Mistrzostwa Świata w Rosji 2018 - komentarze

Cloud

UFC
Heavyweight
Cohones
MMARocks
Czy ja naprawdę muszę tłumaczyć rzeczy elementarne? Czasami czuję się jak jakiś staruch wśród dzieci, które patrzą tylko na widowisko i nie mają pojęcia jak się zarabia pieniądze :D Robert Lewandowski i spółka to nazwiska. Nazwiska znane w Polsce. Bardzo znane. Dzięki jego rozpoznawalności kopacze mają sponsorów, kontrakty, występuje w reklamach = ma drugą pensję. Im nazwisko częściej wygrywa tym jest mocniejsze marketingowe. Co mnie obchodzi, że grali do dupy. Mnie obchodzi w tym kontekście, że przegrana osłabiłaby nieco ich rozpoznawalność, bo straciliby na reklamie .I nie, nie kontrakty mieli do stracenia (napisane to było tak jakby to nic nic nie znaczyło), a nawet jeśli o to chodzi to on też dodaje prestiżu, też jest punktem marketingowym i też jest kartą przetargową w rozmowach z przenosinami klubowymi i wysokością kontraktu .
Na tej samej zasadzie działa Pudzian. Zastanawiałeś się dlaczego Pudzian walczy? Nie, nie do końca dlatego, że jest "sportowcem z krwi i kości". Pudzian walczy bo jest genialnym biznesmenem. Ma tak samo jak Kadra, mocne nazwiska w Polsce. Po skończeniu przygody ze strongmanami, zostały mu inne interesy. Jak dom weselny, suple czy firma transportowa itd. Podtrzymanie popularności to jego sposób na biznes. Im więcej się o nim mówi, tym ma więcej hajsu. Dlatego bije się w MMA. Bo oprócz tych milionów złotych jakie zarobi w KSW, to podtrzymuje swoją legendę i swoją sławę, dzięki czemu nadal jest go dużo w TV, dzięki temu jest potężną marką, a jego nazwisko wpływa na zyski z innych dziedzin, którymi się zajmuje. Zagraniczni i krajowi inwestorzy czy partnerzy inaczej patrzą na jego biznesy, gdy sygnowane są jego nazwiskiem i inaczej patrzyliby gdyby po strongmanach usiadł na tyłku. Jaki z tego wniosek? Ano taki, że wygrane z rzędu, otoczka orłów Nawałki, dawała dużo pieniędzy na przyszłość niż gdyby to był Mamed z jedną porażką. Więc nie, nie tylko dumę mieli do stracenia i mam nadzieję, że już nigdy w życiu nie będę musiał rzeczy tak trywialnych tłumaczyć i to jeszcze w kontekście występu Ozdoby(z Chuja ten Ozdoba). Dobry marketing nazwiska to ogromne pieniądze .A afera z hymnami w KSW była gorsza niż afera hymnu Górniak.
Dlatego jeszcze raz: Nie porównujmy żałosnego cyrku w KSW do Kadry Polski bo na szali były ogromne pieniądze, pozycja w kraju i kontakty reklamowe i biznesowe. Ozdoba (a jebać go). Polska reprezentacja miała prawo kalkulować bo był to mecz by pokazać, że mają chęć być zwycięzcami za wszelką cenę i to się udało na papierze , szkoda że nie w głowach.

Na siłę kolego, na siłę :) Nic co napisałeś nie przeczy temu co ja napisałem a w większości po prostu mnie popierasz :)
 

rash

KSW
Light Heavyweight
Nie wiem, pisał już ktoś że końcówka żenująca?
No kurwa... przetestowali moje granice cierpliwości. Za te ostatnie 10 minut obustronny walkower i zakaz wykonywania zawodu przez 5 lat dla wszystkich, którzy byli na boisku.
Mecz o honor, mieli coś do udowodnienia sobie, światu, kibicom i pokazali jak bardzo na to mają wyjebane.
 

Gambit

UFC
Featherweight
Nie wiem, pisał już ktoś że końcówka żenująca?
No kurwa... przetestowali moje granice cierpliwości. Za te ostatnie 10 minut obustronny walkower i zakaz wykonywania zawodu przez 5 lat dla wszystkich, którzy byli na boisku.
Mecz o honor, mieli coś do udowodnienia sobie, światu, kibicom i pokazali jak bardzo na to mają wyjebane.

słowo-klucz "niski pressing" :lol:
 

kofi

Maximum FC
Super Heavyweight
Jest mi po prostu wstyd, że to jest nasza drużyna narodowa. Patalachy i szmatlawce.

