1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha?

Discussion in 'Suplementacja i Odżywianie' started by Player26, Dec 1, 2013.

  1. Player26

    Player26 Oplot Challenge
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 16, 2013
    Komentarze:
    186
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,190
    Zastanawiam się nad 6 Weidera, ABS I i ABS II lub nad Unoszeniem nóg w zwisie na drążku. Zależy mi na jak najszybszym spaleniu tkanki tłuszczowej i chciałbym zrobić "kaloryfer". Opróćz tego trenuje na siłowni i skacze na skakance 15 minut dziennie. Co byście polecili?







    Pozdrawiam.
     
  2. Semper Fidelis

    Semper Fidelis Brutaal
    Featherweight

    Dołączył:
    Mar 10, 2011
    Komentarze:
    483
    Zdobyte Lajki:
    15
    Punkty:
    1,790
    Robienie ćwiczeń na mięśnie brzucha nie spalą tkanki tłuszczowej na brzuchu - nie wiem czy to wiedziałeś.



    A tak w ogóle to jest odpowiedni temat do takich pytań.
     
  3. baju

    baju Vale Tudo
    Championship
    Cohones MMARocks

    Dołączył:
    Aug 8, 2012
    Komentarze:
    27,332
    Zdobyte Lajki:
    36,785
    Punkty:
    5,790
    Płeć:
    Male
  4. Keylock

    Keylock Bellator
    Lightweight

    Dołączył:
    Oct 12, 2011
    Komentarze:
    4,229
    Zdobyte Lajki:
    71
    Punkty:
    1,790
    Tak jak napisał kolega wyżej - zrób porządną dietę i zacznij robić cardio. Przy niskim tłuszczu możesz wyrobić sobie kaloryfer na brzuchu nawet na samym treningu z ćwiczeniami podstawowymi tj. przysiadami ze sztangą i martwym ciągiem, ewentualnie dodając po 3-4 serie ćwiczeń brzucha do każdego treningu siłowego. Przekonanie, że dla 6-paka trzeba przetrenowywać brzuch i w ogóle robić go dzień w dzień to bzdura która zresztą zniechęca wielu ludzi do sportu, bo próbuje jeden z drugim tej absurdalnej 6 Weidera i i tak poddaje się po tygodniu albo dwóch, nie widząc efektów.
     
  5. Player26

    Player26 Oplot Challenge
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 16, 2013
    Komentarze:
    186
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,190
    Dziękuje Keylock, jestem totalnym amatorem w tym temacie. Mam dwa pytanka jeszcze: Podczas przysiadów ze sztangą jest się w stanie wyrobić kaloryfer? Zacząłem niedawno trenować, to ćwiczenie wykonuje podczas treningu nóg, nie sądziłem, że również mocno oddziaływuje na brzuch. Kolejne: Czyli Twoim zdaniem zwykłe unoszenie nóg w zwisie na drążku będzie znacznie skuteczniejszą metodą od ABS i 6 Weidera?
     
  6. baju

    baju Vale Tudo
    Championship
    Cohones MMARocks

    Dołączył:
    Aug 8, 2012
    Komentarze:
    27,332
    Zdobyte Lajki:
    36,785
    Punkty:
    5,790
    Płeć:
    Male
  7. Mess

    Mess ONE FC
    Bantamweight

    Dołączył:
    Mar 14, 2013
    Komentarze:
    2,288
    Zdobyte Lajki:
    711
    Punkty:
    1,190
    Płeć:
    Male
    Occupation:
    O&G
    Miasto:
    3city/ELB/Olsztyn
    1. Nie spalisz tłuszczyku z brzucha. Spalisz go z całego ciała :).



    2. Unoszenie nóg w zwisie na drążku na dobry początek? Chyba chcesz potem mieć zakwasy przez tydzień :D.



    3. Przy treningu brzucha uważaj na technikę. Podstawowe błędy powodują zakwasy szyi (tak szyi :-)) oraz rzadziej ud.



    4. Typowy workout. Proponuję robić wybrane kilka ćwiczeń, a dopiero potem dokładać kolejne. Zwiększ przerwy między seriami do minuty, skróć serie do 20 sekund na dobry początek. Daruj sobie A6W, lepiej pojeździć na rowerze albo pobiegać kilka razy w tygodniu po pół godziny.
     
  8. Player26

    Player26 Oplot Challenge
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 16, 2013
    Komentarze:
    186
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,190
    Jak rozumiem, dobrym treningiem Cardio będzie np skakanka? Dieta to podstawa, tylko czy finansowo dam rade, oto jest pytanie. Rozumiem też, że nocne podjadanie to samobój :D







    Myślę, że pójdę za radami Michała Karmowskiego, na filmiku wyżej. Jestem mocno zdziwiony, ponieważ ciągle tylko słysze od wszystkich o "niesamowitej" metodzie ABS i 6 Weidera. Dzięki za rady.
     
  9. Rufusss87

    Rufusss87 BAMMA
    Flyweight

    Dołączył:
    Apr 10, 2011
    Komentarze:
    717
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Przy przysiadach brzuch również jest bardzo mocno zaangażowany,jego praca polega tu na stabilizowaniu sylwetki.Ogólnie to jw.,przy wykonywaniu złożonych ćwiczeń na pozostałe partie mięśniowe,brzuch również się wyrobi
     
  10. Player26

    Player26 Oplot Challenge
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 16, 2013
    Komentarze:
    186
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,190
    Dziękuje Bardzo. Na pewno się do tego zastosuje.
     
  11. Mort

    Mort Żołnierz Chrystusa

    Dołączył:
    Mar 21, 2010
    Komentarze:
    8,912
    Zdobyte Lajki:
    2,020
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
    Martwy ciąg, przysiad.



