1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Co jeść by szybko przytyć

Discussion in 'Suplementacja i Odżywianie' started by karolek, Feb 3, 2013.

  1. belmondo

    belmondo BAMMA
    Lightweight

    Dołączył:
    May 28, 2011
    Komentarze:
    867
    Zdobyte Lajki:
    43
    Punkty:
    1,790
    Im więcej piję % tym jestem cięższy, może to jest recepta...







    Nie żałuj sobie piwka przed wiecorem. Wzmaga apatyt
     
  2. Bardock

    Bardock WSOF
    Heavyweight

    Dołączył:
    Dec 30, 2011
    Komentarze:
    3,594
    Zdobyte Lajki:
    1,969
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    O kurnia, same Majki Dolcze w tym temacie siedzą. :-)
     
  3. Piskorz

    Piskorz Maximum FC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    May 24, 2012
    Komentarze:
    1,693
    Zdobyte Lajki:
    124
    Punkty:
    1,790
    Ja teraz waże 77 przy 183, przytyłem troszke ostatnio zwiększyła mi się łapka i niestety tłuszczyk na brzuszku, Polecam ci filmiki Pawła Groma, koleś jest amatorem ale umie fajnie wytłumaczyć, i równiez jak masz jakiś problem możesz do niego napisać czy to na Facebooku czy na kanale u niego na yt... Ja chce teraz zrobić redukcje ale niestety czas mi na to nie pozwala, więc w te wakacje plaża raczej odpada :(
     
  4. belmondo

    belmondo BAMMA
    Lightweight

    Dołączył:
    May 28, 2011
    Komentarze:
    867
    Zdobyte Lajki:
    43
    Punkty:
    1,790
    Weź poszukaj dobrej rozpiski na masę i pilnuj miski. Białka, węglowodany, dużo picia i jedzenie z zegarkiem w ręku.



    Jeśli chcesz iśc mocno w górę zinwestuj w białko najlepiej megabol, aminokwasy







    piwo wieczorem nie zaszkodzi
     
  5. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,721
    Zdobyte Lajki:
    34,066
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    Grześki i Okocimy







    Edit. A nie! Nie ten temat
     
  6. Saenchai

    Saenchai EFC Africa
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jun 7, 2011
    Komentarze:
    2,748
    Zdobyte Lajki:
    785
    Punkty:
    1,790
    Restful rozumiem, ze jestes kolejnym ekspertem od diety z 20 % BF, nie wychylaj sie przed szereg jak nie masz pojecia o czym mowisz/piszesz, weglowodany o niskim IG je sie zarowno na redukcji jak i przy masowaniu- oczywistym jest to ze proporcje sa inne.
     
  7. Guest

    Guest Guest

    No ja mam 177,5 ważyłem kiedyś 90 na roztrenowaniu (troszkę BF ale mięśnie były) , ścinam już 2 lata i ważę już 73 kilo.Moją bolączką jest to, że mam bardzo umięśnione nogi i jestem bardzo szeroki w barach. Chcę zredukować już czyste mięśnie do 70 i stamtąd zbijać do muszej. Chciałbym zostać pierwszym Polakiem we flyweight UFC, do odważnych świat należy.



    Później zarzucę fotkami, może jakiś temat zdjęcia forumowiczów by się przydał?
     
  8. Sajd

    Sajd Ground Game

    Dołączył:
    Mar 30, 2010
    Komentarze:
    2,629
    Zdobyte Lajki:
    263
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Szczecin
    Mięso, mięso, mięso - ryż ryż ryż - makarony makarony makarony - tylko, że 5 takich porcji.



    Eat big to be big.
     
  9. restful

    restful Jungle Fight
    Bantamweight

    Dołączył:
    Mar 18, 2011
    Komentarze:
    200
    Zdobyte Lajki:
    3
    Punkty:
    1,790
    Saenchai chłopak pragnie przytyć, nie ma jakiegoś ogromnego apetytu a Ty mu polecasz po pierwsze węgle o niskim IG i niższej zawartości ww w 100 gr niż ma odpowwiednio ryż paraboliczny, makaron, ziemniaki etc. Doucz się naprawdę bo widze, że jesteś niezłym smarkiem w kwestii żywienia. Nie ma to jak oceniać czyjąś sylwetke i pisząc w ciemno jakieś głupie cyferki, brawo trolu :) Zawsze możesz się wykazać wiedzą i uzasadnić czemu ma służyć jedzenie węgli o niskim IG podczas masy zwlaszcza u kogoś kto nie ma apetytu i ma bardzo szybka przemiane materii? jestem bardzo ciekaw opinii takiego internetowego eksperta....druga sprawa po co zwiększać niepotrzebnie objętość pochłanianego jedzenia skoro można zjeść choć troche mniej ale za to bardziej kalorycznie co wyjdzie tylko i wyłacznie na plus, pomijajac walory smakowe.
     
