Pogotowie Cohones

many_bjj

Oplot Challenge
Welterweight
pierwsza_pomoc.jpg



To miejsce dla tych, co im strzela w stawach i łupie w krzyżu.
 

midern

UFC
Flyweight
Tak myślałem, żeby założyć ten temat. Skoro już jest, dwa pytania ode mnie.



1. Przeskakujacy bark. Tik, czy coś się dzieje?



2. Sposoby na prostowanie?
 

baju

Vale Tudo
Championship
Cohones
MMARocks
mi bark przyskakuje przy praktycznie kazdym cwiczeniu angazujacym go wiec nie przejmowalbym sie... rozegrzewaj zawsze mocno, rozciagaj po treningu i nic sie z nim nie stanie. idzie sie 'przyzwyczaic' do dyskomfortu. raz mi tak wyskoczyl, ze myslalem, ze reke zlamalem, serio. robilem bodajze arnoldki, zarzucam hantle, myk, lewy bark mi po prostu przestal dzialac, reka z hantlem w dol, brak czucia przez pare sekund, to sie kurwa zdziwilem. :)



po chwili wszystko wrocilo do normy, zadnych powiklan. barki i kolana, dwie klatwy sportu. :)
 

cloudeater

BAMMA
Lightweight
JEST NA SALI LEKARZ? PRZYDAŁBY SIE JAKIŚ Z DYPLOMEM NA COHONES



włąściwie można by tu wszystkie sporawy załatwiać, jeszcze jakiegoś złotego rączkę trzeba znaleźć co doradzi jak w domu sobie radzić z róznymi usterkami
 

midern

UFC
Flyweight
W sumie nie chodzi o to, ze przeskakuje. Ale, ze co jakis czas musze go sobie tak w przód wypchnąć. To chyba tik. A jak kręcę barkiem, to coś strzela.
 

many_bjj

Oplot Challenge
Welterweight
Siostro: basen! ! !

Z dyplomem lekarza na Cohones ? Są jacyś na pewno, ale oni to czytają newsy i nie doradzają, bo po kolejnym dyżurze, jebiąc pewnie 15 godzin na dobę, to za darmo mają tu pomagać??? Zapomnij.

@Midern
takie strzelanie, jak nie wyskakuje , to czesto normalne. Tik? Tik to miał koszykarz z Denver Nugets, co na islam przeszedł, a nie ty!
@PNG
Za ogolnie napisane. Uszkodzone, to naderwane, zerwane, a z fusow czytać nie potrafie.

Edycja: Mahmoud Abdul-Rauf
https://www.youtube.com/watch?v=bqIV-MEd068
 

Comber

UFC
Light Heavyweight
MAM BóL DUPY, ŻE DOSTALEM 4.5 A NIE 5.0 Z EGZAMINU, O KTóRYM DOWIEDZIAŁEM SIĘ NA 5H PRZED! KURWA! :D
 

midern

UFC
Flyweight
Alkoholizm też leczycie?


- "Mam na imię Grzegorz i jestem uzależniony"



- Witaj Grzegorz! Chcessz opowiedzieć nam swoją historię?



- "Yea. It's my life. My own word I guess..." [...]
 
D

Deleted member 2903

Guest
Comber pozdrawiam i polecam, dr Orestos. Proszę dawkować 5 razy dziennie, za 3 dni powinno pomóc, jeżeli jednak ból dupy nie ustąpi, proszę się do mnie zgłosić z pół litry żołądkowej, wtedy pomyślimy co dalej.


01wJbT5_AJmKffDT94wLB9rPeGhyiZ0rrfVYriBz,wat.jpg
 

Malymaja

WSOF
Lightweight
midern mam to samo z barkiem co ty i też zastanawiam się czy to tik czy jednak mam coś z tym barkiem
 

Comber

UFC
Light Heavyweight
Dziękuję za poradę Panie doktorze. Czy P. zdołał pokwitować odbiór przesyłki :D?
 

TheChosen1

KSW
Lightweight
Wnioksuje jeszcze o Policję Cohones, gdzie będzie się zgłaszac takie niepokojace wydarzenia jak np. ten temat :-):-)
 
D

Deleted member 2903

Guest
Zdołał i jeszcze kuriera opierdolił, żeby się ruszał szybciej :D
 

aqua

KSW
Featherweight
Jak za dużo wypije vódy to mnie jebie w płucach dlaczego ? na pewno nie jest to wina alkoholu, co to może być ?
 

Born2kill

UFC
Heavyweight
Aqua, może piłeś jednocześnie oddychając? Wtedy kłucie murowane, a jak totalnie źle poleci to zakrztuszenie.



Uliczny, więcej relaksu i regeneracji w miejscu, które pozwala się odprężyć i ciału i głowie.
 

Shoocker

Lejdis Fajt Najt
Fajny temat, ale wole leczyc sie u lekarza. Chociaz jakby kazdy tak chodził jak ja, to by byly zajebiste kolejki i bym sie wkur...rzał, że musze czekac na przyjecie 3 miesiące, a nie 2. Wiec leczcie sie tutaj :D



Tez mi strzela lewy bark, chyba najlatwiej o taka kontuzje, bo dwoch moich kolegow tez narzeka. Rozgrzewka panowie to podstawa ;)
 
Top