Jeden z komentarzy dlaczego odszedł z FM:
Ja mam tylko takie pytanko co do produktów FM, żaden hejt żadne śmianie się. Sam nie potrafiłem na nie sobie odpowiedzieć i to było jedną z przyczyn dla których z ową firmą się rozstałem, na dobre.
Wasze produkty, jako że są bez sklepów stacjonarnych, bez reklamy, marki, ładnych opakowań powinny być tańsze i lepsze od "markowych" odpowiedników w drogeriach. Ok wszystko ładnie wygląda, ALE (podam na przykładach)
szampon FM: 5 rodzajów, brak różnych gam zapachów 13zł/200ml
Head&Shoulders 14zł/400ml 10 rodzajów 20 zapachów + dziesiątki innych firm i znaczące promocje - to pierwsza lepsza ceny z 1 strony 1 sklepu. Swego czasu był Syoss za 10 zł
mydło - 2-3 zapachy, wgl nie pachnie (kupiłem...błąd.) 11zł/500ml
Fa/Palmolive/Carex podobne ceny, świetny, ODCZUWALNY zapach 40 zapachów/marek/opakowań.+ niezliczona ilość tańszych marek lub promocji gdy o połowę taniej dostajemy lepszy produkt.
płyn do płukania 15zł/1litr 5 zapachów
Lenor 10zł/1 litr też z 5 zapachów + kolejne 4 wiodące marki każda też oferuje szeroką gamę zapachów.
żel pod prysznic 15 zł/200ml z 15 zapachów do perfum
nie będę wymieniał z rossmana ale powiedzmy 15 marek, i też 10-15 zł ale za opakowania 500ml.
Tak więc, przy cenach za większośc produktów o połowę niższych, świetnych promocjach w sklepach do których mamy rzut beretem i robimy codzienne zakupy, możliwości przetestowania produktów w sklepie (otworzyć, powąchać) dlaczego mamy kupowac produkty a)droższe b) w mniejszym wyborze c)przez internet gdy nie możemy ich sprawdzić d) najważniejsze Reklamowane przez osoby UTRZYMUJĄCE się z ich dystrybucji/sprzedaży/reklamy?
ktoś z "Liderów" z Mercedesami może powiedzieć jak osiągnąć sukces w sklepie w którym całośc przychodów bierze się właśnie z korzystania z jego produktów?
Dodam że wszystkie ceny są ze standardowej oferty rossmana, bez jakichkolwiek promocji. FM z allegro (czyli sprzedaż po kosztach dla nabicia puntów) lub z katalogu pomniejszone o prowizje. Bardzo liczę na konstruktywna odpowiedź. Sam MLM jest świetnym pomysłem ale FM poległ po całości na produktach które na spotkaniu są profesjonalnie reklamowane a po chłodnej kalkulacji okazują się naciąganiem, a zachwalanie ich jest sztucznym naciąganiem w celu wypromowania marki i podbicia zarabków. <br data-reactid=".68.1:3:1:$comment630547456977516_6746158:0.0.$right.0.$left.0.0.1:$comment-body.0.3.0.$end:0:$1:0" />
<br data-reactid=".68.1:3:1:$comment630547456977516_6746158:0.0.$right.0.$left.0.0.1:$comment-body.0.3.0.$end:0:$3:0" />
Jedym z faktów uderzających mnie podczas rekrutacji jest pytanie. Czy masz problem z zareklamowaniem znajomych dobrego filmu na którym byłes w kinie? NIe nikt nie ma problemu bo wszyscy wiedzą że mówisz szczerze i nie odnosisz z tego korzyści. Natomiast jeśli zachwalisz produkty FM masz swój cel - zachęcić ludzi do wstąpienia do struktury, lub do kupna produktu w celu nabicia puntów/zysków z marży. I tym kieruje się większość dystrybutorów więc nie wincie ludzi że źle odnosza się do waszego sklepu jeśli, za przeproszeniem 90% reprezentantów to matoły próbujące zarobić swoje pierwsze 300 zł na sprzedaży/wciąganiu ludzi do sklepu poprzez reklamę badziewnych produktów.<br data-reactid=".68.1:3:1:$comment630547456977516_6746158:0.0.$right.0.$left.0.0.1:$comment-body.0.3.0.$end:0:$5:0" />
<br data-reactid=".68.1:3:1:$comment630547456977516_6746158:0.0.$right.0.$left.0.0.1:$comment-body.0.3.0.$end:0:$7:0" />
JEszcze na koniec. Czy jesteście pewni że sami nie ulegacie autopromocji lub siilnej sugesti że produkty z FM są naj naj naj? Musicie je kupowac by zarabiać. Musicie je reklamowac i wyrażac się pochlebnie - by zarabiać. Gdzie tutaj - gdzie u was miejsce na ich krytykę? Ale niee ja wierze w was i wierzę, że potraficie to rozgraniczyć nawet gdy to może kosztować was te mercedesy <br data-reactid=".68.1:3:1:$comment630547456977516_6746158:0.0.$right.0.$left.0.0.1:$comment-body.0.3.0.$end:0:$9:0" />
<br data-reactid=".68.1:3:1:$comment630547456977516_6746158:0.0.$right.0.$left.0.0.1:$comment-body.0.3.0.$end:0:$11:0" />
Jeszcze 1 produkt, diabeł tkwi w szczeg..przykładach. płyn do naczyć 4 zapachy 10 zł 750ml<br data-reactid=".68.1:3:1:$comment630547456977516_6746158:0.0.$right.0.$left.0.0.1:$comment-body.0.3.0.$end:0:$13:0" />
Pur/Ludwik 6 zł za 1 litr. i taak, dużo zapachów. i proocje. <br data-reactid=".68.1:3:1:$comment630547456977516_6746158:0.0.$right.0.$left.0.0.1:$comment-body.0.3.0.$end:0:$15:0" />
I tak, wszystkie produkty pochodzą od dobrych, wiadących marek więc nie próbujcie mówić, że szamponem z Fm umyjesz się 1 kropelką. Bo wiem że nie, próbowałem. <br data-reactid=".68.1:3:1:$comment630547456977516_6746158:0.0.$right.0.$left.0.0.1:$comment-body.0.3.0.$end:0:$17:0" />
Tzn..Leszek może