  10. Saenchai

    Saenchai EFC Africa
    Bantamweight

    Dołączył:
    Jun 7, 2011
    Komentarze:
    2,748
    Zdobyte Lajki:
    785
    Punkty:
    1,790
    Restful ok masz racje niech je biala make z jajkiem (makaron) :-)
     
  11. Perfumiarz

    Perfumiarz PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Mar 9, 2010
    Komentarze:
    6,339
    Zdobyte Lajki:
    3,631
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Jak chce przytyć to niech się weźmie za treningi.



    Są trzy rzeczy. Dieta, trening, suple. Jeśli którekolwiek z nich wynosi 0, wynik będzie identyczny.



    Ekspertem nie jestem, ale będąc ektomorfikiem zrobiłem w rok ok 10kg.
     
  12. TheChosen1

    TheChosen1 KSW
    Lightweight

    Dołączył:
    Apr 25, 2010
    Komentarze:
    5,289
    Zdobyte Lajki:
    1,249
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Silesia
    Choć temat głupi to się wypowiem. Po pierwsze zastanów sie co chcesz osiągnąć? Zalezy Ci na budowaniu miesnia z minimalna ilością tłuszczu? Nie liczy się dla ciebie poziom tłuszczu zdobywając mieśnie? Może po prostu chcesz więcej ważyć i bez znaczenia jest dla Ciebie kompozycja Twojego ciała?



    Dla każdej drogi jest inna porada.



    Po drugie: Jaki jest Twój stan wyjściowy? Czy na prawdę liczyłes kalorie jakie pochłaniasz w stosunku do Twoich obecnych gabarytów i aktywności fizycznej? Najpierw policz. Później dopytaj się czy palisz papierosy, bądź stosujesz inne używki podkręcające metabolizm i zrób badania hormonalne, w szczególności na tarczycę i pasożyty przewodu pokarmowego. Spytaj się siebie - jaki jest twój poziom stresu na codzień? Masz jakieś lęki? Fobie? Stresujesz się w sytuacjach dnia codziennego? Masz szkodliwą sytuację w rodzinie czy złe kontakty z otoczeniem? Zbadaj poziom kortylozu we krwii - stres to zabójca mięsni i kolega cherlawej sylwetki.



    Jak sobie to wszystko ogarniesz to dopiero szukaj drogi, lecz jeżeli chcesz budować mięśnie (tak przypuszczam o ile to nie Cartman jest Twoim archetypem męskości) to pamiętaj - nie daj sie nabrać na obietnice suplementów czy supertreningów, które zrobią z ciebie olbrzyma. Nie idź droga na skróty bo ona zawsze jest dłuższa. Gdyby istniała, to każdy by nią podążał i bardzo prędko nie byłaby żadną tajemnica... i nie jest, bo droga do najszybszych efektów jest powszechnie znana, czyli: pełna micha, poprawny technicznie, regularny trening przełamujący każdorazowo granice tego co było dla Ciebie możliwe poprzednim razem i wystarczająco duzo odpoczynku, aby ciało mogło odbudowac się przed kolejnym testem woli na siłowni.



    Pamiętaj, że od zapału i perfekcjonizmu bardziej liczy się systematyczność w tych trzech aspektach, choc też nie musi byćona religijna. Nie daj się też zwieść wrażeniu, że to pompowanie żelaza jest tutaj najwazniejsze, bo każdy z tych elementów jest równie ważny. Słowem - bez rozrywki, snu i jedzenia Twoje wysiłki na siłowni będa marnowane.



    Poznaj swoje ciało - nie stosuj się religijnie do danych metod (tj. liczby powtórzeń, przerw etc.) czy sposóbów żywienia i traktuj je tylko jako ogólny wyznacznik, bo każdy jest inny i na każdego działa coś odrobine innego. Jako przykład Ci podam mit, że nie można robić masy i zmniejszać jednocześnie poziomu tkanki tłuszczowej. Otóż średnio w eksperymentach, nie było to możliwe, ale wynik brał się stąd, że na 20 testowanych osób 10 mogło tracić i mieśnie i tłuszcz, ale 4 z nich zdobywały mieśnie i traciły tłuszcz. Średnia być może wskazywała w jedną stronę, ale pojedyncze przypadki reagowały inaczej, więc upewnij się, czy nie należysz czasem do tych reagujących inaczej niż większość, choć to będziesz mógł dopiero ocenić z czasem, wprowadzając drobne zmiany do sugerowanych Ci planów treningowych.



