Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach

To jest 2 FL, nie 3 ;), jak najbardziej 1.6 z tej generacji Focusa nadaje się do podtlenku LPG :D. Generalnie fotki słabe, ciężko coś poważniej stwierdzić.
 
Focus 3 udany, ale ciasny w stosunku do poprzednika. Poza tym za dobrą benzynę musisz dac sporo ponad 30k. Te z początku produkcji mają problemy ze skrzyniami i nieszczelnym podszybiem. Ogólnie pod względem materiałów i sposobu wykonania duży skok na plus.
 
To jest 2 FL, nie 3 ;), jak najbardziej 1.6 z tej generacji Focusa nadaje się do podtlenku LPG :D. Generalnie fotki słabe, ciężko coś poważniej stwierdzić.
Wiem wiem, ze tamto to dwójka :) Dzieki ogolnie za pomoc, jak cos to bede jeszcze pytal!
 
Zrobilbys go na handel?
Tak samo handluje autami jak jestem milicjantem. Mam kilku kumpli co mocno siedzą w autkach. Widze co robią ale wiem , że spalone i zatopione omijają dużym łukiem. Auta po bardzo mocnych wypadkach też nie. Jeden bierze same z frazcuskich ubezpieczalni ale muszą mieć mały przebieg i być zadbane. Naprawia je dość solidnie i odbiera je polski niemiec do swojego autohausu w gemanii
 
@Xeio @TYTUS może pod przeszczep? Swoją drogą zobaczcie na przebieg. Tu już nie opłacało się kręcić, więc mamy mniej więcej obraz w miarę świeżej benzyny z Niemiec a ktoś wierzy w 10 letnie diesle od handlarza z przebiegami 150k.
 
@Xeio @TYTUS może pod przeszczep? Swoją drogą zobaczcie na przebieg. Tu już nie opłacało się kręcić, więc mamy mniej więcej obraz w miarę świeżej benzyny z Niemiec a ktoś wierzy w 10 letnie diesle od handlarza z przebiegami 150k.
150k są ale niewiele. Mocno uogólniając, czym mniejsze auto tym większe przebiegi, oczywiście biorąc ten sam rocznik.
 
A co Cohones myśli o Saab 9-3?
a konkretnie myślę i silniku 1.9 TiD 120KM
bardzo wizualnie mi się to auto podoba ale nie wiem co i jak z resztą.
 
@PaweLisu saab to saab, jak mawiaja wyznawcy. naprawy sporo kosztuja, malo chyba jest tez dobrych serwisow. Szukasz wozidla czy hobby?
 
Jak ma chody w serwisach to będzie naprawiał Saaba na częściach Vectry. Ja bym się nie rzucał na to auto. Ani to ładne, ani niezawodne.
 
Akurat saab 9-3 ss bo chyba o tym mowa jest bardzo wdzięcznym autem ale tylko w wersji benzynowej aero. Na pewno nie bardziej awaryjnym od wielbionego tutaj Focusa. Sporo części pasuje od vectry, co do 1.9 to nie miałem styczności, ale to ten sam silnik co w vectrze c, więc raczej niezbyt kłopotliwy, jak na diesla oczywiście.
 
No bardziej szukam wozidła w miarę młodego. Celuję w rocznik 2005 i wyżej. Do 20tyś. Może być też benzyna Ale potem żeby dobrze gaz przyjęła. Musi być sedan (no jakoś innych nie toleruję). Naprawy żeby nie były jakieś w chuj drogie i żeby nie stał u mechanika. Saab wymieniłem bo podoba mi sie jego wygląd a o fiatowskim 1.9jtd słyszałem dużo dobrego. Ale wiadomo że silnik to nie wszystko.
 
A co Cohones myśli o Saab 9-3?
a konkretnie myślę i silniku 1.9 TiD 120KM
bardzo wizualnie mi się to auto podoba ale nie wiem co i jak z resztą.
Kiedyś się do niego mocno przymierzałem. Podoba mi się wizualnie i tak jak się wtedy orientowałem to nie jest jakoś mocno problematycznym autem. Ogólnie zbiera dobre recenzje.
 
No bardziej szukam wozidła w miarę młodego. Celuję w rocznik 2005 i wyżej. Do 20tyś. Może być też benzyna Ale potem żeby dobrze gaz przyjęła. Musi być sedan (no jakoś innych nie toleruję). Naprawy żeby nie były jakieś w chuj drogie i żeby nie stał u mechanika. Saab wymieniłem bo podoba mi sie jego wygląd a o fiatowskim 1.9jtd słyszałem dużo dobrego. Ale wiadomo że silnik to nie wszystko.
Za taką kasę,w tym roczniku musiałbyś dołożyć parę tyś do dobrego saaba. Plus tych aut jest taki, że nie są to auta popularne, kupowane przez ludzi raczej dobrze sytuowanych więc prawdopodobienstwo kupienia zadbanego auta jest większe niż w przypadku innych marek. Możesz śmiało szukać też benzyny bo silniki bardzo dobrze znoszą gaz.
 
Te silniki Saaba są dobre, ale szczerze wolałbym Vectre C po lifcie 1.9 cdti. Ładniejsze i tańsze w utrzymaniu. Jak chcesz się wyróżniać, weź Saaba, ale może być ciężko z zakupem dobrego egzemplarza.
 
