"Popedałujmy" - kącik rowerowy.

:beczka:
007.jpg



 
Co się odwlecze, to nie uciecze. 50 dzisiaj pękło, na wiosnę mam nadzieję na 60 ::snoopd::
IMG_20220106_145804.jpg


Jeszcze się pochwalę:
IMG_20220106_145818.jpg
Najlepiej wydane 5 zł w życiu:) Długo szukałem jakiegoś lusterka do baranka, wszystko było albo wielkości pinezki albo kosztowało chuj wie ile. W końcu zamontowałem takie coś, bo akurat znalazłem w szufladzie. Po prostu szok jak to się sprawdza w baranku, 100 razy lepiej niż na prostej kierownicy, nie wiem czemu, może kąt jakiś inny? W każdym razie widoczność lepsza niż w lustrach samochodowych, nawet w lewo skręcam bez oglądania się za siebie. :dance:
 
Co się odwlecze, to nie uciecze. 50 dzisiaj pękło, na wiosnę mam nadzieję na 60 ::snoopd:: View attachment 31268

Jeszcze się pochwalę:
View attachment 31269Najlepiej wydane 5 zł w życiu:) Długo szukałem jakiegoś lusterka do baranka, wszystko było albo wielkości pinezki albo kosztowało chuj wie ile. W końcu zamontowałem takie coś, bo akurat znalazłem w szufladzie. Po prostu szok jak to się sprawdza w baranku, 100 razy lepiej niż na prostej kierownicy, nie wiem czemu, może kąt jakiś inny? W każdym razie widoczność lepsza niż w lustrach samochodowych, nawet w lewo skręcam bez oglądania się za siebie. :dance:
Nie oglądaj się za siebie bo Ci z przodu ktoś zajebie :conorsalute:
 
Co się odwlecze, to nie uciecze. 50 dzisiaj pękło, na wiosnę mam nadzieję na 60 ::snoopd:: View attachment 31268

Jeszcze się pochwalę:
View attachment 31269Najlepiej wydane 5 zł w życiu:) Długo szukałem jakiegoś lusterka do baranka, wszystko było albo wielkości pinezki albo kosztowało chuj wie ile. W końcu zamontowałem takie coś, bo akurat znalazłem w szufladzie. Po prostu szok jak to się sprawdza w baranku, 100 razy lepiej niż na prostej kierownicy, nie wiem czemu, może kąt jakiś inny? W każdym razie widoczność lepsza niż w lustrach samochodowych, nawet w lewo skręcam bez oglądania się za siebie. :dance:
Masz tą sigme bezprzewodową?
 
Tak i niestety działa to gorzej od takiej najtańszej na kabelku, bo są ciągle jakieś przerwy w transmisji, ale potrzebowałem licznika kadencji i nie miałem wyboru.:sad:
Miałem to samo, myślałem że tylko mój jest zjebany, ale wszyscy na to narzekają. Teraz latam na garminie i jest elegancko
 
Miałem to samo, myślałem że tylko mój jest zjebany, ale wszyscy na to narzekają. Teraz latam na garminie i jest elegancko

I u mnie sigma bezprzewodowa się nie sprawdziła. Wymienili mi na przewodową bez żadnych pytań. Sigma bc 16.16 :antonio: Rozwaliła mnie opcja "zaoszczędzone paliwo". W ustawieniach wpisujesz ile pali twój samochód i później masz dane ile zaoszczędziłes paliwa jadąc rowerem :lol: Podświetlany ekran po zmroku bardzo na +. Polecam

Z bezprzewodowych podobno dają radę:

14:38



Fajny odcinek i dobry kanał polecam
 
Ktoś w temacie rowerów elektrycznych -
Na co zwrócić szczególną uwagę?

Zastanawiam się nad czymś takim:
 
Ktoś w temacie rowerów elektrycznych -
Na co zwrócić szczególną uwagę?

