slowik_1991
Legacy FC Lightweight
Dzięki wielkie za opinie, trochę mnie uspokoiłeś ;) Uwielbiam dźwięk v6 i marzy mi się ten samochód już dłuższy czas ;p mam nadzieje, ze zakup dojdzie do skutku ;d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hakerzy zademonstrowali jak można łatwo zdalnie przejąć kontrolę nad samochodem.
Forbes Magazine przygotował krótką relację wideo pokazującą, jak łatwo jest hakerom komputerowym przejąć zdalną kontrolę nad samochodem. [...] Dziennikarz Forbes Andy Greenburg niedawno spotkał się z dwoma hakerami, którzy podpięli się do Toyoty Prius by kontrolować ją za pośrednictwem laptopa Apple. Gdy para hakerów podłączyła się do zestawu portów, byli oni w stanie przesyłać różne polecenia do czujników wozu, by dokonywać pozornie niemożliwych wyczynów.
"Ze swoich laptopów wysłali polecenia, wyłączające wspomaganie kierownicy, fałszujące dane GPS oraz prędkościomierza i licznika przejechanej odległości" napisał Greenberg. "W końcu skierowali mnie na wiejską drogę, gdzie Valasek pokazał, że może gwałtownie szarpać kierownicą samochodu przy każdej prędkości, grożąc wysłaniem nas w pole kukurydzy lub na czołowe zderzenie."
[...] Hakerzy byli również w stanie wyłączyć lub włączyć hamulce, kontrolować klakson i reflektory, jak również naciągać pasy pasażerów i kierowcy.
Tylko się musisz przyzwyczaić do mega chujowego promienia zawracania, prawie jak w czołgu.
kilka przykrych przygód z silnikiem 2.0 hdi w peugeocie
Początkowo Ford sam pracował nad 2-litrowym dieslem, jednak lepszy silnik powstał, gdy postanowiono nawiązać współpracę z koncernem PSA Oznaczenie 2.0 TDDi jednoznacznie określa silnik Diesla zaprojektowany przez Forda, ale już w przypadku 2.0 TDCi możemy mieć do czynienia z dwiema różnymi konstrukcjami. Może być to wspomniany wcześniej silnik Forda lub diesel zaprojektowany wspólnie z koncernem PSA. Historia fordowskiego diesla 2.0 rozpoczęła się od jednostek D5BA (90 KM) i D6BA(115 KM), które debiutowały na rynku jesienią 2000 roku wraz z drugą generacją Mondeo.