"Popedałujmy" - kącik rowerowy.

@s3pp planuje, wkrotce kupic sobie drugi rower. Jako, ze 3/4 mojej jazdy to jazda po roznego rodzaju utwardzanych nawierzchniach, roznego rodzaju asfalty plus las ale tez nie jakis super teren, tylko po prostu szuter to postanowilem, ze bedzie to rower crossowy. Co bys polecil, z laski swojej tak do 2,5 tys. PLN-ow?
 
Co tam sportowe świry? Dzisiaj na miękko rekord odhaczony 110km po Wielkopolskim Parku Narodowym m.in. Niesamowite tereny do jeżdżenia, dopiero po trochu odkrywamy z kompanami. W znacznej części czarnym szlakiem podążaliśmy, masa fajnych zjadów i podjazdów. Jest co szarpać, typowo pod mtb. Jak ktoś bedzie miał okazje lub zastanawiał sie nad jakimś wypadem rowerowym gdzieś w polsce to polecam mocno. Jak macie jakies ciekawe tereny w swoich rejonach to piszcie śmiało

View attachment 7754

Siema! W niedzielę razem z kumplami zrobiliśmy wypad w beskidy (mam do nich jakieś 25 kilometrów :D).
Trasa 47 kilometrów, z czego 40 po szlakach turystycznych. Było dość ciężko, bo jest tam mnóstwo kamieni, a dzień wcześniej padał deszcz i było bardzo ślisko.
Był to mój debiut w górach, bo wcześniej śmigałem tylko po szosie, pozdrawiam.
 
@s3pp planuje, wkrotce kupic sobie drugi rower. Jako, ze 3/4 mojej jazdy to jazda po roznego rodzaju utwardzanych nawierzchniach, roznego rodzaju asfalty plus las ale tez nie jakis super teren, tylko po prostu szuter to postanowilem, ze bedzie to rower crossowy. Co bys polecil, z laski swojej tak do 2,5 tys. PLN-ow?

Coś już się tu przewijało i to całkiem niedawno w temacie crossów w tej kasie. Zerknij sobie parę stron wstecz.
Rozumiem kryteria kasowe, ale zawsze namawiam na usmiech w strone graveli. W Twojej okolicy widziałem sporo używek w zajebistym stanie w granicach do 3k (rower jako nowe powyżej 4k). Oczywiście podstawową różnicą jest baranek i to czy ktoś lubi taką opcję czy nie.
 
Coś już się tu przewijało i to całkiem niedawno w temacie crossów w tej kasie. Zerknij sobie parę stron wstecz.
Rozumiem kryteria kasowe, ale zawsze namawiam na usmiech w strone graveli. W Twojej okolicy widziałem sporo używek w zajebistym stanie w granicach do 3k (rower jako nowe powyżej 4k). Oczywiście podstawową różnicą jest baranek i to czy ktoś lubi taką opcję czy nie.
nie no, chce kupic nowy, takze uzywki odpadaja i baranek tez odpada bo ja sie nie chce scigac tylko zmeczyc :wink: Poza tym chcialbym zeby byla opcja zmienienia opon na terenowe a i ogolnie od samego poczatku nie zamierzam jezdzic na jakies super cienkiej oponie, ma byc po prostu troche ciensza od tej terenowej, na ktorej teraz jezdze, mniejszy opor toczenia ma byc, czy jak to sie tam zwie. Co do kryterium kasowego to ja, chyba tak z wiekiem jakos, zrobilem sie strasznym sknera jesli chodzi o kase, nie wydaje wiecej niz musze( zupelne zaprzeczenie mojej poprzedniej postawy :smile:) nie kupuje rzeczy, ktore sa mi srednio potrzebne, ogladam kazdy grosz dziesiec razy zanim go wydam :wink: i pewnie mogbym kupic sprzet dwa razy drozszy ale osobiscie nie widze w tym sensu. Rower, na ktorym teraz jezdze a'la gorski dostalem od kumpla, ktory wyjechal za chlebem na stale i nie mial co z nim zrobic. Kosztowal jakies 1200PLN-ow i jezdze na nim kilka lat, zrobil robote, mimo raczej nie za wysokiej polki (no troche, w nim powymienialem :smile: ) Takze wnioskuje, ze nie musze miec sprzetu za 5 kola zeby bylo fajnie :wink:
Cos takiego sobie, na razie upatrzylem. Mam czas planuje zakupic sprzet na zime, ceny mysle, ze spadna (a moze zle mysle?)
https://rower.com.pl/merida-crossway-40-d-meski-542204?cPath=6_699_850_4475&
merida-crossway-40-d-meski-542204-1500x968.jpg


https://rower.com.pl/fuji-traverse-1-5-624287?cPath=6_699_850_4475&
fuji-traverse-1-5-624287-1580x942.jpg


https://rower.com.pl/kellys-phanatic-30-616559?cPath=6_699_850_4475&
kellys-phanatic-30-616559-1600x1066.jpg

z tych trzech co bys wybral?
 
