Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach


kto podjedzie obejrzec? :lesnarhappy:
Trup za 20 koła do 2021 serwisowany w ASO. :mjsmile: wodolejstwo Mirków handlarzy nie ma granic. Do tego stopnia mnie wkurwiają że o podejrzane auta które do mnie przyjeżdżają wprost pytam: "klient prywatny czy auto handel". W drugim wypadku każę grzecznie wypierdalać.
Przekładając na język zwykłych ludzi: bez wkładu finansowego - może dojedziesz do domu i nic się nie rozpierdoli ale pewności nie ma, silnik dyfer suchy - znaczy się świeżo umyty na myjce bezdotykowej pod osłoną nocy.
 
Ale po co?
20 letnia fura to ma być albo jakiś piękny klasyk do jeżdżenia do kościoła, albo pojazd do przewożenia dupy z punktu A do punktu B za mały szmalec.
Tutaj masz brzydki niemiecki szmelc, gdzie za serwis hamulców i filtry zapłacisz następne pięć tysi. O ile oczywiście nic się nie rozjebie w drodze do domu.
 
Ale po co?
20 letnia fura to ma być albo jakiś piękny klasyk do jeżdżenia do kościoła, albo pojazd do przewożenia dupy z punktu A do punktu B za mały szmalec.
Tutaj masz brzydki niemiecki szmelc, gdzie za serwis hamulców i filtry zapłacisz następne pięć tysi. O ile oczywiście nic się nie rozjebie w drodze do domu.
Auto stoi w Lexusie w Poznaniu w komisie. Aso komis nie znaczy w żaden sposób - pewny samochód. Książkę mógłbym napisać o samochodach z komisu autoryzowanych dealerów. Jeśli oni mają za tyle to kupili to max za 15. Tzn w rozliczeniu wzięli za tyle. Zastanawia mnie tylko że nowe niby największe ASO Lexusa w Europie buduje sobie prestiż prowadząc taki auto handel jak zwykły Mirek.
 
Auto stoi w Lexusie w Poznaniu w komisie. Aso komis nie znaczy w żaden sposób - pewny samochód. Książkę mógłbym napisać o samochodach z komisu autoryzowanych dealerów. Jeśli oni mają za tyle to kupili to max za 15. Tzn w rozliczeniu wzięli za tyle. Zastanawia mnie tylko że nowe niby największe ASO Lexusa w Europie buduje sobie prestiż prowadząc taki auto handel jak zwykły Mirek.
Podjedziesz? :mamed:
 
JMUAlti.png
 
https://www.skoda-auto.pl/samochody-elektryczne/w-czym-hybryda-plug-in-jest-lepsza co za kurła zbiór kłamstw. Inżynierowie toyoty mają bekę z producentów którzy nie potrafią wyprodukować w pełni bezobsługowej hybrydy. Hybryda ładowana z gniazdka, i te podane zaniżone koszty. Baterie chyba ładują z dupy. Niektórym producentom sprzedali patenty np BMW i mają normalną hybrydę z rekuperacją. Auta wielkości superba palą teraz 5,4 litra na hybrydzie z rekuperacją i taniej to wychodzi bo nie trzeba ładować z gniazdka. Do tego normalne nie jebiące się silniki 2,4 albo 2,0 proste w obsłudze a nie gówna od vaga gdzie do kalibracji fazatorow trzeba aparatury za kilkanaście tysięcy. W toyocie samochód sam sobie ustawia fazator ale dla faszystowskich inżynierów to nieosiągalne. Do tego hybrydy w toyocie robią ok 15 lat bez żadnych awarii układu. O reszcie nie wspomnę. Trzeba być frajerem żeby kupić plug in. :mjsmile:
 
https://www.skoda-auto.pl/samochody-elektryczne/w-czym-hybryda-plug-in-jest-lepsza co za kurła zbiór kłamstw. Inżynierowie toyoty mają bekę z producentów którzy nie potrafią wyprodukować w pełni bezobsługowej hybrydy. Hybryda ładowana z gniazdka, i te podane zaniżone koszty. Baterie chyba ładują z dupy. Niektórym producentom sprzedali patenty np BMW i mają normalną hybrydę z rekuperacją. Auta wielkości superba palą teraz 5,4 litra na hybrydzie z rekuperacją i taniej to wychodzi bo nie trzeba ładować z gniazdka. Do tego normalne nie jebiące się silniki 2,4 albo 2,0 proste w obsłudze a nie gówna od vaga gdzie do kalibracji fazatorow trzeba aparatury za kilkanaście tysięcy. W toyocie samochód sam sobie ustawia fazator ale dla faszystowskich inżynierów to nieosiągalne. Do tego hybrydy w toyocie robią ok 15 lat bez żadnych awarii układu. O reszcie nie wspomnę. Trzeba być frajerem żeby kupić plug in. :mjsmile:
plug in i elektryki są dla tych co lubią być ładowani w dupe, nazwa plug in nie wzięła się z nikąd
:tiphatb:
 
