BEZ NAZWY - nowa gra mma online

Ja gram zawodnikiem BJJ ale uważam że teraz jest to wszystko dobrze ustawione bo jeżeli nie uda ci się obalić rwyala(stójkowicza) to bez większego problemu cię skończy przed czasem.



Kiedy go obalisz masz tak samo łatwo go poddać ale tak to w MMA działa więc wszystko jest w porządku.
 
Czy Wam też staty (siła, szybkość, zwinność, kondycja) po jakimś czasie się zerują?
 
Siema bylem w podrozy i jestem znowu online. Ogolnie to jestem milo zaskoczony, ze ciagle gracie :) Taki material danych napewno duzo mi pomoze.



Sam nie analizowalem specjalnie jeszcze jaki styl jest przepakowany, a jaki niedopakowany. Wiem, ze kopniecia nie dzialaja zbyt dobrze i zdaje sobie sprawe z kilku powaznych bledow. Jak ktos ma jakies spostrzezenia to prosze bardzo :)







stoczyliscie razem 1,162 walk :D
 
Poprawiaj kick-boxing, muay thai i boks, ale to biegusiem... i wyrównaj bjj zapasy i grapling...
 
Jak mam awansować w rankingu skoro nikt nie chce walczyć?
Ali to chyba już tylko czyha na walkowery by nie stracić pierwszej pozycji. Dlatego uświadamiam co niektórych, jak uniknąć takiej wpadki. Jeżeli rzucacie wyzwania to przed zakończeniem gry będąc w oknie ze statystykami kliknijcie DALEJ (prawy dolny margines). W nowym oknie (lewy margines) będziecie mogli pokasować wyzwania.
 
Dokładnie jest dobrze zbalansowane dostałem już jako zawodniki BJJ pare KO właściwie przegrałem większość walk ze stójkowiczami a z Graplerami z reguły wygrywam spokojnie.



A ten Overeem zaczyna już mnie denerwować strasznie spamuje.
 
Moje uwagi do gry.



1. Jest całkiem nieźle zbilansowana.


Jeżeli ogarnia się staty, bonusy itp., to w zasadzie od początku można mieć stosunkowo nieźle zbilansowanego zawodnika. Ja miałem takiego, który był średnim parterowcem i średnim stójkowiczem. Tzn. każdy zawodnik rozwinięty w swojej dziedzinie (np. bokser, albo zapasnik), pojechałby go w płaszczyźnie, w której się specjalizuje, ale już nie w tej drugiej. Strategia: z parterowcami nie dać się sprowadzić/stójkowiczów ściągać na glebę, jest ok. Oczywiście, brakuje jakiś punktów tu, czy tam, ale to do nadrobienia wraz ze zdobywaniem kolejnych zwycięstw. Na moje oko, zawodnik staje się naprawdę "grywalny" po ok. 10 zwycięstwach.


Czyli dość realistycznie, gratuluję.


2. Zjebany jest za to system rankingowy.


Wiem, że gra opiera się na takich założeniach, że może kiedyś w przyszłości będą gracze z całego świata i w związku z tym można toczyć równoczesne pojedynyki z kilkoma osobami, bo ktoś się może wylogować, itd. Ale w obecnej formie nie ma to zupełnie sensu.


Przykład. Rzucam wyzwanie typowi, który jest w rankingu cztery miejsca wyżej ode mnie. Na podstawie jego wcześniejszych walk, ustalam sobie strategię. Ryzykuję ko, ale mam nadzieję go poddać. Prawie zostaje pobity na śmierć, ale w końcu wyciągam tę balachę. Zadowolony, mam nadzieję na punkty. Tymczasem gość równocześnie walczył z innymi graczami, od rozpoczęcia walki ze mną zaliczył 4 porażki, w tym z typem, którego ja wcześniej pokonałem. W momencie zakończenia walki, jest o wiele niżej w rankingu niż ja. Ryzyko chuj strzelił - punkty nie przekładają się na to, co zakładałem przed walką.