baranek tez odpada bo ja sie nie chce scigac tylko zmeczyc :wink:

Właśnie dlatego spora część osób nie idzie w grawele. Nie mają pojęcia po co jest baran.
Sam jeżdziłem tylko na prostej kierownicy i tylko na mtb. Tak samo jak Tobie, baranek, szosówki i cały ten staff kojarzył mi się ze ściganiem.
Obecnie nie wyobrażam sobie powrotu na mtb.
Wszystko co daje Ci wytyczne jaki charakter ma dany rower to jego geometria. To ona decyduje jaką pozycję przyjmiesz za kierownicą. Czy będziesz mocno pochylony jak do ścigania czy raczej bardzie wyprostowany.
Rowery typu grawel, a także spora część rowerów szosowych, zwłaszcza z niższej pólki cenowej, posiada typ ramy endurance. Co to oznacza w praktyce?
Pochyloną, a nie typowo ścigancko pozycję, dzięki której Twój kręgosuł nie dostaje w pierdol.
Baranek... po co jest? Dzięki niemu masz masę pozycji jakie możesz zająć za kierownicą: od wyprostowanej, przez pośrednią do pochylonej.
Dlatego nie ma tu mowy o ograniczeniach jak przy prostej kierownicy.

Do tego gravele mają sporo szersze opony niż szosy. Standard szosowy to 25mm, cyclo crossy to max 35mm, gravel to wszystko powyżej.
Nie ma też prolemu gdy chcesz założyć bagażnik, sakwy itp. Masz do tego mocowania.
Temat urywam bo nie są to tanie rowery i 3k to niezbędne minimum gdzie, dla porównania, w tych pieniądzach kupujesz mtb na powietrznym amorze i pełnym deore.

Co do tego co wrzuciłeś:
Merida: osprzętowo bieda starszna jak na te pieniądze. Nie bierz.
Fuji: marka zacna przez co zawsze osprzętowo wypada słabo. Lipa wieksza niż Merida.

Kellys akceptowalny, ale bez szału. Jak Ci pasuje to jest ok.

Zerknij jeszcze na Focusa Crater Lake Elite.
 
nie no, chce kupic nowy, takze uzywki odpadaja i baranek tez odpada bo ja sie nie chce scigac tylko zmeczyc :wink: Poza tym chcialbym zeby byla opcja zmienienia opon na terenowe a i ogolnie od samego poczatku nie zamierzam jezdzic na jakies super cienkiej oponie, ma byc po prostu troche ciensza od tej terenowej, na ktorej teraz jezdze, mniejszy opor toczenia ma byc, czy jak to sie tam zwie. Co do kryterium kasowego to ja, chyba tak z wiekiem jakos, zrobilem sie strasznym sknera jesli chodzi o kase, nie wydaje wiecej niz musze( zupelne zaprzeczenie mojej poprzedniej postawy :smile:) nie kupuje rzeczy, ktore sa mi srednio potrzebne, ogladam kazdy grosz dziesiec razy zanim go wydam :wink: i pewnie mogbym kupic sprzet dwa razy drozszy ale osobiscie nie widze w tym sensu. Rower, na ktorym teraz jezdze a'la gorski dostalem od kumpla, ktory wyjechal za chlebem na stale i nie mial co z nim zrobic. Kosztowal jakies 1200PLN-ow i jezdze na nim kilka lat, zrobil robote, mimo raczej nie za wysokiej polki (no troche, w nim powymienialem :smile: ) Takze wnioskuje, ze nie musze miec sprzetu za 5 kola zeby bylo fajnie :wink:
Cos takiego sobie, na razie upatrzylem. Mam czas planuje zakupic sprzet na zime, ceny mysle, ze spadna (a moze zle mysle?)
https://rower.com.pl/merida-crossway-40-d-meski-542204?cPath=6_699_850_4475&
merida-crossway-40-d-meski-542204-1500x968.jpg


https://rower.com.pl/fuji-traverse-1-5-624287?cPath=6_699_850_4475&
fuji-traverse-1-5-624287-1580x942.jpg


https://rower.com.pl/kellys-phanatic-30-616559?cPath=6_699_850_4475&
kellys-phanatic-30-616559-1600x1066.jpg

z tych trzech co bys wybral?
Abstrahując od jakości bo sie nie znam, ale ten Kellys musi zdmuchiwać dziewczynom biustonosze na ulicy:antonio:
 