    Wbij sobie do głowy, że kosztowne suplementy to jakieś drobne procenty dodatkowego efektu, które liczą się głównie w powaznej rywalizacji sportowej, ale stanowią tylko skromny dodatek do wspomnianych podstaw, jeżeli zwyczajnie chcesz urosnąć. Jeżeli jednak je dołożysz do treningu to tylko pod warunkiem zadbania w 100% o podstawy, bo w przeciwnym wypadku wyrzucisz kase w błoto.


    Inwestuj tylko w sprawdzone środki tj. kreatyna (po pół roku treningu i nie daj się złapać na jakiś szał i historie o super hiper mega odmianach, bo standardowy monohydrat działa równie dobrze jak dopasione odpowieniki za 5x wiecej kasy); białko (jeżeli nie będzie Cię stać aby produktami spożywczymi zaspokająć na nie zapotrzebowanie, jednak suplement ten nie może stanowić więcej niż 1/3 Twojego dziennego poboru białka z diety), BCAA (od jakiegoś czasu masa badań potwierdza ich skutecznośc w budowaniu i ochronie masy mięśniowej pomimo spozywania białka w tym samym czasie - sam jestem o tym przekonany, choć to raczej drogi dodatek i wcale nie konieczny zresztą jak cała reszta supli) oraz zdrowe tłuszcze np. stary dobry tran czy Omega 3. Te 4 specyfiki dadzą Ci 90% efektów jakie moga dac suplementy, a na resztę szkoda pieniędzy. Równie ważny jest relaks, bo zmniejsza szkodliwe działanie hormonów stresowych i zamiast kolejnej paczki nowego cud środka, lepiej idź z kimś na "soczek".


    Jeszcze jedno - unikaj umysłowej masturbacji na forach typu SFD itp., bo debatuje się tam nad detalami, które są zupełnie zbędne dla przeciętnego kowalskiego, który powinien tylko stosować się do 3 podstawowych zasad. Zbytnie zaczytanie się w poradach przypadkowych ludzi da Ci dużo więcej złego niż dobrego i zapewniam Cię, że to ma miejsce również w tym temacie. Mi też nie wierz na słowo - idź na siłownie do wykfalifikowanego dietetyka/trenera i zapłać mu za wskazówki (upewnij się tylko, że nie ma on sklepu z suplami aby nie paść jego ofiarą).
     
  13. belmondo

    belmondo BAMMA
    Lightweight

    Dołączył:
    May 28, 2011
    Komentarze:
    867
    Zdobyte Lajki:
    43
    Punkty:
    1,790
    trochę off top







    jeśli chcesz żeby twoja dziewczyna przytyła to się ożeń
     
  14. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,721
    Zdobyte Lajki:
    34,066
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    @up :Nieprawda ;-)
     
  15. Ocipiales...

    Ocipiales... BAMMA
    Featherweight

    Dołączył:
    Apr 1, 2012
    Komentarze:
    829
    Zdobyte Lajki:
    14
    Punkty:
    1,190
    Wystarczy jeść przed snem...
     
  16. Anonymous

    Anonymous NoLife FC

    Dołączył:
    Jan 17, 2011
    Komentarze:
    37,721
    Zdobyte Lajki:
    34,066
    Punkty:
    3,790
    Płeć:
    Male
    Skoro juz przy OT jesteśmy, to miałem daaaawno temu kumpla, który tak wkręcił sie w robienie masy, że miał też taką teorię, by jak najdłużej powstrzymywać poo i wtedy łatwiej przytyć... :-)



    :-)
     
  17. Mauricio Rua

    Mauricio Rua Jungle Fight
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Apr 5, 2012
    Komentarze:
    400
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,190
    Home Page:
    Golonkę Podkarpacką z Pilzna



    [​IMG]
     
  18. Ocipiales...

    Ocipiales... BAMMA
    Featherweight

    Dołączył:
    Apr 1, 2012
    Komentarze:
    829
    Zdobyte Lajki:
    14
    Punkty:
    1,190
    Kaczka w doborowym towarzystwie się obracasz...
     
  19. Koad

    Koad Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    May 30, 2012
    Komentarze:
    75
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,190
    MIĘSO !!!
     
  20. Kazuya

    Kazuya Brutaal
    Super Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 26, 2012
    Komentarze:
    683
    Zdobyte Lajki:
    272
    Punkty:
    1,790
    Miasto:
    Hajnówka ( Podlaskie)
    ja przy wzroscie 176 mam wage 95 kg a latem było 100 jestem taki mniejszy Overeem ,moge doradzic zeby jesc jak najwiecej miesa i przynajmniej 3 razy dziennie,u mnie dzien składa sie z 5 posiłków,nawadniac organizm to tez podstawa ,bo dobrze nawodniony organizm to zdrowe i silne ciało
     

Share This Page