Autovidol
ONE FC Flyweight
25 tysi za ponad 20letni karawan?Używany Audi S6 2001 - 25 900 PLN, 313 049 km - Otomoto.pl
OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polskawww.otomoto.pl
kto podjedzie obejrzec?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
25 tysi za ponad 20letni karawan?Używany Audi S6 2001 - 25 900 PLN, 313 049 km - Otomoto.pl
OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polskawww.otomoto.pl
kto podjedzie obejrzec?
Tak.25 tysi za ponad 20letni karawan?
Właśnie.25 tysi ałdi?
Trup za 20 koła do 2021 serwisowany w ASO. wodolejstwo Mirków handlarzy nie ma granic. Do tego stopnia mnie wkurwiają że o podejrzane auta które do mnie przyjeżdżają wprost pytam: "klient prywatny czy auto handel". W drugim wypadku każę grzecznie wypierdalać.Używany Audi S6 2001 - 25 900 PLN, 313 049 km - Otomoto.pl
OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polskawww.otomoto.pl
kto podjedzie obejrzec?
Ale po co?Tak.
Auto stoi w Lexusie w Poznaniu w komisie. Aso komis nie znaczy w żaden sposób - pewny samochód. Książkę mógłbym napisać o samochodach z komisu autoryzowanych dealerów. Jeśli oni mają za tyle to kupili to max za 15. Tzn w rozliczeniu wzięli za tyle. Zastanawia mnie tylko że nowe niby największe ASO Lexusa w Europie buduje sobie prestiż prowadząc taki auto handel jak zwykły Mirek.Ale po co?
20 letnia fura to ma być albo jakiś piękny klasyk do jeżdżenia do kościoła, albo pojazd do przewożenia dupy z punktu A do punktu B za mały szmalec.
Tutaj masz brzydki niemiecki szmelc, gdzie za serwis hamulców i filtry zapłacisz następne pięć tysi. O ile oczywiście nic się nie rozjebie w drodze do domu.
Podjedziesz?Auto stoi w Lexusie w Poznaniu w komisie. Aso komis nie znaczy w żaden sposób - pewny samochód. Książkę mógłbym napisać o samochodach z komisu autoryzowanych dealerów. Jeśli oni mają za tyle to kupili to max za 15. Tzn w rozliczeniu wzięli za tyle. Zastanawia mnie tylko że nowe niby największe ASO Lexusa w Europie buduje sobie prestiż prowadząc taki auto handel jak zwykły Mirek.
Dementuję
Czyli jednak tak się zmienia pieluchy?Dementuję
olej spuszcza, znaczy lakseCzyli jednak tak się zmienia pieluchy?
Super sprawa
plug in i elektryki są dla tych co lubią być ładowani w dupe, nazwa plug in nie wzięła się z nikądhttps://www.skoda-auto.pl/samochody-elektryczne/w-czym-hybryda-plug-in-jest-lepsza co za kurła zbiór kłamstw. Inżynierowie toyoty mają bekę z producentów którzy nie potrafią wyprodukować w pełni bezobsługowej hybrydy. Hybryda ładowana z gniazdka, i te podane zaniżone koszty. Baterie chyba ładują z dupy. Niektórym producentom sprzedali patenty np BMW i mają normalną hybrydę z rekuperacją. Auta wielkości superba palą teraz 5,4 litra na hybrydzie z rekuperacją i taniej to wychodzi bo nie trzeba ładować z gniazdka. Do tego normalne nie jebiące się silniki 2,4 albo 2,0 proste w obsłudze a nie gówna od vaga gdzie do kalibracji fazatorow trzeba aparatury za kilkanaście tysięcy. W toyocie samochód sam sobie ustawia fazator ale dla faszystowskich inżynierów to nieosiągalne. Do tego hybrydy w toyocie robią ok 15 lat bez żadnych awarii układu. O reszcie nie wspomnę. Trzeba być frajerem żeby kupić plug in.
plug in i elektryki są dla tych co lubią być ładowani w dupe, nazwa plug in nie wzięła się z nikąd
Jest pół bańki?View attachment 109058to jest dopiero staroć. Naprawiam znajomemu w drodze wyjątku.
Przyznam że nawet nie sprawdziłem a właśnie pojechał.Jest pół bańki?
Znam kilka osób, które mają różne nowe modele volvo, generalnie nikt nie narzeka. Inna sprawa, krążą jakieś opowieści, że niby kolega kolegi kolegi robił remont skrzyni i płacił za to tysiące cebulionów itp.Obecne modele volvo, jakieś opinie? Jak wypada np. S90 w porównaniu z niemieckimi odpowiednikami?
Miałem kiedyś s60 i byłem zachwycony, ale to był model jeszcze jak go Szwedzi robili, a nie Chińczycy. Użytkuje ktoś teraz jakiś model od nich?
No Volvo to w sumie marka premium więc norma, że każda naprawa a nawet bieżąca obsługa będzie kosztowna.Znam kilka osób, które mają różne nowe modele volvo, generalnie nikt nie narzeka. Inna sprawa, krążą jakieś opowieści, że niby kolega kolegi kolegi robił remont skrzyni i płacił za to tysiące cebulionów itp.
Jasne, dzięki. No ja liczę, że te 3-4 lata i 60-70 tys to jednak wytrzyma, a jak już to gwarancja ogarnie.Znam kilka osób, które mają różne nowe modele volvo, generalnie nikt nie narzeka. Inna sprawa, krążą jakieś opowieści, że niby kolega kolegi kolegi robił remont skrzyni i płacił za to tysiące cebulionów itp.
Mogę się wypowiedzieć o V60, czyli S60 w kombi. Mega komfortowe auto. Aż byłem zdziwiony, bo to moje pierwsza styczność z tą marką i taki pozytywny odbiór. Fajnie, nisko się siedzi, bardzo wygodne fotele z regulacją odcinka lędźwiowego, pompowanymi boczkami i wysuwaną roletą pod uda. Powyżej 80 km/h usztywnia się kierownica, która stawia większy opór. O dziwo nie przeszkadzał mi ekran multimedialny, który jest fajnie spasowany i intuicyjny. Z tyłu dużo miejsca dla pasażerów i oddzielnie regulowana klimatyzacja z nawiewem. 2l Turbo 245 KM daje fun z jazdy, mniejsze jednostki nieco przymulają.Obecne modele volvo, jakieś opinie? Jak wypada np. S90 w porównaniu z niemieckimi odpowiednikami?
Miałem kiedyś s60 i byłem zachwycony, ale to był model jeszcze jak go Szwedzi robili, a nie Chińczycy. Użytkuje ktoś teraz jakiś model od nich?