Abstrahując od jakości bo sie nie znam, ale ten Kellys musi zdmuchiwać dziewczynom biustonosze na ulicy:antonio:

Dodatkowo ślini ne dobry poślizg:)

@Scurvol pamiętaj, że jeszcze ze dwa miesiące i wyprzedaże się porządnie rozkręcą.
U mnie w Kellysie już jest -20%, ostatnio Trek robił -23%, Giant co chwila ma jakies akcje. Sprzedaż była średnia i chcą nadganiać na koniec sezonu więc jak nie masz parcia to się wstrzymaj jeszcze chwilę. Możesz też poszukać modeli z 2016 roku.
 
Dodatkowo ślini ne dobry poślizg:)

@Scurvol pamiętaj, że jeszcze ze dwa miesiące i wyprzedaże się porządnie rozkręcą.
U mnie w Kellysie już jest -20%, ostatnio Trek robił -23%, Giant co chwila ma jakies akcje. Sprzedaż była średnia i chcą nadganiać na koniec sezonu więc jak nie masz parcia to się wstrzymaj jeszcze chwilę. Możesz też poszukać modeli z 2016 roku.
taki mam plan, zakup na zime. Te moje typy to tylko takie luzne sugestie, nic wiazacego. Napisz mi moze lepiej jakie marki maja solidne crossowe rowery tzn wiesz nie za kurwa 8 kola :tongue: Kellys, Trek, Giant w te celowac? Co do osprzetu to ma dzialac i byc bezawaryjny, nie musi byc "top notch" :wink:
 
taki mam plan, zakup na zime. Te moje typy to tylko takie luzne sugestie, nic wiazacego. Napisz mi moze lepiej jakie marki maja solidne crossowe rowery tzn wiesz nie za kurwa 8 kola :tongue: Kellys, Trek, Giant w te celowac?

Celuj w sprawdzonych producentów, ale nie ograniczaj się tylko do naklejki na ramie.
Ile ważysz?
 
plus minus 100kg

Ok.

Rama i koła to podstawa przy czym nieoszukujmy się, w tej kasie żadna z ram nie będzie różnić pod względem jakiejś kosmicznej techniki rodem z NASA.

Trek wiadomo, gigant jeśli chodzi o kolarstwo i szosowe i górskie. Zajebiste ramy, za które trzeba jednak sporo zapłacić.
Giant podobnie.
Specialized: zajebisty rowery, ale nie w tym przedziale cenowym.

Skup się na środku stawki:
Kellys
Merida
GT
Focus
: tutaj jesli wyhaczysz okazję to idż smiało. Marka nie ma jakiegoś gigantycznego marketingu, ale robia zajebiste rowery.

Pisz na bieżąco jak coś znajdziesz. Jeśli będziesz mial taką opcję to zawsze postaraj się zrobić przymiarkę.
U siebie na terenie masz w chuj sklepów więc nie powinno być problemów. Polub tez ich profile na fb, często robia jakieś lokalne akcje.
 
Ok.

Rama i koła to podstawa przy czym nieoszukujmy się, w tej kasie żadna z ram nie będzie różnić pod względem jakiejś kosmicznej techniki rodem z NASA.

Trek wiadomo, gigant jeśli chodzi o kolarstwo i szosowe i górskie. Zajebiste ramy, za które trzeba jednak sporo zapłacić.
Giant podobnie.
Specialized: zajebisty rowery, ale nie w tym przedziale cenowym.

Skup się na środku stawki:
Kellys
Merida
GT
Focus
: tutaj jesli wyhaczysz okazję to idż smiało. Marka nie ma jakiegoś gigantycznego marketingu, ale robia zajebiste rowery.

