Mam pewien problem z wypłatą z 22bet. Mógłby mi ktoś pomóc?
Środki na 22bet wpłacałem już miesiące temu przy użyciu EcoPayz, ale gdzieś w okolicach lipca z dnia na dzień ta opcja zniknęła (nie dostałem żadnej informacji, a jeżeli dostałem, to za cholerę nie mogę jej nigdzie znaleźć). Nagromadziła mi się okej sumka i chciałem wypłacić jej część przez przelew bankowy - specjalnie z tego powodu założyłem konto w ZEN.
Jednak gdy próbowałem to zrobić, zlecenie wypłaty zostało automatycznie odrzucone z tego powodu:
INFORMATION MESSAGE
Withdrawals are only possible using the same details that were used to make a deposit. If you deposit money via different payment methods, you should withdraw money in proportion to the amount you have deposited via each payment method.
Co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
Skontaktowałem się już z ich supportem, ale znając ich podejście do klienta nie spodziewam się owocnej współpracy, choć mam nadzieję, że się mylę.