Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach

powiem ci panie kolasinski, że może ta bmw twoja possać mojemu saabowi 900 rure tylnią :D a mam starego karabina : ):-)
 
Może się założymy maryjan. Jestem gotowy założyć się z tobą o to kto powącha czyją rurę tylną. Zadładamy się?
 
Ja się z Tobą zakładam. O 100tyś zł. Przyjedź jutro o 12.00 pod Pałac Kultury. Bądź przebrany za banana i jak ktoś do Ciebie podejdzie i powie "banany mają sporo potasu, ale są niesmaczne gotowane" to wtedy odpowiedz "wiem, że pomidory są smaczeniejsze gotowane" (wiadmo, że ja będę przebrany za pomidora). Wtedy pojedziemy na A2 i tam zrobimy 100m (Ty swoim bwm, a ja moim Buggati Pierrone - jeszcze go nie ma w sprzedaży dla plebsu takiego jak Ty). Jak wygram (a nie oszukujmy się - wygram) to płacisz 100tyś zł i do końca dnia musisz jeździć na deskorolce ... tylko do tyłu ... tylko na rękach ...







To mamy deal czy jesteś miękka rura ?
 
Mitsubish Lancer 2.o 16V Sport, 2008 rok - rodzinnie.



A na codzień Partner II 2007 Van, 2.0 HDI, Ecu remap - 132 KM. Mój najwygodniejszy samochód. W planach intercooler + większa turbinka, gdyż autko zostaje ze mną już do końca ;) Może wy macie jakiś pomysł jak bardziej zmodyfikować 2.0 HDI, oczywiście żeby się nadal nadawało do codziennej jazdy. Sportowe filtry itp, nie zdjają egzaminu w tym motorze.
 
Partner naprawde wygodne auto. Mam sluzbowego, 2010 rok. Bodajze 1.6 diesel. Minus to wykonanie plastikow w srodku, schodzi lakier przy uchwytach w drzwiach
 
Fajnie że jest taki temat, może akurat ktoś mi pomoże. Przenosze się niedługo do Paryża i siłą rzeczy będę tam potrzebować już samochodu. I teraz pytanie czy ktoś się orientuje gdzie i jak zacząć szukać auta w FR ? Czy może lepiej zakupić w PL i potem przerejestrować ? W PL śmigałem pordzewiałym Oplem Fka i pięknym Passatem B5 :D



Bezio17 - poszło już
 
We Francji są same Peugoty, Citroeny i Renault, niemieckch jest raczej mało :) Ceny jak wszędzie, duże przebiegi i walone tańsze niż u nas, małe przebiegi, bezwypadkowe droższe niż w Polsce. Pomijając jakieś okazje wiadomo.



Ja się skłaniam ku samochodom kupionym w kraju, od pierwszego właściciela z udokumentowanym przebiegiem, 300 złotych na sprawdzenie i masz spokój :-)



Ps. Samochody z FR zą w 90% ujebane w środku + 80 ojro za czyszczenie.



1e3f7918ce87.jpg




@Masutatsu musiałem
 
We Francji zdaje się jest drogo. Jak szukałem autka to mechanik odradzał mi samochody z Francji bo cenowo nie opłaca się ich sprowadzać i do Polski trafiają tylko mocno bite. Także szukaj w Polszy
 
Kiedyś ściągnełem Opla Corse C z francji, wstawiłem nowy dach, tylnią ćwiartkę, przedni pas, naprostowałem go na ramie i za tysiąc euro miałem auto z 2002 roku, po roku rozbiłem go w ruchu ulicznym. Nie było szkoda wgl. Sprzedałem handlarzowi za 5 tysięcy złotych tak że jeszcze na swoim wyszedłem :D bo dostałem za niego 2 odszkodowania. Z wcześniejszych stłuczek po 4 tysiące i 8,5 tysiąca.
 
Francja a zwłaszcza Paryż słynie z dosyć "ciasnego" ruchu ulicznego, wąskie ulice i jazda na zderzak często procentuje poobijanymi i porysowanymi furami. Lepiej chyba jednak coś w kraju ewentualnie czegoś poszukać w Belgii, najtańszy europejski kraj jeśli chodzi o zakup używanego autka a i są w miarę zadbane.