Albo zabronić więcej niż jednej walki na raz (co pewnie jest nierealne do momentu wprowadzenia federacji), albo zrobić tak, że po walce liczą się punkty wg. pozycji rankinkowych z momentu jej rozpoczęcia.


3. Dopracować możliwość ruchu.


Często miałem taką akcję. Mam dobrego parterowca, ściągam typa na ziemię, mam go w pół-gardzie. Chcę gardę, nie udaje się. Żeby nie powtarzać dwa razy tego samego ruchu (bo, zgodnie z instrukcją, są za to minusy), wchodzę mu za plecy. I chuj. Można tylko walić w głowę, albo próbować udusić. Jeżeli mam słabe uderzenia i słabe duszenia, to nie ma bata, żebym cokolwiek zrobił przeciwnikowi. A nie ma możliwości wyjścia z tej pozycji - tylko powrót do stójki. A przecież powinna być możliwość zdobycia dosiadu, czy czegokolwiek, żeby zostać w parterze.


To pierwszy lepszy przykład, ale pewnie takich pozycji jest więcej.


4. Dopracować punktację.


Gość mnie obala. W parterze to ja jestem aktywniejszy - robię 5 tys. prób poddań, zmieniam pozycje, biję go po głowie. Koniec rundy. Gość mnie obala. To samo - próbuję go zabić w każdy możliwy sposób, nie udaje się. On wygrywa na punkty.


Nie jestem za dobry w punktowaniu walk, więc może się mylę, ale jeżeli to ja cały czas aktywnie atakuję, to nawet te skuteczne obalenia nie powinny mu dać wygranej. Podobna sytuacja w stójce i blokowaniach ciosów.


5. Wiek, punkty itp.


Nie rozkminiam tego do końca. Ile punktów jest za wygraną, ile za remis, czy różnica w rankingu jest bardzo istotna, czy mniej itd.


I jak dokładnie działa wiek. Czasem mam typa, który już po jednej walce ma 19 lat. Czasem takiego, który dopiero po 3.



Ogólnie, gra ma duży potencjał, ale pewnie fajna będzie dopiero, gdy będą federacje i zrobi się z tego gra bardziej na myślenie, niż napierdalanie "cios", "cios", "cios", jak to zapewne robi Overeem.
 
KidKoala

Bardzo dziekuje za taki obszerny post.

1. Ciesze sie :D

2. Aktualny mechanizm po prostu stawia na szybka akcje, kiedy dojda federacje i walki beda rozgrywane na organizowanych przez graczy galach, caly aspekt awansowania w rankingach nabierze dopiero sensu.

3. Walka czeka na duzo aktualizacji:
-wplyw kondycji(teraz jest marginalny), bedzie mozna dac sie przeciwnikowi wystrzelac, albo poprzepychac w klinczu, a potem sprobowac go pokonac na zmeczeniu, z kolei zbyt dlugie nie odpowiadanie na ataki przeciwnika bedzie sie konczyc przerwaniem walki przez sedziego
-przytrzymania w parterze, nie ma pracy to sedzia podnosi do stojki
-dojdzie nowa umiejetnosc czyli sweepy/reversale w parterze, dojda tez rozne nowe akcje w roznych pozycjach
-tajski klincz, ciosy na korpus(bedzie mozna sie bawic w Diaz'ow :D), lokcje w stojce i inne dodatkowe akcje
-wprowadze rowniez takie cos, ze zawodnicy z roznymi stylami, beda dysponowac roznymi akcjami, dobry parterowiec bedzie mial wiecej opcji w parterze, a stojkowicz bedzie mogl robic latajace kolana, judoka bedzie wykonywal swoje charakterystycze rzuty itp

4. Punktacja rowniez czeka na aktualizacje, teraz jest zbyt uproszczona.

5. To samo z rankingiem, jest niedorpacowany i nie sprawdzi sie w takiej formie w przyszlosci. O punktach nie chce narazie duzo mowic, bo dopiero analizuje co i jak w nich zmienic.

