Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jebać bandytów drogowych. Dlaczego politycy nie chcą skutecznie walczyć z piratami drogowymi?
Bo się nie chcą szczepić?Zwolnienia grupowe w "Gazecie Wyborczej". Tak źle nie było od dawna
Wydawca "Gazety Wyborczej", Agora, planuje do końca marca zwolnić prawie 200 osób. Chodzi o gazetę i internet.
Jebać bandytów drogowych. Dlaczego politycy nie chcą skutecznie walczyć z piratami drogowymi?
Krzysztof założył w końcu długie spodnie
Jebać bandytów drogowych. Dlaczego politycy nie chcą skutecznie walczyć z piratami drogowymi?
TakBo się nie chcą onanizować?
Dodajmy to, że liczby pijanych kierowców nabite głównie na rowerzystach na wsiach, żeby statystyki wyglądały okazale.Polacy to najbardziej trzeźwi i najbardziej kontrolowani pod tym kątem kierowcy w Europie. Kwoty mandatów podskoczyły drastycznie, teraz wchodzi konfiskata aut. Więc nie dramatyzujmy. Problemem jest kolesiostwo popis w urzędach i sądach. Wielu z tych podludzi szarżujący na drogach ma zwyczajnie dupochrony.
Obejrzałem ten materiał i oczywiście jest nagrany w sposób emocjonalny i kłamliwy. Oczywiście trzeba piętnować najebane małolaty w renault ale oni najczęściej zabijają się sami na drzewie wracając o czwartej nad ranem z wiejskiej imprezy. Prawdziwym zagrożeniem są wg mnie kierowcy którzy zwyczajnie nie mają żadnych umiejętności do szybkiej jazdy. Często pierwszy mocniejszy samochód który kupili, bo wzrósł im status materialny jest ponad ich siły i wyobraźnię. Nie czują i nie wiedzą kiedy jest zagrożenie poślizgiem, jak działa i co robi kontrola trakcji i stabilizacja toru jazdy w samochodzie. Do tego nowoczesne auta odcunają kierowcę od bodźców z zewnatrz.Polacy to najbardziej trzeźwi i najbardziej kontrolowani pod tym kątem kierowcy w Europie. Kwoty mandatów podskoczyły drastycznie, teraz wchodzi konfiskata aut. Więc nie dramatyzujmy. Problemem jest kolesiostwo popis w urzędach i sądach. Wielu z tych podludzi szarżujący na drogach ma zwyczajnie dupochrony.
Siedzi w sztabie uskuteczniając gry wojenne.najlepsze jak cipeczka wielki koalicjant tygrysek się schował 3 tygodnie temu i udaje że go nie ma
Polacy to najbardziej trzeźwi i najbardziej kontrolowani pod tym kątem kierowcy w Europie. Kwoty mandatów podskoczyły drastycznie, teraz wchodzi konfiskata aut. Więc nie dramatyzujmy. Problemem jest kolesiostwo popis w urzędach i sądach. Wielu z tych podludzi szarżujący na drogach ma zwyczajnie dupochrony.
przyczyn jest pewnie wiele, szczególnie względem Szwajcarii, Danii i Norwegii, pomijajac, ze nie wiem o *uj Ci chodziW Szwajcarii i Danii liczba wypadków śmiertelnych na milion mieszkańców to 23, a w Norwegii 15. Natomiast w Polsce 59. Jaka jest przyczyna? Tam jest bezpieczniej bo nie ma Platformy i PiSu?
@Masta Weź mengele napisz, bo wybrał takie kraje że można go zdeptać jak gówno merytorycznie a i tak idiota nie zrozumie.W Szwajcarii i Danii liczba wypadków śmiertelnych na milion mieszkańców to 23, a w Norwegii 15. Natomiast w Polsce 59. Jaka jest przyczyna? Tam jest bezpieczniej bo nie ma Platformy i PiSu?
Jeszcze bym dodał że krótszy tydzień pracy i zapewne mniejszy wyścig szczurów. Przedstawiciel chandlowy nie musi zapierdalać z narażeniem życia przez cały kraj żeby zapłacić kredyt.@Masta Weź mengele napisz, bo wybrał takie kraje że można go zdeptać jak gówno merytorycznie a i tak idiota nie zrozumie.
W turbo skrócie:
-inne płace
-Infrastruktura drogowa
-lepsze auta
-mniejsza populacja
@Masta Weź mengele napisz, bo wybrał takie kraje że można go zdeptać jak gówno merytorycznie a i tak idiota nie zrozumie.
W turbo skrócie:
-inne płace
-Infrastruktura drogowa
-lepsze auta
-mniejsza populacja
Jeszcze bym dodał że krótszy tydzień pracy i zapewne mniejszy wyścig szczurów. Przedstawiciel chandlowy nie musi zapierdalać z narażeniem życia przez cały kraj żeby zapłacić kredyt.
I Bogu dzięki, że on w kąkuter klepie, bo na sędziego z taką logiką to nawet by @Bezimienny trafić nie chciał.na ale przecież to jest oczywiste, dlatego nie mam pojęcia co to za odnośnik
On porównuje rozwinięte kraju, do Polski, w której niedawno nie wiedzieli co to banany, a na bazarze mogłeś kupić gnata, zlecić zabójstwo, albo zapąłcic za loda w baraku
Jak na naszą historie i warunki, to całe to pierdolenie jest śmieszne
W Szwajcarii na przejazd liczysz średnio godzinę na 100 km ponieważ jest bardzo gęsta sieć autostrad. I nie są to autostrady kulczyków i innych ziomków tuska, więc winieta kosztuje jakieś 200 złotych na cały rok na wszystkie autostrady. Tak, bogaty Szwajcar płaci przez rok tyle co Polak za jeden przejazd autostradą ziomków tuska.W Szwajcarii i Danii liczba wypadków śmiertelnych na milion mieszkańców to 23, a w Norwegii 15. Natomiast w Polsce 59. Jaka jest przyczyna? Tam jest bezpieczniej bo nie ma Platformy i PiSu?
przyczyn jest pewnie wiele, szczególnie względem Szwajcarii, Danii i Norwegii, pomijajac, ze nie wiem o *uj Ci chodzi
ilość wypadków spada, kontrola wzrasta, radarów coraz wiecej, mandaty rosną, konsekwencje rosną
W Szwajcarii na przejazd liczysz średnio godzinę na 100 km ponieważ jest bardzo gęsta sieć autostrad. I nie są to autostrady kulczyków i innych ziomków tuska, więc winieta kosztuje jakieś 200 złotych na cały rok na wszystkie autostrady. Tak, bogaty Szwajcar płaci przez rok tyle co Polak za jeden przejazd autostradą ziomków tuska.
Miałem okazję przez tydzień pojeździć w Szwajcarii. Mają mnóstwo wypasionych aut, ale nawet supersporty jeździły 50km/h w zabudowanym.W Szwajcarii na przejazd liczysz średnio godzinę na 100 km ponieważ jest bardzo gęsta sieć autostrad. I nie są to autostrady kulczyków i innych ziomków tuska, więc winieta kosztuje jakieś 200 złotych na cały rok na wszystkie autostrady. Tak, bogaty Szwajcar płaci przez rok tyle co Polak za jeden przejazd autostradą ziomków tuska.
aj szpagatelli nie zawracaj anusaNo właśnie w tym problem, że jest problem z bezpieczeństwem na drogach, a Ty nie wiesz w czym problem.
Januszu Szplinie Kowalski. Chcesz mi powiedzieć, że w Szwajcarii jest mniej wypadków, bo autostrady są tańsze?