1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

TUF 13 - Odcinek 7

Discussion in 'Forum MMA' started by Meru, May 12, 2011.

  1. Meru

    Meru Moderator Cohones

    Dołączył:
    Mar 30, 2009
    Komentarze:
    2,453
    Zdobyte Lajki:
    639
    Punkty:
    2,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
  2. Guest

    Guest Guest

    Odcinek fajny,walka nawet niezla,meksykanin ma strasznie brzydki styl ogolnie wydaje mi sie ze jest najgorszy w tej edycji,i co dziwne wzieli go mimo ze ma bardzo slaby rekord,najgorszy w calym TUFie(a widzielismy jaka duzo uwage zwracaja na rekordy podczas selekcji zawodnikow).



    Len Bentley jest strasznie zalosny,ma problem do Brocka,Juniora,Dany i do reszty zawodnikow ze nie dostal dzikiej karty,tylko chodzi i placze .Cwiercfinaly szykuje sie dobrze,i mam nadzieje Shamar zamknie morde panu Chrisowi "Double Agent" Cope.Shamar i Ramsey ich bym widzial w finale :D



    PS.Najlepsze w tym odcinku bylo oczywiscie pojedynek trenerow,Junior ladnie odstawil "koksa" i bylego futboliste a potem jeszcze podzielil sie kasa.Dzieki TUFowi strasznie polubilem Juniora.Swoj chlop ; )
     
  3. noodles

    noodles Bellator
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Sep 19, 2010
    Komentarze:
    4,731
    Zdobyte Lajki:
    451
    Punkty:
    1,790
    ja nie wiem ale nie mogę patrzec ani słuchać tych zawodników, albo jakies popierdółki albo wyraz twarzy kretyna albo menela spod budki z piwem
     
  4. Houk

    Houk BAMMA
    Middleweight

    Dołączył:
    Mar 31, 2009
    Komentarze:
    942
    Zdobyte Lajki:
    1,283
    Punkty:
    2,790
    Wydaje mi się, że nazywanie Brocka byłym futbolistą to "lekkie" naduzycie. ;-)
     
  5. Lucifer oO

    Lucifer oO EFC Africa
    Lightweight

    Dołączył:
    Apr 14, 2009
    Komentarze:
    2,803
    Zdobyte Lajki:
    3
    Punkty:
    2,790
    Zajebista walka!
     
  6. Mort

    Mort Żołnierz Chrystusa

    Dołączył:
    Mar 21, 2010
    Komentarze:
    8,912
    Zdobyte Lajki:
    2,024
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Warszawa
    Zaniechałem oglądania TUFa po trzecim odcinku... nie mam mocy do tego.. :-)
     
  7. Navalha

    Navalha Maximum FC
    Middleweight

    Dołączył:
    Apr 24, 2010
    Komentarze:
    1,645
    Zdobyte Lajki:
    900
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Brock wypada z walki z Juniorem .
    Junior z Carwinem na UFC 131
     
  8. Bubi

    Bubi ONE FC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Jun 4, 2010
    Komentarze:
    2,511
    Zdobyte Lajki:
    349
    Punkty:
    1,790
    Shamar- wrestler versus ....................... Cris, to było dobre :-)



    Ten Len to to niezła pizdeczka, płacze, że nie dali mu walki i ma żal do każdego.



    meksykaniec gada jak on to nie kocha rodziny, a chuja robi.



    Też widzę Ramsey'a i Shamara w finale.
     
  9. jurass

    jurass BAMMA
    Bantamweight

    Dołączył:
    Feb 4, 2010
    Komentarze:
    776
    Zdobyte Lajki:
    10
    Punkty:
    1,790
    TUF cieniutki w tym sezonie, a teraz jak wyszlo ze nie bedzie wlaki coach'ow to wogole lipa totalna.



    Ogladalnosc pewnie siegnie dna
     
  10. GLF

    GLF KSW
    Heavyweight

    Dołączył:
    Jan 31, 2010
    Komentarze:
    6,028
    Zdobyte Lajki:
    137
    Punkty:
    1,790
    Home Page:
    Edycja w edycję pojawiają się głosy, że aktualny sezon TUFa jest beznadziejny :P
     
  11. stasinek34

    stasinek34 PRIDE FC
    Lightweight

    Dołączył:
    Jun 25, 2010
    Komentarze:
    6,354
    Zdobyte Lajki:
    334
    Punkty:
    1,790
    Ale skoro już nie będie walki coachów, to naprawdę prowadzi do niczego dobrego.
     

Share This Page