Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ostatnie rozdanie jest epickie, sytucja wymarzona dla Polaka, na dodatek jego zachowanie też niecodzienne.
nie działa wrzucam całość:
dobry z niego wariat nie znam się na tym ale jak widzę tych pokerzystów to zawsze siedza jak na mszy a ten najebany wygrywa 4 miliony
streeta
jakby sie zebralo pare osob, to moglibysmy sobie pograc chociaz na wp czy gdzies, nie na kase, tak dla przyjemnosci, bo tez lubie pocisnac, ale nie lubie grac na hajs przez neta jak nie widze ryjow
Temat zakazany i już gadasz slungiem jak spod celi :pBez hajcu to żadna gra, nawet symbolicznego:)
Grywam... Kiedyś często, nie tylko NLH, ale PLO, dla zabawy ruskiego. Zarówno sieć jak i live. Swego czasu były organizowane fajne turki w Olsztynie w każdy czwartek: freez, wejście 50 zł, NLH, czasem jakies side eventy jak się ludzie nazbierali. Spokojnie koło 70 osób w grze. Po ustawie straciło to sens więc można się załapać na prywatne gry. Problem w tym, że nie grasz już freezów za 50 PLN, a rebuy za 200-250 PLN. To tego gra się z regularsami więc temat nie jest prosty dla piknika.