Pisz na bieżąco jak coś znajdziesz. Jeśli będziesz mial taką opcję to zawsze postaraj się zrobić przymiarkę.
U siebie na terenie masz w chuj sklepów więc nie powinno być problemów. Polub tez ich profile na fb, często robia jakieś lokalne akcje.
tak, oczywiscie przymiarka bedzie. Zamierzam kupic sprzet w sklepie stacjonarnym, takze te moje linki to sa tylko takie, wiesz pogladowe, tudziez zrobie przymiarke a jak bedzie okazja to kupie to samo przez neta.
 
mokro, brudno, pusto, zajebiscie!
Zdjęcie0414.jpg

Ludzi, na trasie nie wiecej niz w Styczniu i tak ma byc kurwie jedne!!! Jak prezes jezdzi to cicho sza i buda!!!1!!!!1! Nie wychylac tych, nikczemnych pyskow, balasy!!!
Na potwierdzenie, mojej, jakze fascynujacej opowiesci, przedstawiam Wam, moja, mokra RENKE, zeby nie bylo, ze nie mam!
::snoopd::
Zdjęcie0416.jpg


:gabi_much_love::gabi_much_love::gabi_much_love:
 
@s3pp takie pytanie mam. Ostatnio jak jezdzilem to trafil sie akurat gosciu co ma taki sam rower jaki mam w planach kupic( Kellys Phanatic 30 https://www.kellysbike.com/pl/cross-c0000000000515/phanatic-30-p0000000048535) tzn te plany sa odlegle wiec moze sie jeszcze wiele zmienic, ale jako, ze przyuwazylem go na postoju to przyjrzalem sie oponom i ogolnie kolu uwazniej. Wyglada, jakos tak filigranowo, ja to przywyczajony juz jestem do jazdy na dosc grubej terenowej oponie i jakos nie widze takiego kola w spotkaniu z jakims wyzszym kraweznikiem bo mam kilka takich akcji na trasie. Oczywiscie kolo zawsze podrzucam ale czasem jednak o ten nieszczesny kraweznik sie zahacza. Jak sie maja tego typu kola do kraweznikow? Daja rade? czy trzeba uwazac?
 
Też bym pojeździł, ale niestety..:
ezgif.com-gif-maker_18.gif
mam to samo, od, gdzies tak lutego mam problem z lokciem, to samo, lokiec tenisisty. Boli mnie ten klykiec czy jak to sie tam zwie. Ja to sobie zrobilem przez podciaganie szerokim nachwytem. Cwicze dalej: cwiczenia silowe(wolne ciezary) plus rower bo nie boli az tak bardzo ale jest uciazliwe. Zrezygnowalem z niektorych cwiczen podciagac sie szerokim nie moge ale np przy podchwycie w ogole mnie nie boli. Bajseps to musialem odpuscic totalnie ale za to przy tym podciaganiu podchwytem wchodzi dosyc dobrze. O dziwo w jezdzie na rowerze mi to nie przeszkadza. Wiem, ze pewnie powinienem zrobic tak z minimum 12 tygodni przerwy, bo juz kiedys to mialem i pomoglo ale ja kurwa nie moge!:smile:
Teraz robie tydzien przerwy na regeneracje ale w przypadku tego lokcia to pewnie o wiele za krotko.
 
mam to samo, od, gdzies tak lutego mam problem z lokciem, to samo, lokiec tenisisty. Boli mnie ten klykiec czy jak to sie tam zwie. Ja to sobie zrobilem przez podciaganie szerokim nachwytem. Cwicze dalej: cwiczenia silowe(wolne ciezary) plus rower bo nie boli az tak bardzo ale jest uciazliwe. Zrezygnowalem z niektorych cwiczen podciagac sie szerokim nie moge ale np przy podchwycie w ogole mnie nie boli. Bajseps to musialem odpuscic totalnie ale za to przy tym podciaganiu podchwytem wchodzi dosyc dobrze. O dziwo w jezdzie na rowerze mi to nie przeszkadza. Wiem, ze pewnie powinienem zrobic tak z minimum 12 tygodni przerwy, bo juz kiedys to mialem i pomoglo ale ja kurwa nie moge!:smile:
Teraz robie tydzien przerwy na regeneracje ale w przypadku tego lokcia to pewnie o wiele za krotko.
Ja np. jak jadę rowerem i muszę pod krawężnik podjechać, to najgorszy ból, gdy muszę kierownicą zarzucić.
Więcej nie marudzę w tym temacie. Wystarczająco zaspamowałem juz Pogotowie...
 
