Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach

Zastanawiam się nad kupnem moto. Kiedyś się jeżdziło trochę 600rr, r1 i cbr 900.
Pierwsza myśl :-D
Motocycles_Motorcycle_Boss_Hoss_086057_.jpg

Dodge-Tomahawk.jpg

371799fce824b4256a74b73594f408f37704.jpg
MTT-Y2K-420R-2013.jpg
 
Rozwiń, bo naczytałem się dziś trochę opinii, i nie spotkałem się z złymi na temat tego 1.6D. a po dzisiejszej jeździe stwierdzam że na prawe spoko sobie to radzi
Powiaz to z tym co napisałem. Te silniki są dobre i dynamiczne, ale przy tych przebiegach jak zacznie się sypać to trochę będzie Cię kosztować. Jakbyś brał nie od handlarza i z pewnym przebiegiem to przy c30 spisuje się bdb. No, ale to teoria, a ja zawsze jak coś kupuję to na zasadzie minimalizowania ryzyka, a nie w stylu kupię tanio i może się nie spierdoli :)
 
Powiaz to z tym co napisałem. Te silniki są dobre i dynamiczne, ale przy tych przebiegach jak zacznie się sypać to trochę będzie Cię kosztować. Jakbyś brał nie od handlarza i z pewnym przebiegiem to przy c30 spisuje się bdb. No, ale to teoria, a ja zawsze jak coś kupuję to na zasadzie minimalizowania ryzyka, a nie w stylu kupię tanio i może się nie spierdoli :)

Na spokojnie będę czegoś szukał to może w końcu wpadnie jakaś perełka z oryginalnym przebiegiem :) ale jak na razie ten wóz wyszedł na prowadzenie w moim rankingu.
 
Na spokojnie będę czegoś szukał to może w końcu wpadnie jakaś perełka z oryginalnym przebiegiem :) ale jak na razie ten wóz wyszedł na prowadzenie w moim rankingu.
Volvo to super auta. Niestety drogie w utrzymaniu. Ja chciałem przez długi czas V50, ale jakoś odciagnal mnie od tego zakupu mój mechanik - diagnosta twierdząc, że trudno trafić na zdrowy model, a nie chce mieć kolejnego "pod opieka" i wie co mu przywoza znajomi importerzy na kanał.
 
Na spokojnie będę czegoś szukał to może w końcu wpadnie jakaś perełka z oryginalnym przebiegiem :) ale jak na razie ten wóz wyszedł na prowadzenie w moim rankingu.
Mały przebieg= Duży umfall
Duży przebieg też tez tego nie wyklucza
 
!
A możesz cos powiedziec o ogólnej awaryjności tego cuda? Słyszałem nie najlepsze opinie, a zastanawiam się nad kupnem
1,6 głównie turbiny siadają 2,0 od około roku dużo coraz więcej ( przyszedł na nie czas) często wtryski i głowa
 
Volvo to super auta. Niestety drogie w utrzymaniu. Ja chciałem przez długi czas V50, ale jakoś odciagnal mnie od tego zakupu mój mechanik - diagnosta twierdząc, że trudno trafić na zdrowy model, a nie chce mieć kolejnego "pod opieka" i wie co mu przywoza znajomi importerzy na kanał.

Akurat na tyle spodobał mi się ten samochód że jakoś przebolał bym większe koszty eksploatacji :) ma w sobie "to coś"
 
Akurat na tyle spodobał mi się ten samochód że jakoś przebolał bym większe koszty eksploatacji :) ma w sobie "to coś"
Ważne żebyś był zadowolony. Do c30 1.6 nie jest zła. Do większych niestety niezbyt polecana.
 
Ważne żebyś był zadowolony. Do c30 1.6 nie jest zła. Do większych niestety niezbyt polecana.