Ktoś zastanawiał się kiedyś nad kupnem autoboksa?
A moze wynająć, jeśli w ogóle coś takiego jest możliwe?
 
Ktoś zastanawiał się kiedyś nad kupnem autoboksa?
A moze wynająć, jeśli w ogóle coś takiego jest możliwe?
Tutaj zwykle tanio nie jest, z doświadczenia najcichszy i niestety jeden z droższych to Thule. Jak zawsze kwestia długości podróży i przez jaki rodzaj dróg będziesz się przemieszczać. Istnieje opcja wynajmu ale nigdy nie korzystałem.
 
Tutaj zwykle tanio nie jest, z doświadczenia najcichszy i niestety jeden z droższych to Thule. Jak zawsze kwestia długości podróży i przez jaki rodzaj dróg będziesz się przemieszczać. Istnieje opcja wynajmu ale nigdy nie korzystałem.
Wiadomo, raz, maksymalnie dwa razy do roku użycie takiego pudła tylko , stąd pomysł o wynajmie.

Trasy raczej szybkie, jakie inne maja być z 2.2 TDCI :) To mnie właśnie martwi, bo na autobahnach chciałbym przynajmniej te 160kmh jechać. Niektórzy producenci wiem, że daja gwarancje przy autoboksach tylko do 130kmh :(
 
Wiadomo, raz, maksymalnie dwa razy do roku użycie takiego pudła tylko , stąd pomysł o wynajmie.

Trasy raczej szybkie, jakie inne maja być z 2.2 TDCI :) To mnie właśnie martwi, bo na autobahnach chciałbym przynajmniej te 160kmh jechać. Niektórzy producenci wiem, że daja gwarancje przy autoboksach tylko do 130kmh :(
tutaj to raczej na pewno thule, dają gwarancję do 130km/h bo przy 140 własnych myśli nie słychać. Nie wiem na jakich warunkach jest najem, co pokrywa jego ubezpieczenie itd. Miałem boksy 3 firm i ostatecznie podróżując na trasie Szczecin-Hamburg pozostał thule. Dużo dają już same ich poprzeczki i boks innej firmy, też tak testowałem.
 
Nie no, przy 130kmh umiera się na zamulenie, tak się nie da jechać długiej autostradowej trasy.
Thule widze ladnie sie ceni, minimum 2tys, za jakis lepszejszy ;) 3tys...

Załóżmy, że bedzie słuzył 5 lat zanim coś nie pierdyknie, dwa razy do roku wyjazd, czyli wychodzi 300zł za podróż. Kurde mol, dużo.
 
Wiadomo, raz, maksymalnie dwa razy do roku użycie takiego pudła tylko , stąd pomysł o wynajmie.

Trasy raczej szybkie, jakie inne maja być z 2.2 TDCI :) To mnie właśnie martwi, bo na autobahnach chciałbym przynajmniej te 160kmh jechać. Niektórzy producenci wiem, że daja gwarancje przy autoboksach tylko do 130kmh :(
Ja śmigałem z Thule przez pół Europy i jechałem tak max 150 choć czasami trochę przekraczałem jak się zagapiłem. Nie było głośno, pasażerowie spali włącznie z małym dzieckiem. Nikomu nie przeszkadzało. 150 wymyśliłem sobie sam, bo niestety pudło nie moje a pożyczone, więc nie chciałem rozwalić, poza tym za młodu jadąc z rodzicami mieliśmy przygodę, że trzeba było zbierać rzeczy z autostrady bo pudło się rozpadło:D

Nie no, przy 130kmh umiera się na zamulenie, tak się nie da jechać długiej autostradowej trasy.
Thule widze ladnie sie ceni, minimum 2tys, za jakis lepszejszy ;) 3tys...

Załóżmy, że bedzie słuzył 5 lat zanim coś nie pierdyknie, dwa razy do roku wyjazd, czyli wychodzi 300zł za podróż. Kurde mol, dużo.
Myślę, że spokojnie więcej niż 5 lat. To z którym jechałem nie należało do najnowszych a daje radę tak jak na początku, tzn nie naprawiane:)
 
Ja śmigałem z Thule przez pół Europy i jechałem tak max 150 choć czasami trochę przekraczałem jak się zagapiłem. Nie było głośno, pasażerowie spali włącznie z małym dzieckiem. Nikomu nie przeszkadzało. 150 wymyśliłem sobie sam, bo niestety pudło nie moje a pożyczone, więc nie chciałem rozwalić, poza tym za młodu jadąc z rodzicami mieliśmy przygodę, że trzeba było zbierać rzeczy z autostrady bo pudło się rozpadło:D
No ja mysle, ze coś nie-chińskiego to się nie rozwali od naporu powietrza.
Kluczowe oczywiście jest mocowanie, żeby napór powietrza od dołu nie go wyrwał.
 
No ja mysle, ze coś nie-chińskiego to się nie rozwali od naporu powietrza.
Kluczowe oczywiście jest mocowanie, żeby napór powietrza od dołu nie go wyrwał.
No już różne ABSy w życiu widziałem :tysonhappy:, z drugiej strony nawet Sportac ma 3 lata gwarancji
 
Back
Top