Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nowy akumulator sobie kup.View attachment 66799
Umyte. Piękna pogoda. Kolego Risky kiedy na chipa można podjechać?
Jest już.Nowy akumulator sobie kup.
25 lat temu młodzież bardzo sobie chwaliła
Ja wolałem wisienki25 lat temu młodzież bardzo sobie chwaliła
Nie jeździłem ani jednym, ani drugimJa wolałem wisienki
Galanty już dawno zgniły i złamaly się na pół. Obczaj Mitsubishi Legnum czyli taki galant kombi na koksie, VR4 turbo ponad 270 koni , napęd na 4 koła, fabryczny pakiet spojlerów. Ręczne skrzynie i hamulce pasują od Evo. Bardzo ciekawy samochód.Echh miałem kiedyś Galanta 2,5 V6. 2002r
Kurwa co to było za auto .... Zarabiałem wtedy żenująco mało, a palił 13 na 100 ale co tam. Pomimo tego, że był w karawanie, to byłem w nim zakochany. Zrobiłem w nim trzy różne panny, czego nie udało mi się powtórzyć w żadnym samochodzie. Miał coś w sobie. Te gnijące nadkola , te rude kielichy przednie... Ach gdybym mógl wrócić do jakiegoś auta z przeszłości , to wróciłbym do Galanta. I to nie dlatego, żeby zrobić jakąś pannę bo teraz to już nawet z żoną nie zawsze
@Risky robiłeś kiedyś jakiegoś fajnego Galanta ?
Galanty już dawno zgniły i złamaly się na pół.
Zawsze o takim marzyłem, ale poziom cenowy i dostępność tych z kierownicą po właściwej stronie byly nie do przejścia .Obczaj Mitsubishi Legnum czyli taki galant kombi na koksie, VR4 turbo ponad 270 koni , napęd na 4 koła, fabryczny pakiet spojlerów. Ręczne skrzynie i hamulce pasują od Evo. Bardzo ciekawy samochód.
Jakbyś dobrze odpicował to i zamieszkać w tym da rade
Zawsze o takim marzyłem, ale poziom cenowy i dostępność tych z kierownicą po właściwej stronie byly nie do przejścia .
Raz kiedyś oglądam Angola przywiezionego chyba z Japonii. Źle wyglądał i miał problem przy zmianie biegu z 3 na 4 jak dobrze pamiętam.
Gość chciał 20k, ale jak zorientowałem się w koszcie napraw to mnie wtedy przerastało. Musiałbym sprzedać swoją klitkę żeby to ogarnąć
To ja więcej ogarnąłem w dacii logan mcvZrobiłem w nim trzy różne panny, czego nie udało mi się powtórzyć w żadnym samochodzie
Te opłacone się nie licząTo ja więcej ogarnąłem w dacii logan mcv
Musisz chyba popracować nad super opisem na tinderze
Jestem zbyt piękny by za to płacićTe opłacone się nie liczą
Ach dobra to w drugą stronę, one Tobie płacąJestem zbyt piękny by za to płacić
Dwa lata temu był do kupienia zrobiony na naszą stronę egzemplarz na częściach z Evo (ręczna skrzynia , hamulce Brembo), biały i kompletem elementów zewnętrznych. Piękny wóz, z naprawami prawda ale zawsze mozna przełożyć 4g63 jak pisanie vr4 do którego nie ma części. Fakt że nie jest to samochód który kupuje się z rozsądku i trzeba dość grubego portfela na budowę i naprawy.
Zawsze o takim marzyłem, ale poziom cenowy i dostępność tych z kierownicą po właściwej stronie byly nie do przejścia .
Raz kiedyś oglądam Angola przywiezionego chyba z Japonii. Źle wyglądał i miał problem przy zmianie biegu z 3 na 4 jak dobrze pamiętam.
Gość chciał 20k, ale jak zorientowałem się w koszcie napraw to mnie wtedy przerastało. Musiałbym sprzedać swoją klitkę żeby to ogarnąć
A to nie są tanie rzeczyAch dobra to w drugą stronę, one Tobie płacą
wole r34gtr stagea r35 - Google Suche
www.google.com
Z wyglądu to tak choć jesli chodzi o wykonanie wnętrza i pakietu to dramat. Jeśli chodzi o osiągi to w zasadzie nie ma czego porównywać. Przepaśćwole r34
O to ciekawe, serio w USA mają taką różnicę w poziomie wyposażenia?Tyle, że w Europie nie ma dostępnych tych wersji najtańszych co są w USA. Jak się porówna wersjami wyposażenia to ceny wyjdą podobne.
Tak, w stanach mogą sprzedawać zupełne "golasy", w EU są jakieś tam normy no i dochodzi do tego polityka samych producentów.O to ciekawe, serio w USA mają taką różnicę w poziomie wyposażenia?
Co fakt to fakt.Z drugiej strony, jako kapitalista, wolę by decydował klient, więc wolałbym żeby te wersje były także dostępne w EU