Zawyżona cena (jak rozumiem Vivendi jak zwykle lupi zarobić na realizacji, a K2 ma słabych speców), która odstraszy wielu zainteresowanych (wiecie dlaczego w Polsce VOD za 10-12 zł dobrze się sprzedaje, a pakiety po 30-50 zł nie? Bo większość odbiorców nie będzie miała oporów przed wydaniem drobnej sumy, ekwiwalentu ceny paczki papierosów czy drobnych zakupów, to potwierdzają wyniki badań sprzed roku).
Do tego fatalnie rozegrano rozmowy z niemieckimi partnerami (dogadanie się z RTL powinno mieć miejsce kilka miesięcy temu) przez co wielu potencjalnych odbiorców dowiedziało się o darmowej alternatywie RTL z Astry.
Do tego na miesiąc przed galą nie ma zapełnionej rozpiski (czyt. potencjalny widz ma świadomość, że kupuje kota w worku, a nie produkt wart swojej ceny) i najważniejsze...
Jak do cholery na 3 tygodnie przed tym wydarzeniem można ogłaszać PPV? HBO, SHOwtime czy UFC dawno swoją promocję zaczynają z 4-6 tygodniowym wyprzedzeniem, by dać sobie czas na podjęcie wszelkich odpowiednich działań marketingowych. 3 tygodnie w FTA, tak, ale nie w PPV, gdzie trzeba przekonać potencjalnych subskrybentów do zakupu pakietu transmisji.
To nie ma prawa się udać. Popełniono zbyt wiele kardynalnych błędów na zbyt wielu polach. Już widzę K&L, którzy z uśmiechem na ustach patrzą jak K2 zarzyna potencjalnie jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych ostatnich lat.
10 euro i tak za dużo jak na takie wydarzenie - nie bez powodu K2 trzyma się RTL i omija Sky.