Ja np. jak jadę rowerem i muszę pod krawężnik podjechać, to najgorszy ból, gdy muszę kierownicą zarzucić.
Więcej nie marudzę w tym temacie. Wystarczająco zaspamowałem juz Pogotowie...
kumam, ja czuje jak trzymam ta reka talerz z jedzeniem. Nie jest to jakis mega bol ale wkurwia
 
mam to samo, od, gdzies tak lutego mam problem z lokciem, to samo, lokiec tenisisty. Boli mnie ten klykiec czy jak to sie tam zwie. Ja to sobie zrobilem przez podciaganie szerokim nachwytem. Cwicze dalej: cwiczenia silowe(wolne ciezary) plus rower bo nie boli az tak bardzo ale jest uciazliwe. Zrezygnowalem z niektorych cwiczen podciagac sie szerokim nie moge ale np przy podchwycie w ogole mnie nie boli. Bajseps to musialem odpuscic totalnie ale za to przy tym podciaganiu podchwytem wchodzi dosyc dobrze. O dziwo w jezdzie na rowerze mi to nie przeszkadza. Wiem, ze pewnie powinienem zrobic tak z minimum 12 tygodni przerwy, bo juz kiedys to mialem i pomoglo ale ja kurwa nie moge!:smile:
Teraz robie tydzien przerwy na regeneracje ale w przypadku tego lokcia to pewnie o wiele za krotko.

Przy Twojej wadze trzeba uważać. Kellysy, niestety, mają to do siebie, że wbrew pozorom są robione budżetowo i w żadko których modelach masz coś lepszego niż standard. Dlatego pisałem Ci żebyś zwrócił na to przede wszystkim uwagę przed zakupem. Niestety zakup dobrych kompletów kół to już spory wydatek.
Sam obecnie ważę 101kg, a śmigam szosą więc waga raczej średnia na tego typu kolarstwo. Mam wzmacniane felgi Mavic'a i dają spokojnie radę na dziurawym asfalcie i chodnikach. Nie popadaj jednak w paranoję:) Jak nie będziesz napier... o krawęzniki to dadzą radę:)

Oglądałem ostatnio w decatlonie ichniego btwin'a ultra coś tam. Byłem w lekkim szoku: szosa z zajebistą ramą, już typowo pod ściganie, pełna grupa 105, wzmacniane koła mavica. Cena 4200 zł czyli śmiech. Taki sam rower jakiejś znanej marki to spokojnie plus 2k zł. W Deca już za trochę ponad 5k można mieć ultergrę di2 (google jak nie wiadomo co to) gdzie same klamkomanteki to koszt 1000 zł. Koła mavica to 1400 zł za komplet, a gdzie jeszcze reszta osprzętu, okablowania już nie mówiąc o ramie.
 
No i polecam oglądac najpiekszy wyścig kolarski, zaraz obok Giro, z całego tour'u Codziennie live na Eurosporcie.
 
A pochwalę się. Postanowiłem wspinaczkę w Alpach Julijskich zakończyć mocnym akcentem rowerowym, tym bardziej że nieprędko trafi się taka okazja. Od mojego kempingu 41km jazdy, by po 4 godz. znaleźć się na 2100 m.n.p. (o ile mi wiadomo, to najwyżej położona asfaltowa droga w Słowenii - a za plecami szczyt Mangart, byliśmy na nim parę dni wcześniej). Potem 24km szaleńczego zjazdu w dół, z czego pierwsze 10km to zjazdy po serpentynach 360 stopni. Okładziny w tarczówkach się smażyły, serio. Dało się zjechać szybciej, ale niestety na po wjeździe na główną lipa, bo samochody spowalniały. Pod górkę, a szczególnie ostatnie 10km, to była rozpierducha, nie ma jak odpocząć, kwas w nogach po sekundzie, nachylenie ciągle ok 20%. Gdybym wyjechał z kempingu 2 godz. później prawdopodobnie nie dałbym rady podjechać (temperatura) W Słowenii ludzie mają inne płuca i mięśnie - z tytanu: ) Na tym podjeździe ćwiczą też zawodowcy. Pod Mangart odbywają się zawody.Zjazd to miód, cud malina, szczególnie przejazdy przez ciemne i mokre tunele. Najlepiej wydana kasa. Polecam każdemu amatorowi rowerowemu Następnym razem wypożyczę szosówkę :)

