Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bierz VelociraptoraF250 black ops lub lariat sport.
Używka ma sens czy jak już tylko nówka?
Nie, nie mam małego
Chodzi o bezpieczeństwo i przestrzeń
Ewentualnie np. Toyota Tundra. Na chama Nissan Navara.
Dużo z tym roboty? Wolę zapłacić i żeby działało z 5 lat chociaż niż oszczędzić i co chwila do mechanika.
Chce f250 Black Ops lub LariatBierz Velociraptora
Też bardzo dobry wybórf250 Black Ops
No na pewno lepiej niż Suburban, chyba że to nie do pracy...Chce f250 Black Ops lub Lariat
I tak i nie. Takie podstawowe dane rozkminilem, natomiast coś więcej to już jest problem. Auto przyjechało z Francji i nie bardzo jest możliwość sprawdzenia historii. Coś tam znalazłem ale to już trzeba płacić a nawet nie mam pewności, że strona jest legitna.Pany, letnie opony tez musze zmienic, ale tak cebuluję, że dwie sa jeszcze w miare i bym je na tyl dal, a na przod nowe.
Czy lepiej jednak nie kombinowac i 4 nowki?
@respect VIN rozkminiles? Troche tego jest w sieci.
Jaka marka?I tak i nie. Takie podstawowe dane rozkminilem, natomiast coś więcej to już jest problem. Auto przyjechało z Francji i nie bardzo jest możliwość sprawdzenia historii. Coś tam znalazłem ale to już trzeba płacić a nawet nie mam pewności, że strona jest legitna.
PeugeotJaka marka?
Historia auta: z tych platnych nigdy nie korzystalem (nie wszystkie kraje/marki wymagaja wpisow w centralnych bazach, czesto te dane sa tylko w lokalnych maszynach danego ASO, wiec tak czy siak tych danych nie ma).Peugeot
Część znałem część nie, ale tu również trzeba płacić za informacje a nie wiem czy nie zapłacę po to żeby zobaczyć wyposażenie auta :D z drugiej strony jestem raczej pewien historii samochodu a bardziej chciałem z ciekawosci zobaczyć bo wydawało mi się, że na zachodzie to jest standardem.Historia auta: z tych platnych nigdy nie korzystalem (nie wszystkie kraje/marki wymagaja wpisow w centralnych bazach, czesto te dane sa tylko w lokalnych maszynach danego ASO, wiec tak czy siak tych danych nie ma).
W niektorych krajach informacje ze stacji diagnostycznych sa publiczne, nie wiem jak jest we Francji.
Co do dekodowania wyposazenia itp itd zakładam, ze tu byles?
https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/
https://pl.vindecoder.eu/peugeot
https://www.peugeot.com.au/aftersales-services/maintenance/capped-price-servicing-vin-lookup/
https://uk.vin-info.com/
https://vehicleidentificationnumber.com/vin-decoder/peugeot-car.html
https://www.carscue.com/unique-vehicle-identification-number-vin
Jak bieżnik dobry i nie za stare to spokojnie można walić na tył, a na przód nówki. Chyba ze masz poloneza albo starą bawarę to odwrotniePany, letnie opony tez musze zmienic, ale tak cebuluję, że dwie sa jeszcze w miare i bym je na tyl dal, a na przod nowe.
Czy lepiej jednak nie kombinowac i 4 nowki?
@respect VIN rozkminiles? Troche tego jest w sieci.
Jezeli auto jest "prawie nowe", ew. parolatkiem to moze tak rzeczywiscie byc. Może w salonach dekodują VIN, kto wie? Mi Nissan np emailowo to zrobil, ale musialem wyslac skany/foty dd rejestracyjnego (sprzedawca mi pozwolil). W Fordzie pamietam mi babka mowila ze maja dwa systemy, jeden centralny, ale nie wszystko tam wpisuja, i swoj lokalny.Część znałem część nie, ale tu również trzeba płacić za informacje a nie wiem czy nie zapłacę po to żeby zobaczyć wyposażenie auta :D z drugiej strony jestem raczej pewien historii samochodu a bardziej chciałem z ciekawosci zobaczyć bo wydawało mi się, że na zachodzie to jest standardem.
Czyli mozna przycebulic, dzieki!Jak bieżnik dobry i nie za stare to spokojnie można walić na tył, a na przód nówki. Chyba ze masz poloneza albo starą bawarę to odwrotnie
Może zadzwonię do ASO w Polsce czy jest w ogóle taka możliwość sprawdzenia. Nie wiem czy coś to da, ale nic to nie kosztuje.Jezeli auto jest "prawie nowe", ew. parolatkiem to moze tak rzeczywiscie byc. Może w salonach dekodują VIN, kto wie? Mi Nissan np emailowo to zrobil, ale musialem wyslac skany/foty dd rejestracyjnego (sprzedawca mi pozwolil). W Fordzie pamietam mi babka mowila ze maja dwa systemy, jeden centralny, ale nie wszystko tam wpisuja, i swoj lokalny.
