada to auto i ma jakieś doświadczenia? Czy może ktoś mógłby polecić też jakieś inne auto które dobrze radziłoby sobie z LPG? Cena do 13tyś
bardzo dobre silniki, tylko trochu mało mocy :PIdealny jest 1.8 20v 125KM - ja miałem nawet z fabryczną instalacją. Zero problemów.
10 patyków za 2000r?Ja mam 1.9Tdi(Asv) rocznik 2000, wstawiłem wstępnie za 10k, z dwoma kompletami kół, wymieniony rozrząd, pasek alternatora, olej co dopiero. Ale tak jak mówię to wstępnie, bo cena jest do nego.
To benzyna, trochę zrywniejsza niż to 1.9 tdibardzo dobre silniki, tylko trochu mało mocy :P
Zgadza się, ale te 125 KM dalej szału nie robi, ten silnik z turbiną, już jest fajny :)To benzyna, trochę zrywniejsza niż to 1.9 tdi
Jeszcze zapomniałes o Passatach i BMWJa nie rozumiem fenomenu cenowego golfów IV i Leonów.
BMW jeszcze rozumiem, bo faktycznie auta robią różnicę, mam jednak na myśli te nowsze.Jeszcze zapomniałes o Passatach i BMW
kto to tyle płaci to ja nie mam pojecia
W tym momencie trochę głupoty piszesz, to czy ładne to jest kwestia gustu, po drugie sam wiem jakie pancerne i toporne jest Tdi i znam ludzi którzy takimi jeżdżą, gdzie przebiegi rzędu 400 tysięcy mają nakręcone, części za czapkę gruszek można kupić, bo jest wszędzie od chujja, sam przez 6 lat, oprócz rzeczy eksploatacyjnych nic nie dokadalem, a jeżdżę dość sporo. I znajdź mi peugeota z tych lat z takim wyposażeniem jak u mnie, gdzie jest praktycznie wszystko oprócz navi. Wydaje mi się, że nie tyle lubisz francuzy co po prostu jesteś przeciw Vagowi :PJa nie rozumiem fenomenu cenowego golfów IV i Leonów. Ani to ładnie, ani niezawodne, ani dobrze wyposażone. Dla porównania np. 406 po lifcie wyjdzie prawie połowę taniej, mniej awaryjnie i do tego ładniejsza. Żeby nie być gołosłownym. Ojciec zanim rozwalił samochód zrobił nim w 6 lat 400 tysięcy. W momencie wypadku najechane 520 tysięcy. Auto niezawodne.