Zastanawiam się nad czymś takim:

Ja tam nie wiem, ale ten to jakieś cudo widzę :antonio: Poproszę jakiś kupon na 12k i kupuje takiego samego

IMG_20220129_102117.jpg
 
Ktoś w temacie rowerów elektrycznych -
Na co zwrócić szczególną uwagę?

Zastanawiam się nad czymś takim:
Jeżeli posiadasz dobry rower warto rozważyć zestaw do konwersji na rower elektryczny, opcja o wiele tańsza, a osiągi lepsze.
 
  • Like
Reactions: Evo
Ktoś w temacie rowerów elektrycznych -
Na co zwrócić szczególną uwagę?

Zastanawiam się nad czymś takim:
Podstawą to określić sobie co chcesz na nim robić i do czego Ci potrzebny. Potem pod dane oczekiwania dobiera się sprzęt. Chętnie pomogę.

Jeżeli posiadasz dobry rower warto rozważyć zestaw do konwersji na rower elektryczny, opcja o wiele tańsza, a osiągi lepsze.
Nie, nie polecam takiego rozwiązania, system "dokładany" Jest zupełnie czymś innym i prawda taka że przy obecnej technologii dużo gorszy, cięższy i mniej wydajny jeśli mowa o legalnych zestawach, plus w zasadzie traci się zwykły rower i zyskuje nie do końca fajny elektryczny. Co innego jeśli mowa o budowie roweru elektrycznego nie legalnego.
 
  • Like
Reactions: Evo
Nie, nie polecam takiego rozwiązania, system "dokładany" Jest zupełnie czymś innym i prawda taka że przy obecnej technologii dużo gorszy, cięższy i mniej wydajny jeśli mowa o legalnych zestawach, plus w zasadzie traci się zwykły rower i zyskuje nie do końca fajny elektryczny. Co innego jeśli mowa o budowie roweru elektrycznego nie legalnego.
Właśnie chodzi o zestawy ebikera nie mają założonej blokady i jednym guzikiem w sterowniku przełączamy go w tryb pełnej mocy silnika.
 
Podstawą to określić sobie co chcesz na nim robić i do czego Ci potrzebny. Potem pod dane oczekiwania dobiera się sprzęt. Chętnie pomogę.
Szczerze mówiąc po prostu ma jeździć, być stosunkowo niezawodny, raczej nie chcę typowej chińszczyzny. Akumulator pozwalający na przejechanie min. 50km (im więcej tym lepiej). Pasuje żeby miał jakąś amortyzację z przodu. Im lżejszy tym lepszy, koła wstępnie 29' (bo mam 29'era i sobie chwalę) choć nie zamykam się na mniejsze. Żadnego skakania, teren raczej miejski względnie jakieś drogi gorzej utwardzone - ale nie do jazdy górskiej. Jak chodzi o prędkość to nawet te 25km/h wydaje mi się wystarczające. No i fajnie byłoby się zamknąć w kwocie góra do 15k PLN. Do czego potrzebny? Może od czasu gdzieś pojeżdżę przy lepszej pogodzie czy też podjadę sobie do pracy rowerkiem (mam z 5 kilometrów).
 
Właśnie chodzi o zestawy ebikera nie mają założonej blokady i jednym guzikiem w sterowniku przełączamy go w tryb pełnej mocy silnika.
No to racja, tylko wtedy to już jest sens zbudować coś z dużą mocą a wtedy to trzeba myśleć o solidnej bazie i zostanie elektrykiem na zawsze.
 