 
Last edited:
@s3pp takie pytanie mam. Ostatnio jak jezdzilem to trafil sie akurat gosciu co ma taki sam rower jaki mam w planach kupic( Kellys Phanatic 30 https://www.kellysbike.com/pl/cross-c0000000000515/phanatic-30-p0000000048535) tzn te plany sa odlegle wiec moze sie jeszcze wiele zmienic, ale jako, ze przyuwazylem go na postoju to przyjrzalem sie oponom i ogolnie kolu uwazniej. Wyglada, jakos tak filigranowo, ja to przywyczajony juz jestem do jazdy na dosc grubej terenowej oponie i jakos nie widze takiego kola w spotkaniu z jakims wyzszym kraweznikiem bo mam kilka takich akcji na trasie. Oczywiscie kolo zawsze podrzucam ale czasem jednak o ten nieszczesny kraweznik sie zahacza. Jak sie maja tego typu kola do kraweznikow? Daja rade? czy trzeba uwazac?

Do roweru typu cross raczej nikt nie pcha fabrycznie grubych terenowych opon :)
Co do wytrzymałości opon nie masz się co obawiać, te maja dobre zabezpieczenie przebiciowe.
Ja swoje Schwalbe wyjeżdżam aż do zjechania bieżnika (aż widać żółty pasek na całym obwodzie opony) i nigdy nie złapałem gumy - a nie jeżdżę po asfalcie.
 
Do roweru typu cross raczej nikt nie pcha fabrycznie grubych terenowych opon :)
wyobraz sobie, ze wiem o tym :wink: chodzilo mi bardziej o wytrzymalosc kola/obreczy bo mam czym przycisnac siodelko :smile: Po prostu jakos to mi sie takie filigranowe/nietrwale wydawalo ale mozliwe, ze to moje zludzenie a rzeczywistosc jest inna.
 
Wyobrażam sobie :) Z kontekstu jakoś słabiej wynikało, bo skupiłeś się na oponie.
Co ja mogę powiedzieć o obręczy za 50 zł? Że jest tania (są tańsze) i pewnie słaba? Przynajmniej jest dwuścienna :) Faktycznie obręcz wygląda filigranowo ale to o niczym nie świadczy.
W crosowym giancie mam jakieś fabryczne obręcze (pewnie robione po taniości), które były męczone na maratonach górskich i krzywda im się nie stała. Jak najedziesz na krawężnik z odpowiednim pędem i masą, to żadna obręcz tego nie wytrzyma.
 
W crosowym giancie mam jakieś fabryczne obręcze (pewnie robione po taniości), które były męczone na maratonach górskich i krzywda im się nie stała. Jak najedziesz na krawężnik z odpowiednim pędem i masą, to żadna obręcz tego nie wytrzyma.
no o to mi wlasnie chodzilo. Zawsze uwazam przy kraweznikach ale czasem, po prostu sa tak wysokie, ze zawsze sie lekko zahaczy. Podkreslam lekko i przy malej predkosci, mialem obiekcje czy ta duzo wezsza obrecz wytrzyma. Wychodzi na to, ze spokojnie daje rade. Nie zamierzam skakac czy Bog wie co robic na tym crossowym rowerku, on ma mi sluzyc do ZAPIERDALANIA a noga ma plonac :smile: Te krawezniki to taki wyjatek jest na trasie i nie ma ich zbyt wiele ale wolalbym nie byc zmuszonym do schodzenia z roweru zeby je pokonac, dlatego zapytalem. :wink:
 
Siema, jako, że poszukuję dobrej przełajowej maszyny, to postanowiłem zapytać o radę. @s3pp jako ekspert w dziedzinie możesz mi doradzić jakiś fajny rower do mniej więcej 7-8k? Obecnie jeżdżę crossowka Merida 300, robię około 850km miesięcznie, jeździ się ok, ale mam ochotę na coś lepszego. Jak na razie jedyne warte uwagi co znalazłem to Merida cyclo cross 700 i cube cross race sl. Który z nich ma lepszy osprzęt i jest sensowniejszy? Może polecasz coś w tym budżecie ze specialized albo innej firmy?

Moje wymagania to napęd 2x11, rama raczej aluminiowa (nie chcę dopłacać za carbon) i rower chcę nowy. Waga 87kg, wzrost 184cm. Będę wdzięczny za pomoc.

Wklejam linki do w/w rowerów, za wszelkie sugestie i rady sype lajkami jak pojebany.
http://www.rowerymerida.pl/produkt1313/cyclo-cross-700-rower-merida.html

https://www.cube.pl/rowery_2017/road-triathlon/cross-race/cube-cross-race-sl-blackngreen-2017/
 
Back
Top