Wiek jest dodawany po walce lub nie. Teoretycznie moze sie udac stoczyc 10 walk i miec ciagle mniej niz 20 lat, ale to beda wyjatkowe przypadki. Kiedy gracz jest juz dobrze po 20, starzeje sie bardziej rownomiernie. Z wiekiem beda spadac atrybuty fizyczne, ale zapomnialem to dostosowac i stad byl blad, ze graczom po 40 resetowaly sie atrybuty fizyczne.



Mysle, ze juz niedlugo jak ponownie uruchomie opcje awansowania postaci. Tzn mozliwosc i tworzenia np 2-stylowych zawodnikow po zakonczeniu kariery gra od razu nabierze smaczku. Dojda tez kluby i sparingi, wiec bedzie mozna trenowac i przygotowywac taktyke na walke. Chce zeby przemyslane wybieranie bonusow przed runda mialo duze znaczenie.

Dziekuje za zainteresowanie!
 
ja w zlej godzienie sie zalogowalem do gry 9-0 z czego 7 to byly walkowery. . .







a co do wieku zawodnikow, nie wiem jak to jest teraz, ale przy wczesniejszych odslonach gry, przy wygranych walkach zawodnik wolniej sie starzal, niz jak przegrywal :D



i zdecydowanie latwiej sie nabijalo ptk, a widze ze teraz system zmieniony jest na jakies prostokaciki xD i widac styl zrodlowy przeciwnika
 
I jak kiedy uruchomisz gre na nowo??



Swoją drogą to szybko się zmieniają rankingi wczoraj jak kończyłem byłem 9 a dzisiaj widze w rankingu spadek na 36:)
 
Jutro lub pojutrze. Nie moglem siedziec ostatnio przy grze, bo mialem rozne przygody :) Poprawie najwieksze bledy, dodam jakies niewielkie nowosci i znowu odpale gre na jakis dluzszy okres czasu.
 
Wystartowaly kolejne testy. Z powodu znaczacych zmian trzeba zakladac nowe konta.

-dodalem wplyw kondycji (5-6 kwadracikow powinno pozwolic spokojnie dwie rundy aktywnie przewalczyc)
-mozliwosc ustawienia tury na 3 minuty
-jesli na poczatku rundy obaj zawodnicy wybiera opcje "trzymaj dystans lewym prostym", pojawi sie komentarz o tym ktory z zawodnikow robi to lepiej, wiec bedzie mozna od razu ocenic czy warto sie bic na dystans, czy lepiej nie
-nieco ulatwione bicie low-kickow i middle-kickow
-ciosy na korpus odbieraja kondycje
-walka z defensywy w klinczu dodatkowo odbiera kondycje
-poprawilem liczne bledy

Jesli nie bedzie problemow testy potrwaja caly weekend. Pozdro!

http://mma.visualmedia.info.pl/BETA/1.0/pl/start/
 
Boją się walczyć. Rozumiem Ci co mają np. rekord 2-0, ale nie powinni odmawiać ci co mają 0-2...
 
Bukovski i Lemoniada - jak macie odwagę to walczcie!!!







Edit:/ Dzieki Johny za walkę. Zostali teraz Bukovski i rewanż z Kharitanovem.
 
dufia podziwiam Cię!!! Dzięki za tę grę! Jak ktoś chętny na walkę to ja jestem Robert "Hardkorowy Koksu" Burneika, ale z Tobą Droni jeszcze nie powalczę :D
 
Dzis widze ciagle bardzo ostro. Malo decyzji duzo walk skonczonych w pierwszej rundzie, bede pracowac nad tym, zeby wiecej walk szlo w decyzje i niedlugo postaram sie dodac trzecia runde, jak wszyscy wiemy, KSW nie mialo racji :D
 
Koks, dzieki. Rozumiem Cie nikt nie chce walczyc na poczatku, ale majac tak jak Bukovski 10 walk na koncie, to smialo juz moze walczyc...
 
Back
Top