Szmaciarze bez honoru. Osmieszyli się jeszcze bardziej niż Japonce
 

Pyrrus89

EFC Africa
Middleweight
Swoje wielkie dziecięce rozczarowanie reprezentacją przeżyłem w 2002, więc teraz już każda kolejna kompromitacja wchodzi na chłodno i z ironicznym uśmiechem. Nic się nie bójmy, na następnej dużej imprezie będzie tak samo. :wink: Kurła, w 74 to był mundial, nie to co dziś. :lol:
 

Luke

ONE FC
Bantamweight
480aaeab-6c56-462e-8861-40daf92bf14f.png


Meh...

1e86d83b-2d42-44db-8eb0-709c0e9f086c.png
 
Last edited:

QŃ.

Shark Fights
Middleweight
Takiej kurwa kompromitacji nie było jeszcze w historii polskiej piłki na imprezie tej rangi.

Nawałka, wracaj trenować Górnik.
 

Pat Bateman

UFC
Middleweight
Swoje wielkie dziecięce rozczarowanie reprezentacją przeżyłem w 2002, więc teraz już każda kolejna kompromitacja wchodzi na chłodno i z ironicznym uśmiechem. Nic się nie bójmy, na następnej dużej imprezie będzie tak samo. :wink: Kurła, w 74 to był mundial, nie to co dziś. :lol:
Kto ogladal eliminacje do tych MS widzial jaki piach potrafi zagrac ta druzyna. Szansa na awans byla tylko w momencie jesli wszyscy bylibyw formie, a tu Glik z kontuzja, Krychowiak bez gry i formy, Grosicki bez formy, Lewy zawirowania w koncowce sezonu, Zielinski - chimera, Szczesny tez malo gral (przynajmniej w porownaniu do Fabianskiego), Kuba wogole dramat jesli chodzi o minuty na boisku i zdrowie, Milik swiezo po kontuzji bez minut, Bednarek zaczal dopiero w koncowce sezonu regularnie grac...

No nie bylo z czego gotowac....
 

KML

BAMMA
Lightweight
Polacy porażka, ale mundial zajebisty. Dużo meczy na fajnym poziomie i przede wszystkim dużo niespodziewanych wyników. Ciekaw jestem jak będzie wyglądał mundial w 2026, bo podobno ma być 48 zespołów. Gdyby teraz obowiązywał taki system zagraliby Włosi, Irlandia Północna, Grecja, Demokratyczna Republika Kongo, Burkina Faso, Uganda, Wybrzeże Kości Słoniowej, Syria, Uzbekistan, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Chile, Honduras, Haiti, Nowa Zelandia, Paragwaj i Irlandia, czyli kilku niby ogórasów jest, ale takie zespoły jak Włochy, Grecja, czy Paragwaj dodałoby sporo kolorytu. Mam tylko nadzieje, że to będzie już sufit bo zwiększenie do 64 to już byłby cyrk.
 

bombel147

WSOF
Middleweight
Polacy porażka, ale mundial zajebisty. Dużo meczy na fajnym poziomie i przede wszystkim dużo niespodziewanych wyników. Ciekaw jestem jak będzie wyglądał mundial w 2026, bo podobno ma być 48 zespołów. Gdyby teraz obowiązywał taki system zagraliby Włosi, Irlandia Północna, Grecja, Demokratyczna Republika Kongo, Burkina Faso, Uganda, Wybrzeże Kości Słoniowej, Syria, Uzbekistan, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Chile, Honduras, Haiti, Nowa Zelandia, Paragwaj i Irlandia, czyli kilku niby ogórasów jest, ale takie zespoły jak Włochy, Grecja, czy Paragwaj dodałoby sporo kolorytu. Mam tylko nadzieje, że to będzie już sufit bo zwiększenie do 64 to już byłby cyrk.
O kurwa ale potęgi. A Holandii dalej by nie było :mjsmile:
 

mampytanie

Shark Fights
Featherweight
A tak z innej beczki teraz widzę, że ekspertem jest Wawrzyniak. Zamiast szukać klubu (pewnie menadżer znajdzie mu klub) przygotowywać się do sezonu to on w studio siedzi. Chyba, że on zakończył już karierę? 2 lata temu jeszcze w kadrze grał.
 

torpedo

UFC
Bantamweight
Panowie na boisku wyszli z założenia że odkupią winy wygraną.
Wolałbym, żeby przejebali, ale latali tam jak motorki z serduchem i dla mnie by serio to wystarczyło.
Są za słabi by wyjść z grupy? Trudno.
Ale kurwa zapierdalaj na tym boisku i nie rób wstydu!

Za niedługo będą rozgrywane mecze z drużynami niepełnosprawnymi. Niech się przypatrzą jak wygląda prawdziwa walka, pot i łzy.
Dla mnie jak na razie to właśnie Ci nasi debile pojebali i pojechali nie na te mistrzostwa.
 

Baasteek

UFC
Middleweight
No to mamy belgia - brazylia

Nie wiem w sumie co lepsze dla Brazylii, ale Anglia bylaby chyba latwiejsza do ogrania

Ale od 1/8 mamy czesto mecze z karnymi . . .
 
Top