Auto-Moto czyli o tym czym się poruszamy po drogach

Pamiętaj, że nie ma planety B! Musimy wspólnie zatrzymać katastrofę klimatyczną!
Reszta świata ma to w dupie i rośnie w siłę gospodarczo i militarnie. Chińczycy właśnie doganiają Polaków w średniej pensji rocznej. Niemcy od początku roku zamykają huty bo przez politykę dotycząca CO2 nie opłaca się produkować. Nawet nie chce mi się sprawdzac ale stawiam dolary przeciwko orzechom że żółtki właśnie zwiększają moce przerobowe .
 
@Risky mordo Ty siedzieć w Japończykach, Prelude 3 gen 2.0 140 km, jak to wygląda jeśli chodzi o dostępność części i koszty utrzymania itp coś się orientujesz?
 
@Risky mordo Ty siedzieć w Japończykach, Prelude 3 gen 2.0 140 km, jak to wygląda jeśli chodzi o dostępność części i koszty utrzymania itp coś się orientujesz?
Dramat jedli kupisz z rozpadającą się B dwudziestką chyba że kupisz auto z przełożonym silnikiem. Te stare B20 to jeżdżące śmieci i rozrzutniki panewek. Robiłem kiedyś do tego swap silnika z Accorda typeR 212 koni. Można włożyć też taką B20 jak mam w wozie roboczym. Czyli B serie civicową.
Zawieszenie nie ma problemu z częściami, hamulce też nie a można włożyć od innej hondy większe jeśli trzeba. Fajny system 4WS czyli tylnej osi skrętnej na drążkach bez żadnej elektroniki czyt w ogóle się nie jebie.
Nie tykaj wersji z gaźnikiem bo nie na żadnych części go tego i to już od dawna. Po za tym ewentualne przejście na wtrysk elektroniczny to pojebana akcja z przebudową połowy samochodu.
Najważniejsza blacha. To honda z początku lat 90 więc jeśli kupisz zardzewiały i niekompletny śmieć to odbudowa może być bardzo kosztowna lub niemożliwa. Podsumowując najważniejsza zdrowa buda i jakikolwiek silnik pgmfi czyli programmed fuel injection. Resztę można ogarnąć w miarę potrzeb i budżetu.
 
@Masta opis takiego auta umarł wraz z moją stroną www której nie chciało mi się ogarniać ale jak znajdę gdzieś zdjęcia to wrzucę.
 
Dramat jedli kupisz z rozpadającą się B dwudziestką chyba że kupisz auto z przełożonym silnikiem. Te stare B20 to jeżdżące śmieci i rozrzutniki panewek. Robiłem kiedyś do tego swap silnika z Accorda typeR 212 koni. Można włożyć też taką B20 jak mam w wozie roboczym. Czyli B serie civicową.
Zawieszenie nie ma problemu z częściami, hamulce też nie a można włożyć od innej hondy większe jeśli trzeba. Fajny system 4WS czyli tylnej osi skrętnej na drążkach bez żadnej elektroniki czyt w ogóle się nie jebie.
Nie tykaj wersji z gaźnikiem bo nie na żadnych części go tego i to już od dawna. Po za tym ewentualne przejście na wtrysk elektroniczny to pojebana akcja z przebudową połowy samochodu.
Najważniejsza blacha. To honda z początku lat 90 więc jeśli kupisz zardzewiały i niekompletny śmieć to odbudowa może być bardzo kosztowna lub niemożliwa. Podsumowując najważniejsza zdrowa buda i jakikolwiek silnik pgmfi czyli programmed fuel injection. Resztę można ogarnąć w miarę potrzeb i budżetu.
Ostatnio czerwona piękna wiedziałem i mi się zajawka za gówniaka przypomniała :⁠-⁠D





:heart:
 
Ostatnio czerwona piękna wiedziałem i mi się zajawka za gówniaka przypomniała :⁠-⁠D





:heart:

Jak widzę to całe nie dojebane fast family to dostaje niestrawności. Zazwyczaj kiepskie pudrowane trupy z tzw marketingiem internetowym. Pana przywódcę od festynu to nie trawie jeszcze ze starych czasów pewnego forum samochodowego. Kilka ich "perełek" miałem nieprzyjemność mieć na warsztacie z rąk kolejnych właścicieli.
 
Jak widzę to całe nie dojebane fast family to dostaje niestrawności. Zazwyczaj kiepskie pudrowane trupy z tzw marketingiem internetowym. Pana przywódcę od festynu to nie trawie jeszcze ze starych czasów pewnego forum samochodowego. Kilka ich "perełek" miałem nieprzyjemność mieć na warsztacie z rąk kolejnych właścicieli.
Nie miałam pojęcia o nich, preludka po prostu ładna :⁠-⁠)
 
Nie miałam pojęcia o nich, preludka po prostu ładna :⁠-⁠)
Najlepsza to byłaby seria albo rzeczywiście od jakiegoś pasjonata bo jak widzę już na wstępie kierownicę z aliexpress i najtańsze chińskie koła z tego samego portalu to nawet nie ma co pytać na czym jeszcze oszczędzali. Taki stary wóz wymaga dużej uwagi przy zakupie żeby nie wtopić.
 
Jeszcze odnośnie pasjonata to miałem na myśli kogoś kto to utrzymuje w należytym stanie zgodnie ze sztuką. Bo u nas pasjonat to się kojarzy z "cho no śwagier, weźmiemy po czteropaku i naprawimy auto pod blokiem". Skala drutu jest czasami przerażająca i zagrażająca bezpieczeństwu auta i pasażerów a pomysłowość wręcz nieograniczona.
 
