1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Problemy żołądkowe a trening parteru

Discussion in 'Pytania MMA' started by Qka, Jun 28, 2011.

  1. Qka

    Qka Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Jun 28, 2011
    Komentarze:
    3
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Chciałbym for fun potrenować trochę parteru, ale mam pewien problem. Przy przewrotach mnie mdli i zbiera na wymioty. Oczywiście nie dzieje się to automatycznie po pierwszym przewrocie, ale po kilku mam ochotę skoczyć do łazienki. Czy jest to problem eliminujący mnie z tego typu treningów czy da radę jakoś zaradzić temu albo na treningach ten problem obchodzić?
     
  2. Soundandsteel

    Soundandsteel Brutaal
    Super Heavyweight

    Dołączył:
    Sep 18, 2010
    Komentarze:
    640
    Zdobyte Lajki:
    1
    Punkty:
    1,790
    A probowales zdrowej zywnosci (sam brak fast foodow i wieksza ilosc warzyw/owocow) wlaczajac unikania napoi gazowanych?
     
  3. madafaka

    madafaka Maximum FC
    Light Heavyweight

    Dołączył:
    Jan 2, 2010
    Komentarze:
    1,688
    Zdobyte Lajki:
    33
    Punkty:
    1,790
    + nie objadaj się przed treningiem.
     
  4. Qka

    Qka Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Jun 28, 2011
    Komentarze:
    3
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Precyzując to ten problem mam od zawsze od kiedy pamiętam (problem przy przewrotach czy jako dziecko brak zabawy na karuzeli), więc raczej nie jest to kwestia jedzenia czy picia bo jem w miarę zdrowo a napojów gazowanych nie pijam.
     
  5. q.

    q. Shark Fights
    Lightweight

    Dołączył:
    Apr 5, 2010
    Komentarze:
    1,195
    Zdobyte Lajki:
    1,476
    Punkty:
    2,790
    Płeć:
    Male
    Z tego co widzę to masz • chorobę lokomocyjną, awiomarin i po sprawie. Nie przedawkuj, bo naprawę kopie:)



    Dr. Quin.
     
  6. Qka

    Qka Oplot Challenge
    Featherweight

    Dołączył:
    Jun 28, 2011
    Komentarze:
    3
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Dojeżdżam komunikacją miejską codziennie do pracy i raczej problemów nie mam. Ale jak siedzę tyłem do kierunku jazdy to wtedy rzeczywiście mam problemy, więc być może to jest sedno problemu. A czy da radę to jakoś ominąć ograniczając ilość tego typu ćwiczeń czy raczej w parterze jest to nieuniknione? W samej walce myślę, że nie stanowiłoby to problemu, bo jakiś pojedynczy sweep czy coś w tym stylu nie powoduje odruchu wymiotnego. Sportu uprawiam całkiem sporo i żadnych problemów nie mam. Przy sprowadzaniu, walce o pozycje itp. jest zupełnie ok, tylko same przewroty powodują rewolucje. A więc ponawiam pytanie, czy na treningach da radę to jakoś ominąć, bo strasznie mnie ciągnie do takiego treningu dla przyjemnośći po pracy. Czy stanowiłoby to duży problem?
     
  7. zoom

    zoom UFC
    Middleweight

    Dołączył:
    May 27, 2011
    Komentarze:
    10,680
    Zdobyte Lajki:
    11,446
    Punkty:
    1,790
    są tez takie plasterki co nakleja sie pod nadgarstek, nie wiem na jakiej zasadzie dzialaja, ale znajoma co ma chorobe lokomocyjna stosowala i mowila, ze dzialaja bdb.
     
  8. steyr

    steyr BAMMA
    Featherweight

    Dołączył:
    Mar 8, 2010
    Komentarze:
    828
    Zdobyte Lajki:
    4
    Punkty:
    1,790
    Po pierwsze te "plasterki" dzialaja na zasadzie akupresury uciskajac takim gumowym blocem odpowiednie miejsce. I to uciskaja dosc mocno (zostaja calkiem glebokie slady). To je razczej eliminuje z uzywania na macie. Nie wspominajac juz o tym ze odkleilby sie w polowie rozgrzewki.
     
  9. malinowsky

    malinowsky UFC
    Welterweight

    Dołączył:
    Apr 10, 2010
    Komentarze:
    9,802
    Zdobyte Lajki:
    489
    Punkty:
    1,790
    Płeć:
    Male
    Miasto:
    Toruń
    Home Page:
    A ja Ci proponuję iść do lekarza sportowego i wszystko w temacie. W każdym większym mieście masz takiego specjaliste.
     
  10. Achilles

    Achilles Oplot Challenge
    Welterweight

    Dołączył:
    Jun 11, 2011
    Komentarze:
    50
    Zdobyte Lajki:
    0
    Punkty:
    1,790
    Ja miałem podobny problem i po prostu robiłem tyle przewrotów ile byłem w stanie, stopniowo zwiększając ich ilość. Teraz organizm się przyzwyczaił i tylko delikatnie kręci mi się w głowie. Także uważam, że jeśli będziesz zaczynał od małej liczby to stopniowo przystosujesz błędnik do takich ćwiczeń.
     
  11. kokaina

    kokaina Legacy FC
    Welterweight

    Dołączył:
    Mar 26, 2010
    Komentarze:
    2,020
    Zdobyte Lajki:
    1,146
    Punkty:
    2,790
    Lekarz, ktory wyda diagnoze i od razu bedziesz mial informacje co mozesz zrobic z taka przypadloscia.
     

Share This Page