Salt - nie polecam.
Robin Hood - lubię takie klimaty, chociaż na końcówce zasnąłem (3 w nocy ;), dam 7/10.
Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - fajny film, dramat, dam 8-9/10.
Predators - bezmózgie kino, zależy od nastawienia, ale raczej gdzieś 2/10.
Jackass 3D - paranoja, 8/10, głupota w krystalicznej postaci :D
Oglądał ktoś Paranormal activity 2 ? Jakieś opinie?