Ktos chetny do testowania nowej gry mma?

Jeszcze przydałoby się dźwignie przenieść z zapasów do BJJ i może jakieś pasy wprowadzić :). No i za szybko te walki są toczone. Obalenie, przejście, kimura, koniec. Założenia systemu są dobre, ale sama rozgrywka słaba. Za krótko! Może dałoby się dodać jakiś element zręcznościowy, np. trzeba kliknąć w odpowiednim momencie i wtedy zwiększa się szansa naszego ataku. I przydałby się opis jakie atrybuty co robią. I może jakiś krótki opis do przeciwnika (o ile nie jest debiutantem). Jeśli wygrał najwięcej walk przez poddania to info, że to parterowiec. Jak KO to stójkowiec. Pomoże to troche ustalić taktykę.
 
Powiem tak: gierka ma potencjał.



Do wyboru opcji w walce dodałbym obrony i uniki tego co sie wybierze. Pogadaj tez z Tidżejem i Venomem.
 
Tar a zrobil sobie chyba 167 ciosow rekoma i 112 precyzji, ale mial tylko ledwo ponad 30 pracy nog, wystarczylo go w tym pobic i byl do obalenia/sklinczowania/zbicia :D
 
Stójka pojechana ostro. Właściwie jak już raz trafisz, to masz wygraną walkę. Nikt mnie nie obalił. Nie wiem, czy ktoś nawet próbował. Zrobiłem szybko rekord 5-1. Jedną walkę przegrałem, bo przeciwnik walczył tak jak ja, pierwszy trafił i dalej już poszło :-)



Ja też zwiększałem głównie ciosy rękami i nogami. Kilka punktów dałem na obronę przed obaleniami i poddaniami.
 
A ile bym musiał mieć uniku, żeby uniknąć ciosu i go obalić tak, jak innych? Przydałby się też jakiś procent losowości, a nie tylko na sztywno statystki. Żeby raz na jakiś czas były szanse na lucky punch :). I troszkę dopracować komentarze, np. jak ja obalam, a przeciwnik uderza i jego cios przechodzi, to żeby nie było tylko napisane, że dostałem, ale że przy próbie skrócenia dystansu, czy dojścia do nóg dostałem, bo tak to irytuje, że ja chce obalać i tak, jakby to do sytemu w ogóle nie docierało.
 
No zdecydowanie powinieneś dufia wprowadzić rzut kostką. Np. próba na trafienie pięścią to losowa liczba z przedziału 1-20 + wartość cechy uderzeń pięścią.



No i przydałyby się w przyszłości opisy atrybutów. Za co są odpowiedzialne, bo tak to trochę w ciemno się te punkty przyznaje.
 
wszystko bedzie dopracowane, moze sie wydawac ze troche za wczesnie te testy, ale potrzebowalem czegos takiego zeby przekonac sie czy jest w ogole sens, poziom skomplikowania silnika walki jest juz tak duzy ze mnie po prostu przeraza i potrzebowalem motywacji :D







jest tam sporo losowosci, ale zly balans to spartolil :D







jutro/pojutrze bedzie poprawione
 
i więcej możliwości zapaśniczych, jest rzut, ale nia ma możliwości dojścia do klinczu w rzeczywistości :/
 
Założenia są naprawde eleganckie i jak popracujesz nad tym, to może być dobra giera.
 
Tar oszukiwał :D wrzystkie ciosy whcodziły i tak jak reszta mowi zapasnicy niemaja szans ze stojkowiczem do tego trojkat nogami chyba też za mocny
 
No to skoro potrzebowałeś motywacji, to jak na tak wczesną fazę grało się super. Aż się spociłem z napięcia :-)
 
co do rankingu



jak walczysz ze slabymi przeciwnikami to praktycznie nie dostajesz nic do rankinku tylko nabijasz rekord
 
uzywaliscie "czatu" podczas walki?



aha i podstawowy blad wygladal, ze walczyliscie z byle kim, nie wazne czy byl duzo bardziej doswiadczony
trzeba bylo sprawdzic jak walczy i wybrac tez odpowiedni bonus przed walka



norolim

dzieki :)
 
A jakby dodać coś takiego:



http://imageshack.us/photo/my-images/190/beztytuulbf.jpg/







Ten czerwony wskaźnik leciałby od lewej do prawej raz i trzebaby kliknać jak będzie na zielonym. Im bliżej zielonego klikniemy tym, większa szansa na wykonanie akcji.



Jakby przelatywał raz to też każdy by pilnował walki i nie byłoby przestojów.



A czat dobrzeby było jakby był w ramce niezależnej od odświeżania strony, tylko na bieżąco.
 
Ja używałem czatu, ale nikt mi nie odpowiedział :-)



trzeba bylo sprawdzic jak walczy



Znaczy sprawdzić jaki ma rekord chyba, bo stylu się nie dało sprawdzić.
 
@dufia



Tylko pod koniec walki, coś w stylu "Gratulacje", "Dzięki za walkę", ":)".







@up



Ale można było zobaczyć w jaki sposób kończył walki, chyba o to mu chodziło :).
 
przestoje sa nieuniknione niestety, jak bym dal czas np 10 minut, to praktycznie nieralne bylo by wyzwanie i walka z kims kto nie jest online
 
mozna kliknac na kogos, wejsc w jego profil i obejrzec dokladnie wszystkie walki :D ale chyba byliscie zbyt podjarani :D:D







Pervert



bedzie poprawione :D
 
No, ale walki są krótkie i jak już ktoś jest on-line i decyduje się na walke, to mógłby te 3 minuty grać, a nie 5 walk w tym samym czasie i jedna akcja co 5 minut :).



Ja wchodziłem w profil, ale było tylko, że ukryte atrybuty i spis walk.
 
kpk



to jak duzy unik wymagany jest do uniku xD zalezy jak duzy ma koles cios piesciami



+plus unik ma duzy wiekszy zakres losowosci wiec teoretycznie wystarczylby sporo mniejszy, zeby co jakis czas zrobic unik







juz na nastepnych testach bedzie walka 2 rundowa :D
 
Jak ktos jest pierwszy to powinnien otrzymac pas i go bronic obowiązkowo z nr2 bo potem nie ma z kim walczyc i nr 2 walczy z nr 3 ;p



I nie powinno się walczyc z 5 na raz bo to jest nie logiczne i potem czekanie na walkę.



Moje staty:



http://dufia.ayz.pl/lionspride/pl/start/seefighter/index.php?id=15
 
@Pervert



Można :). Tylko wtedy nie wiem czy jak się jedna skończy i dodasz punkty to już się liczą w tej trwającej. Dufia jak to jest? Swoją drogą chyba kilka walk na raz nie ma sensu.
 
kpk


jak klikniesz na walke w tym "spisie walk to mozna zobaczej jej historie
 
http://dufia.ayz.pl/lionspride/pl/start/seefight/index.php?id=47



np ta







swoja droga, stoczyliscie prawie 200 walk xD







Tar-Ellendil



paski obrony itd bedzie wszystko zrobione :D







i wywalilo mi do bazy danych prawie 30 bledow, tak ze bede mial co robic :D
 
Back
Top