No dziś to 1.6 zrobiło na prawe duże wrażenie, bo na prawdę było czym jechać :) jutro jadę obejrzeć 2.0 to będę miał porównanie
 
Planuję zakup Seata Toledo 2 1.6 102KM. Czy ktoś posiada to auto i ma jakieś doświadczenia? Czy może ktoś mógłby polecić też jakieś inne auto które dobrze radziłoby sobie z LPG? Cena do 13tyś
 
Planuję zakup Seata Toledo 2 1.6 102KM. Czy ktoś posiada to auto i ma jakieś doświadczenia? Czy może ktoś mógłby polecić też jakieś inne auto które dobrze radziłoby sobie z LPG? Cena do 13tyś
Renault Laguna po FL z początku produkcji. Astra III z początku produkcji.
 
Planuję zakup Seata Toledo 2 1.6 102KM. Czy ktoś posiada to auto i ma jakieś doświadczenia? Czy może ktoś mógłby polecić też jakieś inne auto które dobrze radziłoby sobie z LPG? Cena do 13tyś

W tym przedziale cenowym 99% bedzie dobrze znosilo LPG bo nie bylo bezposredniego wtrysku o ile beda dobrze dopasowane gazowki i dobry zaklad.
 
Planuję zakup Seata Toledo 2 1.6 102KM. Czy ktoś posiada to auto i ma jakieś doświadczenia? Czy może ktoś mógłby polecić też jakieś inne auto które dobrze radziłoby sobie z LPG? Cena do 13tyś

Idealny jest 1.8 20v 125KM - ja miałem nawet z fabryczną instalacją. Zero problemów.
 
Ja mam 1.9Tdi(Asv) rocznik 2000, wstawiłem wstępnie za 10k, z dwoma kompletami kół, wymieniony rozrząd, pasek alternatora, olej co dopiero. Ale tak jak mówię to wstępnie, bo cena jest do nego.
 
Ja mam 1.9Tdi(Asv) rocznik 2000, wstawiłem wstępnie za 10k, z dwoma kompletami kół, wymieniony rozrząd, pasek alternatora, olej co dopiero. Ale tak jak mówię to wstępnie, bo cena jest do nego.
10 patyków za 2000r?

O panie serio tak chodza?
 
Ja nie rozumiem fenomenu cenowego golfów IV i Leonów. Ani to ładnie, ani niezawodne, ani dobrze wyposażone. Dla porównania np. 406 po lifcie wyjdzie prawie połowę taniej, mniej awaryjnie i do tego ładniejsza. Żeby nie być gołosłownym. Ojciec zanim rozwalił samochód zrobił nim w 6 lat 400 tysięcy. W momencie wypadku najechane 520 tysięcy. Auto niezawodne.
 
Last edited:
Ja nie rozumiem fenomenu cenowego golfów IV i Leonów. Ani to ładnie, ani niezawodne, ani dobrze wyposażone. Dla porównania np. 406 po lifcie wyjdzie prawie połowę taniej, mniej awaryjnie i do tego ładniejsza. Żeby nie być gołosłownym. Ojciec zanim rozwalił samochód zrobił nim w 6 lat 400 tysięcy. W momencie wypadku najechane 520 tysięcy. Auto niezawodne.
W tym momencie trochę głupoty piszesz, to czy ładne to jest kwestia gustu, po drugie sam wiem jakie pancerne i toporne jest Tdi i znam ludzi którzy takimi jeżdżą, gdzie przebiegi rzędu 400 tysięcy mają nakręcone, części za czapkę gruszek można kupić, bo jest wszędzie od chujja, sam przez 6 lat, oprócz rzeczy eksploatacyjnych nic nie dokadalem, a jeżdżę dość sporo. I znajdź mi peugeota z tych lat z takim wyposażeniem jak u mnie, gdzie jest praktycznie wszystko oprócz navi. Wydaje mi się, że nie tyle lubisz francuzy co po prostu jesteś przeciw Vagowi :P
 
Back
Top