    Zrób sobie porządną sesyjkę MC, nie rób nic na brzuch i na drugi dzień zobacz, gdzie masz zakwasy. :)
     
  12. Player26

    Player26 Oplot Challenge
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 16, 2013
    Komentarze:
    186
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,190
    Najmniej bym się spodziewał przysiadów ze sztangą a tu się okazuje, że są lepsze od a6w :) Dzięki.
     
  13. lugasek

    lugasek UFC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Dec 11, 2010
    Komentarze:
    14,562
    Zdobyte Lajki:
    16,350
    Punkty:
    1,790
    Myślałem, że pośmieje się z waszych cud treningów na płaski brzuch w 15 min., a tutaj całkiem sensowne odpowiedzi. Jestem w szoku :)
     
  14. Player26

    Player26 Oplot Challenge
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jul 16, 2013
    Komentarze:
    186
    Zdobyte Lajki:
    2
    Punkty:
    1,190
    @Mort, skończę Trening Obwodowy niedługo, to wtedy dodam do ćwiczeń MC, dzięki jeszcze raz :)
     
  15. Keylock

    Keylock Bellator
    Lightweight

    Dołączył:
    Oct 12, 2011
    Komentarze:
    4,229
    Zdobyte Lajki:
    71
    Punkty:
    1,790
    To tak działa bo ludzie powtarzają co zasłyszeli od innych i roznosi się. Na 20 osób które znały 6 Weidera znałem może... dwie? Które ją skończyły. Z czego jeden kumpel nie miał żadnych efektów - bo przepalił mięśnie.

    Tak naprawdę to taka droga dieta się zaczyna, jak chcesz budować dobrej jakości masę mięśniową bez tłuszczu lub redukować tłuszcz pilnując, żeby stracić jak najmniej mięśni. Jak jeszcze nie jesteś napakowany to dieta na początek powinna po prostu przewidywać wywalenie śmieciowego jedzenia i pilnowanie, żeby bilans był ujemny.
     
  16. midern

    midern UFC
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jul 4, 2012
    Komentarze:
    8,053
    Zdobyte Lajki:
    2,068
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Lębork
    Co do 6 Weidera, czytałem, że ćwiczenia w niej mogą powodować problemy z plecami, a dokładniej z odcinkiem lędźwiowym kręgosłupa. Co o tym sądzicie?



    Ja robiłęm 6W jaieś 2-3 lata temu, rzeczywiście mnie plecy bolały a efektów nie widziałem. Zrobiłem bodajże 16 dni. Starałem się robić wszystko technicznie. Od jakiegoś roku staram się robić ABS 8 minut, i bardzie mi się to podoba niż 6W, czułem nwet różnicę i widziałem. Ostatnio i tak daleko mi od ćwiczen...
     
  17. Rufusss87

    Rufusss87 BAMMA
    Flyweight

    Dołączył:
    Apr 10, 2011
    Komentarze:
    717
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    zamiast a6w czy abs,polecam poczytać o zagadnieniu core stability,na googlach pętał się nawet kiedyś plan treningowy na podobnych zasadach jak w szóstce weidera.Bez żadnych bólów kręgosłupa,a i sama rola mięśni stabilizujących w naszym organizmie jest dużo ważniejsza niż wytrenowanego milionem spięć w leżeniu,mięśnia prostego brzucha.No i oczywiście dobrze wytrenowane mięśnie stabilizujące przy braku nadwagi gwarantują również dobrze się prezentujący brzuch skoro o tym mowa.O tutaj nawet znalazłem link:http://www.bieganie.pl/?cat=2&id=1457&show=1
     
  18. Keylock

    Keylock Bellator
    Lightweight

    Dołączył:
    Oct 12, 2011
    Komentarze:
    4,229
    Zdobyte Lajki:
    71
    Punkty:
    1,790
    Ja sam zaczynałem od a6w, potem jak zacząłem chodzić na siłownię to robiłem głównie brzuszki na ujemnym skosie, potem przerzuciłem się na trening oparty na tych zasadach co ABS (dolne partie mięśni brzucha, potem skosy i górne partie), aktualnie jedyny trening brzucha jaki robię to trzy serie planka raz w tygodniu i czasem jak trener na BJJ robi nam ćwiczenia na brzuch, więc 1-2 razy w tygodniu i bez przesadnej objętości. Krata na brzuchu bardzo solidna ale to jest przede wszystkim zasługa trzymania niskiego poziomu tłuszczu.
     
  19. Mort

    Mort Żołnierz Chrystusa

    Dołączył:
    Mar 21, 2010
    Komentarze:
    8,912
    Zdobyte Lajki:
    2,020
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
    No i oto chodzi. Ja po robieniu 'masy' stwierdzam, że to jednak pierdolę. Ważę 91 kg przy wzroście 179 cm i żeby teraz bilans na plus trzymać, to musiałbym pół dnia siedzieć w kuchni i przygotowywać posiłki, a drugie pół siedzieć i wpierdalać, a niestety to mnie męczy. Doszedłem nawet do takiego stanu umysłu, że wolałbym kapsułki jeść, niż to jedzenie, ileż można... Zaczynam redukcję jak tylko się wyleczę z grypy żołądkowej (pewnie już przez nią poleciało z 3 kg :(), a potem utrzymanie. ;)
     
  20. Keylock

    Keylock Bellator
    Lightweight

    Dołączył:
    Oct 12, 2011
    Komentarze:
    4,229
    Zdobyte Lajki:
    71
    Punkty:
    1,790
    Mnie tam ogranicza czas i pieniądze. Głodny jestem cały czas :-)
     

Share This Page