majkelo89
UFC Middleweight
Pure Boost zawsze spoko.Czemu nie w klapkach/sandałach?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pure Boost zawsze spoko.Czemu nie w klapkach/sandałach?
Teoria bezbłędnie, ale na egzaminie trafiłem na wyjątkowej klasy chujka. Nie dość że zestresowany byłem niemożliwie, to ten od wejścia mi tylko dokładał. Dojebał się do mnie o to że mam brodę a na zdjęciu w dowodzie osobistym nie mam i że mnie nie przyjemnie na egzamin bo zdjęcie w dowodzie ma być aktualne. Od tego zaczął, a później było tylko gorzej. Generalnie jak już usiadłem na moto to na pierwszej ósemce wjechałem na linie, a akurat ósemek wogole się nie obawiałem bo wychodziły zawsze. Jak na złość na drugim egzaminie znowu trafiłem na niego, zrobiłem wszystko bezbłędnie a i tak się przypierdolił. Generalnie zdałem, ale tak mi uprzykrzył egzamin że nawet po pozytywnym wyniku zero radości, tylko wkurw i chęć przyjebania w ten tępy, stary, wypalony zawodowo łeb. No ale, już z bani. Egzamin na gladiusie. Ja wybrałem hornete 05-06. To moja czwarta kategoria i 3 poprzednie zdanie za 1 podejściem, chujek zepsuł mi "rekord".Jak nowy egzamin? Bo ja przy moim wzroscie i masie nie moge miec malucha, takze znowu trza bedzie jakiegos urzedasa o cos "prosic"...
Suzia 650N i tak na styk
Naturalny peeling wolę na plaży niż na asfalcie ;)Czemu nie w klapkach/sandałach?
To na pewno nie jest auto do wożenia narzędzi na budowę10 centymetrów to całkiem sporo
Jest, ale trzeba mieć na naprawyTo na pewno nie jest auto do wożenia narzędzi na budowę
Przejechałem się 308sw. Pięknie się to prowadzi. Tylko jak można w aucie zrobić 10 centymetrów prześwitu? Jak tym na budowę wjechać albo pod krawężnik podjechać? Kto to tak spierdolił?
W dieslu ma 10 cm. Nie ma chyba innego kombiaka z tak niskim prześwitem.308 ma 13.5 cm prześwitu. Powinno wystarczyć. To jest kompakt do jazdy po mieście, a nie po polskich budowach. Nawet z 20 cm prześwitu bym nie wjechał na jakiś gruzowo-złomowy śmietnik, tak dla zasady. Chyba że jakàś amfibią ze szrota za 3k.
OZ Superturismo,fajne koło10 centymetrów to całkiem sporo
W dieslu ma 10 cm. Nie ma chyba innego kombiaka z tak niskim prześwitem.
10 centymetrów to ma przeciętny krawężnikNo to jest akurat już wina diesla i jego zapotrzebowania na większą miskę olejową.
O ile dobrze pamiętam, to jakaś Astra miała poniżej 10 cm, nie pamiętam tylko jaki model.
Kupuj C5 FL z hydropneumatyką i żaden krawężnik nie będzie Ci straszny :DW dieslu ma 10 cm. Nie ma chyba innego kombiaka z tak niskim prześwitem.
Nie mam na myśli jazdy terenowej po budowie, ale normalny dojazd polną drogą czy jakieś parkowanie na krawężniku pod budową. Użytkowe auto do podwiezienia narzędzi.
Obecnie jeżdżę wysłużonym loganem mcv i z jego 17 cm prześwitu nie boję się żadnego krawężnika czy nierówności na utwardzonej drodze dojazdowej do budowy.
Tylko że mi się to auto nie podoba.Kupuj C5 FL z hydropneumatyką i żaden krawężnik nie będzie Ci straszny :D
Ale, że co? Że 308 Ci się podoba? :DTylko że mi się to auto nie podoba.
Jak kupię berettę M9 to też żaden krawężnik nie będzie mi straszny
Co z nim nie tak?Ale, że co? Że 308 Ci się podoba? :D
Tak pytam bo też mam ale w HB i gdyby nie przypadek to raczej bym się nie zdecydował na ten samochód
No faktycznie ma inne przeznaczenie :DTo na pewno nie jest auto do wożenia narzędzi na budowę
Dzieki!Jezeli chodzi o bezawaryjność to celujesz w dobrą firmę, nie będzie tu oszałamiających wyników "sportowych", ale naprawdę solidne auto, które śmiało mogę polecić. Całe życie jeżdżę toyotami i jeszcze się nie zawiodłem. Miałem okazję pojeździć praktycznie każdym modelem w różnych konfiguracjach silinikowo/rocznikowych i jeżeli tylko podoba Ci się to auto to śmiało je bierz, jedyna wada jaka przychodzi mi na myśl to dosyć mały bagażnik jak na ten segment i delikatnie dziadkowy wygląd avensisa,pozdrowienia!
Spokojnie, Niemcy jak już chwycą trop to będą badać, aż dojdą do kluczowych wniosków. I wtedy się okaże. Dodajmy do tego nieekologiczność baterii w autach na prąd, i może coś się podziać w temacie. Mnie to zaintrygowało, a Niemców pewnie tym bardziej. @Gaara, jest głośno o tym w DE?1. Wg. informacjj z tekstu badanie informuje jedynie o NOx, nie bierze pod uwagę pyłów zawieszonych, benzoalfapirenu, tlenków siarki i pierdyliarda innego syfu zawartego w spalinach z diesla
2. Wrzucanie do jednego wora silników spełniających normę E1 i E5 to jakieś szaleństwo, ale lepiej pasowało pod tezę w tekście
3. Lubeka czy Munster podane w tekście są od 2 do niemal 7 razy mniejsze od Stuttgartu czy Monachium, próba dowodzenia, że to procentowy udział diesli ma kluczową rolę w składzie powietrza moim zdaniem jest chybiona. Po prostu na km kwadratowy jest tam dużo więcej źródeł zanieczyszczeń, w liczbach bezwzględnych w Stuttgarcie i Monachium aut z takimi silnikami jest znacznie więcej niż z Lubece czy Munster.
4. Piszę to ja, kierowca samochodu z dieslem. Kolejnego diesla już nie kupię, choć bardzo je lubię
W chuju to mamSpokojnie, Niemcy jak już chwycą trop to będą badać, aż dojdą do kluczowych wniosków. I wtedy się okaże. Dodajmy do tego nieekologiczność baterii w autach na prąd, i może coś się podziać w temacie. Mnie to zaintrygowało, a Niemców pewnie tym bardziej. @Gaara, jest głośno o tym w DE?
Czy przy wciśnięciu gazu do końca podcza jazdy zaczyna szarpać i pracować nierówno? Silnik brzmi inaczej niż zawsze?1. Volkswagenowski 1.4 TDI 2008r., przy 3000 obrotów zaczyna tracić moc i wpada w lekkie drgania, z czym to może być związane? Mój mechanik wraca za 3 dni więc może ktoś z was doradzi.
Szkoda, że nie biała Toyota Land Cruiser V8, wtedy byłoby prawilnie po arabsku.Bardzo fajne mieliśmy autko w Emiratach. Tydzień eksploatacji przysporzył sporo frajdy
Ford Explorer V