Aż nie chce mi się sprawdzać ale jestem ciekaw ile milionów wiecej kosztuje plug in od wersji spalinowej.
Przy nowej corolli hybrid a spalinową różnica jest 14.000
 
Obecne modele volvo, jakieś opinie? Jak wypada np. S90 w porównaniu z niemieckimi odpowiednikami?

Miałem kiedyś s60 i byłem zachwycony, ale to był model jeszcze jak go Szwedzi robili, a nie Chińczycy. Użytkuje ktoś teraz jakiś model od nich?
 
Obecne modele volvo, jakieś opinie? Jak wypada np. S90 w porównaniu z niemieckimi odpowiednikami?

Miałem kiedyś s60 i byłem zachwycony, ale to był model jeszcze jak go Szwedzi robili, a nie Chińczycy. Użytkuje ktoś teraz jakiś model od nich?
Znam kilka osób, które mają różne nowe modele volvo, generalnie nikt nie narzeka. Inna sprawa, krążą jakieś opowieści, że niby kolega kolegi kolegi robił remont skrzyni i płacił za to tysiące cebulionów itp.
 
Znam kilka osób, które mają różne nowe modele volvo, generalnie nikt nie narzeka. Inna sprawa, krążą jakieś opowieści, że niby kolega kolegi kolegi robił remont skrzyni i płacił za to tysiące cebulionów itp.
No Volvo to w sumie marka premium więc norma, że każda naprawa a nawet bieżąca obsługa będzie kosztowna.
 
Znam kilka osób, które mają różne nowe modele volvo, generalnie nikt nie narzeka. Inna sprawa, krążą jakieś opowieści, że niby kolega kolegi kolegi robił remont skrzyni i płacił za to tysiące cebulionów itp.
Jasne, dzięki. No ja liczę, że te 3-4 lata i 60-70 tys to jednak wytrzyma, a jak już to gwarancja ogarnie.

Moje największe obawy to, że sam model ma 8 lat, podobnie jak w sumie cała reszta: xc60/xc90 i czy nie ma tam jakichś przestarzałych rozwiązań. Druga sprawa czy miękka hybryda i 200 koni pociągnie 1800 kg.
 
Nie wiem tylko czy już w tym modelu jest zamontowany filtr CO2. Jeśli tak to Japończycy zaorają europejskie normy i na długo spierdoloną elektromobilkosc. Plus 1000km zasięgu bez ładowania i tankowania. Europejskim inżynierom dziesięciu lat nie wystarczy żeby na to odpowiedzieć a jeszcze toyota ma w zanadrzu lżejsze i pojemniejsze baterie.
 
Obecne modele volvo, jakieś opinie? Jak wypada np. S90 w porównaniu z niemieckimi odpowiednikami?

Miałem kiedyś s60 i byłem zachwycony, ale to był model jeszcze jak go Szwedzi robili, a nie Chińczycy. Użytkuje ktoś teraz jakiś model od nich?
Mogę się wypowiedzieć o V60, czyli S60 w kombi. Mega komfortowe auto. Aż byłem zdziwiony, bo to moje pierwsza styczność z tą marką i taki pozytywny odbiór. Fajnie, nisko się siedzi, bardzo wygodne fotele z regulacją odcinka lędźwiowego, pompowanymi boczkami i wysuwaną roletą pod uda. Powyżej 80 km/h usztywnia się kierownica, która stawia większy opór. O dziwo nie przeszkadzał mi ekran multimedialny, który jest fajnie spasowany i intuicyjny. Z tyłu dużo miejsca dla pasażerów i oddzielnie regulowana klimatyzacja z nawiewem. 2l Turbo 245 KM daje fun z jazdy, mniejsze jednostki nieco przymulają.

Na minus to golas nie robi w ogóle wrażenia i większość tych dobrodziejstw, o których pisałem wyżej, jest opcją i to nie tanią. Przykładowo skrętne reflektory, fotele z regulacją, kamera 360. Nowego bym nie kupił, ale chcąc sobie doposażyć od podstawy to na miękko 100k trzeba szykować.
 
Back
Top