@Mofo Modzenie tego silnika równa się masa wymienianych rzeczy ;p jeśli chcesz zainwestować sporo kasy to czemu nie, już przy zmianie intercoolera i turbiny pewnie Ci sprzęgło nie wytrzyma (ponoć najbezpieczniejsza maksymalna moc dla tego sprzęgła to 132 km) i trzeba będzie wymienić je na mocniejsze, reszta to już niestety ostre wałki, kute tłoki itp, w sumie już chyba przy wymianie turbinki i intercoolera też może Cie jakaś ingerencja w mechanikę silnika czekać ;/ Tdi jednak do modzenia jest dużo lepszy.
 
słowik_1991, dobrze prawi, francuzy do modyfikacji się nie nadają i jest to sztuka dla sztuki, chyba że masz głęboką kieszeń (bardzo)
 
Francuskie samochody odpadają, sam nie jestem ich fanem :) Co do Paryża i jazdy po niej to powiem tylko tyle że w poniedziałek woziła nas babka z agencji w poszukiwaniu mieszkań. Widzieliśmy 10 czy 11 mieszkań i 5 razy podczas parkowań agentka przy cofaniu walneła w inny samochód zaparkowany z tyłu, po czym jak gdyby nigdy nic dała trochę do przodu i po prostu dla niej to było zwykłe udane parkowanie :D
 
defthomas w Paryzu ? To chyba oznacza pelna legalizacje MMA we Francji niebawem :) Tak jak pisal slowik_1991, znalezienie czegos w Belgii to bardzo dobry pomysl. Chyba, ze nastawiasz sie na przeslawnegoVauxhalla :)
 
Zobaczysz defthomas jak frywolnie na moto poruszają się zwolennicy allaha po ulicach Paryża : ) w lekkim szoku byłem, po miesiącu pobytu ochoczo spierdoliłem z tego zakątka świata : D nigdy więcej do Francji, za żadne pieniądze
 
nie chce ktoś kupić mondeo 2003 hatchback? :) muszę zmienić furkę - rodzina się rozrasta w astronomicznym tempie :)
 
Ma ktoś doświadczenia z wielowahaczowym aluminiowym układem zawieszenia w nowszych modelach audi, mówiąc młodsze mam na mysli takie modele jak C5 i B5 (audi a6 i a4). Czytałem gdzieś, że zawiecha nadaje się do wymiany po 30 tyś km co mnie trochę przeraża tym bardziej, że pomału planuje zmianę auta i byłem zainteresowany modelem c5 w kombiaczku.
 
Ja właśnie planuję kupić Allroad'a i zgłębiałem temat. Znajomy ma a6 avanta z 2000 roku - kupił go 4 lata temu, zrobił ok. 100000 km i jeszcze wahaczy nie ruszał, a mówił że auto płynie. Jeśli chodzi o koszty to tragedii też nie ma - jeden wahacz to 300 zł, tyle to do mondeo też są.
 
No ja się przymierzam do a6 2.4 v6 w napędzie quattro. Jak mnie będzie stać to wersję poliftową sobie zakupię. Myślałem o silniki 1.8t ponieważ jest świetną baze do modzenia jednak chyba kupię 2.4, który nie ma turbo i zakutego silnika, przez co zaoszdzędzę sporo grosza bo nie da się go podciągnąć jeśli chodzi o moc ;d Czas zacząć oszczędzać na przyszłość a nie tylko wydawać na głupoty ;p
 
Ja śmigam VW Jettą z 2007r. 1.9TDI 105KM i powiem szczerze ze silnik jest praktycznie bez awaryjny... 2.5 roku nim jezdze i jestem bardzo zadowolony. Najlepsze autko jakie miałem to VW BORA (czyli model przed Jettą która mam teraz) 1.9TDI 150 kucy 4motion(4x4) skórka budyń była tak zajebiscie wygodna i rzadka ze pocieszyłem się nią tylko 5 miesięcy bo jakiś amator cudzych własności dzwignał mi ją z pod domu...szczęście że człowiek nie poskąpił na AC :P:P
 
ja stosunkowo niedawno zakupiłem Toyote Corolle z 2011 r z silnikiem 1.4 D4D 90 KM, jestem zadowolony, spalanko na trasie między 4,6-4,8 l, po mieście ok 8,5-9,0 głowna zaleta to 6 biegowa skrzynia, na trasie jadąc 100 km/h ma się obroty 2000 więc sunie się bardzo przyjemnie. Najszybciej jechałem nią przez A2 to dobiłem do 170 km/h i myślę , że więcej już raczej nie poleci, obroty były ponad 3,5k
 
Ma ktoś doświadczenia z wielowahaczowym aluminiowym układem zawieszenia w nowszych modelach audi, mówiąc młodsze mam na mysli takie modele jak C5 i B5 (audi a6 i a4).






Miałem do czynienia z tymi zawieszeniami w modelach 2.7bt i 2.4 v6. Musisz bardzo zdezelowany model trafić żebyś po 30 tys. zawieszenie remontował, chyba że jeździsz po nieziemskich japach : )
 
Tak jak napisałem są to tylko opinie wyczytane na necie, szukam ich potwierdzenia :) maryjan czy mógłbyś przybliżyć mi mniej więcej ile takie zawieszonko wytrzymuje ?
 
slowik, jedyne co mi poszło w tej silnikiem 2,7bt to tarczka w automatycznej skrzyni ( naprawa cztery tys. ), a ta 2.4 jeździ już 100 tys km + u innego właściciela, ale po za pierdołami nic nie wymieniał ( klocki, olej ), o zawieszenie nie musisz się martwić, obie się naszarpały ze mną jak woły : D
 
Back
Top