Fajnie byloby sprawdzic baze ubezpieczycieli, czy cos u nich jest... @MMAkłowicz ? :)
Czyli mozna przycebulic, dzieki!
Pany, letnie opony tez musze zmienic, ale tak cebuluję, że dwie sa jeszcze w miare i bym je na tyl dal, a na przod nowe.
Czy lepiej jednak nie kombinowac i 4 nowki?
@respect VIN rozkminiles? Troche tego jest w sieci.
Teraz zalecane jest zakładanie lepszych opon na tylną oś, niezależnie od tego na którą jest napęd.Jak bieżnik dobry i nie za stare to spokojnie można walić na tył, a na przód nówki. Chyba ze masz poloneza albo starą bawarę to odwrotnie
Ooo? Coś więcej???Teraz zalecane jest zakładanie lepszych opon na tylną oś, niezależnie od tego na którą jest napęd.
Bo jak tył zaczyna Cię wyprzedzać to już nie ma ratunku.Ooo? Coś więcej???
Jak to nie, rękaw i w pizdę mu!Bo jak tył zaczyna Cię wyprzedzać to już nie ma ratunku.
Longlife i fabrycznie dotarte silniki:
Powinien trzymać się krótszej formy. Te filmy są w chuj rozwleczone.Kiedyś subskrybowałem Łysego, ale nie da się na dłuższą metę słuchać tego bełkotu.
To nawet nie o to chodzi. Dawałem mu wiele szans, ale on rzadko kiedy ma pojęcie o czym mówi. Większość tego co mówi to po prostu tak mu się wydaje. Już dawno temu go ochrzcili jako Pana "nie znam się, ale się wypowiem" czy jakoś tak.Powinien trzymać się krótszej formy. Te filmy są w chuj rozwleczone.
Te dane nie są publiczne, trzeba szukać detali serwisowania i napraw, a jeśli nie ma ich właściciel, to szanse znacznie maleją.Historia auta: z tych platnych nigdy nie korzystalem (nie wszystkie kraje/marki wymagaja wpisow w centralnych bazach, czesto te dane sa tylko w lokalnych maszynach danego ASO, wiec tak czy siak tych danych nie ma).
W niektorych krajach informacje ze stacji diagnostycznych sa publiczne, nie wiem jak jest we Francji.
Co do dekodowania wyposazenia itp itd zakładam, ze tu byles?
https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/
https://pl.vindecoder.eu/peugeot
https://www.peugeot.com.au/aftersales-services/maintenance/capped-price-servicing-vin-lookup/
https://uk.vin-info.com/
https://vehicleidentificationnumber.com/vin-decoder/peugeot-car.html
https://www.carscue.com/unique-vehicle-identification-number-vin
Czasami warto poczytać komentarze, szczególnie w przypadku filmów tego Pana. Sam nikogo nie polecę, bo siedzę bardziej w detailingu niż mechanice, a tam też Łysy wciskał swoję mądrości, wymądrzając się w w dyskusji z jednym z najlepszych specjalistów w Polsce. Nie twierdzę, że wszystko co mówi jest złe, ale zalecam bardzo dużo dystansu podczas oglądania jego filmów.@Twarzowiec
W sumie ciekawe, komentarze na yt rzadko czytam, ale ktos zrobil jakas odpowiedzi wideo?
Kogo polecasz?
Ja jako zupełny laik też pojechałem oglądać, by zaoszczędzić koledze kilkuset km.Słuchajcie, zostałem poproszony o przysługę sprawdzenia auta przed jego kupnem przez znajomego, który jest totalnym laikiem. Ja jeśli chodzi o mechaniczne rzeczy jestem tylko trochę mniejszym laikiem Autko to Saab 900 kabriolet, może ktoś miał styczność, na co szczególnie zwrócić uwagę?
Ogółem to jest chyba komis, a wiem co może się dziać bo z ojcem trochę handlujemy autkami, co prowadzi do znajomości z różnego rodzaju pseudo-handlarzami (btw z moich obserwacji takich asów jest coraz mniej, przynajmniej w naszym rejonie). W opisie wszystko pięknie. Najbardziej chodzi mi o silnik, bo z szeroko pojętej wiedzy o autach na samej mechanice znam się najsłabiej. No nic na jakimś forum Saabowskim poczytam o standardowych problemach, reszta wyjdzie w praniu :)Ja jako zupełny laik też pojechałem oglądać, by zaoszczędzić koledze kilkuset km.
Na pewno możesz sprawdzić papiery, a jeżeli jest to komis, to przygotuj się na niezły burdel. Saab'y raczej po komisach nie chodzą, więc pewnie od osoby prywatnej, ale mimo wszystko. Jeśli jest to jakiś pasjonat to być może ma konto na którymś z saabowskich forów?