Rado
BAMMA Middleweight
- branie oleju to za wąski pierścień olejowy, można ogarnąć (w stanach były robione na gwarancji),Panowie, Audi A4 B8 1.8 TFSI wersja 160km. Jakieś opinie?
- skrzynia multitronic, jak nie była odpowiednio serwisowana to leci mechatronika (1.5-2.5k), synchronizatory i sprzęgła (kapitalka skrzyni),
- kolejna wada to napinacze (jest milion wersji i każda zjebana) i rozciągający się łańcuch, takie combo da przeskakujący rozrząd i najgorszym scenariuszu silnik pokaże kolano.
Trzeba też pamiętać, że nie każdy silnik taki się trafi. Zwykle większy apetyt na olej jest przy prędkościach >160. Wyższa temp oleju zmniejsza jego lepkiość i zbyt cienki pierścień olejowy przepuszcza oliwę. Stosunkowo późno się z tym uporali, większość bezwypadkowych niemców będzie pewnie dotnięta każdą możliwą wadą.