kokaina
Legacy FC Lightweight
Tak, dzieki! Myslalem, ze troche wiecej mocy idzie wyciagnac. Z doswiadczenia w chipowaniu to widzialem tylko pare Audic z 1,9 TDI ale tam mozna bylo po 60KM wyciagnac. Dla 20 KM to chyba zabawa dla samej zabawy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeśli rzeczywiście jest realny to wtedy cena znacznie wyższa.W Niemczech Mazdy dobrze trzymają cenę, podejrzewam że z tymi może już coś być. Na przykład zbliża się remont silnika. Przebieg raczej realny, za naszą zachodnią granicą nie trudno znaleźć auto 10 letnie które ma poniżej 100 tysięcy przebiegu. Na mobile.de czy autoscout mnogo jest takich ofert.
Jak się sprawuje? Jesteś zadowolony? Do tej pory jezdziles ON czy PB?Z Mondeo MK4 2008, wersja z DPF. Wiem, ze mozna, ale ciagle sie zastanawiam czy jest sens ;P
Jeśli rzeczywiście jest realny to wtedy cena znacznie wyższa.
Jak się sprawuje? Jesteś zadowolony? Do tej pory jezdziles ON czy PB?
Serio? Od czego to zależy bo ja mam auto z DPF Od kilku miesięcy, codziennie kilometry w korkach, i nic.Do tej pory zawsze benzyna. To moj pierwszy ropniak i jak narazie jestem zadowolony. Dzis odebralem auto bo czyscilem chemicznie DPF (zapychal mi sie raz na tydzien). Mam nadzieje, ze teraz bedzie dluzszy czas spokoj bo tylko to zapychanie DPF mnie denerwowalo.
Serio? Od czego to zależy bo ja mam auto z DPF Od kilku miesięcy, codziennie kilometry w korkach, i nic.
U mnie widzę niby jest jakiś system, który sam oczyszcza. Ale mechanik ostrzegal, że przy takiej jeździe będzie sie zapychał szybko i radził wycięcie.Szczerze to nie wiem. Poprzedni wlasciciel uzywal auta tylko na dlugich dystansach dzien w dzien. U mnie 90% trasy to miasto. Kilka razy sam mi sie "wypalal" w trasie, ale po paru dniach znowu byl zapchany. U mechanika wypalanie z kompa tez dawaly tylko pare procent zywotnosci, ale jak wyjal filtr to faktycznie wygladal juz nieciekawie. Po chemii wyglada jak nowy i z tego co mowil mechanior powinien teraz dlugo sluzyc i i nie robic problemu.
U mnie widzę niby jest jakiś system, który sam oczyszcza. Ale mechanik ostrzegal, że przy takiej jeździe będzie sie zapychał szybko i radził wycięcie.
Polecicie coś do 50k?
Przeznaczenie:
- jazda głównie po mieście (jak najbardziej może być automat), dwa razy w miesiącu jakaś dłuższa trasa do 600 km
- sporadyczny przejazd przez drogę żwirową/nieutwardzoną/polną ale jednak się zdarza
Wymagania:
- 4/5 drzwi
- benzyna
- spalanie w miarę niskie
- niezły wygląd
Jesli robisz trasy czesciej niz miasto to polecam bmw E60 530d albo 535d. Chyba ze wolisz male samochody to bmw e90 330d albo 335d.@Comber właśnie sam nie wiem. Gdybyś miał do polecenia coś ciekawego z różnych klas/roczników to pochyle się nad każdą propozycją.
Byłem niedawno oglądać Mazdę 6 z 2011. Właściwie byłem na nią zdecydowany ale pojechaliśmy na serwis aut japońskich i tam dostałem jednoznaczny komunikat "nie bierz Pan tego rupcia". Podobno ogólnie 6-tka z tych roczników jest dość wadliwa i w sumie chęć na 6-tkę mi minęła. Raczej opadają takie marki jak Mercedes/BMW/Audi/Lexus i starsze rocznikowo na rzecz mniej renomowanych marek za to z korzystniejszym rocznikiem.
Skoro szukasz czegoś gabarytów Mazdy 6 to zastanowiłbym się na Twoim miejscu nad Hyundaiem i40. Natomiast jeśli nie przeszkadzałoby Ci mniejsze auto myślałbym nad Hyundaiem Elantrą, Hondą Civic, Focusem ewentualnie Megane, którego kupisz rocznego w bardzo dobrym wyposażeniu.@Comber właśnie sam nie wiem. Gdybyś miał do polecenia coś ciekawego z różnych klas/roczników to pochyle się nad każdą propozycją.
Byłem niedawno oglądać Mazdę 6 z 2011. Właściwie byłem na nią zdecydowany ale pojechaliśmy na serwis aut japońskich i tam dostałem jednoznaczny komunikat "nie bierz Pan tego rupcia". Podobno ogólnie 6-tka z tych roczników jest dość wadliwa i w sumie chęć na 6-tkę mi minęła. Raczej opadają takie marki jak Mercedes/BMW/Audi/Lexus i starsze rocznikowo na rzecz mniej renomowanych marek za to z korzystniejszym rocznikiem.
Jeśli interesuje Cię klasa niższa średnia możesz pokusić się także o C-Elysse(1.6 VTI 115KM), solidne auto z fajnym, niezawodnym silnikiem. Za 50K kupisz albo nowe albo wyprzedaż rocznika z dobrym wyposażeniem.
Panie, tego nawet nowka pewex nie daje. Bufor 5k (ponad koszty uzytkowe) i kupujesz co ci sie podoba.@Dzihados nie, głównie zależy mi na tym żeby biorąc rano kluczyki od auta mieć pewność, że dojadę do celu i nie latać co chwilę do mechanika wydając majątek na naprawy, a przy tym nie jechać pandą ani żadnym maleństwem.
http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-1-6-eco-boost-150km-salonowy-ID6yvPXN.html#b4f379f963@Dzihados nie, głównie zależy mi na tym żeby biorąc rano kluczyki od auta mieć pewność, że dojadę do celu i nie latać co chwilę do mechanika wydając majątek na naprawy, a przy tym nie jechać pandą ani żadnym maleństwem.
Dlatego się kupuję benzynę, gdy nie jeździ się często na długie dystanse. Tak, wiem, diesel tańszy w zakupie i większą dostępność na rynku wtórnym :(
@MZ jaką klasa auta i rocznik.
Benzynę to bym pol roku kupowal
Popatrz np. na Focusy. Nawet 5k różnicy przy autach mających 8-6 lat. Też szukałem pół roku, hehe. Niestety benzyniaki nie są popularne w kraju cebuli :(Pol roku szukalem benzyny w kombi w automacie. Nie bylo doslownie nic, dlatego z braku laku musialem przyjac na klate kupno ropniaka. Caly czas przegladam sobie oferty czy nie pojawia sie jakas benzynka w automacie i jak cos bedzie w dobrym stanie to bede rozwazal podmianke. Kompletnie nie chodzilo tutaj o cene - o dziwo w MK4 czy benzyna czy diesel ceny byly takie same przynajmniej w moim regionie.
Jesli robisz trasy czesciej niz miasto to polecam bmw E60 530d albo 535d. Chyba ze wolisz male samochody to bmw e90 330d albo 335d.
Jak widzę teksty typu "ful" czy "schadow" to raczej trzeba się spodziewać samochodu typu pakiet 2 w 1 :-D