@Risky będzie to pasować do drzwi bagażnika mojej wspaniałej rumuńskiej klaczy? Mam rozjebaną wkładkę i muszę ten bęben wymienić bo klucz połamię a bagażnika nie zamknę. Nie wiem tylko czy to jest to czy to raczej do sedanów (znaczy się wkładka z pstrykotkiem a nie tylko sam bęben przekręcany). Jesteś w stanie rzutem oka to ocenić? Jak porozbieram zamek to znajdę jakieś numery oem na zamku żeby to zweryfikować? Tak dużo pytań a tak drogie auto. Jak żyć?
według intercarsów niby pasuje do kombiaka
A może to takie coś jest potrzebne jak przy przednich drzwiach?
 
Last edited:
No jak, nie jarałeś się skylinem Michała? :awesome:
Niby czym? W sobotę mam na serwisie rocznik 2018 w stanie jak świeżo odwinięty z papierka, więc byle co nie robi na mnie wrażenia. Znaczna część tych wozow to lukrowane trupy.
Jeszcze dodam że wiele japońskich wozów robiących karierę w internatach znam od tzw podszewki i często stan jest nieadekwatny do fejmu. Coś jak kokocińska po nałożeniu filtrów.
 
Last edited:
@Risky będzie to pasować do drzwi bagażnika mojej wspaniałej rumuńskiej klaczy? Mam rozjebaną wkładkę i muszę ten bęben wymienić bo klucz połamię a bagażnika nie zamknę. Nie wiem tylko czy to jest to czy to raczej do sedanów (znaczy się wkładka z pstrykotkiem a nie tylko sam bęben przekręcany). Jesteś w stanie rzutem oka to ocenić? Jak porozbieram zamek to znajdę jakieś numery oem na zamku żeby to zweryfikować? Tak dużo pytań a tak drogie auto. Jak żyć?
według intercarsów niby pasuje do kombiaka
A może to takie coś jest potrzebne jak przy przednich drzwiach?
Bardzo chciałbym pomóc ale nie mam pojęcia. Jeśli dasz nr Vin to mogę zweryfikować w epc. Intercars to by nie dopasował chuja do dupy. Nie kupuje od nich części bo to się równa ciągłe zwroty i wymiany.
 
Bardzo chciałbym pomóc ale nie mam pojęcia. Jeśli dasz nr Vin to mogę zweryfikować w epc. Intercars to by nie dopasował chuja do dupy. Nie kupuje od nich części bo to się równa ciągłe zwroty i wymiany.
Dzięki. Jak znajdziesz chwilę to możesz napisać z jakiegoś fikuśnego maila na szplin.cohones na dżimajlu to wyślę numer vin
 
Niby czym? W sobotę mam na serwisie rocznik 2018 w stanie jak świeżo odwinięty z papierka, więc byle co nie robi na mnie wrażenia. Znaczna część tych wozow to lukrowane trupy.
Jeszcze dodam że wiele japońskich wozów robiących karierę w internatach znam od tzw podszewki i często stan jest nieadekwatny do fejmu. Coś jak kokocińska po nałożeniu filtrów.
To był sarkazm z mojej strony. Znam ich osobiście ale jestem daleki od tego, żeby ich bronić :fjedzia:
 
Wysłałem.
Po jakim czasie od badania technicznego powinno być to widoczne w ihistoriipojaxdu.gov? Miałem przegląd dziś wieczorem i nic nie ma. Najlepsze, że w cepiku w ogóle nie mam tego pojazdu w zakładce Moje Auta choć w dowodzie mam moje dane
 
Już od dawna, choć w Polsce na razie mało słychać. Ale daj jeszcze z rok czy dwa, będzie głośno :suchykarol:
Jakim cudem toyota klepie baterie 20 lat i nic nie płonie ani nie wybucha? Niestety jak za prąd wzięły się firmy które zawsze słynęły z problemów elektryką (francuzi, wlosi) lub stronili od nowoczesnej elektroniki (Porsche jeszcze na początku lat 90 nie miało elektronicznego wtrysku i komputera) a później poszli w wadliwe tzw moduły to nie mogło skończyć się dobrze.
 
@Masta jeszcze mi się przypomniało że mój kolega Mateusz ze Szczecina miał jeszcze prelude lll H22Turbo AWD 4ws 2,3 bara doładowania. 15 lat temu to był prawdziwy potwór. Co prawda wciąż jebał się napęd ale jak akurat nic nie pękło to był szybki. Teraz firma reincarnation classics cars i robi wózki które nie jest łatwo kupić nawet w gran turismo na konsoli.
 
Wysłałem.
Po jakim czasie od badania technicznego powinno być to widoczne w ihistoriipojaxdu.gov? Miałem przegląd dziś wieczorem i nic nie ma. Najlepsze, że w cepiku w ogóle nie mam tego pojazdu w zakładce Moje Auta choć w dowodzie mam moje dane
Przestan mu dupe zawracac jakas dacia.. to sie nadaje zeby zepchnac do zalewu!
hehee-jpg.87220
 
Tam w pewnym momencie sodówka uderzyła do głowy i tak zostało...
To moje środowisko więc sprawę znam od podszewki. Nawet wspólnik z firmy tej od epickich filmów nie zdzierżył. To były filozoficzne odpały na poziomie kawula tyle że o samochodach.
A sodówka była zawsze. Nawet jak jeździł szpachlowanym rozpadającym się trupem to nazywał to epickim projektem.
 
Back
Top