Szczerze mówiąc po prostu ma jeździć, być stosunkowo niezawodny, raczej nie chcę typowej chińszczyzny. Akumulator pozwalający na przejechanie min. 50km (im więcej tym lepiej). Pasuje żeby miał jakąś amortyzację z przodu. Im lżejszy tym lepszy, koła wstępnie 29' (bo mam 29'era i sobie chwalę) choć nie zamykam się na mniejsze. Żadnego skakania, teren raczej miejski względnie jakieś drogi gorzej utwardzone - ale nie do jazdy górskiej. Jak chodzi o prędkość to nawet te 25km/h wydaje mi się wystarczające. No i fajnie byłoby się zamknąć w kwocie góra do 15k PLN. Do czego potrzebny? Może od czasu gdzieś pojeżdżę przy lepszej pogodzie czy też podjadę sobie do pracy rowerkiem (mam z 5 kilometrów).
Kumam. Niestety waga a cena tu jest spory zgrzyt. Jak do lekkich przejażdżek to to co pokazałeś jest spoko, tylko amortyzator ma fatalny. Z dobrych a tanich amorkow to polecam marzocchi. To jest offbrand bodajże Foxa. Myślę że z takimi założeniami skup się na dobrej amortyzacji i lekkich kołach i w miare dużym aku. Reszta będzie bez znaczenia. Przy zakupie też zbadaj czy przełożenia ci pasują. Elektryki mają nadal problemy z dobrym doborem przełożeń, szczególnie te tańsze. Choć 15tys na hard tail to rozsądną cena. Zbadaj hibike jeszcze. No i wiadomo geometria ramy musi ci leżeć. Ale to już musisz testować organoleptycznie.
A jeśli planujesz używać go jako środek transportu, zakupy, dalsze wyjazdy itp to zwróć uwagę czy ma mocowania pod jakieś bagażniki i sakwy.
A i dobra opona to jest to, zmień odrazu w sklepie, mogę polecić race Kingi na lekki teren i speed king na asfalty. Ja mam w rowerze wyprawowym speed z tyłu race z przodu i jest mega fajnie.
 
  • Like
Reactions: Evo
Żadnego skakania, teren raczej miejski względnie jakieś drogi gorzej utwardzone
Pasuje żeby miał jakąś amortyzację z przodu.
Rower górski do jeżdżenia po mieście? Amortyzator? Co po ? Opony 2,3? Chcesz jeździć jak emeryt? 12 km/h? Ja po wiejskich i leśnych ścieżkach jeżdżę na 1,35 na karbonowym widelcu i średnia prędkość pow. 20, ale co tam kto lubi.... i na fat bike'u można po asfalcie jeździć:):):):)
podjadę sobie do pracy rowerkiem
bez błotników? Ciekawa opcja, ja mam pełne błotniki,a czasem i tak nogawki uwalone nawet przy dobrej pogodzie, bo nie wszędzie jest zawsze sucho...
 
Rower górski do jeżdżenia po mieście? Amortyzator? Co po ? Opony 2,3? Chcesz jeździć jak emeryt? 12 km/h? Ja po wiejskich i leśnych ścieżkach jeżdżę na 1,35 na karbonowym widelcu i średnia prędkość pow. 20, ale co tam kto lubi.... i na fat bike'u można po asfalcie jeździć:):):):)

bez błotników? Ciekawa opcja, ja mam pełne błotniki,a czasem i tak nogawki uwalone nawet przy dobrej pogodzie, bo nie wszędzie jest zawsze sucho...
Luzuj, e bike to co innego. Grube opony to podstawa a jak masz wspomaganie to waga i grubość opon nie ma już takiego znaczne a poprawia komfort, bezpieczeństwo itp. Widać nigdy nie jeździłeś na, e bike
 
przeciez to ma byc elektryk i tam jedno pierdniecie w korbe i wciaga Cie chlopie nosem przy zerowym wysilku nawet na oponie kurwa z monster trucka :)))
Ej nie śmiej się z e bike. One są spoko. Po prostu inna bestia niż klasyczny rower ale są fajne. Tylko trzeba zmienić podejście. Ja bym chciał ale na taki który mnie satysfakcjonuje nie mam obecnie środków.
 
Przygotowania do nowego sezonu trwają. 55 dzisiaj by pękło, ale lód się pojawił na zakręcie i trzeba było zdjąć nóżkę z gazu :wall:

IMG_20220131_144305.jpg

Korzystając z okazji. Ma ktoś jakiś patent na ocieplenie butów? Jeżdżę w zwykłych butach i do tego jakieś piankowe ocieplacze Santini, ale to chuja daje. Po 20 km palce już mi marzną...
 
Back
Top